Je haalt hem dus alleen op naam?quote:
Ik zou is kijken naar jorrit D'Haesseleer, kost iets van 20k en is bij mij topscorder geworden van de jupiler league en beker(tegen ajax gescoord in de finale waardoor ik won!) in de eredivisie doet die het voorlopig ook goed 3 uit 3quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef daeh het volgende:
Mijn seizoen loopt nog niet al te best. Het doel is om degradatie te ontlopen, en dat lukt nog behoorlijk. Maar ik weet nog niet of ik wel tevreden mag zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien begon ik sterk, maar na die sterke 2 eerste wedstrijden verslapte ik helemaal. Ik krijg een boel goals om de oren en kan zelf amper scoren. Ik heb ook iedere keer dat de tegenstander veel sterker is, en volgens mijn assistent is het elke keer geen schande dat we hebben verloren. Maar toch daalde het moraal telkens en werd er steeds slechter gepresteerd. De laatste wedstrijd tegen Cambuur heb ik gelukkig wel gewonnen, gaf het moraal ook een dikke boost. Hopen dat we weg naar boven nu is ingezet.
[ afbeelding ]
Dit is mijn team. Zoals je ziet heb ik maar 2 spitsen. Echt een fout van me om alle pijlen op een PSV huurling te zetten die uiteindelijk naar Den Bosch vertrok, dus zat ik ineens maar met 2 spitsen. En omdat zij de enigen zijn die alles spelen raken ze ook het snelst geblesseerd, dus heb ik meerdere wedstrijden zonder spitsen gespeeld..
[ afbeelding ]
Dit is mijn enige aanwinst tot nu toe. Is een keeper waarvan het contract was afgelopen. Hij kreeg 4,5 ster van mijn scouts en is ook nog maar 17 jaar. Ik hoop eigenlijk dat ik een goed bod krijg op 1 van de 2 keepers uit mijn eerste krijg, want die zijn even goed en nu rouleer ik telkens maar om ze tevreden te houden. En dan kan deze jongen reservekeeper worden en ervaring opdoen.
[ afbeelding ]
En dit is eigenlijk de enige toevoeging aan mijn staf die echt wat voorstelt. Heeft een best goedkoop contract en is een goede keeperstrainer. De rest van mijn staf is vooral een 'degelijke' verbetering van de oude bezetting.
Heeft iemand nog tips voor me? Hoe kan ik het beste talentjes aantrekken? Want de meesten hebben geen interesse om naar mijn club te komen. En is deze tactiek wel goed? Want ik heb deze tactiek ook met Go Ahead Eagles gebruikt en toen promoveerde ik, maar nu wil het (zoals je ziet) maar niet vlotten.
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik zou is kijken naar jorrit D'Haesseleer, kost iets van 20k en is bij mij topscorder geworden van de jupiler league en beker(tegen ajax gescoord in de finale waardoor ik won!) in de eredivisie doet die het voorlopig ook goed 3 uit 3
Hij speelt in belgie bij 1 of andere flut club dus wil zeker komen, kunnen je andere spitsen tenminste rusten;)
Hij is niet van mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:49 schreef alf89 het volgende:
[..]
Je haalt hem dus alleen op naam?
Want hij kan er niet bijster veel van voorlopig.
Edit: Tenminste niet als jeugdtrainer.
Die is nu verslaafd aan Euro Truck Simulator 2quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef dennis3d het volgende:
Lol met Stoke in de Finale van de CL tegen Barca
Waarom neem je een moederclub?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ben voor As Roma gegaan, en 3 clubs hebben geen interesse meer voor Nonni, terwijl de manager van 1 van de overgebleven clubs heeft aangegeven Nonni erg graag te willen.
Bied dan, dan kan ik met een gerust hart saven
Ik duim voor jequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik hoop het plaats zomenteen een screen als ik hem gespeeld heb
0-0 90 minquote:
Zuurquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef dennis3d het volgende:
[..]
0-0 90 min
0-0 120 min
Pingels.. Messi mist![]()
En ik mis er 2 en toen was het over...
Screen niet echt nodig denk ik
Maarja wel 55 miljoen op de rekening en het bestuur breid gelijk het stadion uit en verbeterd het jeugdcomplex.
Ik wil ook EL. Ik heb nu nog geen eens 1 miljoen op de balansquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zuur
Het geld is idd lekker, nogal een verschil tussen de bedragen die je krijgt in de EL en in de CL
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil ook EL. Ik heb nu nog geen eens 1 miljoen op de balansEn de meeste spelers van mij zijn nog geen 100k waard
Die ga je later verkopen neem ik aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een bazen centrale verdediger. Die is al 3 miljoen waard.
Als hij niet wil verlengen en weg wil en als ik geld nodig heb. En als ik een goede vervanger heb. Heb in de winterstop veel transfervrij gehaald dus kijken wat ik ga doen. Sowieso veel verkopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die ga je later verkopen neem ik aan?
Moet je niet eens willen. Op die leeftijd zijn ze al over the hill.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
Huntelaar is 35 en zit zonder contract maar wil niet bij me komen ballen
Da;s waar, En heb al genoeg aanvallersquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je niet eens willen. Op die leeftijd zijn ze al over the hill.
Het kan verkeren in het voetbalquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck, na een gelijkspel en 8 overwinningen mijn eerste competitienederlaag van het seizoen. Man U kan langs zij komen. Ondertussen staat City, 4 jaar terug nog kampioen en vorig seizoen 4e, gewoon 19e
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeujj een postbode in mijn jeugd![]()
[ afbeelding ]
Screen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Toch bizar als je bedenkt dat daar gewoon 3 spelers spelen die in mijn basiself stonden die wereldkampioen geworden zijn afgelopen zomer. Waaronder de spits, dat is echt een geweldenaar.
Je verveelt je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En waarom ben ik dat filmpje aan het kijken
Waarom redt ie die poes van 'm terwijl iedereen weet dat die op z'n pootjes terechtkomenquote:
Kijk Pieter Post en je komt er weer bovenopquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Potjandorie, zit ik in een dip. Haal ik de play-offs niet
Nee joh laat lekker gaan. Langzaam naar de top is wat realistischerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kijk Pieter Post en je komt er weer bovenop
Mooie speler, en dat op z'n 33equote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was eerst nog sneller. PA is ook 200
Idd. Herkansingen krijg je toch welquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh laat lekker gaan. Langzaam naar de top is wat realistischer
Ja en ik moet sowieso eerst de accommodaties wat beter hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Herkansingen krijg je toch wel
Echt bizar als je bedenkt dat hij nog snel (pace en accell 16-18) was ook. Composure, Anticipation, Finishing, First Touch en Off the ball 20. De perfecte spits.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |