Zelf. Nu ben ik aan het trainen op teamwork, conditie en tactiek.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef Happel het volgende:
Godver wat gaat dit topic hard...
Doen jullie trainingen zelf of volgens bepaald schema? Is wel erg veranderd sinds ik het de laatste keer speelde.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn PC liep net vast. Kijken of mijn game het nog doet.
Ik hoef gelukkig alleen mijn laatste wedstrijd over te spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik m'n save nog moet backuppen.
Dat valt mee idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig alleen mijn laatste wedstrijd over te spelen.
Ja tegen die tijd hoop ik in ieder geval Europees te spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit nu in de zomer van 2018 he.Dus je hebt nog even te gaan.
Dit seizoen bij mij niet gelukt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tegen die tijd hoop ik in ieder geval Europees te spelen.
Hoe laat je hem spelen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit seizoen bij mij niet gelukt.
7-1 uit twee wedstrijden tegen ADO, maar tegen Grunn werd het 5-6 in het voordeel van hun.![]()
Mede doordat ADO Vilhena geblesseerd trapte, die deed het echt heel goed dit seizoen.
[ afbeelding ]
Zijn wel veel goals. Wel goed dat je hem transfervrij kon binnenhalenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter mijn eenzame spits met veel vrijheid als Attacking Midfielder en attacking.
Kiek 'm staan in dat rijtje bij Destro, Messi, Ronaldo, Forlan, Totti, Toni, Henry en Makaayquote:
Ooh ik had het niet daarover hoor. Meer dat mijn muis weer vastliep.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kiek 'm staan in dat rijtje bij Destro, Messi, Ronaldo, Forlan, Totti, Toni, Henry en Makaay
Kijk al die clubs danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Voor de 2e keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een nieuwe muis een optie? Zo-een die niet pieptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik had het niet daarover hoor. Meer dat mijn muis weer vastliep.
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kijk al die clubs dan![]()
En dan.... Cambuur!![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het perse daar aan ligt. Maar het is wel mooi kut altijd. Ik kan nu niet eens FM'en en Photoshoppen tegelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een nieuwe muis een optie? Zo-een die niet piept
Prioriteiten stellen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het perse daar aan ligt. Maar het is wel mooi kut altijd. Ik kan nu niet eens FM'en en Photoshoppen tegelijk
Omdat ik lui benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen dan
Waarom koop je geen nieuwe? Zo duur zijn ze niet.
Je kan toch een muis via internet bestellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik lui benEn niet weet of het aan de muis ligt of aan mijn PC.
Ja vast welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan toch een muis via internet bestellen
Mja, hoe kan je daar dan achter komen?
Hoe kan je trouwens het leencontract van een speler verlengen voor nog een jaar?
Ik kan nu alleen een bod uitbrengen of informeren naar de spelerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vast welGeen idee hoe daar achter te komen.
En ik kon gewoon het huurcontract verlengen van een speler in de maand juni. Maar het jaar erop kon dat weer niet. Blijkbaar kon ik maar 2 jaar huren ofzo.
Ja dat had ik daarna ook. Heel apart.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan nu alleen een bod uitbrengen of informeren naar de speler
Naja, als ze terug zijn dus weer vragen om te lenen.
Maar ik heb ze nu pas 1 jaar geleend.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat had ik daarna ook. Heel apart.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zwolle mag trouwens echt op de trekker naar Madrid. Ze hebben tegen Atletico geloot
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zwolle mag trouwens echt op de trekker naar Madrid. Ze hebben tegen Atletico geloot
Is je processor niet te traag? Dat hij meerdere dingen tegelijk moet verwerken, maar dat niet aan kan? Het zou ook aan je RAMgeheugen kunnen liggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn muis liep potjandorie weer vast netHet is echt vreselijk
![]()
Weten jullie een goede muis die ik kan bestellen dan?
Dat lijkt me niet. Ik heb best een goede computer namelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is je processor niet te traag? Dat hij meerdere dingen tegelijk moet verwerken, maar dat niet aan kan? Het zou ook aan je RAMgeheugen kunnen liggen.
Goede speler. Alleen in het Engels is het kutquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Hij heeft wel 2,5 ster als CA en 3 sterren als PA, maar dat komt zeker doordat m'n 4 sterren en 4.5 sterren huurlingen nog niet weg zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler. Alleen in het Engels is het kutAl die eigenschappen door de war.
3 sterren maar, verkopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Doria speelt bij mij trouwens in Oranje![]()
Ooh dan zou ik hem niet halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft wel 2,5 ster als CA en 3 sterren als PA, maar dat komt zeker doordat m'n 4 sterren en 4.5 sterren huurlingen nog niet weg zijn.
Ik ben ook wel tevreden over zijn stats. Jammer dat ie niet op links kan.
Waarom niet?quote:
Maar 3 sterren PA. Is veel te weinig. Moet minimaal 4 sterren zijn. Of zijn je scouts slecht?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom niet?
Z´n Main Weakness is trouwens Injury Proneness![]()
M'n scout heeft 16/15. Zal 'm eens door m'n 20/20 scout laten kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar 3 sterren PA. Is veel te weinig. Moet minimaal 4 sterren zijn. Of zijn je scouts slecht?
Hoeveel moet hij kosten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
M'n scout heeft 16/15. Zal 'm eens door m'n 20/20 scout laten kijken.
Edit
Nu heeft Pugsili een CA van 3 sterren en een PA van 3 sterren, en hij haalt 3.5 ster als Winger.
Doria is echt gewoon een super goede speler hoor, zit op de bank omdat hij 2 wereldverdedigers voor zich heeftquote:
Niks,quote:
En gelukt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niks,
Hij vraagt een salaris van 31k t/m 44k/m.
Ik heb de onderhandelingen tot 40k/m gekregen, maar nu moet die minimum fee release clausule nog weg.
Echte Nederlanders in de basisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Doria is echt gewoon een super goede speler hoor, zit op de bank omdat hij 2 wereldverdedigers voor zich heeft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik dit jong nog weggepikt uit de jeugd van AZ, heeft net ook zijn debuut gemaakt voor Oranje:
[ afbeelding ]
Genoeg goede verdedigers dus en Doria is perfect voor de breedte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |