Daarom kon ik er een keer niet eens aan beginnen joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel karig dat je 72 dagen moet wachten op je eerste duel... en al je spelers zijn grijs
staat er ook bij...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel karig dat je 72 dagen moet wachten op je eerste duel... en al je spelers zijn grijs
Dat ik weer allemaal transfervrije jongens heb gehaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:07 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand nog wat spannends te melden of liggen jullie allemaal al op 1 oor
Och, ik speel ook liever 12... daar zitten Naylor en Riley tenminste nog bij Mansfieldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Krunep het volgende:
YES, een fm topic. zelf moet ik het helaas nog met fm12 doen, sla hem dit jaar even over
Een nieuwelingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Krunep het volgende:
YES, een fm topic. zelf moet ik het helaas nog met fm12 doen, sla hem dit jaar even over
Regens of bekende?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik weer allemaal transfervrije jongens heb gehaald
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Evenals dit plaatje:
[ afbeelding ]
Dimens wordt bedankt
quote:
Branco van den Boomen is een koning. Haalt het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:22 schreef ambiance het volgende:
Hebben jullie een tip voor een goeie VM bij Ajax ter vervanging van Poulsen het 2e seizoen.
Hij presteert nog niet echt goed en uit eigen jeugd heb ik ook nog niet iets. (Boccara is uitgeleend)
Ik heb hem als back-up op het moment. Hij is wel een groot talent ja, maar nog niet klaar voor het grote werk in het 2e seizoen bij mij. Hopelijk ontwikkelt hij zich goed zodat ie het wel word.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Branco van den Boomen is een koning. Haalt het Nederlands elftal.
Je had aan moeten vinken dat er spelers gegenereerd moesten worden. Heb jij dat stappenplan om die game werkend te krijgen wel doorgelezen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is inderdaad een grote database, maar je moet geduld hebben. Ik heb het nu ook even opgegeven, want ik had er het geduld ook niet voor, vanmiddag maar weer opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijdens het "simuleren" loopt 'ie gewoon vast...
Gewoon veel speelminuten geven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:21 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ik heb hem als back-up op het moment. Hij is wel een groot talent ja, maar nog niet klaar voor het grote werk in het 2e seizoen bij mij. Hopelijk ontwikkelt hij zich goed zodat ie het wel word.
Dan heb je wel een nieuwe keeper en een spits nodig. De rest is prima bezet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:42 schreef TJV het volgende:
Gewoon meteen met die jonge ventjes spelen. Fischer, Andersen, van den Boomen, Tete vaste wissel. Eredivisie win je toch wel en na 3 seizoenen is die CL ook wel binnen.
Neuh, bij mij nooit zo'n koning geworden. Niet slecht, maar geen basismateriaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:08 schreef ambiance het volgende:
Fischer en Andersen hebben beide idd al veel gespeeld het 1e seizoen.
Tete helemaal nog niet eigenlijk, is die in ieder spel een groot talent?
Nope, ik regel het altijd zelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:09 schreef Zocalo het volgende:
Hebben jullie wel eens een taktiek ergens van gedownload? En met succes?
Asls je een speler scout komt ie in je shortlist te staan, en je kan instellen hoelang een speler daarin blijft. Ik heb het op 1 jaar staan. De shortlist kan je vinden door linksboven op je naam te klikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Zocalo het volgende:
Kun je een bericht instellen dat je over een periode aan een speler herrintert wordt? Ik zag een week geleden een topper, maar kan hem nu niet meer vinden. Heb nu geen geld, maar wil hem in de zomer halen.
Al speel je FM 2002, dat maakt niks uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Krunep het volgende:
Mooie stats zo op z'n 15equote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef dion_v_k het volgende:
Misschien dat ik de nieuwe Lewandowski heb gevonden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik speel ook met FM13, het is m'n eerste FM ooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:49 schreef ambiance het volgende:
Ik ben ook maar weer eens met FM 2013 begonnen. Laatste keer dat ik gespeeld heb was met 2011 en daarna heb ik niet echt de zin meer gehad.
Maar op het moment bevalt FM2013 weer erg goed!
Wat een timingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Runtime error tijdens mijn 1000e wedstrijd voor Boreham
Vrouwen zijn meester in het manipulerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kwam niet op het idee. Dat waren de vrouwen in US.
Ospinaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef InGebruik het volgende:
Mensen nog een fatsoenlijke Premier League keeper aan te raden? Heb er nu 2 seizoenen op zitten met Leeds en Paddy Kenny is nodig aan vervanging toe. Heb wel 2 talentjes maar die zijn nu nog Championship niveau.
Echt goede keepers, denk aan Rui Patricio en dergelijke, zijn allemaal niet te halen vanwege weinig interesse.
Marc-Andre Ter Stegen? Thibaut Cortois?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef InGebruik het volgende:
Mensen nog een fatsoenlijke Premier League keeper aan te raden? Heb er nu 2 seizoenen op zitten met Leeds en Paddy Kenny is nodig aan vervanging toe. Heb wel 2 talentjes maar die zijn nu nog Championship niveau.
Echt goede keepers, denk aan Rui Patricio en dergelijke, zijn allemaal niet te halen vanwege weinig interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |