SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door PlexIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
tr gemachtIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Is dat nou wat, dat Gary Mod? Heb er weleens filmpjes van gezien. De mogelijkheden zijn eindeloos toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja zowat. En idd![]()
En wat aldie zei.
Verder weet ik niet wie wat allemaal speelt.
Ik zit nou bij een gmod community waar ik erg veel speel en ook Community Leader ben (Hoogste rank onder owner) *verkaptkijkmijstoerdoenIf not now, then when.![]()
De nekbaarden ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat nou wat, dat Gary Mod? Heb er weleens filmpjes van gezien. De mogelijkheden zijn eindeloos toch?![]()
Mag ik dan OP en fly mode? En unlimited diamonds?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aldie wil jij mod van mijn server worden pls?![]()
![]()
Deze zijn uit 2012, daar trekt het al veel meer bij hoor. http://www.compendiumvoor(...)chtonen.html?i=15-12 En zoals je ziet springt almere er duidelijk uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
CBS gegevens, pagina 21
Lelystad:
14 056 niet-westerse allochtonen op 70k inwoners, da's 20%.
Dronten:
3 196 niet-westerse allochtonen op 40k inwoners, da's minder dan 8%.![]()
![]()
Ik moest denken aan gogo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mag ik dan OP en fly mode? En unlimited diamonds?Leeft die nog?
If not now, then when.![]()
gestikt in zijn eigen maagdelijkheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moest denken aan gogo.Leeft die nog?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Yup, Je kan eigenlijk zowat alles maken (behalve dat de Source engine wat limits heeft ofcourse)quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat nou wat, dat Gary Mod? Heb er weleens filmpjes van gezien. De mogelijkheden zijn eindeloos toch?
Is maar net wat je leuk vind, Het mindere is wel dat het wat jongere mensen aantrekt (12 - 14 jaar) dus dat kan soms wel irritant zijn.
Wij zijn nu bezig met een gamemode waar je spawnt op een verlaten eiland, Je doel is dus om te surviven. Eerst ben je alleen en laterna kom je steeds meer mensen tegen en kan je bijv een stam/guild/clan maken om samen te surviven. Heeft mangroves, cave systems, beaches en dingen zoals dat.
Duurt nog wel even voordat dat uit is.![]()
quote:Lampreys are a type of jawless fish that live mostly in coastal and fresh waters whose adults are characterized by a toothed, funnel-like sucking mouth. They attach themselves to fish and suck their blood. Lampreys have been around for nearly 300 millions years and their body structure has remained relatively unchanged.![]()
Gogo heeft sinds maart al niet meer gepost.quote:Ik zal jouw bouwwerken nooit vergeten.
Klinkt cool. Laat me weten wanneer het af is zodat ik het kan proberen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yup, Je kan eigenlijk zowat alles maken (behalve dat de Source engine wat limits heeft ofcourse)
Is maar net wat je leuk vind, Het mindere is wel dat het wat jongere mensen aantrekt (12 - 14 jaar) dus dat kan soms wel irritant zijn.
Wij zijn nu bezig met een gamemode waar je spawnt op een verlaten eiland, Je doel is dus om te surviven. Eerst ben je alleen en laterna kom je steeds meer mensen tegen en kan je bijv een stam/guild/clan maken om samen te surviven. Heeft mangroves, cave systems, beaches en dingen zoals dat.
Duurt nog wel even voordat dat uit is.
Die postte in een topic in ABO iets geinigs, ik postte dat hier, kreeg twee bans, de rest bleef doorgaan, de halve SC kreeg een ban (serieus zes of zeven mensen) en daarna kwam hij nooit meer terug.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moest denken aan gogo.Leeft die nog?
![]()
Ik huib tom loon enzo spelen nog minecraft. Maar dan meer FTB op het moment.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Aldus het boek van Bestemmingsplan: 10/15quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die postte in een topic in ABO iets geinigs, ik postte dat hier, kreeg twee bans, de rest bleef doorgaan, de halve SC kreeg een ban (serieus zes of zeven mensen) en daarna kwam hij nooit meer terug.![]()
Mensen die hier wat Voltz spelen?Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
Niet dat ik nog op de server kan komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik huib tom loon enzo spelen nog minecraft. Maar dan meer FTB op het moment.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nee, is wel geprobeerd meer behalve wat pvp is er verder weinig aan vergeleken met FTB en Tekkit.quote:![]()
Ja echt fokking veel mensen in ieder gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Aldus het boek van Bestemmingsplan: 10/15
Ging de SC bijna op slot![]()
Alleen jij en Huib en lorre ofzo geen ban?![]()
nucleaire shitquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, is wel geprobeerd meer behalve wat pvp is er verder weinig aan vergeleken met FTB en Tekkit.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
En Mender niet geloof ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja echt fokking veel mensen in ieder geval
Wat zegt tom?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet dat ik nog op de server kan komenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
kan ook met ftbquote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja, dat is even leuk. Hoop moeite steken in het bouwen van een raketje, afvuren en dat is weer klaarquote:Dan kan je beter die nuclaire shit in FTB doen, of een fusie reactor bouwen
![]()
Die shit zou automatisch moeten updaten maar dat werkt voor geen flikker natuurlijk. Zelfs het betalen van de rekening helpt niet!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja klopt maar ik heb samen met wat vrienden al een Voltz server opgezetquote:
En proberen elkaar helemaal naar de flikker te schieten haha, blijft geweldig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, dat is even leuk. Hoop moeite steken in het bouwen van een raketje, afvuren en dat is weer klaarDan kan je beter die nuclaire shit in FTB doen, of een fusie reactor bouwen
Ja zoals ik al zei, even voor pvp is het leuk maar dan niet meer. En pvp is hier toch altijd lastig, elke keer houden we minder mensen overquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Unmountable het volgende:
[..]
En proberen elkaar helemaal naar de flikker te schieten haha, blijft geweldig.![]()
![]()
We hebben bovendien al zeer zware bommen uitgezet, omdat anders de server crashtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, even voor pvp is het leuk maar dan niet meer. En pvp is hier toch altijd lastig, elke keer houden we minder mensen over
Ben je nerd of cool jongetje? Hebben hier nl. al meer dan genoeg nerds rondlopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Unmountable het volgende:
[..]
En proberen elkaar helemaal naar de flikker te schieten haha, blijft geweldig.![]()
Haha wat is een nerd en wat is een cool jongetje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben je nerd of cool jongetje? Hebben hier nl. al meer dan genoeg nerds rondlopenRozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
Ohja toen had ik ook een ban ik heb echt veel notes manquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja echt fokking veel mensen in ieder geval
Welke opleiding volg je/volgde je/ga je volgen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Haha wat is een nerd en wat is een cool jongetje?![]()
Grafische Vormgeving!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke opleiding volg je/volgde je/ga je volgen?Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
Dat was toch lang voordat hij stopte met posten toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die postte in een topic in ABO iets geinigs, ik postte dat hier, kreeg twee bans, de rest bleef doorgaan, de halve SC kreeg een ban (serieus zes of zeven mensen) en daarna kwam hij nooit meer terug.If not now, then when.![]()
Hah.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Daarna stopte hij definitief met posten in de SC en hij postte daarna nog maar zelden in de hoofdreeksquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was toch lang voordat hij stopte met posten toch?![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja nee sorry nerd dus
DRUMPIIIIEEEEEEquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was toch lang voordat hij stopte met posten toch?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dus als ik de schildersopleiding had gedaan en ik moest een offerte uittypen ben ik ook een nerd?quote:
Ja moet je maar niks met computers doenquote:
wat dacht jezelf?
Alright wil wel even een test met je doen.
Wat is je mening over deze schoenen?![]()
![]()
Grafische vormgeving heeft wel iets meer te maken met computers dan een schilder. Of wil je zeggen dat men tegenwoordig alles weer met de hand ontwerpt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dus als ik de schildersopleiding had gedaan en ik moest een offerte uittypen ben ik ook een nerd?![]()
Nee puur je opleiding natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dus als ik de schildersopleiding had gedaan en ik moest een offerte uittypen ben ik ook een nerd?![]()
Die ook want die zijn begonnen met de intentie om ze af te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En opleidingen die stopgezet zijn tellen niet mee![]()
Ja oke lelijk, maar ik draag All starsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja moet je maar niks met computers doen
wat dacht jezelf?
Alright wil wel even een test met je doen.
Wat is je mening over deze schoenen?
[ afbeelding ]
Nee want het kan zijn dat diegene gewoon goed met pc's en gamen was en een relevante opleiding was maar achteraf niets bleek te zijn omdat dat diegene zijn passie niet was en hij niet autistisch genoeg wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die ook want die zijn begonnen met de intentie om ze af te maken.
ja in theorie dan he![]()
NERD NERD NERD NERD NERDquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ja oke lelijk, maar ik draag All stars![]()
Nou eigenlijk is Multimedia Design wel nerd jaquote:, aangezien je daar websites codeert en meer shit, ik bedenk dingen, teken ze, ontwerp ze, en ja, ik werk ze uit op de computer, en druk ze. Dat is alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is Multimedia Design wel nerd ja, aangezien je daar websites codeert en meer shit, ik bedenk dingen, teken ze, ontwerp ze, en ja, ik werk ze uit op de computer, en druk ze. Dat is alles
Een beetje HTML.
![]()
Ik vind HTML meer nerd dan Adobe Photoshop en InDesignquote:
Ja dat ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ook CSS hoor en je mag lekker makkelijk met frames werken![]()
CSS is HTMLquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ook CSS hoor en je mag lekker makkelijk met frames werken
Ik kan het allemaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik vind HTML meer nerd dan Adobe Photoshop en InDesign![]()
![]()
CSS is niet normal standaard basis HTML wat je bij informatica in de 4e leert. Is niet lastig maar ook niet absolute basis.quote:![]()
![]()
CSS is wel een onderdeel van HTML.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
CSS is niet normal standaard basis HTML wat je bij informatica in de 4e leert. Is niet lastig maar ook niet absolute basis.Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
Dat snappen mijn aambeien ook nog welquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Unmountable het volgende:
[..]
CSS is wel een onderdeel van HTML.
Goed opgelet de eerste week van je opleiding![]()
Heb jij aambeien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat snappen mijn aambeien ook nog wel
HEY NERD HEB JE NOG DINO'S GEVONDEN?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Timwonnacott het volgende:
En dan noemt men mij een nerd, zou ik snap daadwerkelijk niets van dit gebrabbel![]()
CSS is opmaak voor HTML tekstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Timwonnacott het volgende:
En dan noemt men mij een nerd, zou ik snap daadwerkelijk niets van dit gebrabbel
Nou, realistisch gezien duurt dat nog wel 1,5 jaar. Nog geen goed vast inkomen etc.quote:
Maar waarom? Tja, die kriebel krijg je gewoon na je 20e denk ik.![]()
Ja. http://dinoshow.ntr.nl/quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HEY NERD HEB JE NOG DINO'S GEVONDEN?![]()
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, realistisch gezien duurt dat nog wel 1,5 jaar. Nog geen goed vast inkomen etc.
Maar waarom? Tja, die kriebel krijg je gewoon na je 20e denk ik.
Mams kookt voor mij, doet de was als ik er niet aan denk, betaald mijn internet en water etc.
Al wil ik voor mijn 25e wel weg zijn![]()
Dus snap je niet dat CSS ook HTML is? Het is Meiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alleen in de maanden waar de "r" in de naam zit
Het is nog mei hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dus snap je niet dat CSS ook HTML is? Het is Juni![]()
CSS is geen HTML. Veel succes met je opleiding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dus snap je niet dat CSS ook HTML is? Het is Mei![]()
![]()
Onderdeel vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
CSS is geen HTML. Veel succes met je opleiding.
Wiel is onderdeel van een autoquote:
Een auto is een WielAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:DIE HEB IK EEN TIJD NIET GEHOORD!
Beter blijf je gewoon in deze SC, Jaimy is hier ook weer!
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hehe one upsagan for u![]()
![]()
Baas is dat. Volgens mij is iedereen er nog wel op een paar na.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]DIE HEB IK EEN TIJD NIET GEHOORD!
Beter blijf je gewoon in deze SC, Jaimy is hier ook weer!If not now, then when.![]()
Huib, sorry dat ik niet aan het kutten ben met die server maar je bent ondergeschikt aan mijn tentamens. Groetjes.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja meeste rotte appels zijn er uit zoals mor en lorquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas is dat. Volgens mij is iedereen er nog wel op een paar na.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja meeste rotte appels zijn er uit zoals mor en lor
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Neuhj, da's circlejerk van reddit, zeg maar als satire overdreven reddit-meme's nadoen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Volgens mij ben ik net beledigt maar ik weet het niet zeker![]()
Gefeliciteerd! 4 euro?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Autist naar kassa vier graag, autist naar kassa vier.![]()
![]()
Was me ook wat met die twee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja meeste rotte appels zijn er uit zoals mor en lor
Onweer.
Geen tijd, moet naar tandartsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loon sms me even als het onweer begint als waarschuwing![]()
![]()
Ik zet contacten tegenwoordig in mijn gmail. Want mijn mobiel is net zo betrouwbaar als een ns dienstregeling.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Als jij het nou gewoon op je facebook flikkert synced die automatisch naar mij. Had mij ook even moeite bespaard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zet contacten tegenwoordig in mijn gmail. Want mijn mobiel is net zo betrouwbaar als een ns dienstregeling.
Lui hoerenjong![]()
![]()
Hey, tis een Roemeense vrouw die amper Nederlands spreekt die met scherpe voorwerpen in mijn mond rommelt. Dan voel je je nou eenmaal ongemakkelijk.quote:![]()
Hey, heb ik ook. Is ze een redhead?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hey, tis een Roemeense vrouw die amper Nederlands spreekt die met scherpe voorwerpen in mijn mond rommelt. Dan voel je je nou eenmaal ongemakkelijk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kwartje valt nog niet vrees ik![]()
![]()
drumpie was die goZer van vroeger toch, alles komt en gaat. maar de kwaliteit van het leven gaat langzaam achteruit, net als ik nu. in de trein.Fear is the grease of society.![]()
Gewoon lam bij de tandarts verschijnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Verstandskies mag volgende week woensdag getrokken worden![]()
quote:quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:15 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
![]()
Doet de tandarts niet hoop ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:15 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
?
Jawel, de mijne zitten niet zo ver naar achter als normaal, dus ze zijn er van overtuigd dat ze te trekken zijn.quote:![]()
Ik vind m maar een vies ventjequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga los hier![]()
Tot youtube moest bufferen..
Wat weet jij van een beugel krijgen en dat de lekkere orthodontiste met haar memmen tegen je hoofd gaat?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Dat.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Niets want mijn bek stond gewoon normaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat weet jij van een beugel krijgen en dat de lekkere orthodontiste met haar memmen tegen je hoofd gaat?![]()
![]()
Mijne ook, alleen opeens gingen mn ondertanden een beetje over elkaar, een beetje té erg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niets want mijn bek stond gewoon normaal.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
alleen de eckte hebben nooit een beugel gehad. die dingen delen ze bijna gewoon uit lol, halve school heeft een beugel hier zo ongeveer :/![]()
Pleuris beugels.
Trouwens ik vergeet dit topic nu altijd weer...Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
Trouwens ik vergeet dit topic nu altijd weer...![]()
![]()
Mooi, vooral mee doorgaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
Pleuris beugels.
Trouwens ik vergeet dit topic nu altijd weer...![]()
VBL / FC Twente slaat topaankopen over: ‘Dat durven we ook niet meer’
voetballekker denigrerend over elkaar doen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hij heeft wel altijd chille beats die gast.quote:
Volgensmij is hij ook wel down to earth in het echt.![]()
Kan ook gewoon normaal zingenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij heeft wel altijd chille beats die gast.
Volgensmij is hij ook wel down to earth in het echt.
Laatste tijd wel weinig nieuws van hem. SDS kwam laatst nog, heeft ook wel een nice beat![]()
http://www.wimp.com/howdance/
How to dance to the new Daft PunkAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
FTB is iedergeval fucking vaag. Had FTB geupdate in de veronderstelling dat het niets te maken heeft met server updates, wel dus. Maar vervolgens heeft een oudere versie installen gewoon geen nut meer, komt er gewoon niet meer op. Ouder versie van laptop op pc gezet, werkte niet, versie van tom werkt niet, oude versie via FTB launcher werkt niet.quote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
mwoah, gaat niet echt samen tbhquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.wimp.com/howdance/
How to dance to the new Daft PunkChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Jij vuile klojo.quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:!!!!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Want dan krijg je een missing files error als je inlogt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
FTB is iedergeval fucking vaag. Had FTB geupdate in de veronderstelling dat het niets te maken heeft met server updates, wel dus. Maar vervolgens heeft een oudere versie installen gewoon geen nut meer, komt er gewoon niet meer op. Ouder versie van laptop op pc gezet, werkte niet, versie van tom werkt niet, oude versie via FTB launcher werkt niet.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Want dan krijg je een missing files error als je inlogt?
Maar kan wel op andere FTB servers dus zal wel aan daddykaas liggen, die updaten de server jar nietAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Je kunt de jar ook zelf uploaden. Kies bij "Look for JARs in" de server base directory. En upload daar de jar.![]()
TV / [USA] Da Vinci's Demons
ik volg deze serie al een tijdje, begon vrij redelijk maar het werd steeds beter. zeker een aanrader!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Klopt, volg hem ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef Curlbrah het volgende:
TV / [USA] Da Vinci's Demons
ik volg deze serie al een tijdje, begon vrij redelijk maar het werd steeds beter. zeker een aanrader!![]()
![]()
WIJ DOET ER MEE MET HET BEZETTEN VAN DE SC IN EEN WILLEKEURIG SUBFORUM??
GEWOON BINNEN VALLEN EN DE BOEL BEZETTEN!!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Wij bezetten de MCSC momenteel al.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
GEWOON BINNEN VALLEN EN DE BOEL BEZETTEN!!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
How about you grow the fuck upquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
GEWOON BINNEN VALLEN EN DE BOEL BEZETTEN!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
GEWOON BINNEN VALLEN EN DE BOEL BEZETTEN!!![]()
![]()
fucked upquote:I've been going to the same gym for 6 months now. I've seen the same guy there pretty much every time I work out (6am), he's usually happy/talking to the local gym goers. However, I haven't seen him in two weeks.
Today was different though. I saw him today, I said hello like usual in the lockers, he threw a half hearted hello, completely blank face.
We were out of the lockers and started warming up for deadlifts. Now, he's a pretty big dude, gym goer for 4 years now (he says). He's deadlifting 600 lbs for 3x5. We're doing our final set, and he loads two 25's on each side, 50lbs is huge to add to such an intense workout. He busts out 15 reps with such unreal intensity, by the 10th rep he had an insane pump going, and thats when the tears started breaking out and streaming down his face. He's grunting/yelling/making sounds (not too loud to disrupt the maybe...3 people in the gym at the time?) by the 10th rep. After the 15th he could barely get the bar up. When he was done he was a complete wreck. Very close to fainting, tears fully on streaming down his face. Red as a tomato, total rage, huffing and puffing. I asked him what was up, he replied in such a shaky/sobby voice: "She took my kids, my money, my life." And then proceeded to the lockers to wash up and leave.
Just a story I thought I'd share.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
STING bronie, what's up?quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja Tom of Sosu doe dit isquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef shaderon het volgende:
Je kunt de jar ook zelf uploaden. Kies bij "Look for JARs in" de server base directory. En upload daar de jar.
quote:Say whutquote:An adult man who is into My Little Pony: Friendship is MagicWaar moet het heen met de wereld
![]()
![]()
Wow wist jij niet wat bronies waren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Say whutWaar moet het heen met de wereld
![]()
Nee, and happy toquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wow wist jij niet wat bronies waren?![]()
![]()
Huib ga eens een hobby zoeken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Say whutWaar moet het heen met de wereld
http://imgur.com/a/sKp35 (NSFW)![]()
Zeg maar mensen die hun penis een slinger geven terwijl ze een show voor zevenjarige meisjes kijken.![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeg maar mensen die hun penis een slinger geven terwijl ze een show voor zevenjarige meisjes kijken.![]()
![]()
die standaard updater is kut van ddc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
FTB is iedergeval fucking vaag. Had FTB geupdate in de veronderstelling dat het niets te maken heeft met server updates, wel dus. Maar vervolgens heeft een oudere versie installen gewoon geen nut meer, komt er gewoon niet meer op. Ouder versie van laptop op pc gezet, werkte niet, versie van tom werkt niet, oude versie via FTB launcher werkt niet.
Moet via ftp. Ddc is altijd later met dat soort dingen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Dat multicraft is ook zo traag als 3 hoeren door een prolapse.![]()
Waar is die?quote:
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Holy crap, meanwhile in Russia is er niets bijquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/sKp35 (NSFW)![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Holy crap, meanwhile in Russia is er niets bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is weer eens wat andersquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja en dat noemde hij je dus![]()
![]()
zijn ook echt allemaal creeps. Echt een beetje pervers allemaal. Tijd om alberto stegeman te bellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Holy crap, meanwhile in Russia is er niets bijhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Nou Huib nu ga je de hele godvergeten nacht spelen ook.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
If you not drunk ladies & gentlemen
Get ready to get fucked up
Let's do it, Ha Ha
LMFAO
You know what
Lil Jon
Yeah
All of the alcoholics
Where you at
Let's go
When I walk in the club
All eyes on me
I'm with the party rock crew
All drinks are free
We like ciroc
We love patrone
We came to party rock
Everybody it's on
Shots shots shots shots shots shots
Shots shots shots shots shots
Everybody [x2]
The ladies love us
When we pour shots
They need an excuse
To suck our cocks
We came to get crunk
How 'bout you?
Bottles up
Let's go round two
Everybody [x2]
If you ain't getting drunk get the fuck out the club
If you ain't takin' shots get the fuck out the club
If you ain't come to party get the fuck out the club
Now where my alcoholics let me see ya hands up
What you drinkin on?
Jaegerbombs
Lemondrops
Buttery Nipples
Jello Shots
Kamikaze
Three Wise Men
Fucked all that shit
Get me some Gin
Patrones on the rocks and I'm ready for some shots
The women come around everytime I'm pourin' shots
Their panties hit the ground everytime I give em shots
So cups in the air, everybody let's take shots.
If you feelin' drunk put ya hands in the air
And If you tryin' to fuck put ya hands in the air
Now say "I'm fucked up" (I'm fucked up)
I'm fucked up (I'm fucked up)
I'm tryna fuck (I'm tryna fuck)
Shots
I fucked up
La dad a da
La dad a dad a da [x8]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ghahha hehe die luisterde ik vanmiddag nog. Die stem van Lil Jonquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef bobbernaut het volgende:
If you not drunk ladies & gentlemen
Get ready to get fucked up
Let's do it, Ha Ha
LMFAO
You know what
Lil Jon
Yeah
All of the alcoholics
Where you at
Let's go
When I walk in the club
All eyes on me
I'm with the party rock crew
All drinks are free
We like ciroc
We love patrone
We came to party rock
Everybody it's on
Everybody [x2]
The ladies love us
When we pour shots
They need an excuse
To suck our cocks
We came to get crunk
How 'bout you?
Bottles up
Let's go round two
Everybody [x2]
If you ain't getting drunk get the fuck out the club
If you ain't takin' shots get the fuck out the club
If you ain't come to party get the fuck out the club
Now where my alcoholics let me see ya hands up
What you drinkin on?
Jaegerbombs
Lemondrops
Buttery Nipples
Jello Shots
Kamikaze
Three Wise Men
Fucked all that shit
Get me some Gin
If you feelin' drunk put ya hands in the air
And If you tryin' to fuck put ya hands in the air
Now say "I'm fucked up" (I'm fucked up)
I'm fucked up (I'm fucked up)
Shots
I fucked up
La dad a da
La dad a dad a da [x8]![]()
![]()
Oh my god I'm Dexter I'm the smartest motherfucker on the planet Fuck Jimmy Neutron I'm the Smartest kid in the motherfucking universe Oh my god I'm dexter
Dee Dee, get out my lab Hoes on my slab Bitches in my lab Damn I'm Dexter I'm a scientist Hoes on my dick wanna cheat off my test Wanna be my partner when we do assignments Boots no Jays![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ghahha hehe die luisterde ik vanmiddag nog. Die stem van Lil Jon
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef TJV het volgende:
Nou Huib nu ga je de hele godvergeten nacht spelen ook.![]()
Haha, sowieso welquote:![]()
![]()
Kutclip, wel goed nummer.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Reus.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
assistent supermarkt manager van AH filiaal gaat mij morgen nog ff bellen. Als die me wakker belt neem ik ontslag voor ik ook maar begonnen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2013 00:20:56 ]![]()
TJV, kan jij nog in de op? Zoja haal mij even weg bij "League of Legends"
Kutspel
(inb4: ragequit)
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2013 00:26:03 ]![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
TJV, kan jij nog in de op? Zoja haal mij even weg bij "League of Legends"
Kutspel
(inb4: ragequit)welke champs speel je en wat is je level?
![]()
Ik ook!
tik 'm aan ouweChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
MerpOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geen idee meer. maandje geleden al mee gestopt ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]welke champs speel je en wat is je level?
![]()
of wacht, die belasting kon je aan het eind van het jaar terug vragen dacht ik
(Of niet? Ik ben slecht in geldzaken etc.Waarom heb ik dit niet op school bij economie geleerd maar wel allemaal andere dingen die niet belangrijk zijn
)
![]()
Nou, als jij loonheffingskorting aanvinkt en gewoon je belasting terugvraagt krijg je het leeuwendeel inderdaad gewoon terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:16 schreef d4v1d het volgende:
of wacht, die belasting kon je aan het eind van het jaar terug vragen dacht ik
(Of niet? Ik ben slecht in geldzaken etc.Waarom heb ik dit niet op school bij economie geleerd maar wel allemaal andere dingen die niet belangrijk zijn
)
Da's niet aan het eind van dit jaar maar begin van volgend jaar of voor de afgelopen vier jaar ofzo met terugwerkende kracht.![]()
Ahquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou, als jij loonheffingskorting aanvinkt en gewoon je belasting terugvraagt krijg je het leeuwendeel inderdaad gewoon terug.
Da's niet aan het eind van het jaar maar begin van volgend jaar.![]()
Gewoon niet aan denken en dan krijg je vanzelf een brief van de belasting dat je geld terug kan vragen. Heb ik ook gedaan van 2008 9 en 10 terug gevraagd in een keer, halo 1200 euro.
was wel tijdje terug, doe het nu elk jaar.Fear is the grease of society.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:33 schreef vogelkooi het volgende:
Gewoon niet aan denken en dan krijg je vanzelf een brief van de belasting dat je geld terug kan vragen. Heb ik ook gedaan van 2008 9 en 10 terug gevraagd in een keer, halo 1200 euro.
was wel tijdje terug, doe het nu elk jaar.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: