Nog niet, die zaakwaarnemer heeft weinig geduldquote:
Zover wil ik komen, maar dan moet er wel eerst goede jeugd komenquote:
Ik heb nog helemaal geen geld om iets aan de jeugdopleiding te doen. Dus bij mij komt er de komende 10 jaar sowieso nog niks door. En ik heb nu al een lening om de uitbreiding van het stadion af te betalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog niet, die zaakwaarnemer heeft weinig geduld
[..]
Zover wil ik komen, maar dan moet er wel eerst goede jeugd komen
3 16jarige spelertjes spelen echter al in de U19 van NL, dus er loopt iig wel iets.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
Zometeen uit tegen Barca, als ik verlies ga ik waarschijnlijk de EL in.
Ik zie Bate namelijk niet winnen van Celtic![]()
Ik durf niet
Ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan die Pugsili krijgen voor 46k/m, met een afkoopsomclausule van 10 mln en het contract tot 2023, over 4 jaar dus. Is dat het waard?
quote:
En anders is 10 miljoen toch een mooi bedrag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denk niet dat ie over 4 jaar 10 mln waard is. 5 mln zou wel kunnen, maar dan heb ik allang een betere speler op die positie verwacht ik
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zeer rigide gespeeld, het veld smal gehouden en het op een schoppen gezetKijk die overtredingen van beide kanten
![]()
En met mijn snelle jongens voorin de hele wedstrijd druk gezet op hun verdedigers
Ik speel echt tegen elke ploeg hetzelfdequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zeer rigide gespeeld, het veld smal gehouden en het op een schoppen gezetKijk die overtredingen van beide kanten
![]()
En met mijn snelle jongens voorin de hele wedstrijd druk gezet op hun verdedigers
Arme Drizztquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal nu wel onder een dikke MILF liggen.
Hoe gaat het met GAE?quote:
Ik ben ermee gekapt nadat mijn muis 3x op rij vastliep. Net ook nog een 4e keer zonder dat ik FM had aanstaan. Kutmuisquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ermee gekapt nadat mijn muis 3x op rij vastliep. Net ook nog een 4e keer zonder dat ik FM had aanstaan. Kutmuis
Zal wel aan je muis liggen, ik heb ook net een nieuwequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon PC. Maar geen idee of het aan mijn muis of aan mijn PC ligt.
Welke heb jij? Ik ga er ook maar eentje bestellen denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zal wel aan je muis liggen, ik heb ook net een nieuwe
Logitech M510quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik ga er ook maar eentje bestellen denk ik.
Die is draadloos toch? Die vind ik meestal wel irritant.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Logitech M510
Ligt super fijn in de hand
Nee joh, is harstikke fijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is draadloos toch? Die vind ik meestal wel irritant.
Aan een muis hoort een staartquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee joh, is harstikke fijn![]()
Mensen zonder draadloze muis
Zeg je dat ook tegen... Laat maarquote:
Sowieso trainen op springen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hulp nodig![]()
![]()
Hij is vast de 24 miljoen wel waard en is bijna net zo goed als de verdediger die hij moet vervangen maar hij is ook 6 jaar jonger.
Hij is alleen relatief klein voor een verdediger, aan de andere kant wel tweebenig.
Zouden jullie hem halen? Ik weet het niet meer, dilemma's
Deze man moet hij doen vergeten:
[ afbeelding ]
Wuttquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bod van 47,5M + 20% on profit gekregen voor mijn 20-jarige reserve linksbuiten. Geweigerd natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bod van 47,5M + 20% on profit gekregen voor mijn 20-jarige reserve linksbuiten. Geweigerd natuurlijk.
Oke, maar voor wie zou jij kiezen dan?quote:
Ja en daarnaast wil garcia 62k per week en heeft carlsson momenteel 18k per week. Maar ik heb wel 77 miljoen en weet niet wat ik ermee moet doen.. misschien dat ik hem toch maar haal en doria verkoop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Duidelijk die 2e. Die 1e vent heeft 8 voor jumping, veel te weinig voor een CV
Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef daeh het volgende:
[..]. Als ik dat bedrag krijg voor een speler dan ben ik binnen.
Even een update van mijn kant: Nadat ik met GAE was gepromoveerd naar de Eredivisie werd mijn club overgenomen door een stel Braziliaanse investeerders. Ik kreeg 50k transferbudget extra, maar vooral een boel extra gezeik. Want ik moest bijna elke keuze onderbouwen, en vaak waren ze het er dan niet mee eens. Uiteindelijk wilden de investeerders wel een nieuw stadion en trainingscomplex bouwen. Zo gezegd, zo gedaan, staat de club ineens 5 miljoen in de min en draait ze iedere week dikke verliezen. Ik raakte het overzicht een beetje kwijt, en bij wijze van 'tilt' trok ik een aantal 30+ers aan die amper een toegevoegde waarde hadden aan mijn team maar wel een dik salaris ontvingen.
De conclusie was dus dat ik mijn game goed verneukt had en maar eens met een schone lei moest beginnen. Ik was allang blij dat ik in mijn 2e game (in de eerste werd ik na 2 maanden ontslagen) gepromoveerd was met een team was 10e als prognose had.
Daarna ben ik werkloos begonnen met werkervaring op 'automatisch' en heb alleen Nederland als speelbaar land gekozen. Dit keer wel met een grote database, zodat ik wat beter regens en talentjes kan aantrekken. Na 2 weken maar een sollicitatie de deur uit gedaan bij AGOVV, na nog een weekje wachten kreeg ik een contractaanbod. Ik was dus de nieuwe manager van AGOVV.
Ik heb een groot deel van mijn staf eruit geknikkerd. Oa alle 4 fysiotherapeuten met een fysio skill van 3 of 4. En ook mijn hoofd scouting met PA en CA inschatten van 2 en 3. Als laatste heb ik nog een 17 jarige keeper aangetrokken met een 4 sterren PA en de CA een halve ster onder mijn 1e en 2e keeper.
En nu ga ik het eerste seizoen er doorheen draaien, jullie ontvangen straks weer een update van me.
Waarom die 1e halen als die 2e nog maar 26 is? Ik zou het alleen overwegen als je huidige speler met absurde contracteisen komt, zo niet dan kunnen ze, als ze goed genoeg zijn, makkelijk blijven staan tot in hun dertigste.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hulp nodig![]()
![]()
Hij is vast de 24 miljoen wel waard en is bijna net zo goed als de verdediger die hij moet vervangen maar hij is ook 6 jaar jonger.
Hij is alleen relatief klein voor een verdediger, aan de andere kant wel tweebenig.
Zouden jullie hem halen? Ik weet het niet meer, dilemma's
Deze man moet hij doen vergeten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |