TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kwestie van een keer kijken in de TinyChat
eens en eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Monopoly het volgende:
Moira, zet het in de OP (maak gelijk eens een nieuwe)
Tijd voor veranderng.
Dan heb je dus nog wat te regelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.
Trek Horky aan zijn jasquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is hier niemand met modrechten meer![]()
Webcam's zijn tegenwoordig echt spot goedkoopquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.
Dat kan ik toch niet jungquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Monopoly het volgende:
Moira, zet het in de OP (maak gelijk eens een nieuwe)
Tijd voor veranderng.
Ja moeten we sowieso doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Misschien eventueel bij de meeting in de OP ook huidige treinkaart actie's erbij zetten? Lijkt me voor anderen die ook verder moeten reizen een handige tip
29 mei toch ook wel?quote:
Zet jij de Meet es ff in de OP !!quote:
Utrecht is voor mij ook wel een eindje treinen. Gok een uurtje of anderhalf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Tering zit ik alsnog 2 uur in de trein. Hoop dat er iemand met mee reist (al is het maar een stukje lol)
Waar woon je dan? Woon namelijk in Emmenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij ook wel een eindje treinen. Gok een uurtje of anderhalf.
Ik vind het wel een goed idee zo'n meet. Hoewel ik hier nog niet zo lang stoner.![]()
Wel eerst langs dedemsvaart om jullie ook met die kwaliteit kennis te laten maken.
Nou, komop danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef Ugjerke het volgende:
Nog even 130 reacties erbij zodat we een aanpasbare OP hebben.
Ik vanuit Weert via Eindhoven - 's Hertogenboschquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Ugjerke het volgende:
Ik reis trouwens van Kampen over Zwolle en Amersfoort.
Ja daar heb ik toch niks aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vanuit Weert via Eindhoven - 's Hertogenbosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |