De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 1% gewijzigd door Oerbeer op 29-05-2013 13:36:05 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik ben stoer.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Gisteren echt een kut dag.
Eerst sprong ik over een heggetje en landde op mijn teen, die is waarschijnlijk gebroken nu ofzo want ik zocht op internet: "How to know if you broke your toe" en ik heb al die 'symptomen'.
Daarna werd ik misselijk en viel ik opeens flauw (gelukkig wel op het grasveld met vrienden erbij).
Toen kwam ik thuis, had ik dat allemaal gezegd en was het enige antwoord wat ik kreeg: "Hoe ga je nu je fiets halen op het station?"
FML
vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen toch! Over een uurtje is de shop open net peuken gehaald. Ff kijken of ik zo nog ga pitten dan!?quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:15 schreef Unscrewed het volgende:
Gisteren echt een kut dag.
Eerst sprong ik over een heggetje en landde op mijn teen, die is waarschijnlijk gebroken nu ofzo want ik zocht op internet: "How to know if you broke your toe" en ik heb al die 'symptomen'.
Daarna werd ik misselijk en viel ik opeens flauw (gelukkig wel op het grasveld met vrienden erbij).
Toen kwam ik thuis, had ik dat allemaal gezegd en was het enige antwoord wat ik kreeg: "Hoe ga je nu je fiets halen op het station?"
FML![]()
Ik heb gisteren gesmoked en meteen daarna viel ik flauw.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:18 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen toch! Over een uurtje is de shop open net peuken gehaald. Ff kijken of ik zo nog ga pitten dan!?
Nu ben ik bang om te smoken.
okok welke teen gaat het trouwens om? Ik heb wellis me kleine teen gebrokenquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gesmoked en meteen daarna viel ik flauw.
Nu ben ik bang om te smoken.kon toen een week niet lopen. Maar je kan beter ff langs doktor gaan toch hehehe
![]()
De teen naast de dikke teen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
okok welke teen gaat het trouwens om? Ik heb wellis me kleine teen gebrokenkon toen een week niet lopen. Maar je kan beter ff langs doktor gaan toch hehehe
Kan ook amper lopen.
Maar ik kan moeilijk naar de huisarts lopen met een gebroken teen en mijn ouders maakt het blijkbaar niks uit omdat ze niet eens even naar de teen hadden gekeken toen ik het zei terwijl ik binnen kwam. :\
Misschien rijd er een bus.. even checken.
ok succes dan maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De teen naast de dikke teen.
Kan ook amper lopen.
Maar ik kan moeilijk naar de huisarts lopen met een gebroken teen en mijn ouders maakt het blijkbaar niks uit omdat ze niet eens even naar de teen hadden gekeken toen ik het zei terwijl ik binnen kwam. :\
Misschien rijd er een bus.. even checken.![]()
![]()
Dankjequote:
Eigenlijk, stel mijn teen is echt gebroken, is het dan niet slecht om een hele dag/nacht ermee te wachten?
(Aangezien ik vannacht gewoon heb geslapen).Dit -- Parkiet is mijn papa
Lijkt me niet denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dankje
Eigenlijk, stel mijn teen is echt gebroken, is het dan niet slecht om een hele dag/nacht ermee te wachten?
(Aangezien ik vannacht gewoon heb geslapen).![]()
zou er niet te lang mee wachten om huisarts te gaan. Ik ben ook geen doktor maar toen die van mij was gebroken heelde die vanzelf maar dat was me kleine teen en die was slechts klein gebrokenquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dankje
(Aangezien ik vannacht gewoon heb geslapen).maar ik zou sowieso vandaag ff langsgaan
![]()
hij zal hooguit zeggen "oh ja die is gebroken, niet teveel gewicht op zetten"quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dankje
(Aangezien ik vannacht gewoon heb geslapen).![]()
quote:quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:52 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
zou er niet te lang mee wachten om huisarts te gaan. Ik ben ook geen doktor maar toen die van mij was gebroken heelde die vanzelf maar dat was me kleine teen en die was slechts klein gebrokenmaar ik zou sowieso vandaag ff langsgaan
Ah oke. Dankjewel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij zal hooguit zeggen "oh ja die is gebroken, niet teveel gewicht op zetten"
Ik kan alleen nergens vinden wanneer de huisarts open is.
Ik buddytape hem wel gewoon.
Verder nog een goeie morgen allemaal.
Gewoon even bellen anders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah oke. Dankjewel.
Verder nog een goeie morgen allemaal.
zo goed is deze morgen niet![]()
![]()
![]()
Zo, afspraakje gemaakt voor om 10uur.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:28 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
regel medicinale wiet om de pijn te verdoven gelijk dan![]()
![]()
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon even bellen anders.
zo goed is deze morgen niet![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:28 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
regel medicinale wiet om de pijn te verdoven gelijk dan
Helaas heb ik alleen wiet waar ik high van wordt, dat verdoofd denk ik niet goed.Dit -- Parkiet is mijn papa
Denken dat ik het niet serieus meen, ben ik ooit niet serieus geweest?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij niet zo erg druk maken om het woord 'pot'.Ten eerste meent drommel niet serieus, ten tweede weten users die mij wat langer kennen wel beter. En degene die mij niet langer kennen, ach
Als ik irl pot genoemd zou worden, zou ik mij er ook niet druk over maken. Ik weet zelf wel beter.
![]()
![]()
Ik kreeg toen ik mijn grote teen brak te horen dat huisarts of ziekenhuis geen zin heeft. ze kunnen er toch niets aan doen. Idd buddytapen en ontzien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah oke. Dankjewel.
Verder nog een goeie morgen allemaal.![]()
![]()
Als het gebroken is, is het toch wel verstandig om te kijken of het een nette breuk is? Anders zit je straks met een misvormd teentje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik mijn grote teen brak te horen dat huisarts of ziekenhuis geen zin heeft. ze kunnen er toch niets aan doen. Idd buddytapen en ontzien.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dies toch maar kleinquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het gebroken is, is het toch wel verstandig om te kijken of het een nette breuk is? Anders zit je straks met een misvormd teentje.Maakt nie uit xD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Wiet helpt sowieso ook niet bij alle pijnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helaas heb ik alleen wiet waar ik high van wordt, dat verdoofd denk ik niet goed.Volgens mij is een botbreuk niet echt iets dat je weg kan blowen. Ik geloof dat het meer iets is voor zenuwen die spastisch lopen te doen, spierpijn en irritaties.
Dan blow je niet genoegquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wiet helpt sowieso ook niet bij alle pijnen.Volgens mij is een botbreuk niet echt iets dat je weg kan blowen. Ik geloof dat het meer iets is voor zenuwen die spastisch lopen te doen, spierpijn en irritaties.
True. Gewoon ibuprofen nemen als het echt pijn gaat doen en weer verder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wiet helpt sowieso ook niet bij alle pijnen.Volgens mij is een botbreuk niet echt iets dat je weg kan blowen. Ik geloof dat het meer iets is voor zenuwen die spastisch lopen te doen, spierpijn en irritaties.
Hmmmm.. Iemand ervaring met parachute springen?
Oké, je kan altijd blowen totdat je out gaat, dan heb je nergens meer last van.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, je kan altijd blowen totdat je out gaat, dan heb je nergens meer last van.Precies
o.O Das een leuke meevallerquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
aiai dacht dat ik nog 230eu moest betalen blijkt het al betaald te zijn!!
Oh misschien is dat waarom ik gisteren flauw viel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, je kan altijd blowen totdat je out gaat, dan heb je nergens meer last van.
Garpjen
Ik ben net een uur door de keiharde regen wezen wandelen omdat die rot bus 5minuten te vroeg langs kwam rijden. Afijn, blijkbaar is ie niet gebroken maar er zit waarschijnlijk wel een klein scheurtje in en is ie zwaar gekneusd.
Dat uurtje wandelen (halfuur heen/halfuur terug) leek wel geholpen te hebben met de pijn. Kan hem iets meer bewegen zonder dat ie pijn doet.
Nou fijn om te horen dattie niet gebroken is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh misschien is dat waarom ik gisteren flauw viel.
Garpjen
Ik ben net een uur door de keiharde regen wezen wandelen omdat die rot bus 5minuten te vroeg langs kwam rijden. Afijn, blijkbaar is ie niet gebroken maar er zit waarschijnlijk wel een klein scheurtje in en is ie zwaar gekneusd.
Dat uurtje wandelen (halfuur heen/halfuur terug) leek wel geholpen te hebben met de pijn. Kan hem iets meer bewegen zonder dat ie pijn doet.
Wel krukken ofzo gekregen of gewoon ingetaped en rustig aan doen?
Helemaal niks.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou fijn om te horen dattie niet gebroken is.
Wel krukken ofzo gekregen of gewoon ingetaped en rustig aan doen?
Niet eens een beetje verband.
Ze zei dat 'inpakken' alleen noodzakelijk was als het bot gebroken was.
Maar ik ga hem toch buddytapen want dan doet het veel minder pijn als ik loop.
Ja precies,, en vergeet niet dr een jonko na te roken voor de pijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Niet eens een beetje verband.
Ze zei dat 'inpakken' alleen noodzakelijk was als het bot gebroken was.
Maar ik ga hem toch buddytapen want dan doet het veel minder pijn als ik loop.
Goeie smoes om te smoken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies,, en vergeet niet dr een jonko na te roken voor de pijn
Maar nu regent het, kutweer om een jonko te smoken.
En het is heel vroeg.Dit -- Parkiet is mijn papa
Kut weer is een legit reasonquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goeie smoes om te smoken.
Maar nu regent het, kutweer om een jonko te smoken.
En het is heel vroeg.
Heel vroeg nietWake & Baked man
Waarom vinden mensen eigenlijk flauwvallen de normaalste zaak van de wereld?
Ik vind dat eigenlijk best wel serieus. Ik viel zo flauw, ik werd wakker en het eerste wat tegen me werd gezegd: "Jonge, sta op iedereen ziet dat je op de grond ligt."Als ik me daar druk om moet maken.. lol
Ik weet niet, ik vind 's avonds stoned zijn fijner dan 's middags.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Kut weer is een legit reason
Heel vroeg nietWake & Baked man
Ach,, flauwvallen.... Tis bijna net als schijten,, alleen beetje andersquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best wel serieus. Ik viel zo flauw, ik werd wakker en het eerste wat tegen me werd gezegd: "Jonge, sta op iedereen ziet dat je op de grond ligt."Als ik me daar druk om moet maken.. lol
Ah. Oke... denk ik..quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach,, flauwvallen.... Tis bijna net als schijten,, alleen beetje anders
Hallonquote:
Waar is al dat leuke weer gebleven?![]()
Ik heb mijn boek nog niet uit en het beviel gisteren wel goed in de zon.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Errr... Gister was de laatste zomerdag.. vanaf nu weer sneeuw/ijs/kou/kut/glad/regenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Sardu het volgende:
Waar is al dat leuke weer gebleven?![]()
Ik heb mijn boek nog niet uit en het beviel gisteren wel goed in de zon.
Het weer is niet lekkerquote:Dikke regen hier
Geen regen maar om nou te zeggen dat het hier lekker weer is..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Het weer is niet lekkerDikke regen hier
Your beauty never ever scared me.![]()
Tja,, tis niet ff lekker buiten jointje roken nouquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen regen maar om nou te zeggen dat het hier lekker weer is..
Noooooh!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Errr... Gister was de laatste zomerdag.. vanaf nu weer sneeuw/ijs/kou/kut/glad/regenIk had nog wel zo'n zin aan mijn jaarlijkse chick spot dagen aan het strand. Kan ik nu ook wel op mijn buik schrijven. Geen rokjes gezien dit jaar.
quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Pfffff, er wordt echt gigantisch veel gebeld nu bij ons. Ik en een ander meisje zijn die enige die niet aan het bellen zijn. Zit nu maar met zulke oordopjes in. Die heb ik gelukkig altijd bij mij omdat ik die gratis kan pakken in een jongerencentrum waar ik vrijwilligerswerk doe.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja,, tis niet ff lekker buiten jointje roken nouDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Noooooh!Ik had nog wel zo'n zin aan mijn jaarlijkse chick spot dagen aan het strand. Kan ik nu ook wel op mijn buik schrijven. Geen rokjes gezien dit jaar.
Ik hoef zelf nooit meer te praten.
Ik dacht precies het zelfde.. Vond je maar luiquote:
1) Beetje aso van je ouders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dankje
(Aangezien ik vannacht gewoon heb geslapen).
2) Als je je teen hebt gebroken kun je daar verder niks aan doen, een ritje naar de huisarts is dan niet echt nodig. Die zal je namelijk vertellen dat je de teen even in moet tapen (met sport-tape aan je grote teen oid vast tapen) voor extra steun, en dat je verder gewoon rustig aan moet doen en je voet niet te veel belasten.
Ik had mijn 'ring'teen gebroken na een foute landing na een sprong op de balk (ging weer eens turnen, whehe), werd gelijk helemaal dik en paars en pijnlijk.
Ben toen toch even naar de huisarts gegaan, maar hij zei gelijk dus al dat hij niks kon doen. Je kunt een teen niet gipsen, en een röntgenfoto maken ze er ook niet voor. Want dat kost best veel geld, en het kan net zo goed blijken dat hij níét gebroken is, en als hij wél gebroken is dan heb je nog niks aan die informatie want een gebroken teen groeit vanzelf weer 'vast'.
Gewoon even een weekje vastgetaped houden aan een buur-teen en er zo min mogelijk op lopen, dusBeetje hinkelen ofzo, of alleen op je hak steunen.
Als je er helemaal moeilijk mee gaat doen en gewoon loopt zoals je normaal loopt, heb je wel kans dat hij weer scheef vastgroeit, dus doe er maar voorzichtig mee
Ik heb er trouwens nog best even last van gehad. Soms in bepaalde houdingen als er druk op die teen staat nog steeds, omdat het altijd een beetje gevoelig blijft omdat het niet goed kan vastgroeien.
Tenen
Fuck the EBU.![]()
Daar kun je toch niks aan doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het gebroken is, is het toch wel verstandig om te kijken of het een nette breuk is? Anders zit je straks met een misvormd teentje.
Tenen kun je niet rechtzetten of spalken of gipsen.
Zolang je hem ondersteunt (en dus vasttapet) en er een aantal weken rustig mee aan doet, groeit het wel 'goed' terug
Fuck the EBU.![]()
Da's een mooie meevallerquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
aiai dacht dat ik nog 230eu moest betalen blijkt het al betaald te zijn!!In je eentje flauwvallen is pas kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Unscrewed het volgende:
Dan word je wakker op de grond en denk je "wat is deze?" en niemand gelooft dat je bent flauwgevallen omdat ze het niet hebben gezien
Terwijl je dan toch echt nog wel een uurtje of 2 je ff niet lekker voelt en licht in je hoofd enzo
Fuck the EBU.![]()
Wiiiiii.. Net het boek Inferno besteld![]()
En volgende week donderdag parachute springen
Goed boek, ik had hem in 2 dagen uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Olment het volgende:
Wiiiiii.. Net het boek Inferno besteld![]()
En volgende week donderdag parachute springen
Echt een heel tof verhaal, op het laatst zit je echt met open bek van WTF![]()
![]()
Dit soort verhalen doen mij goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed boek, ik had hem in 2 dagen uit
Echt een heel tof verhaal, op het laatst zit je echt met open bek van WTF
Toen mijn pink gebroken was konden ze ook niet meer dan tapen. Van spalken of gipsen geen sprake, maar ze wilde wel graag een foto maken om te kijken of die netjes gebroken was of dat ze die nog een keertje extra moesten breken. Nou is een pink al wel weer iets langer dan een teentje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar kun je toch niks aan doen
Tenen kun je niet rechtzetten of spalken of gipsen.
Zolang je hem ondersteunt (en dus vasttapet) en er een aantal weken rustig mee aan doet, groeit het wel 'goed' terug
Ja precies, bij je vingers heeft dat toch al een wat grotere impact op je functioneren enzo als die scheef teruggroeitquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toen mijn pink gebroken was konden ze ook niet meer dan tapen. Van spalken of gipsen geen sprake, maar ze wilde wel graag een foto maken om te kijken of die netjes gebroken was of dat ze die nog een keertje extra moesten breken. Nou is een pink al wel weer iets langer dan een teentje.
Tenen zijn toch al misvormde stompjes
Fuck the EBU.![]()
Mijn koffie!! Wat doe jequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, bij je vingers heeft dat toch al een wat grotere impact op je functioneren enzo als die scheef teruggroeit
Tenen zijn toch al misvormde stompjes![]()
![]()
Zeker die van mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, bij je vingers heeft dat toch al een wat grotere impact op je functioneren enzo als die scheef teruggroeit
Tenen zijn toch al misvormde stompjesMijn tenen zijn echt heel smal bij de voet en lomp dik bij de nagel.
Toen mijn pink gebroken was hebben ze er een half uur aan lopen breken met z'n 2. Daarna veel te strak verbonden aan mijn ringvinger waardoor die nu scheef staat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toen mijn pink gebroken was konden ze ook niet meer dan tapen. Van spalken of gipsen geen sprake, maar ze wilde wel graag een foto maken om te kijken of die netjes gebroken was of dat ze die nog een keertje extra moesten breken. Nou is een pink al wel weer iets langer dan een teentje.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Tenenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zeker die van mij.Mijn tenen zijn echt heel smal bij de voet en lomp dik bij de nagel.
Fuck the EBU.![]()
En dan te bedenken dat er mensen heulemaal geyl van wordenquote:
Nou moet ik zeggen dat ik vrouwentenen vaak ook wat aantrekkelijker vind ogen dan mannentenenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen heulemaal geyl van worden
But still
Fuck the EBU.![]()
Daar snap ik geen kut van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen heulemaal geyl van worden
quote:Zelfde idee hieroquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik vrouwentenen vaak ook wat aantrekkelijker vind ogen dan mannentenen
But stillTis dat het nodig is om te lopen maar anders.. Afhakken die hap
Die van mij bleek godzijdank heel recht gebroken te zijn, maar heeft toch nog heel lang schever gestaan dan mijn ongeschonden pink. Geen idee hoe dat ooit goed gekomen is. Ik zit nu als een mongool naar m'n pinken te staren en ik zie geen verschil meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toen mijn pink gebroken was hebben ze er een half uur aan lopen breken met z'n 2. Daarna veel te strak verbonden aan mijn ringvinger waardoor die nu scheef staat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nieuwe recensie, omdat recensies tof zijn
Soort wiet: White Widow
Prijs: 8,-
Kwaliteit: ****
Gisteravond kwam ik redelijk laat aan bij huize Moira. Na een beetje koetjes, kalfjes, cola'tje, biertje en een potje Rummikub (waar ik er één van heb gewonnen), was het tijd om een groene vriend te maken.
We hadden chille muziek aanstaan in het genre, Avril Lavigne, Lily Allen enzo. Lekker chill dus.
Al vrij snel merkte ik dat ik hem lekker te pakken had. De biertjes smaakte ook lekker, het was een goede combo. Na een paar goede gesprekken en mooie verhalen kwam Moira opeens met een vage opmerking, en ik kon mijn lach niet bedwingen. Ik proestte het uit en ik merkte dat ik pittig stoned was. Ik heb 8 minuten liggen snakken naar adem, zo hard moest ik lachen
Dat kwam overigens door een uitzending van de Rijdende Rechter (Echt een bazenprogramma om te kijken als je stoned bent)
Daarna merkte ik dat het beter was om even te liggen en optimaal te genieten. Nog wat mooie praat gehad over 'vroeger' en toen viel ik vredig in slaap
Samenvatting: Prima stoner avondje, beetje wierook erbij voor het effect en de prijs-kwaliteit verhouding was fenominaal![]()
![]()
Maar nu het belangrijkste: Waar heb je het gekocht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe recensie, omdat recensies tof zijn
Soort wiet: White Widow
Prijs: 8,-
Kwaliteit: ****
Gisteravond kwam ik redelijk laat aan bij huize Moira. Na een beetje koetjes, kalfjes, cola'tje, biertje en een potje Rummikub (waar ik er één van heb gewonnen), was het tijd om een groene vriend te maken.
We hadden chille muziek aanstaan in het genre, Avril Lavigne, Lily Allen enzo. Lekker chill dus.
Al vrij snel merkte ik dat ik hem lekker te pakken had. De biertjes smaakte ook lekker, het was een goede combo. Na een paar goede gesprekken en mooie verhalen kwam Moira opeens met een vage opmerking, en ik kon mijn lach niet bedwingen. Ik proestte het uit en ik merkte dat ik pittig stoned was. Ik heb 8 minuten liggen snakken naar adem, zo hard moest ik lachen
Dat kwam overigens door een uitzending van de Rijdende Rechter (Echt een bazenprogramma om te kijken als je stoned bent)
Daarna merkte ik dat het beter was om even te liggen en optimaal te genieten. Nog wat mooie praat gehad over 'vroeger' en toen viel ik vredig in slaap
Samenvatting: Prima stoner avondje, beetje wierook erbij voor het effect en de prijs-kwaliteit verhouding was fenominaal
Mijn ervaring is dat de shopkeuze belangrijker is dan de soortkeuze.
In Ede bij coffeeshop 't Pleintjequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar nu het belangrijkste: Waar heb je het gekocht?
Mijn ervaring is dat de shopkeuze belangrijker is dan de soortkeuze.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 12:07:52 ]![]()
Zeer waar.. De white widow die ik bij ons haal is (in mijn ogen) stuk beter dan kameraad van me ergens uit E-hoven haalt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn ervaring is dat de shopkeuze belangrijker is dan de soortkeuze.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Kwam er gewoon gisternacht achter dat er hier ook mislukte bekende Nederlanders op FOK! zitten. Zoals Huub en Bart
Wie zijn Huub en Bart?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Kwam er gewoon gisternacht achter dat er hier ook mislukte bekende Nederlanders op FOK! zitten. Zoals Huub en Bart
Fuck the EBU.![]()
Gouden Kooi en Big Brother haha. Hebben zo'n blauw vinkje voor hun naamquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Jij kijkt teveel onzin tvquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gouden Kooi en Big Brother haha. Hebben zo'n blauw vinkje voor hun naam
Ik heb het beide niet gekeken hoor? Zag het staan gisteren in een topicquote:
Vraag me af of je die met recht een bekende nederlander mag noemen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel dat hele kliekje 'bekende' nederlanders zichzelf in stand houdt met die achterlijke recycle programma'sI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Mislukte BNersquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vraag me af of je die met recht een bekende nederlander mag noemen...
Hoewel dat hele kliekje 'bekende' nederlanders zichzelf in stand houdt met die achterlijke recycle programma'sYour beauty never ever scared me.![]()
In mijn ogen vind ik zangers en bands enzo BNN'ers, die trieste figuren van tv
Vraag me wel af hoe Yvonne weet dat ze echt Huub en Bart zijn en niet zomaar een random persoonYour beauty never ever scared me.![]()
Nu even serieus..Zouden ze kopie van hun ID op moeten sturen ofzo? Haha vraag me echt af hoe dat gaat. Kan anders ook wel account maken onder Patricia Paay haar naam en roepen dat ik de echte Patricia ben
Misschien moeten we meeting even uitstippelen en in de OP zetten? Mooie weer is na 3 Juni ofzo weer vol op aanwezig namelijkYour beauty never ever scared me.![]()
Oh ik wou zo'n kaartje halen zodat ik weer eens naar zwolle kon maar zie nu dat het net zo duur is als een normaal kaartje...
Dan maar wat verder met de trein en ergens anders wietjes kopen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
linkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het beide niet gekeken hoor? Zag het staan gisteren in een topic
Fuck the EBU.![]()
doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
Als ze er zo nog zijn ga ik even één halen voor de meeting
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
We moeten de meeting uitstippen Moiraquote:Hij moet een keer vast komen te staan haha
29 juni moet ik trouwens werken, staat wel al ingeroosters (kom ik er niet meer onderuit)
Dus ik vind dat we de meet zondag 30 juni doen
Fuck the EBU.![]()
Ik wil een aai over mijn bol.
Zondag is een kut dag voor mij.
Ik begin die dag daarna voor vast (contract enzo)
Oh ja, contract aangeboden gekregen, mooi bedrag per maand![]()
![]()
Oh, dan kan Mono niet blowen omdat het z'n eerste werkdag is daarna![]()
Wat vinden jullie van 22/23 juni?
Fuck the EBU.![]()
Wow, jullie stoners gaan daadwerkelijk wat afspreken en elkaar in de ogen kijken?
Daarna een joint roken en met chinees oogjes naar elkaar kijken?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Yesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Sardu het volgende:
Wow, jullie stoners gaan daadwerkelijk wat afspreken en elkaar in de ogen kijken?
Daarna een joint roken en met chinees oogjes naar elkaar kijken?Your beauty never ever scared me.![]()
Yesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Sardu het volgende:
Met waarschijnlijk 2 meiden?Tenzij Vas voor die tijd weer terug is enz
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Sardu het volgende:
Je leert elkaar gewoon kennen in zo'n toffe chille slowchat en ipv stoned zijn en met elkaar typen wil je dan ook een keer stoned zijn en irl met elkaar praten enzo
Fuck the EBU.![]()
Dikke bukakke party gaat dit worden!
Het enigste verschil is de tussenkomst van Internetquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Je leert elkaar gewoon kennen in zo'n toffe chille slowchat en ipv stoned zijn en met elkaar typen wil je dan ook een keer stoned zijn en irl met elkaar praten enzo
Whoehoe chille wiet kopen in Utrecht. Ik ga deze maand gewoon alvast mijn 'huur' betalen van volgende maand. Kan ik dan gewoon wat minder op mijn centen letten. Geen kut wiet uit Drenthe
Ik sta paf!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Je leert elkaar gewoon kennen in zo'n toffe chille slowchat en ipv stoned zijn en met elkaar typen wil je dan ook een keer stoned zijn en irl met elkaar praten enzo![]()
Maar klinkt haast nog als een goed idee ook.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Het is een goed idee! Ik heb er in ieder geval nu al zin inquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik sta paf!![]()
Maar klinkt haast nog als een goed idee ook.Er zijn genoeg mensen hier inmiddels met wie ik in real life een joint wil roken en praten
Ik ga echt zo af als ik na een jointje in slaap val.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik sta paf!![]()
Maar klinkt haast nog als een goed idee ook.Er worden vaker meets gehouden hoor
Ik ken Mono ook van FOK! en nu zitten we hier samen op één bed te stonen
We hadden het al vanaf topic #4 al over een meet, omdat we elkaar gewoon tof vonden en gezellig ouwehoerden enzo. En die zou er komen bij #50, maar dat ging allemaal een beetje snel
En nu zijn we al bij #163
Fuck the EBU.![]()
Doen ze nu alquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat mensen van mij gaan zeggen dat ik veel blow haha![]()
Fuck the EBU.![]()
Als er een datum en plek is dan zal ik eens kijken of ik ook buiten de deur mag kijken tegen die tijd. Opzich wel nieuwsgierig naar al die kopjes achter de UI.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Kwestie van een keer kijken in de TinyChatquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
Als er een datum en plek is dan zal ik eens kijken of ik ook buiten de deur mag kijken tegen die tijd. Opzich wel nieuwsgierig naar al die kopjes achter de UI.
Zondag 30 juni, om 13:00 op/bij Utrecht Centraalquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
Ik zet dat bij deze gewoon vast, dan zien mensen maar of ze komen of niet
En we zitten 's avonds ook regelmatig in een tinychat met een groepje, dan hebben we eigenlijk ook allemaal wel de cam aan
Fuck the EBU.![]()
Misschien iets eerder? Anders is het alweer zo snel 18:00quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zondag 30 juni, om 14:00 op/bij Utrecht Centraal
En we zitten 's avonds ook regelmatig in een tinychat met een groepje, dan hebben we eigenlijk ook allemaal wel de cam aanZou persoonlijk 13:00 een mooier tijdstip vinden
Maar dan moeten we vroeg op staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien iets eerder? Anders is het alweer zo snel 18:00
12:00 of 13:00 dan?Fuck the EBU.![]()
Dan kan ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zondag 30 juni, om 14:00 op/bij Utrecht Centraal
En we zitten 's avonds ook regelmatig in een tinychat met een groepje, dan hebben we eigenlijk ook allemaal wel de cam aan
Ja 12 of 1 ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan moeten we vroeg op staan
12:00 of 13:00 dan?
Tering zit ik alsnog 2 uur in de trein. Hoop dat er iemand met mee reist (al is het maar een stukje lol)Your beauty never ever scared me.![]()
TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kwestie van een keer kijken in de TinyChatI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
eens en eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Monopoly het volgende:
Moira, zet het in de OP (maak gelijk eens een nieuwe)
Tijd voor veranderng.Your beauty never ever scared me.![]()
Dan heb je dus nog wat te regelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.
Trek Horky aan zijn jasquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is hier niemand met modrechten meer![]()
Webcam's zijn tegenwoordig echt spot goedkoopquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.Your beauty never ever scared me.![]()
Beter regelen we wel ff goed weer.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat kan ik toch niet jungquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Monopoly het volgende:
Moira, zet het in de OP (maak gelijk eens een nieuwe)
Tijd voor veranderng.
Fuck the EBU.![]()
Misschien eventueel bij de meeting in de OP ook huidige treinkaart actie's erbij zetten? Lijkt me voor anderen die ook verder moeten reizen een handige tipYour beauty never ever scared me.![]()
Ja moeten we sowieso doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Misschien eventueel bij de meeting in de OP ook huidige treinkaart actie's erbij zetten? Lijkt me voor anderen die ook verder moeten reizen een handige tipKan niemand ook meer zeiken dat het te veel kost
Fuck the EBU.![]()
Oh en een lijstje met mensen die komen? Vind het zelf wel fijn als ik een beetje een idee heb wie ik kan verwachtten als ik twee uur in de trein heb gezetenYour beauty never ever scared me.![]()
29 mei toch ook wel?quote:
Zet jij de Meet es ff in de OP !!quote:![]()
Utrecht is voor mij ook wel een eindje treinen. Gok een uurtje of anderhalf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Tering zit ik alsnog 2 uur in de trein. Hoop dat er iemand met mee reist (al is het maar een stukje lol)
Ik vind het wel een goed idee zo'n meet. Hoewel ik hier nog niet zo lang stoner.![]()
Wel eerst langs dedemsvaart om jullie ook met die kwaliteit kennis te laten maken.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Waar woon je dan? Woon namelijk in Emmenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij ook wel een eindje treinen. Gok een uurtje of anderhalf.
Ik vind het wel een goed idee zo'n meet. Hoewel ik hier nog niet zo lang stoner.![]()
Wel eerst langs dedemsvaart om jullie ook met die kwaliteit kennis te laten maken.Your beauty never ever scared me.![]()
Nog even 130 reacties erbij zodat we een aanpasbare OP hebben.
Ik reis trouwens van Kampen over Zwolle en Amersfoort.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nou, komop danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef Ugjerke het volgende:
Nog even 130 reacties erbij zodat we een aanpasbare OP hebben.
Ik vanuit Weert via Eindhoven - 's Hertogenboschquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Ugjerke het volgende:
Ik reis trouwens van Kampen over Zwolle en Amersfoort.
Ja daar heb ik toch niks aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vanuit Weert via Eindhoven - 's Hertogenbosch
Is goed, ben bezig, can do this.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Lang stoner, kort stoner,, alle stoners zijn welkomquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij ook wel een eindje treinen. Gok een uurtje of anderhalf.
Wel eerst langs dedemsvaart om jullie ook met die kwaliteit kennis te laten maken.
Jij niet.. Maar misschien iemand anders welquote:
Mehhh... Koffie is op hier :Squote:
Wat een slechte receptie service :SHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja dat is een mogelijkheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij niet.. Maar misschien iemand anders wel
Schop ze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Mehhh... Koffie is op hier :S
Wat een slechte receptie service :S
Denk niet dat dat ten goede komt voor toekomstige koffiequote:
Ik ga van Enschede > Utrecht. Geen idee of de trein van Zwolle bij Amersfoort aansluit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Woon namelijk in EmmenI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik ook. Bij die meid die nu bekend staat als Miss Montreal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef Monopoly het volgende:
Dedemsvaart
Daar heb ik nog een keer flink gezopen op een verjaardag![]()
Schutting in de vuurkorf, met de motor van pa een stukje door de tuin. Goed feestje was dat.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
----------------------------------- STONERMEET -----------------------------------
---------------------------------- zondag 30 juni -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------
Bring your own weed, food and drinks. Delen mag altijd, natuurlijk
Kijk wie er met je mee kan reizen (auto/trein/vliegtuig/driewieler) om eventueel de reiskosten mee te delen
Treinreizigers die meer dan ¤17,50 kwijt zijn voor het treinkaartje naar Utrecht: koop dit nu
http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/Pages/ns-actie.aspx
Aanwezigen:
- Moira.
- Monopoly
- Amarantha
- Ugjerke
- Olment
- Sardu
[ Bericht 6% gewijzigd door Moira op 29-05-2013 13:18:00 ]Fuck the EBU.![]()
Nou nog een linkje naar de site Moira, en ik ben helemaal blij
Nou,, regel die handel dan maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen als mijn schone deerne ook gaat
Geef ze chocolade.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk niet dat dat ten goede komt voor toekomstige koffie
Als Annet ook gaat kunnen we elkaar misschien in Deventer oppikken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga van Enschede > Utrecht. Geen idee of de trein van Zwolle bij Amersfoort aansluit.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Daarom nou al vragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze moet meestal werken op zondag he, weet trouwens niet eens of ze zou willen.Heeft ze een maand om vrij te pakken of dienst te wisselen ofzo
Ging jij dat regelen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als Annet ook gaat kunnen we elkaar misschien in Deventer oppikken.
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17----------------------------------- [u][b]STONERMEET[/b][/u] -----------------------------------
---------------------------------- [i]zondag 30 juni[/i] -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------
Bring your own weed, food and drinks. Delen mag altijd, natuurlijk :7
Kijk wie er met je mee kan reizen (auto/trein/vliegtuig/driewieler) om eventueel de reiskosten mee te delen :Y
Treinreizigers die meer dan ¤17,50 kwijt zijn voor het treinkaartje naar Utrecht: koop dit nu *O*
[img=400]http://i40.tinypic.com/j5f79z.png[/img]
http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/Pages/ns-actie.aspx
[b]Aanwezigen:[/b]
- Moira.
- Monopoly
- Amarantha
- Ugjerke
- Olment
- SarduFuck the EBU.![]()
Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze moet meestal werken op zondag he, weet trouwens niet eens of ze zou willen.
Gewoon meeslepen, laat zien wie de baas is, breek d'r benen en neem haar mee in een kruiwagen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Kan een poging wagen.quote:
Ik leg wel vanaf Hengelo een rookgordijntje aan in 1 van die toiletten. Gewoon de trein doorlopen totdat je wiet ruikt en gevonden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als Annet ook gaat kunnen we elkaar misschien in Deventer oppikken.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik leg wel vanaf Hengelo een rookgordijntje aan in 1 van die toiletten. Gewoon de trein doorlopen totdat je wiet ruikt en gevonden.![]()
dat soort shit eindigt altijd in seks en daarna ben ik vergeten waarom ik haar been probeerde te breken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alsof dat iets uitmaakt.
Gewoon meeslepen, laat zien wie de baas is, breek d'r benen en neem haar mee in een kruiwagen.![]()
![]()
Kom ik in Utrecht aan met een of andere neger. "Hey jongens, dit is Sardu". Blijkt dat Sardu vijf minuten voor mij de rest van de stoners al gevonden heeft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik leg wel vanaf Hengelo een rookgordijntje aan in 1 van die toiletten. Gewoon de trein doorlopen totdat je wiet ruikt en gevonden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dit komt vaak voor?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat soort shit eindigt altijd in seks en daarna ben ik vergeten waarom ik haar been probeerde te breken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kom ik in Utrecht aan met een of andere neger. "Hey jongens, dit is Sardu". Blijkt dat Sardu vijf minuten voor mij de rest van de stoners al gevonden heeft.![]()
![]()
Nee hoor.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kom ik in Utrecht aan met een of andere neger. "Hey jongens, dit is Sardu". Blijkt dat Sardu vijf minuten voor mij de rest van de stoners al gevonden heeft.![]()
![]()
Ik ben te herkennen aan mijn witte roos.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Koop head&shoulders. Dat werkt tegen roos.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben te herkennen aan mijn witte roos.![]()
Ik aan mijn bruine anjer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben te herkennen aan mijn witte roos.![]()
![]()
In je haar of in je borstzak?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben te herkennen aan mijn witte roos.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul niet, ik neuk je die avond er voor en je hebt een bloedrode anjer met dikke prolapse man![]()
Prolapse, is dat zo'n aarstulp?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul niet, ik neuk je die avond er voor en je hebt een bloedrode anjer met dikke prolapse manOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
THC vingertjes die ik altijd afveeg aan mijn trui.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Koop head&shoulders. Dat werkt tegen roos.![]()
Maar zal tegen die tijd eens kijken, anders doe ik wel zo'n berenmasker op dan is het niet zo moeilijk om te vinden.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Toevallig die ene dag is het ergens "Nationale-berenmasker-dag"quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
THC vingertjes die ik altijd afveeg aan mijn trui.![]()
Maar zal tegen die tijd eens kijken, anders doe ik wel zo'n berenmasker op dan is het niet zo moeilijk om te vinden.500 beren in de trein
Trein
Jaquote:
Tevens doe ik een chewbacca pak aan en praat ik dus ook de hele dag als een Wookie.
rrrRrrrrrrRRRRrRrrrRrRRRRrrRRrrRRRR![]()
Doe ik mijn Darth Vader helm op en loop ik de hele dag te hijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja
Tevens doe ik een chewbacca pak aan en praat ik dus ook de hele dag als een Wookie.
rrrRrrrrrrRRRRrRrrrRrRRRRrrRRrrRRRR
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Doe ik mijn Darth Vader helm op en loop ik de hele dag te hijgen.![]()
En gewoon mensen vanaf een afstand proberen te choken![]()
![]()
Schijterd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef Monopoly het volgende:
Tevens geniet ik van een sigaret terwijl ik met laptop op schoot heerlijk aan het kakken benOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En me dan verslikken op m'n eigen speeksel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
En gewoon mensen vanaf een afstand proberen te choken
Nog 80
Niet nodig, nog 78.quote:
Oh nee, 76!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
We komen er wel voor kantoortijd afgelopen isquote:
Jazeker, maar wie zal de eer krijgen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
We komen er wel voor kantoortijd afgelopen is
StarTrekquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja
rrrRrrrrrrRRRRrRrrrRrRRRRrrRRrrRRRR
Fuck the EBU.![]()
Oh ja lekker hoor, mevrouw is al stoned.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef Moira. het volgende:
Oh whehe
Ja ik ben hier te stoned voor jonguh.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Het is een mooi tijdstip om er vandaag 1 in elkaar te klappen.
Roll dat shit
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Wake & Bake jwzquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ja lekker hoor, mevrouw is al stoned.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef Moira. het volgende:
Oh whehe
Ja ik ben hier te stoned voor jonguh.Ben jij nou al aan het smoken
Smoke dat shitquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
Het is een mooi tijdstip om er vandaag 1 in elkaar te klappen.
Roll dat shit![]()
Pass dat shit
Zie PIquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat dat Star Trek is![]()
![]()
Geen kusjes meer voor jou.
Fuck the EBU.![]()
Star Trekquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat dat Star Trek is![]()
![]()
Geen kusjes meer voor jou.![]()
Star Wars
quote:
It's on..quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Deze man weet.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Heuuy,, Niet bitchen op sci-fiquote:
Stoner zijn.quote:
Sci-fi afzeiken.![]()
Star Wars is verplichte kost voor stoners. Ik weet nog goed dat ik stoned met mijn neef Star Wars keek. Ik schijn even tussen het slapen door wakker geworden te zijn met de uitspraak "Ja.. de dark side is ook niet alles".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Awwwww... Niemand jou nog upgebeamed?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Je mag er bij komen hoor, doen we lekker een dubbeldekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Matig persoon dat je WC bezet houdt is matig![]()
![]()
Minder dan 50 te gaan kerel... Waar blijf je ?quote:
Ooit sex gehad met een meid die van zo'n conventie kwam en ook een vaag star trek pakje aanhad. Voelde me best baas toen.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit sex gehad met een meid die van zo'n conventie kwam en ook een vaag star trek pakje aanhad. Voelde me best baas toen.![]()
Die conventies zijn wel tof overigens. Wil daar ooit nog eens heen gaan, for the fun of it.![]()
Vier keutels? Vier kakkers? Vier WC's?quote:
Nee, niks zo spannend, gewoon vier posts in een SC.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hier! Hier!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Minder dan 50 te gaan kerel... Waar blijf je ?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja goed hé van hem.. In een SlowChatquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vier keutels? Vier kakkers? Vier WC's?
Nee, niks zo spannend, gewoon vier posts in een SC.
Respect.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit sex gehad met een meid die van zo'n conventie kwam en ook een vaag star trek pakje aanhad. Voelde me best baas toen.
Jij mag vast Mono wel ff aaien in zijn Chewbacca pakquote:
Gaan we hem pijn doen, in de slowchat?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gaan we hem pijn doen, in de slowchat?
Ik zal hem even flink Force Pushen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij mag vast Mono wel ff aaien in zijn Chewbacca pak
Pushen heeft hij net gedaanquote:
maar de Force is with you!!!
Geen idee maar zal de bios in de gaten houden. Misschien komt die meid nog weer langs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Er komt deze zomer toch een nieuwe star trek film uit?
Schijnt wel een bazige film te zijn.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Volgens mij is die net uit. Benedict Cumberbatch zit er in toch? En Simon Pegg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Er komt deze zomer toch een nieuwe star trek film uit?
Schijnt wel een bazige film te zijn.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Alles draait om motivatie héquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee maar zal de bios in de gaten houden. Misschien komt die meid nog weer langs.
Simon Pegg sowieso. Kan best dat 'ie al uit is ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij is die net uit. Benedict Cumberbatch zit er in toch? En Simon Pegg?![]()
Meh, heb d'r volgens mij zien lopen op een festival afgelopen weekend. Zwaartekracht begint al aardig op haar heupen te werken zover ik kon zien. Liep ook een grote beer naast die weleens roet in het eten kan gooien.quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Simon Pegg is sinds Shaun of the Dead echt een van mijn favoriete acteurs. Zeker in combinatie met Nick Frost.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Simon Pegg sowieso. Kan best dat 'ie al uit is ja.
HAHAHAHA FAALHAASKONIJNBAARD!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nog 22 man.
Nee, nu nog 19.
Ligt eraan of je tot 300 of 301 ofzo teltquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Monopoly het volgende:
Man vrouw, stijfje. Fijne muziek op![]()
Snoeiharde ruige hardcore
300 reacties toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Ligt eraan of je tot 300 of 301 ofzo teltOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Van die 1000bpm hardcore of gure punkers schreeuw hardcore?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Monopoly het volgende:
Man, stijfje. Fijne muziek op![]()
Snoeiharde ruige hardcoreI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Daarom mijn "ofzo" k was niet surequote:
Nee, echte BPM hardcorequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van die 1000bpm hardcore of gure punkers schreeuw hardcore?
Vanaf 2.00 voel je hem zo nice opbouwen en hard droppen![]()
![]()
IS DIE ZO KLEIN?! HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WheheheheVrouwtje zit rustig de Quest te lezen
Die heeft niets door
Ik ben zo'n grapflurk.
"Dit topic sluit automatisch over 9 posts."
7!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Shit Olment, dit is echt apart he!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
lapojacht!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zet de gene die hem opent ook de meet erin
Beetje faal als dat wordt vergetenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
-sneak-Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: