abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 mei 2013 @ 07:07:53 #1
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127138863

----------------------------------- STONERMEET -----------------------------------
---------------------------------- zondag 30 juni -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------

Bring your own weed, food and drinks. Delen mag altijd, natuurlijk :7
Kijk wie er met je mee kan reizen (auto/trein/vliegtuig/driewieler) om eventueel de reiskosten mee te delen :Y
Treinreizigers die meer dan ¤17,50 kwijt zijn voor het treinkaartje naar Utrecht: koop dit nu *O*

http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/Pages/ns-actie.aspx

Aanwezigen:
- Moira.
- Monopoly
- Amarantha
- Ugjerke
- Olment

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.

Stoners:
moirapoly.jpg g8ic9.gif Mano2.gif Big%20smoke.gif leuken%20ui.jpg Tonydrums.gif ollie.png hakken60.gif coderood.jpg sphinx.jpg hajeeonz.gif images.jpg ui.jpg pic.jpg 28a0y9s.gif noiconn.png kerst.gif resizedimage.jpg UI.JPG ren.gif xIbSO.gif avatar1.gif Fritomlogo.png Hallon.png ui.png smit.gif nerdd.gif stonedSmiley.png imagesCATEM7QA.jpg mononokeicon.png flat2.gif ocdance1.gif 15z1jq0.gif av1.jpg berenpak2.jpg 0.gif 30ded03.jpg Zombieclown.gif pestilence.jpg FOK%20UI.jpg Chelios.gif
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij O+ Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden :@

Jointjes draaien:

SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Andere hendige tuts:

SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
SPOILER: Horse van CodeRood
SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)
Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje _O_

Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
SPOILER: By Murdera
SPOILER: By GibsonLesPaul88
SPOILER: By Studeur
Vette stoner muziek

Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)

Stoner Movie TiP
SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homo
Stonervoer en -drinken:
SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'
quote:
19s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...

[ Bericht 1% gewijzigd door Oerbeer op 29-05-2013 13:36:05 ]
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  woensdag 29 mei 2013 @ 07:08:09 #2
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127138866
Ik ben stoer. *O*
  woensdag 29 mei 2013 @ 07:15:54 #3
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127138898
Gisteren echt een kut dag.
Eerst sprong ik over een heggetje en landde op mijn teen, die is waarschijnlijk gebroken nu ofzo want ik zocht op internet: "How to know if you broke your toe" en ik heb al die 'symptomen'. :9
Daarna werd ik misselijk en viel ik opeens flauw (gelukkig wel op het grasveld met vrienden erbij).
Toen kwam ik thuis, had ik dat allemaal gezegd en was het enige antwoord wat ik kreeg: "Hoe ga je nu je fiets halen op het station?" :{
FML :P
pi_127138916
quote:
13s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:15 schreef Unscrewed het volgende:
Gisteren echt een kut dag.
Eerst sprong ik over een heggetje en landde op mijn teen, die is waarschijnlijk gebroken nu ofzo want ik zocht op internet: "How to know if you broke your toe" en ik heb al die 'symptomen'. :9
Daarna werd ik misselijk en viel ik opeens flauw (gelukkig wel op het grasveld met vrienden erbij).
Toen kwam ik thuis, had ik dat allemaal gezegd en was het enige antwoord wat ik kreeg: "Hoe ga je nu je fiets halen op het station?" :{
FML :P
vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen toch! Over een uurtje is de shop open net peuken gehaald. Ff kijken of ik zo nog ga pitten dan!?
  woensdag 29 mei 2013 @ 07:19:30 #5
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127138921
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:18 schreef hosselaar.woensel het volgende:

[..]

vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen toch! Over een uurtje is de shop open net peuken gehaald. Ff kijken of ik zo nog ga pitten dan!?
Ik heb gisteren gesmoked en meteen daarna viel ik flauw.
Nu ben ik bang om te smoken. :')
pi_127138933
quote:
18s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:19 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Ik heb gisteren gesmoked en meteen daarna viel ik flauw.
Nu ben ik bang om te smoken. :')
okok welke teen gaat het trouwens om? Ik heb wellis me kleine teen gebroken :P kon toen een week niet lopen. Maar je kan beter ff langs doktor gaan toch hehehe
  woensdag 29 mei 2013 @ 07:26:49 #7
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127138957
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:

[..]

okok welke teen gaat het trouwens om? Ik heb wellis me kleine teen gebroken :P kon toen een week niet lopen. Maar je kan beter ff langs doktor gaan toch hehehe
De teen naast de dikke teen.
Kan ook amper lopen.
Maar ik kan moeilijk naar de huisarts lopen met een gebroken teen en mijn ouders maakt het blijkbaar niks uit omdat ze niet eens even naar de teen hadden gekeken toen ik het zei terwijl ik binnen kwam. :\

Misschien rijd er een bus.. even checken. :D
pi_127138978
quote:
13s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:26 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

De teen naast de dikke teen.
Kan ook amper lopen.
Maar ik kan moeilijk naar de huisarts lopen met een gebroken teen en mijn ouders maakt het blijkbaar niks uit omdat ze niet eens even naar de teen hadden gekeken toen ik het zei terwijl ik binnen kwam. :\

Misschien rijd er een bus.. even checken. :D
ok succes dan maar :@
  woensdag 29 mei 2013 @ 07:33:52 #9
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127139003
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:29 schreef hosselaar.woensel het volgende:

[..]

ok succes dan maar :@
Dankje O+
Eigenlijk, stel mijn teen is echt gebroken, is het dan niet slecht om een hele dag/nacht ermee te wachten? :P
(Aangezien ik vannacht gewoon heb geslapen).
pi_127139014
quote:
11s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:33 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Dankje O+
Eigenlijk, stel mijn teen is echt gebroken, is het dan niet slecht om een hele dag/nacht ermee te wachten? :P
Lijkt me niet denk ik.
pi_127139111
quote:

[..]

Dankje O+
zou er niet te lang mee wachten om huisarts te gaan. Ik ben ook geen doktor maar toen die van mij was gebroken heelde die vanzelf maar dat was me kleine teen en die was slechts klein gebroken :P maar ik zou sowieso vandaag ff langsgaan
pi_127139187
quote:

[..]

Dankje O+
hij zal hooguit zeggen "oh ja die is gebroken, niet teveel gewicht op zetten"
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:05:50 #13
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127139207
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:36 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Lijkt me niet denk ik.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 07:52 schreef hosselaar.woensel het volgende:

[..]

zou er niet te lang mee wachten om huisarts te gaan. Ik ben ook geen doktor maar toen die van mij was gebroken heelde die vanzelf maar dat was me kleine teen en die was slechts klein gebroken :P maar ik zou sowieso vandaag ff langsgaan
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

hij zal hooguit zeggen "oh ja die is gebroken, niet teveel gewicht op zetten"
Ah oke. Dankjewel. O+
Ik kan alleen nergens vinden wanneer de huisarts open is. :')
Ik buddytape hem wel gewoon. :P

Verder nog een goeie morgen allemaal. :W
pi_127139230
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:05 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ah oke. Dankjewel. O+

Gewoon even bellen anders.

zo goed is deze morgen niet :') ;(
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:26:14 #15
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127139448
Zo, afspraakje gemaakt voor om 10uur.
pi_127139467
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:26 schreef Unscrewed het volgende:
Zo, afspraakje gemaakt voor om 10uur.
regel medicinale wiet om de pijn te verdoven gelijk dan :)
pi_127139475
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:28 schreef hosselaar.woensel het volgende:

[..]

_O-
pi_127139538
- Verkeerde topic :') -

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 08:33:07 ]
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:37:15 #19
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127139611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:08 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Gewoon even bellen anders.

zo goed is deze morgen niet :') ;(
Waarom niet dan? ;(
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:39:29 #20
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_127139644
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:28 schreef hosselaar.woensel het volgende:

[..]

_O-
Helaas heb ik alleen wiet waar ik high van wordt, dat verdoofd denk ik niet goed.
pi_127139750
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik kan mij niet zo erg druk maken om het woord 'pot'. :P Ten eerste meent drommel niet serieus, ten tweede weten users die mij wat langer kennen wel beter. En degene die mij niet langer kennen, ach :P Als ik irl pot genoemd zou worden, zou ik mij er ook niet druk over maken. Ik weet zelf wel beter.
Denken dat ik het niet serieus meen, ben ik ooit niet serieus geweest? :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_127139833
Goedemorgen :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_127139970
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:05 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ah oke. Dankjewel. O+

Ik kreeg toen ik mijn grote teen brak te horen dat huisarts of ziekenhuis geen zin heeft. ze kunnen er toch niets aan doen. Idd buddytapen en ontzien. :)
pi_127140045
YoLoNaIsE
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:00:26 #25
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_127140049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik kreeg toen ik mijn grote teen brak te horen dat huisarts of ziekenhuis geen zin heeft. ze kunnen er toch niets aan doen. Idd buddytapen en ontzien. :)
Als het gebroken is, is het toch wel verstandig om te kijken of het een nette breuk is? Anders zit je straks met een misvormd teentje. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')