Ik vind HTML meer nerd dan Adobe Photoshop en InDesignquote:
Ja dat ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ook CSS hoor en je mag lekker makkelijk met frames werken
CSS is HTMLquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ook CSS hoor en je mag lekker makkelijk met frames werken
Ik kan het allemaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik vind HTML meer nerd dan Adobe Photoshop en InDesign
CSS is niet normal standaard basis HTML wat je bij informatica in de 4e leert. Is niet lastig maar ook niet absolute basis.quote:
CSS is wel een onderdeel van HTML.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
CSS is niet normal standaard basis HTML wat je bij informatica in de 4e leert. Is niet lastig maar ook niet absolute basis.
Dat snappen mijn aambeien ook nog welquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Unmountable het volgende:
[..]
CSS is wel een onderdeel van HTML.
Heb jij aambeien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat snappen mijn aambeien ook nog wel
HEY NERD HEB JE NOG DINO'S GEVONDEN?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Timwonnacott het volgende:
En dan noemt men mij een nerd, zou ik snap daadwerkelijk niets van dit gebrabbel
CSS is opmaak voor HTML tekstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Timwonnacott het volgende:
En dan noemt men mij een nerd, zou ik snap daadwerkelijk niets van dit gebrabbel
Nou, realistisch gezien duurt dat nog wel 1,5 jaar. Nog geen goed vast inkomen etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |