quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja nee sorry nerd dus
DRUMPIIIIEEEEEEquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was toch lang voordat hij stopte met posten toch?
Dus als ik de schildersopleiding had gedaan en ik moest een offerte uittypen ben ik ook een nerd?quote:
Ja moet je maar niks met computers doenquote:
Grafische vormgeving heeft wel iets meer te maken met computers dan een schilder. Of wil je zeggen dat men tegenwoordig alles weer met de hand ontwerpt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dus als ik de schildersopleiding had gedaan en ik moest een offerte uittypen ben ik ook een nerd?
Nee puur je opleiding natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dus als ik de schildersopleiding had gedaan en ik moest een offerte uittypen ben ik ook een nerd?
Die ook want die zijn begonnen met de intentie om ze af te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En opleidingen die stopgezet zijn tellen niet mee
Ja oke lelijk, maar ik draag All starsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja moet je maar niks met computers doen
wat dacht jezelf?
Alright wil wel even een test met je doen.
Wat is je mening over deze schoenen?
[ afbeelding ]
Nee want het kan zijn dat diegene gewoon goed met pc's en gamen was en een relevante opleiding was maar achteraf niets bleek te zijn omdat dat diegene zijn passie niet was en hij niet autistisch genoeg wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die ook want die zijn begonnen met de intentie om ze af te maken.
NERD NERD NERD NERD NERDquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ja oke lelijk, maar ik draag All stars
Nou eigenlijk is Multimedia Design wel nerd jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |