Da Vinci's Demons (TV Series 2013– ) - IMDbquote:In a world where thought and faith are controlled, one man fights to set knowledge free. The secret history of Leonardo da Vinci's tantalizing life reveals a portrait of a young man tortured by a gift of superhuman genius. He is a heretic intent on exposing the lies of religion. An insurgent seeking to subvert an elitist society. A bastard son who yearns for legitimacy with his father. He finds himself in the midst of a storm that has been brewing for centuries. A conflict between truth and lies, religion and reason, past and future. His aspirations are used against him by the opposing forces of the time-luring him into a game of seduction where those who despise his intellect need him most. Leonardo must take up the fight against foes who use history to suppress the truth. A hero armed only with genius, Da Vinci stands alone against the darkness within, and the darkness without. Facing an uncertain future, his quest for knowledge nearly becomes his undoing as he explores the fringes of his own sanity. Da Vinci throws himself into his genius and emerges as an unstoppable force that lifts an entire era out of darkness and propels it into light. His story becomes a mirror into our own world, calling us all to join his fight to Free the Future.
Ik kreeg vanochtend de melding dat hij al binnen geharkt was...quote:
quote:Completed 2013-04-12 09:34:34
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:18 schreef Curlbrah het volgende:
check de pilot anders even; is geheel set in het verleden overigens.
Inderdaad, episode 2 was wel tof.Denk pas in loop van het seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zuid-Amerika inderdaad (voor het geval iemand denkt dat je Zuid-Afrika bedoeltquote:
Volgens mij maakte hij in het begin van de eerste aflevering wel een opmerking in de trend dat hij al aardig wat meisjes had gehad... en jongens... Ik ben al verbaasd door de full frontal nudity... maar echt homo-scene's voor de hoofdpersoon zit het Amerikaanse publiek nog niet op te wachten... tenzij het meisje/meisje is... de hypocrietenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze zijn al opzoek naar een oeroud boek waar al onze kennis uitkwam. Daarnaast was die volgens sommige geschiedkundige homofiel en daar is in de serie weinig van te zien. Daar is die erg heteroGrote korrel zout dus.
De serie is gewoon losjes op hem gebaseerd en verder gewoon niet zoveel over nadenken. Vind hem tot nu toe erg goed, hopelijk blijft het ook zo
Mwa, ik kijk toch ook liever naar 2 vrouwen dan 2 mannenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij in het begin van de eerste aflevering wel een opmerking in de trend dat hij al aardig wat meisjes had gehad... en jongens... Ik ben al verbaasd door de full frontal nudity... maar echt homo-scene's voor de hoofdpersoon zit het Amerikaanse publiek nog niet op te wachten... tenzij het meisje/meisje is... de hypocrieten
Voor de Amerikaanse markt ja, maar op een of andere manier stoppen die Amerikanen hun historische series vol met Engelsen en andere Europeanen. Bij GoT en de Borgias ook al.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij in het begin van de eerste aflevering wel een opmerking in de trend dat hij al aardig wat meisjes had gehad... en jongens... Ik ben al verbaasd door de full frontal nudity... maar echt homo-scene's voor de hoofdpersoon zit het Amerikaanse publiek nog niet op te wachten... tenzij het meisje/meisje is... de hypocrieten
Omdat, Europa > amerikaquote:Op donderdag 25 april 2013 08:55 schreef Maloney het volgende:
[..]
Voor de Amerikaanse markt ja, maar op een of andere manier stoppen die Amerikanen hun historische series vol met Engelsen en andere Europeanen. Bij GoT en de Borgias ook al.
Dan heb je toch niet goed opgelet.. de pilot zit vol homo-erotische scenes. En de vrouwen rond Da Vinci hebben in de serie tot nu toe allemaal een doel, Da Vinci gebruikt ze allemaal instrumenteel om z'n doelen te bereiken (kunst-oefenobject, invloed uitoefenen). Hij is veel closer tot z'n vrienden.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze zijn al opzoek naar een oeroud boek waar al onze kennis uitkwam. Daarnaast was die volgens sommige geschiedkundige homofiel en daar is in de serie weinig van te zien. Daar is die erg heteroGrote korrel zout dus.
De serie is gewoon losjes op hem gebaseerd en verder gewoon niet zoveel over nadenken. Vind hem tot nu toe erg goed, hopelijk blijft het ook zo
Dat is bij zoveel series op kleinere netwerken..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:26 schreef HalfGod het volgende:
Ik wou hem kijken maar.. serieus? 8 afleveringen? Een heel seizoen is 8 afleveringen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef Miousana het volgende:
Jammer dat die bitch van een verrader nog niet dood is.
Eens.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:18 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind jammer dat ze bijna elke aflevering Da Vinci iets laten uitvinden. Ik snap wel dat hij dat soort dingen heel vaak deed en dergelijke... maar het voelt gewoon te gimmicky...
Inmiddels 6 eps in Amerika uitgezonden. Overigens vind ik seizoen 2 tot nu toe nog niet echt best met al die hallucinatiesquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Bintzak het volgende:
Seizoen 2 is toch net begonnen, vanavond was er een herhaling van seizoen 2 aflevering 1. Fox mag dat wel eens een keer wat beter melden. Kan geen fatsoenlijk info op hun site vinden.
Verdomd, nog niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja aan de ene kant vind ik seizoen 2 wel wat minder, maar het is wel fijn dat hij nu niet elke aflevering iets nieuws uitvind. Wat sporadischer nu. Overigens wel vreemd dat ze in Machu picchu zitten wat aan de westkant van Zuid-Amerika ligt terwijl ze naar de oostkant zijn gevaren. Maar goed, dat nemen we maar voor lief aan
Dan mis je best veel informatie met hoe, wat en waarom...quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben afgehaakt na ze op dat eiland terecht zijn gekomen.
Maar ze gaan dus weer terug naar Florence ? Dat was wel tof is dat eilanden deel te skippen of mis je dan teveel?
Veel plezier, een erg vette serie.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:22 schreef Karina het volgende:
Kick!
Ik zag zaterdagnacht toevallig op FOX een aflevering voorbij komen. Heb het nooit gevolgd maar ik ga het toch maar eens kijken. Meteen beide seizoenen binnengehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |