Bij mij bedacht hij zich na een tijdje, maar dat kwam ook omdat niemand hem wou aantrekken door zijn belachelijke salariseisen. Ik ga opzoek naar jeugdspelersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké Houtkoop wil weg. Dan ga je toch lekker
Ik heb allemaal jeugdspelers gehaald nu. En tot nu toe alleen huuraanbiedingen voor Houtkoop. Ja dat ga ik niet doen. Dan gebruik ik hem zelf wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef daeh het volgende:
[..]
Bij mij bedacht hij zich na een tijdje, maar dat kwam ook omdat niemand hem wou aantrekken door zijn belachelijke salariseisen. Ik ga opzoek naar jeugdspelers.
Uhuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is leuk man om een Jupiler League club op te bouwen
Ik denk dan soms ook in mijn hoofd hoe mijn team besproken wordt in programma's als Voetbal International en Studio Voetbal.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dan soms ook in mijn hoofd hoe mijn team besproken wordt in programma's als Voetbal International en Studio Voetbal.
Beter waar in? Ik had tijdens die aanbiedingen nog niks gewonnen, alleen kampioen van de Jupiler League in mijn eerste seizoen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dan soms ook in mijn hoofd hoe mijn team besproken wordt in programma's als Voetbal International en Studio Voetbal.
Meer ervaring ditdat...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter waar in? Ik had tijdens die aanbiedingen nog niks gewonnen, alleen kampioen van de Jupiler League in mijn eerste seizoen.
Ik denk dan aan die laatste wedstrijd van vorig seizoen van de Eagles in de Kuip. Hoe die commentator dan zou schreeuwen van "Dit is een regelrechte sensatie" . Wat een spel is het ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook
En de samenvatting op zaterdag door Tom Egbers
Dat is een van de leukste onderdelen vroeg in de game met JL ploegen, (oude) bekende terug halen. Ik heb onder andere Bruins en Maduro onder contract gehad.quote:
Ik heb alleen oud-spelers in m'n staf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een van de leukste onderdelen vroeg in de game met JL ploegen, (oude) bekende terug halen. Ik heb onder andere Bruins en Maduro onder contract gehad.
Ja Waterman is in mijn spel best goed. Ik had vorig seizoen een gast van Twente en iemand uit de jeugd van Ajax. Maar die maakten best wel wat blunders. Ik had ook Tom de Mul al teruggehaald seizoen terugquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een van de leukste onderdelen vroeg in de game met JL ploegen, (oude) bekende terug halen. Ik heb onder andere Bruins en Maduro onder contract gehad.
Ik heb ook een of andere jeugdspeler van Ajax opgepikt, Nieuwpoort. Doet nu zelfs nog wel eens mee omdat ik nog geen goede rechtsback heb kunnen vinden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Waterman is in mijn spel best goed. Ik had vorig seizoen een gast van Twente en iemand uit de jeugd van Ajax. Maar die maakten best wel wat blunders. Ik had ook Tom de Mul al teruggehaald seizoen terug. En Jantje Kromkamp speelt nog steeds bij mij. Die hebben toch mooi bij Sevilla en Liverpool gespeeld.
Hoesen is voor mij onhaalbaar. En Denswil en Meleg enzo willen niet naar GAE komen. Maar niveau daaronder heb ik al wat transfervrij gehaald. Ik heb nu best veel aankopen al gedaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een of andere jeugdspeler van Ajax opgepikt, Nieuwpoort. Doet nu zelfs nog wel eens mee omdat ik nog geen goede rechtsback heb kunnen vinden.
Verder haal komt in de zomer (van 2018 nu) Hoesen naar mij toe, hij was 2.5 miljoen waard bij RKC dus ik hoop hem dan gelijk weer door te verkopen.
Iemand?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ben die 4-3-3 tactiek aan het maken, wat is de beste tactiek bij de spelhervattingen? Corners en vrije trappen. Ik heb 1 goede kopper in de aanval, dat is m'n Targetman met 19 springen en 15 koppen.
Transfervrij kan ik nu wel veel spelers oppikken, alleen vaak vragen ze teveel salaris. Zelfs Sneijder wilde wel naar Dodrecht komen. Maar 2 miljoen is net wat te overdreven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen is voor mij onhaalbaar. En Denswil en Meleg enzo willen niet naar GAE komen. Maar niveau daaronder heb ik al wat transfervrij gehaald. Ik heb nu best veel aankopen al gedaan. Nu nog verkopen.
Ik kan nog geen eens 4 ton betalen. Mensen die een ton verdienen drukken al te zwaar op de begroting bij mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Transfervrij kan ik nu wel veel spelers oppikken, alleen vaak vragen ze teveel salaris. Zelfs Sneijder wilde wel naar Dodrecht komen. Maar 2 miljoen is net wat te overdreven.
Mijn max salaris is 63k voor een belangrijke basisspeler.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan nog geen eens 4 ton betalen. Mensen die een ton verdienen drukken al te zwaar op de begroting bij mij. Dus kijken of ik die Misidjan nu wel kan verkopen. Vorige keer vond hij het salaris niet goed
En jij speelt top 5?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn max salaris is 63k voor een belangrijke basisspeler.
Ik betaal maximaal 500k per jaar, maar vaak knapt het bij mij ook af op de salariseisen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan nog geen eens 4 ton betalen. Mensen die een ton verdienen drukken al te zwaar op de begroting bij mij. Dus kijken of ik die Misidjan nu wel kan verkopen. Vorige keer vond hij het salaris niet goed
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaal maximaal 500k per jaar, maar vaak knapt het bij mij ook af op de salariseisen.
quote:
Gaan ze dan na een tijdje niet zeiken dat ze meer willen spelen ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meer
Dat deed ik ook in het begin. Ook gewoon bij spelers die gewoon middelmaat waren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meer
Ja dat doen ze wel. Maar dan doe ik wel beloftes enzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze dan na een tijdje niet zeiken dat ze meer willen spelen ofzo?
Ja ik moet nu telkens doorgroeien hèquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in het begin. Ook gewoon bij spelers die gewoon middelmaat waren.Trekt vanzelf recht als je even in de Eredivisie speelt.
Ok.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel. Maar dan doe ik wel beloftes enzo. Of na een aantal maanden verander ik hun status wel.
Ik heb ook Europees voetbal nodig. Anders krijg ik te weinig geld. Krijg maar 500k aan sponsorgeld over een heel seizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:14 schreef Typisch het volgende:
Straks weer spelen om een plekje in Europa in de play-offs.
In de Beker en competitie verdien ik meer. 2 mln voor de 5e plek, en ook rond de 2 mln voor de finaleplaats. Kan je ergens zien wat het bedrag is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:14 schreef Typisch het volgende:
Straks weer spelen om een plekje in Europa in de play-offs.
10 miljoen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor dit jongmens?
[ afbeelding ]
Ik weet niet, ik kijk nooit echt diep in die financiën. Heb je toch weinig invloed op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In de Beker en competitie verdien ik meer. 2 mln voor de 5e plek, en ook rond de 2 mln voor de finaleplaats. Kan je ergens zien wat het bedrag is?
Neemt niet weg dat EL altijd welkom is, meer speeltijd voor je spelers op een hoog niveau, en per 2 wedstrijden 200k ofzo.
Wil hij niet verlengen?quote:
10 a 12 miljoen denk ik jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor dit jongmens?
[ afbeelding ]
Hij heeft nog 1 jaar te gaan, maar ik wil hem verkopen want ik heb centjes nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kijk nooit echt diep in die financiën. Heb je toch weinig invloed op.
En de EL is ook meer om gewoon betere reputatie te vergaren.Als ik het niet haal is het ook prima, maar als ik moet kiezen dan speel ik graag EL.
[..]
Wil hij niet verlengen?
Aanbieden voor 10 miljoen en dan steeds lager gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft nog 1 jaar te gaan, maar ik wil hem verkopen want ik heb centjes nodig
Ik sta er ook niet echt om te springen om hem te verkopen, maar goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aanbieden voor 10 miljoen en dan steeds lager gaan.Eventueel met een x aantal % van de volgende transfer in de voorwaarden.
Ik probeer alleen spelers die (te) oud worden te verkopen. Tenzij ze natuurlijk niet goed genoeg meer zijn. Deze zomer ga ik mijn centrale verdediger van 28 de deur uit doen. Er staat alweer een vervanger klaar.
Klopt, maar qua kwaliteit wordt hij niet meer beter, terwijl ik een veel jongere gelijkwaardige speler heb achter hem die wel nog beter kan worden. En hij is rond de 5 miljoen waard, kan ik dus voor een mooi bedrag verpatsen. Ook is het een Afrikaan en de Afrika Cup komt er weer aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef DeHovenier het volgende:
En je CV begint net aan z'n top toch? Vanaf 28 t/m 32 jaar.
Gewoon trainers aantrekken die goed zijn in de categorieën waar je ze voor haalt. En als je een speler hebt die bijvoorbeeld sneller moet worden dan moet je hem extra laten trainen op snelheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef Happel het volgende:
Godver wat gaat dit topic hard...
Doen jullie trainingen zelf of volgens bepaald schema? Is wel erg veranderd sinds ik het de laatste keer speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |