We betalen met drumpies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Harde bazen SC. Ik kreeg al DM's met "Kom MC'en en shit". Ik hoorde dat er legendarische battles gehouden worden, zieke bouwplannen uitgewerkt worden en in-game zangwedstrijden georganiseerd zijn door de almachtige bobbernaut.
Heeyyooo Drumpiee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Harde bazen SC. Ik kreeg al DM's met "Kom MC'en en shit". Ik hoorde dat er legendarische battles gehouden worden, zieke bouwplannen uitgewerkt worden en in-game zangwedstrijden georganiseerd zijn door de almachtige bobbernaut.
CBS gegevens, pagina 21quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Almere is de ghetto van Flevoland, qua allochtonen zitten Lelystad en Dronten vrijwel gelijk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef TJV het volgende:
Zelfs allochtonen weten dat ze niet in Flevoland moeten wonen.
srs, nsis, srs?quote:
I don't know what you heard about mequote:
Almere meer dan 53k niet-westerse allochtonenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef TJV het volgende:
Zelfs allochtonen weten dat ze niet in Flevoland moeten wonen.
Bij god geen ideequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe gaat het jongens? Wat is de stand van zaken in de Minecraft wereld. Ik zag op Reddit al wel dat Notch zijn nieuwe game binnenkort uitbrengt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
srs, nsis, srs?
[..]
I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P
Hoe gaat het jongens? Wat is de stand van zaken in de Minecraft wereld. Ik zag op Reddit al wel dat Notch zijn nieuwe game binnenkort uitbrengt.
Alleen een beetje SC'en dus. Waren goude tijden met Pixiio's en mijn server. Spreekt iemand onze scooterboii überhaupt nog?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, Meeste spelen bijna geen MC meer hiero hehe
Die verkoopt tegenwoordig ingame hoofdjes van spelers voor tien euro en vraagt zestig euro voor fly modequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen een beetje SC'en dus. Waren goude tijden met Pixiio's en mijn server. Spreekt iemand onze scooterboii überhaupt nog?
Het zou mij werkelijk niets verbazen als die gozer later een vermogend leven leidt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die verkoopt tegenwoordig ingame hoofdjes van spelers voor tien euro en vraagt zestig euro voor fly mode
Heerlijke gozer
Ja zowat. En iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen een beetje SC'en dus. Waren goude tijden met Pixiio's en mijn server. Spreekt iemand onze scooterboii überhaupt nog?
Godverdomse STING ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja en Shaderon en Plopkweker en Datdus hebben een server en toen maakte tom een anti-server en toen was er ruzie maar toen moesten we stoppen van Yvonne en Opa.Bakkebaard en Boemdikkie en STING en de rest
Gister nog gehad prei.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plex ik heb geen prei in mijn broekje ik ben gewoon blij om je te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |