Dat ben jij toch of niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Evenals dit plaatje:
[ afbeelding ]
Dimens wordt bedankt
Helaas welquote:
Jawel meerdere malen gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Is iemand hier al eens een trainer tegengekomen die 5 sterren had voor zijn beste trainingsonderdeel?
Ik nog nooit
ik ook niet, heb nu bij elk trainingsonderdeel 4 sterren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Is iemand hier al eens een trainer tegengekomen die 5 sterren had voor zijn beste trainingsonderdeel?
Ik nog nooit
quote:
De belangrijkste eigenschappen zijn onderdeel van training, doorzettingsvermogen, discipline en motiveren. En dan ook nog afhankelijk van iets moet technische of tactische training ook hoog zijn. Als dat allemaal hoog is heb je wel een 5 sterren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de meeste hiervan zijn zelfs van wereldklasse
Beter fixen ze dat in de volgende update/editie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik maak maandelijks een miljoen of 6 verlies. Komt gewoon doordat ik nog steeds met dat pauperstadion van 18000 man moet spelen. Scheelt zo gigantisch veel geld
Nu moet ik wel gaan verkopen komende zomer
Hoeveel staat er nu op je balans dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik maak maandelijks een miljoen of 6 verlies. Komt gewoon doordat ik nog steeds met dat pauperstadion van 18000 man moet spelen. Scheelt zo gigantisch veel geld
Nu moet ik wel gaan verkopen komende zomer
1 september en 1 februari.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer is de transferperiode afgelopen?
2030quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
2 december 2030, nog maar 4 miljoen in kas
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer is de transferperiode afgelopen?
Hoe heb je het opgelost? Als ik een spel wil starten is Nederland "grijs" en krijg ik een uitroeptekending waar bij staat dat er in enkele divisies teveel clubs zitten. Schopte je alleen die clubs uit de database of moest je alle spelers er ook nog uit gooien?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef aleco99 het volgende:
Nieuwe game met wilhelmina boys is van start![]()
Heb even moeten zoeken maar heb ze uiteindelijk gevonden in de 4e klasse.
Even kijken of dit wat wordt!
En waarom kan je niet uitbreiden danquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben al aan het doorselecteren. Dat wordt met een minder brede selectie de 2e seizoenshelft in
Echt klote dat je maar eens in de 20 jaar een nieuw stadion neer kan zetten. Dat ding is in 2021 gebouwd en gestart in 2019 dacht ik, toen speelde ik nog in de League 2
Hij heeft het talent van z'n paquote:
Zal er eens op letten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Hebben jullie ook extreem veel last van blessures in de maanden Februari en Maart?
Echt te opvallend gewoon![]()
Voor de winterstop heb ik bijna nooit blessures maar na de winterstop kom ik elk jaar zowat spelers te kort
je moet zonder geupdate database spelen. Op het begin waar je kunt instellen moetje dat veranderen. in 13.0.0 volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heb je het opgelost? Als ik een spel wil starten is Nederland "grijs" en krijg ik een uitroeptekending waar bij staat dat er in enkele divisies teveel clubs zitten. Schopte je alleen die clubs uit de database of moest je alle spelers er ook nog uit gooien?
Hmm, ik ga eens kieknquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef aleco99 het volgende:
[..]
je moet zonder geupdate database spelen. Op het begin waar je kunt instellen moetje dat veranderen. in 13.0.0 volgens mij
Het is wel lekker veel werk dit. Ben lekker aant scouten, maar dat is best lastig met zulke slechte scoutsquote:
IK heb ook tegen OL gespeeld vorig seizoen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
2-1 gewonnen uit bij Lyon, gaat het dan eindelijk wat worden in Europa![]()
Bij Lyon speelde 5 oud-Ajacieden in de basis![]()
Notabene 2 spelers uit de eigen jeugd scoorde de doelpunten, heerlijk!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
IK heb ook tegen OL gespeeld vorig seizoen.
En gewonnen
Daarna moest ik tegen Girondins Bordeaux. Ook gewonnen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ik heb eens zitten tellen, die 5 oud-ajacieden heeft Lyon in het totaal 68 miljoen voor betaald.
Ik 68 miljoen rijker en versla vervolgens diezelfde spelers met eigen jeugd
Ajaxquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ik heb eens zitten tellen, die 5 oud-ajacieden heeft Lyon in het totaal 68 miljoen voor betaald.
Ik 68 miljoen rijker en versla vervolgens diezelfde spelers met eigen jeugd
Bij mij duurde het bijna 3 kwartier laden. Ofja, ik kwam na 1 uur terug en toen was hij klaar, dus ik neem aan dat het zo lang was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n spel hangt hier steeds:
[ afbeelding ]
Dit stond letterlijk in het stappenplan om de game werkend te krijgenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heb je het opgelost? Als ik een spel wil starten is Nederland "grijs" en krijg ik een uitroeptekending waar bij staat dat er in enkele divisies teveel clubs zitten. Schopte je alleen die clubs uit de database of moest je alle spelers er ook nog uit gooien?
heeft bij mij kwartiertje geduurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:08 schreef daeh het volgende:
[..]
Bij mij duurde het bijna 3 kwartier laden. Ofja, ik kwam na 1 uur terug en toen was hij klaar, dus ik neem aan dat het zo lang was.
Ik ben wel een beetje teleurgesteld, want het is wel een super vette database, alleen word je game er super traag van. Je kunt precies zien op welke dagen er veel data verwerkt moet worden, want met mijn middelmatige laptop doe ik soms 5 minuten over 1 dag.
Misschien had ik het spelersbestand niet op groot moeten zetten met zoveel speelbare leagues.. Maar aan de andere kant, FM gaf 4,5 ster aan voor spelsnelheid, dus ik ben wel genept.
Waar kan je alle ploegen zien? Kan ik ook kijken of die uit mijn woonplaats beschikbaar isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hahaha, gaafHVV '24, BVV Borne en NEO zijn speelbaar
Gewoon de naam intikken bij je "vul je managergebeuren in"-scherm, bij favoriete club > andere clubquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kan je alle ploegen zien? Kan ik ook kijken of die uit mijn woonplaats beschikbaar is
Ooh maar staat niet op die site waar je gedownload hebquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon de naam intikken bij je "vul je managergebeuren in"-scherm, bij favoriete club > andere club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |