Zelf. Nu ben ik aan het trainen op teamwork, conditie en tactiek.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef Happel het volgende:
Godver wat gaat dit topic hard...
Doen jullie trainingen zelf of volgens bepaald schema? Is wel erg veranderd sinds ik het de laatste keer speelde.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn PC liep net vast. Kijken of mijn game het nog doet.
Ik hoef gelukkig alleen mijn laatste wedstrijd over te spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik m'n save nog moet backuppen.
Dat valt mee idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig alleen mijn laatste wedstrijd over te spelen.
Ja tegen die tijd hoop ik in ieder geval Europees te spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit nu in de zomer van 2018 he.Dus je hebt nog even te gaan.
Dit seizoen bij mij niet gelukt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tegen die tijd hoop ik in ieder geval Europees te spelen.
Hoe laat je hem spelen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit seizoen bij mij niet gelukt.
7-1 uit twee wedstrijden tegen ADO, maar tegen Grunn werd het 5-6 in het voordeel van hun.![]()
Mede doordat ADO Vilhena geblesseerd trapte, die deed het echt heel goed dit seizoen.
[ afbeelding ]
Zijn wel veel goals. Wel goed dat je hem transfervrij kon binnenhalenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter mijn eenzame spits met veel vrijheid als Attacking Midfielder en attacking.
Kiek 'm staan in dat rijtje bij Destro, Messi, Ronaldo, Forlan, Totti, Toni, Henry en Makaayquote:
Ooh ik had het niet daarover hoor. Meer dat mijn muis weer vastliep.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kiek 'm staan in dat rijtje bij Destro, Messi, Ronaldo, Forlan, Totti, Toni, Henry en Makaay
Kijk al die clubs danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Voor de 2e keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een nieuwe muis een optie? Zo-een die niet pieptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik had het niet daarover hoor. Meer dat mijn muis weer vastliep.
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kijk al die clubs dan![]()
En dan.... Cambuur!![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het perse daar aan ligt. Maar het is wel mooi kut altijd. Ik kan nu niet eens FM'en en Photoshoppen tegelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een nieuwe muis een optie? Zo-een die niet piept
Prioriteiten stellen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het perse daar aan ligt. Maar het is wel mooi kut altijd. Ik kan nu niet eens FM'en en Photoshoppen tegelijk
Omdat ik lui benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen dan
Waarom koop je geen nieuwe? Zo duur zijn ze niet.
Je kan toch een muis via internet bestellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik lui benEn niet weet of het aan de muis ligt of aan mijn PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |