abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:53:03 #1
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_125199080

quote:
In a world where thought and faith are controlled, one man fights to set knowledge free. The secret history of Leonardo da Vinci's tantalizing life reveals a portrait of a young man tortured by a gift of superhuman genius. He is a heretic intent on exposing the lies of religion. An insurgent seeking to subvert an elitist society. A bastard son who yearns for legitimacy with his father. He finds himself in the midst of a storm that has been brewing for centuries. A conflict between truth and lies, religion and reason, past and future. His aspirations are used against him by the opposing forces of the time-luring him into a game of seduction where those who despise his intellect need him most. Leonardo must take up the fight against foes who use history to suppress the truth. A hero armed only with genius, Da Vinci stands alone against the darkness within, and the darkness without. Facing an uncertain future, his quest for knowledge nearly becomes his undoing as he explores the fringes of his own sanity. Da Vinci throws himself into his genius and emerges as an unstoppable force that lifts an entire era out of darkness and propels it into light. His story becomes a mirror into our own world, calling us all to join his fight to Free the Future.
Da Vinci's Demons (TV Series 2013– ) - IMDb

Vanavond in Premiere
pi_125205707
Ik heb de trailer gezien en ziet er wel goed uit. :)
Ура для россии
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:52:37 #3
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:11:01 #4
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125224057
Nog even kijken of er een 720p versie komt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_125233221
Serie heeft zeker potentie.
pi_125242308
Net eerste aflevering gekeken, kan zeker goede serie worden! Aanradertje hiero
  zondag 14 april 2013 @ 14:07:44 #7
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125264730
Heb ook de eerste episode bekeken net, kan zeker wel wat worden.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 14 april 2013 @ 16:44:15 #8
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_125270707
Vandaag ff afkijken, kan wel wat worden.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:46:45 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_125351642
Ik wacht het even af.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_125402711
Poeh hey... nog te vroeg om er ècht iets van te zeggen...
Heb inmiddels wel een bloedhekel aan die Da Vinci.
Hopelijk trekt dat nog bij.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_125519943
De tweede aflevering is echt goed _O_ Inmiddels is seizoen 2 ook al confirmed.
pi_125522368
Kan iemand kort uitleggen waar het over gaat? Ik heb de trailer gezien maar zie hedendaagse dingen en ouderwetse dingen?
pi_125523343
check de pilot anders even; is geheel set in het verleden overigens.

Inderdaad, episode 2 was wel tof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125523863
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:18 schreef Curlbrah het volgende:
check de pilot anders even; is geheel set in het verleden overigens.

Inderdaad, episode 2 was wel tof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk pas in loop van het seizoen.
SPOILER
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:54:02 #15
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_125528642
Afrika? Z-A was het...
The more debt, the better
pi_125531089
Een wat matig begin bij aflevering 1, maar na 20/30 minuten was de lolligheid bij Da Vinci gelukkig eraf en werd het allemaal wat serieuzer en een prima eerste aflevering. Nu even aflevering twee bekijken.
pi_125532900
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef flyguy het volgende:
Afrika? Z-A was het...
:') had geen hd ripje dus daar kan het aan liggen. :@
pi_125533765
Aflevering twee gekeken.
Damn _O_ O+ leuke serie ^O^

Ow en Da Vinci, grootste eindbaas ooit _O_ _O_
pi_125666292
Vind het hele mooie vormgegeven serie ^O^
Wel veel cliche karakters, maar de structuur is me helder: Elke week bouwt ie wat en gaat de rode draad (book of leaves) verder. Maar het is een onderhoudende ride tot nu toe :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 24 april 2013 @ 01:10:25 #20
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125668324
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef flyguy het volgende:
Afrika? Z-A was het...
Zuid-Amerika inderdaad (voor het geval iemand denkt dat je Zuid-Afrika bedoelt ;) ).

Even opgezocht: Da Vinci was 50 toen Columbus Amerika (althans, de Bahama's volgens mij) ontdekte. Kan over een tijdje dus mooi worden ingepast in het verhaal, aangezien hij dan ongeveer die leeftijd in de serie zal hebben. Hebben ze ooit gezegd hoe oud hij is of in welk jaar ze zitten? En is het bekend of hij in het echt ooit de reis naar Amerika heeft gemaakt?

[ Bericht 23% gewijzigd door tostitomaatkaas op 24-04-2013 01:17:16 ]
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_125669133
Zover ik weet is Da Vinci alleen binnen italië geweest en op zijn oude dag naar Frankrijk gegaan en is daar gestorven. Ik denk dat je de serie met een flinke korrel zout moet nemen. Sommige dingen zullen historisch wel kloppen.. maar heel veel dingen vermoedelijk ook niet...
pi_125693993
Ze zijn al opzoek naar een oeroud boek waar al onze kennis uitkwam. Daarnaast was die volgens sommige geschiedkundige homofiel en daar is in de serie weinig van te zien. Daar is die erg hetero :P Grote korrel zout dus.

De serie is gewoon losjes op hem gebaseerd en verder gewoon niet zoveel over nadenken. Vind hem tot nu toe erg goed, hopelijk blijft het ook zo ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Timwonnacott op 24-04-2013 20:59:22 ]
pi_125694608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze zijn al opzoek naar een oeroud boek waar al onze kennis uitkwam. Daarnaast was die volgens sommige geschiedkundige homofiel en daar is in de serie weinig van te zien. Daar is die erg hetero :P Grote korrel zout dus.

De serie is gewoon losjes op hem gebaseerd en verder gewoon niet zoveel over nadenken. Vind hem tot nu toe erg goed, hopelijk blijft het ook zo ^O^
Volgens mij maakte hij in het begin van de eerste aflevering wel een opmerking in de trend dat hij al aardig wat meisjes had gehad... en jongens... Ik ben al verbaasd door de full frontal nudity... maar echt homo-scene's voor de hoofdpersoon zit het Amerikaanse publiek nog niet op te wachten... tenzij het meisje/meisje is... de hypocrieten :P
pi_125694748
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Volgens mij maakte hij in het begin van de eerste aflevering wel een opmerking in de trend dat hij al aardig wat meisjes had gehad... en jongens... Ik ben al verbaasd door de full frontal nudity... maar echt homo-scene's voor de hoofdpersoon zit het Amerikaanse publiek nog niet op te wachten... tenzij het meisje/meisje is... de hypocrieten :P
Mwa, ik kijk toch ook liever naar 2 vrouwen dan 2 mannen :7 Maar denk idd dat ze dat wel compleet achterwege laten, want US. :P
pi_125708631
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Voor de Amerikaanse markt ja, maar op een of andere manier stoppen die Amerikanen hun historische series vol met Engelsen en andere Europeanen. Bij GoT en de Borgias ook al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')