Neem even een UIquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef fabio070 het volgende:
zoo, leuk topic dit, al een aantal keren doorgelezen en nu zelf een account aangemaakt.
Ben net met Sparta begonnen
Da's waar.quote:
Ja bij jou hoef ik alleen maar naar de UI te kijken om te weten met wie ik van doen heb. Is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's waar.
En zo'n grijs depressief gezichtje staat zo somber
Dat is insgelijks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij jou hoef ik alleen maar naar de UI te kijken om te weten met wie ik van doen heb. Is wel zo makkelijk.
Reuze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is insgelijks.
Lekker ding, niet?
Voor 50 euro per uur is ze van jou.quote:
Ik denk dat je meer kans maakt om haar aan Drizzt te slijten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor 50 euro per uur is ze van jou.
Vooraf betalen
Nah, zij is (nog) geen moeder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer kans maakt om haar aan Drizzt te slijten.
Hoeveelste sta je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nah, zij is (nog) geen moeder.
Tenzij Drizzt wel daarvoor wil gaan zorgen.
3-0
De club spreek me gewoon erg aan. Vond het dan ook jammer dat ze zondag net niet promoveerdenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog een newbie
Waarom heb je Sparta gekozen?
Neem hun logo dan als UIquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef fabio070 het volgende:
[..]
De club spreek me gewoon erg aan. Vond het dan ook jammer dat ze zondag net niet promoveerden
De 1e competitiewedstrijd moet nog beginnen, ik speel nu in de 3e Kwal. Ronde EL tegen Zilina. Sta nu met 4-0 voorquote:
Nopequote:
Ik pasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nah, zij is (nog) geen moeder.
Tenzij Drizzt wel daarvoor wil gaan zorgen.
3-0
Maar ze is heel lief hoorquote:
Idd jammer, had liever hen in de ED gezien dan Roda.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef fabio070 het volgende:
[..]
De club spreek me gewoon erg aan. Vond het dan ook jammer dat ze zondag net niet promoveerden
Ja dat zeker. Rodaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd jammer, had liever hen in de ED gezien dan Roda.
Volgende keer beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |