Ja. http://dinoshow.ntr.nl/quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HEY NERD HEB JE NOG DINO'S GEVONDEN?
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, realistisch gezien duurt dat nog wel 1,5 jaar. Nog geen goed vast inkomen etc.
Maar waarom? Tja, die kriebel krijg je gewoon na je 20e denk ik.
Dus snap je niet dat CSS ook HTML is? Het is Meiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alleen in de maanden waar de "r" in de naam zit
Het is nog mei hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dus snap je niet dat CSS ook HTML is? Het is Juni
CSS is geen HTML. Veel succes met je opleiding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dus snap je niet dat CSS ook HTML is? Het is Mei
Onderdeel vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
CSS is geen HTML. Veel succes met je opleiding.
Wiel is onderdeel van een autoquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hehe one upsagan for u
Baas is dat. Volgens mij is iedereen er nog wel op een paar na.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]DIE HEB IK EEN TIJD NIET GEHOORD!
Beter blijf je gewoon in deze SC, Jaimy is hier ook weer!
Ja meeste rotte appels zijn er uit zoals mor en lorquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas is dat. Volgens mij is iedereen er nog wel op een paar na.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja meeste rotte appels zijn er uit zoals mor en lor
Neuhj, da's circlejerk van reddit, zeg maar als satire overdreven reddit-meme's nadoen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Volgens mij ben ik net beledigt maar ik weet het niet zeker
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Autist naar kassa vier graag, autist naar kassa vier.
Was me ook wat met die twee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja meeste rotte appels zijn er uit zoals mor en lor
Geen tijd, moet naar tandartsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loon sms me even als het onweer begint als waarschuwing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |