Dies toch maar kleinquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het gebroken is, is het toch wel verstandig om te kijken of het een nette breuk is? Anders zit je straks met een misvormd teentje.
Wiet helpt sowieso ook niet bij alle pijnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helaas heb ik alleen wiet waar ik high van wordt, dat verdoofd denk ik niet goed.
Dan blow je niet genoegquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wiet helpt sowieso ook niet bij alle pijnen.Volgens mij is een botbreuk niet echt iets dat je weg kan blowen. Ik geloof dat het meer iets is voor zenuwen die spastisch lopen te doen, spierpijn en irritaties.
True. Gewoon ibuprofen nemen als het echt pijn gaat doen en weer verder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wiet helpt sowieso ook niet bij alle pijnen.Volgens mij is een botbreuk niet echt iets dat je weg kan blowen. Ik geloof dat het meer iets is voor zenuwen die spastisch lopen te doen, spierpijn en irritaties.
Oké, je kan altijd blowen totdat je out gaat, dan heb je nergens meer last van.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, je kan altijd blowen totdat je out gaat, dan heb je nergens meer last van.
o.O Das een leuke meevallerquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:32 schreef hosselaar.woensel het volgende:
aiai dacht dat ik nog 230eu moest betalen blijkt het al betaald te zijn!!
Oh misschien is dat waarom ik gisteren flauw viel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, je kan altijd blowen totdat je out gaat, dan heb je nergens meer last van.
Nou fijn om te horen dattie niet gebroken is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh misschien is dat waarom ik gisteren flauw viel.
Garpjen
Ik ben net een uur door de keiharde regen wezen wandelen omdat die rot bus 5minuten te vroeg langs kwam rijden. Afijn, blijkbaar is ie niet gebroken maar er zit waarschijnlijk wel een klein scheurtje in en is ie zwaar gekneusd.
Dat uurtje wandelen (halfuur heen/halfuur terug) leek wel geholpen te hebben met de pijn. Kan hem iets meer bewegen zonder dat ie pijn doet.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou fijn om te horen dattie niet gebroken is.
Wel krukken ofzo gekregen of gewoon ingetaped en rustig aan doen?
Ja precies,, en vergeet niet dr een jonko na te roken voor de pijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Niet eens een beetje verband.
Ze zei dat 'inpakken' alleen noodzakelijk was als het bot gebroken was.
Maar ik ga hem toch buddytapen want dan doet het veel minder pijn als ik loop.
Goeie smoes om te smoken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies,, en vergeet niet dr een jonko na te roken voor de pijn
Kut weer is een legit reasonquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goeie smoes om te smoken.
Maar nu regent het, kutweer om een jonko te smoken.
En het is heel vroeg.
Ik weet niet, ik vind 's avonds stoned zijn fijner dan 's middags.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Kut weer is een legit reason
Heel vroeg nietWake & Baked man
Ach,, flauwvallen.... Tis bijna net als schijten,, alleen beetje andersquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom vinden mensen eigenlijk flauwvallen de normaalste zaak van de wereld?
Ik vind dat eigenlijk best wel serieus. Ik viel zo flauw, ik werd wakker en het eerste wat tegen me werd gezegd: "Jonge, sta op iedereen ziet dat je op de grond ligt."Als ik me daar druk om moet maken.. lol
Ah. Oke... denk ik..quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach,, flauwvallen.... Tis bijna net als schijten,, alleen beetje anders
Hallonquote:
Errr... Gister was de laatste zomerdag.. vanaf nu weer sneeuw/ijs/kou/kut/glad/regenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Sardu het volgende:
Waar is al dat leuke weer gebleven?![]()
Ik heb mijn boek nog niet uit en het beviel gisteren wel goed in de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |