Het weer is niet lekkerquote:

Geen regen maar om nou te zeggen dat het hier lekker weer is..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Het weer is niet lekkerDikke regen hier

Tja,, tis niet ff lekker buiten jointje roken nouquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen regen maar om nou te zeggen dat het hier lekker weer is..

Noooooh!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Errr... Gister was de laatste zomerdag.. vanaf nu weer sneeuw/ijs/kou/kut/glad/regen
quote:

quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja,, tis niet ff lekker buiten jointje roken nou

quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Noooooh!Ik had nog wel zo'n zin aan mijn jaarlijkse chick spot dagen aan het strand. Kan ik nu ook wel op mijn buik schrijven. Geen rokjes gezien dit jaar.

Ik dacht precies het zelfde.. Vond je maar luiquote:

1) Beetje aso van je ouders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dankje
Eigenlijk, stel mijn teen is echt gebroken, is het dan niet slecht om een hele dag/nacht ermee te wachten?
(Aangezien ik vannacht gewoon heb geslapen).

Daar kun je toch niks aan doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het gebroken is, is het toch wel verstandig om te kijken of het een nette breuk is? Anders zit je straks met een misvormd teentje.

Da's een mooie meevallerquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
aiai dacht dat ik nog 230eu moest betalen blijkt het al betaald te zijn!!
In je eentje flauwvallen is pas kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom vinden mensen eigenlijk flauwvallen de normaalste zaak van de wereld?
Ik vind dat eigenlijk best wel serieus. Ik viel zo flauw, ik werd wakker en het eerste wat tegen me werd gezegd: "Jonge, sta op iedereen ziet dat je op de grond ligt."Als ik me daar druk om moet maken.. lol

Goed boek, ik had hem in 2 dagen uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Olment het volgende:
Wiiiiii.. Net het boek Inferno besteld![]()
En volgende week donderdag parachute springen

Dit soort verhalen doen mij goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed boek, ik had hem in 2 dagen uit
Echt een heel tof verhaal, op het laatst zit je echt met open bek van WTF

Toen mijn pink gebroken was konden ze ook niet meer dan tapen. Van spalken of gipsen geen sprake, maar ze wilde wel graag een foto maken om te kijken of die netjes gebroken was of dat ze die nog een keertje extra moesten breken. Nou is een pink al wel weer iets langer dan een teentje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar kun je toch niks aan doen
Tenen kun je niet rechtzetten of spalken of gipsen.
Zolang je hem ondersteunt (en dus vasttapet) en er een aantal weken rustig mee aan doet, groeit het wel 'goed' terug

Ja precies, bij je vingers heeft dat toch al een wat grotere impact op je functioneren enzo als die scheef teruggroeitquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toen mijn pink gebroken was konden ze ook niet meer dan tapen. Van spalken of gipsen geen sprake, maar ze wilde wel graag een foto maken om te kijken of die netjes gebroken was of dat ze die nog een keertje extra moesten breken. Nou is een pink al wel weer iets langer dan een teentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |