Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Sardu het volgende:
Wow, jullie stoners gaan daadwerkelijk wat afspreken en elkaar in de ogen kijken?
Daarna een joint roken en met chinees oogjes naar elkaar kijken?
Het enigste verschil is de tussenkomst van Internetquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Je leert elkaar gewoon kennen in zo'n toffe chille slowchat en ipv stoned zijn en met elkaar typen wil je dan ook een keer stoned zijn en irl met elkaar praten enzo
Ik sta paf!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Je leert elkaar gewoon kennen in zo'n toffe chille slowchat en ipv stoned zijn en met elkaar typen wil je dan ook een keer stoned zijn en irl met elkaar praten enzo
Het is een goed idee! Ik heb er in ieder geval nu al zin inquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik sta paf!![]()
Maar klinkt haast nog als een goed idee ook.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik sta paf!![]()
Maar klinkt haast nog als een goed idee ook.
Doen ze nu alquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat mensen van mij gaan zeggen dat ik veel blow haha
Kwestie van een keer kijken in de TinyChatquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
Als er een datum en plek is dan zal ik eens kijken of ik ook buiten de deur mag kijken tegen die tijd. Opzich wel nieuwsgierig naar al die kopjes achter de UI.
Zondag 30 juni, om 13:00 op/bij Utrecht Centraalquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
Als er een datum en plek is dan zal ik eens kijken of ik ook buiten de deur mag kijken tegen die tijd. Opzich wel nieuwsgierig naar al die kopjes achter de UI.
Misschien iets eerder? Anders is het alweer zo snel 18:00quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zondag 30 juni, om 14:00 op/bij Utrecht Centraal
Ik zet dat bij deze gewoon vast, dan zien mensen maar of ze komen of niet
En we zitten 's avonds ook regelmatig in een tinychat met een groepje, dan hebben we eigenlijk ook allemaal wel de cam aan
Maar dan moeten we vroeg op staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien iets eerder? Anders is het alweer zo snel 18:00
Dan kan ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zondag 30 juni, om 14:00 op/bij Utrecht Centraal
Ik zet dat bij deze gewoon vast, dan zien mensen maar of ze komen of niet
En we zitten 's avonds ook regelmatig in een tinychat met een groepje, dan hebben we eigenlijk ook allemaal wel de cam aan
Ja 12 of 1 ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan moeten we vroeg op staan
12:00 of 13:00 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |