quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil ook EL. Ik heb nu nog geen eens 1 miljoen op de balansEn de meeste spelers van mij zijn nog geen 100k waard
Die ga je later verkopen neem ik aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een bazen centrale verdediger. Die is al 3 miljoen waard.
Als hij niet wil verlengen en weg wil en als ik geld nodig heb. En als ik een goede vervanger heb. Heb in de winterstop veel transfervrij gehaald dus kijken wat ik ga doen. Sowieso veel verkopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die ga je later verkopen neem ik aan?
Moet je niet eens willen. Op die leeftijd zijn ze al over the hill.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
Huntelaar is 35 en zit zonder contract maar wil niet bij me komen ballen
Da;s waar, En heb al genoeg aanvallersquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je niet eens willen. Op die leeftijd zijn ze al over the hill.
Het kan verkeren in het voetbalquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck, na een gelijkspel en 8 overwinningen mijn eerste competitienederlaag van het seizoen. Man U kan langs zij komen. Ondertussen staat City, 4 jaar terug nog kampioen en vorig seizoen 4e, gewoon 19e
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeujj een postbode in mijn jeugd![]()
[ afbeelding ]
Screen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Toch bizar als je bedenkt dat daar gewoon 3 spelers spelen die in mijn basiself stonden die wereldkampioen geworden zijn afgelopen zomer. Waaronder de spits, dat is echt een geweldenaar.
Je verveelt je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En waarom ben ik dat filmpje aan het kijken
Waarom redt ie die poes van 'm terwijl iedereen weet dat die op z'n pootjes terechtkomenquote:
Kijk Pieter Post en je komt er weer bovenopquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Potjandorie, zit ik in een dip. Haal ik de play-offs niet
Nee joh laat lekker gaan. Langzaam naar de top is wat realistischerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kijk Pieter Post en je komt er weer bovenop
Mooie speler, en dat op z'n 33equote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was eerst nog sneller. PA is ook 200
Idd. Herkansingen krijg je toch welquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh laat lekker gaan. Langzaam naar de top is wat realistischer
Ja en ik moet sowieso eerst de accommodaties wat beter hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Herkansingen krijg je toch wel
Echt bizar als je bedenkt dat hij nog snel (pace en accell 16-18) was ook. Composure, Anticipation, Finishing, First Touch en Off the ball 20. De perfecte spits.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |