En jij speelt top 5?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn max salaris is 63k voor een belangrijke basisspeler.
Ik betaal maximaal 500k per jaar, maar vaak knapt het bij mij ook af op de salariseisen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan nog geen eens 4 ton betalen. Mensen die een ton verdienen drukken al te zwaar op de begroting bij mij. Dus kijken of ik die Misidjan nu wel kan verkopen. Vorige keer vond hij het salaris niet goed
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaal maximaal 500k per jaar, maar vaak knapt het bij mij ook af op de salariseisen.
quote:
Gaan ze dan na een tijdje niet zeiken dat ze meer willen spelen ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meer
Dat deed ik ook in het begin. Ook gewoon bij spelers die gewoon middelmaat waren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meer
Ja dat doen ze wel. Maar dan doe ik wel beloftes enzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze dan na een tijdje niet zeiken dat ze meer willen spelen ofzo?
Ja ik moet nu telkens doorgroeien hèquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in het begin. Ook gewoon bij spelers die gewoon middelmaat waren.Trekt vanzelf recht als je even in de Eredivisie speelt.
Ok.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel. Maar dan doe ik wel beloftes enzo. Of na een aantal maanden verander ik hun status wel.
Ik heb ook Europees voetbal nodig. Anders krijg ik te weinig geld. Krijg maar 500k aan sponsorgeld over een heel seizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:14 schreef Typisch het volgende:
Straks weer spelen om een plekje in Europa in de play-offs.
In de Beker en competitie verdien ik meer. 2 mln voor de 5e plek, en ook rond de 2 mln voor de finaleplaats. Kan je ergens zien wat het bedrag is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:14 schreef Typisch het volgende:
Straks weer spelen om een plekje in Europa in de play-offs.
10 miljoen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor dit jongmens?
[ afbeelding ]
Ik weet niet, ik kijk nooit echt diep in die financiën. Heb je toch weinig invloed op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In de Beker en competitie verdien ik meer. 2 mln voor de 5e plek, en ook rond de 2 mln voor de finaleplaats. Kan je ergens zien wat het bedrag is?
Neemt niet weg dat EL altijd welkom is, meer speeltijd voor je spelers op een hoog niveau, en per 2 wedstrijden 200k ofzo.
Wil hij niet verlengen?quote:
10 a 12 miljoen denk ik jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor dit jongmens?
[ afbeelding ]
Hij heeft nog 1 jaar te gaan, maar ik wil hem verkopen want ik heb centjes nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kijk nooit echt diep in die financiën. Heb je toch weinig invloed op.
En de EL is ook meer om gewoon betere reputatie te vergaren.Als ik het niet haal is het ook prima, maar als ik moet kiezen dan speel ik graag EL.
[..]
Wil hij niet verlengen?
Aanbieden voor 10 miljoen en dan steeds lager gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft nog 1 jaar te gaan, maar ik wil hem verkopen want ik heb centjes nodig
Ik sta er ook niet echt om te springen om hem te verkopen, maar goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aanbieden voor 10 miljoen en dan steeds lager gaan.Eventueel met een x aantal % van de volgende transfer in de voorwaarden.
Ik probeer alleen spelers die (te) oud worden te verkopen. Tenzij ze natuurlijk niet goed genoeg meer zijn. Deze zomer ga ik mijn centrale verdediger van 28 de deur uit doen. Er staat alweer een vervanger klaar.
Klopt, maar qua kwaliteit wordt hij niet meer beter, terwijl ik een veel jongere gelijkwaardige speler heb achter hem die wel nog beter kan worden. En hij is rond de 5 miljoen waard, kan ik dus voor een mooi bedrag verpatsen. Ook is het een Afrikaan en de Afrika Cup komt er weer aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef DeHovenier het volgende:
En je CV begint net aan z'n top toch? Vanaf 28 t/m 32 jaar.
Gewoon trainers aantrekken die goed zijn in de categorieën waar je ze voor haalt. En als je een speler hebt die bijvoorbeeld sneller moet worden dan moet je hem extra laten trainen op snelheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef Happel het volgende:
Godver wat gaat dit topic hard...
Doen jullie trainingen zelf of volgens bepaald schema? Is wel erg veranderd sinds ik het de laatste keer speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |