Haha, sowieso welquote:
Reus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2013 00:20:56 ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
TJV, kan jij nog in de op? Zoja haal mij even weg bij "League of Legends"
Kutspel
(inb4: ragequit)
Geen idee meer. maandje geleden al mee gestopt ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]welke champs speel je en wat is je level?
Nou, als jij loonheffingskorting aanvinkt en gewoon je belasting terugvraagt krijg je het leeuwendeel inderdaad gewoon terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:16 schreef d4v1d het volgende:
of wacht, die belasting kon je aan het eind van het jaar terug vragen dacht ik
(Of niet? Ik ben slecht in geldzaken etc.Waarom heb ik dit niet op school bij economie geleerd maar wel allemaal andere dingen die niet belangrijk zijn
)
Ahquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou, als jij loonheffingskorting aanvinkt en gewoon je belasting terugvraagt krijg je het leeuwendeel inderdaad gewoon terug.
Da's niet aan het eind van het jaar maar begin van volgend jaar.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:33 schreef vogelkooi het volgende:
Gewoon niet aan denken en dan krijg je vanzelf een brief van de belasting dat je geld terug kan vragen. Heb ik ook gedaan van 2008 9 en 10 terug gevraagd in een keer, halo 1200 euro.
was wel tijdje terug, doe het nu elk jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |