![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en ben dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE, moet je wel van trekhaken houden.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
tr gemacht
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Yuri_Boyka
Patience.
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef MineraalWater het volgende:[..]
Ja zowat. En idd
En wat aldie zei.
Verder weet ik niet wie wat allemaal speelt.
Ik zit nou bij een gmod community waar ik erg veel speel en ook Community Leader ben (Hoogste rank onder owner) *verkaptkijkmijstoerdoen
Is dat nou wat, dat Gary Mod? Heb er weleens filmpjes van gezien. De mogelijkheden zijn eindeloos toch?
If not now, then when.
quote:
Mag ik dan OP en fly mode? En unlimited diamonds?
Yuri_Boyka
Patience.
quote:
Ik moest denken aan gogo.

Leeft die nog?
If not now, then when.
quote:
gestikt in zijn eigen maagdelijkheid.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Yup, Je kan eigenlijk zowat alles maken (behalve dat de Source engine wat limits heeft ofcourse)
Is maar net wat je leuk vind, Het mindere is wel dat het wat jongere mensen aantrekt (12 - 14 jaar) dus dat kan soms wel irritant zijn.
Wij zijn nu bezig met een gamemode waar je spawnt op een verlaten eiland, Je doel is dus om te surviven. Eerst ben je alleen en laterna kom je steeds meer mensen tegen en kan je bijv een stam/guild/clan maken om samen te surviven. Heeft mangroves, cave systems, beaches en dingen zoals dat.
Duurt nog wel even voordat dat uit is.
quote:
Lampreys are a type of jawless fish that live mostly in coastal and fresh waters whose adults are characterized by a toothed, funnel-like sucking mouth. They attach themselves to fish and suck their blood. Lampreys have been around for nearly 300 millions years and their body structure has remained relatively unchanged.
Yuri_Boyka
Patience.
Gogo heeft sinds maart al niet meer gepost.

quote:

Ik zal jouw bouwwerken nooit vergeten.

quote:
Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef MineraalWater het volgende:[..]
Yup, Je kan eigenlijk zowat alles maken (behalve dat de Source engine wat limits heeft ofcourse)
Is maar net wat je leuk vind, Het mindere is wel dat het wat jongere mensen aantrekt (12 - 14 jaar) dus dat kan soms wel irritant zijn.
Wij zijn nu bezig met een gamemode waar je spawnt op een verlaten eiland, Je doel is dus om te surviven. Eerst ben je alleen en laterna kom je steeds meer mensen tegen en kan je bijv een stam/guild/clan maken om samen te surviven. Heeft mangroves, cave systems, beaches en dingen zoals dat.
Duurt nog wel even voordat dat uit is.
Klinkt cool. Laat me weten wanneer het af is zodat ik het kan proberen.
If not now, then when.
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
Die postte in een topic in ABO iets geinigs, ik postte dat hier, kreeg twee bans, de rest bleef doorgaan, de halve SC kreeg een ban (serieus zes of zeven mensen) en daarna kwam hij nooit meer terug.
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Die postte in een topic in ABO iets geinigs, ik postte dat hier, kreeg twee bans, de rest bleef doorgaan, de halve SC kreeg een ban (serieus zes of zeven mensen) en daarna kwam hij nooit meer terug.
Aldus het boek van Bestemmingsplan: 10/15
quote:
Niet dat ik nog op de server kan komen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
Ja echt fokking veel mensen in ieder geval

Ging de SC bijna op slot
Alleen jij en Huib en lorre ofzo geen ban?
Die shit zou automatisch moeten updaten maar dat werkt voor geen flikker natuurlijk. Zelfs het betalen van de rekening helpt niet!
Unmountable
Thinking out of your mind!
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef Timwonnacott het volgende:[..]
Ja, dat is even leuk. Hoop moeite steken in het bouwen van een raketje, afvuren en dat is weer klaar

Dan kan je beter die nuclaire shit in FTB doen, of een fusie reactor bouwen
En proberen elkaar helemaal naar de flikker te schieten haha, blijft geweldig.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
Unmountable
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 15:13 schreef Timwonnacott het volgende:[..]
Ja zoals ik al zei, even voor pvp is het leuk maar dan niet meer. En pvp is hier toch altijd lastig, elke keer houden we minder mensen over

We hebben bovendien al zeer zware bommen uitgezet, omdat anders de server crasht
quote:
Ben je nerd of cool jongetje? Hebben hier nl. al meer dan genoeg nerds rondlopen
Unmountable
quote:
Haha wat is een nerd en wat is een cool jongetje?
Ik ben cool
quote:
Ohja toen had ik ook een ban ik heb echt veel notes man
2 bans heb ik en iets van 42 notes
quote:
Dat is pertinent onjuist je bent nog steeds hybride cool/nerd
quote:
Welke opleiding volg je/volgde je/ga je volgen?
Unmountable
quote:
Grafische Vormgeving!
D4v1d is onze opper nerd
Yuri_Boyka
Patience.
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Dat was toch lang voordat hij stopte met posten toch?
If not now, then when.
Hij leeft nog wel, Hij was nog op FB een uur geleden zag ik
quote:
Daarna stopte hij definitief met posten in de SC en hij postte daarna nog maar zelden in de hoofdreeks