Mijn koffie!! Wat doe jequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, bij je vingers heeft dat toch al een wat grotere impact op je functioneren enzo als die scheef teruggroeit
Tenen zijn toch al misvormde stompjes
Zeker die van mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, bij je vingers heeft dat toch al een wat grotere impact op je functioneren enzo als die scheef teruggroeit
Tenen zijn toch al misvormde stompjes
Toen mijn pink gebroken was hebben ze er een half uur aan lopen breken met z'n 2. Daarna veel te strak verbonden aan mijn ringvinger waardoor die nu scheef staat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toen mijn pink gebroken was konden ze ook niet meer dan tapen. Van spalken of gipsen geen sprake, maar ze wilde wel graag een foto maken om te kijken of die netjes gebroken was of dat ze die nog een keertje extra moesten breken. Nou is een pink al wel weer iets langer dan een teentje.
quote:
Tenenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zeker die van mij.Mijn tenen zijn echt heel smal bij de voet en lomp dik bij de nagel.
En dan te bedenken dat er mensen heulemaal geyl van wordenquote:
Nou moet ik zeggen dat ik vrouwentenen vaak ook wat aantrekkelijker vind ogen dan mannentenenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen heulemaal geyl van worden
Daar snap ik geen kut van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen heulemaal geyl van worden
quote:
Zelfde idee hieroquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik vrouwentenen vaak ook wat aantrekkelijker vind ogen dan mannentenen
But still
Die van mij bleek godzijdank heel recht gebroken te zijn, maar heeft toch nog heel lang schever gestaan dan mijn ongeschonden pink. Geen idee hoe dat ooit goed gekomen is. Ik zit nu als een mongool naar m'n pinken te staren en ik zie geen verschil meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toen mijn pink gebroken was hebben ze er een half uur aan lopen breken met z'n 2. Daarna veel te strak verbonden aan mijn ringvinger waardoor die nu scheef staat.
Maar nu het belangrijkste: Waar heb je het gekocht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe recensie, omdat recensies tof zijn
Soort wiet: White Widow
Prijs: 8,-
Kwaliteit: ****
Gisteravond kwam ik redelijk laat aan bij huize Moira. Na een beetje koetjes, kalfjes, cola'tje, biertje en een potje Rummikub (waar ik er één van heb gewonnen), was het tijd om een groene vriend te maken.
We hadden chille muziek aanstaan in het genre, Avril Lavigne, Lily Allen enzo. Lekker chill dus.
Al vrij snel merkte ik dat ik hem lekker te pakken had. De biertjes smaakte ook lekker, het was een goede combo. Na een paar goede gesprekken en mooie verhalen kwam Moira opeens met een vage opmerking, en ik kon mijn lach niet bedwingen. Ik proestte het uit en ik merkte dat ik pittig stoned was. Ik heb 8 minuten liggen snakken naar adem, zo hard moest ik lachen
Dat kwam overigens door een uitzending van de Rijdende Rechter (Echt een bazenprogramma om te kijken als je stoned bent)
Daarna merkte ik dat het beter was om even te liggen en optimaal te genieten. Nog wat mooie praat gehad over 'vroeger' en toen viel ik vredig in slaap
Samenvatting: Prima stoner avondje, beetje wierook erbij voor het effect en de prijs-kwaliteit verhouding was fenominaal
In Ede bij coffeeshop 't Pleintjequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar nu het belangrijkste: Waar heb je het gekocht?
Mijn ervaring is dat de shopkeuze belangrijker is dan de soortkeuze.
Zeer waar.. De white widow die ik bij ons haal is (in mijn ogen) stuk beter dan kameraad van me ergens uit E-hoven haalt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn ervaring is dat de shopkeuze belangrijker is dan de soortkeuze.
Wie zijn Huub en Bart?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Kwam er gewoon gisternacht achter dat er hier ook mislukte bekende Nederlanders op FOK! zitten. Zoals Huub en Bart
Gouden Kooi en Big Brother haha. Hebben zo'n blauw vinkje voor hun naamquote:
Jij kijkt teveel onzin tvquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gouden Kooi en Big Brother haha. Hebben zo'n blauw vinkje voor hun naam
Ik heb het beide niet gekeken hoor? Zag het staan gisteren in een topicquote:
Vraag me af of je die met recht een bekende nederlander mag noemen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Kwam er gewoon gisternacht achter dat er hier ook mislukte bekende Nederlanders op FOK! zitten. Zoals Huub en Bart
Mislukte BNersquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vraag me af of je die met recht een bekende nederlander mag noemen...
Hoewel dat hele kliekje 'bekende' nederlanders zichzelf in stand houdt met die achterlijke recycle programma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |