linkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het beide niet gekeken hoor? Zag het staan gisteren in een topic
doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
Als ze er zo nog zijn ga ik even één halen voor de meeting
[ afbeelding ]
We moeten de meeting uitstippen Moiraquote:
Yesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Sardu het volgende:
Wow, jullie stoners gaan daadwerkelijk wat afspreken en elkaar in de ogen kijken?
Daarna een joint roken en met chinees oogjes naar elkaar kijken?
Yesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Sardu het volgende:
Wow, jullie stoners gaan daadwerkelijk wat afspreken en elkaar in de ogen kijken?
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Sardu het volgende:
Het enigste verschil is de tussenkomst van Internetquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Je leert elkaar gewoon kennen in zo'n toffe chille slowchat en ipv stoned zijn en met elkaar typen wil je dan ook een keer stoned zijn en irl met elkaar praten enzo
Ik sta paf!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Je leert elkaar gewoon kennen in zo'n toffe chille slowchat en ipv stoned zijn en met elkaar typen wil je dan ook een keer stoned zijn en irl met elkaar praten enzo
Het is een goed idee! Ik heb er in ieder geval nu al zin inquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik sta paf!![]()
Maar klinkt haast nog als een goed idee ook.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik sta paf!![]()
Maar klinkt haast nog als een goed idee ook.
Doen ze nu alquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat mensen van mij gaan zeggen dat ik veel blow haha
Kwestie van een keer kijken in de TinyChatquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
Als er een datum en plek is dan zal ik eens kijken of ik ook buiten de deur mag kijken tegen die tijd. Opzich wel nieuwsgierig naar al die kopjes achter de UI.
Zondag 30 juni, om 13:00 op/bij Utrecht Centraalquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
Als er een datum en plek is dan zal ik eens kijken of ik ook buiten de deur mag kijken tegen die tijd. Opzich wel nieuwsgierig naar al die kopjes achter de UI.
Misschien iets eerder? Anders is het alweer zo snel 18:00quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zondag 30 juni, om 14:00 op/bij Utrecht Centraal
Ik zet dat bij deze gewoon vast, dan zien mensen maar of ze komen of niet
En we zitten 's avonds ook regelmatig in een tinychat met een groepje, dan hebben we eigenlijk ook allemaal wel de cam aan
Maar dan moeten we vroeg op staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien iets eerder? Anders is het alweer zo snel 18:00
Dan kan ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zondag 30 juni, om 14:00 op/bij Utrecht Centraal
Ik zet dat bij deze gewoon vast, dan zien mensen maar of ze komen of niet
En we zitten 's avonds ook regelmatig in een tinychat met een groepje, dan hebben we eigenlijk ook allemaal wel de cam aan
Ja 12 of 1 ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan moeten we vroeg op staan
12:00 of 13:00 dan?
TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kwestie van een keer kijken in de TinyChat
eens en eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Monopoly het volgende:
Moira, zet het in de OP (maak gelijk eens een nieuwe)
Tijd voor veranderng.
Dan heb je dus nog wat te regelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.
Trek Horky aan zijn jasquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is hier niemand met modrechten meer![]()
Webcam's zijn tegenwoordig echt spot goedkoopquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
TinyChat is dan weer nieuw voor mij. Sowieso de komende tijd nog niet de beschikking over een werkende pc dus zal m wel niet worden. Ook geen webcam trouwens.
Dat kan ik toch niet jungquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Monopoly het volgende:
Moira, zet het in de OP (maak gelijk eens een nieuwe)
Tijd voor veranderng.
Ja moeten we sowieso doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Misschien eventueel bij de meeting in de OP ook huidige treinkaart actie's erbij zetten? Lijkt me voor anderen die ook verder moeten reizen een handige tip
29 mei toch ook wel?quote:
Zet jij de Meet es ff in de OP !!quote:
Utrecht is voor mij ook wel een eindje treinen. Gok een uurtje of anderhalf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Tering zit ik alsnog 2 uur in de trein. Hoop dat er iemand met mee reist (al is het maar een stukje lol)
Waar woon je dan? Woon namelijk in Emmenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij ook wel een eindje treinen. Gok een uurtje of anderhalf.
Ik vind het wel een goed idee zo'n meet. Hoewel ik hier nog niet zo lang stoner.![]()
Wel eerst langs dedemsvaart om jullie ook met die kwaliteit kennis te laten maken.
Nou, komop danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef Ugjerke het volgende:
Nog even 130 reacties erbij zodat we een aanpasbare OP hebben.
Ik vanuit Weert via Eindhoven - 's Hertogenboschquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Ugjerke het volgende:
Ik reis trouwens van Kampen over Zwolle en Amersfoort.
Ja daar heb ik toch niks aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vanuit Weert via Eindhoven - 's Hertogenbosch
Is goed, ben bezig, can do this.quote:
Lang stoner, kort stoner,, alle stoners zijn welkomquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij ook wel een eindje treinen. Gok een uurtje of anderhalf.
Ik vind het wel een goed idee zo'n meet. Hoewel ik hier nog niet zo lang stoner.![]()
Wel eerst langs dedemsvaart om jullie ook met die kwaliteit kennis te laten maken.
Jij niet.. Maar misschien iemand anders welquote:
Mehhh... Koffie is op hier :Squote:
Ja dat is een mogelijkheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij niet.. Maar misschien iemand anders wel
Schop ze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Mehhh... Koffie is op hier :S
Wat een slechte receptie service :S
Denk niet dat dat ten goede komt voor toekomstige koffiequote:
Ik ga van Enschede > Utrecht. Geen idee of de trein van Zwolle bij Amersfoort aansluit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Woon namelijk in Emmen
Ik ook. Bij die meid die nu bekend staat als Miss Montreal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef Monopoly het volgende:
Dedemsvaart
Daar heb ik nog een keer flink gezopen op een verjaardag
Nou,, regel die handel dan maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen als mijn schone deerne ook gaat
Geef ze chocolade.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk niet dat dat ten goede komt voor toekomstige koffie
Als Annet ook gaat kunnen we elkaar misschien in Deventer oppikken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga van Enschede > Utrecht. Geen idee of de trein van Zwolle bij Amersfoort aansluit.
Daarom nou al vragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze moet meestal werken op zondag he, weet trouwens niet eens of ze zou willen.
Ging jij dat regelen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als Annet ook gaat kunnen we elkaar misschien in Deventer oppikken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ----------------------------------- [u][b]STONERMEET[/b][/u] ----------------------------------- ---------------------------------- [i]zondag 30 juni[/i] ----------------------------------- ---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal ----------------------------- Bring your own weed, food and drinks. Delen mag altijd, natuurlijk :7 Kijk wie er met je mee kan reizen (auto/trein/vliegtuig/driewieler) om eventueel de reiskosten mee te delen :Y Treinreizigers die meer dan ¤17,50 kwijt zijn voor het treinkaartje naar Utrecht: koop dit nu *O* [img=400]http://i40.tinypic.com/j5f79z.png[/img] http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/Pages/ns-actie.aspx [b]Aanwezigen:[/b] - Moira. - Monopoly - Amarantha - Ugjerke - Olment - Sardu |
Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze moet meestal werken op zondag he, weet trouwens niet eens of ze zou willen.
Kan een poging wagen.quote:
Ik leg wel vanaf Hengelo een rookgordijntje aan in 1 van die toiletten. Gewoon de trein doorlopen totdat je wiet ruikt en gevonden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als Annet ook gaat kunnen we elkaar misschien in Deventer oppikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |