Awwwww... Niemand jou nog upgebeamed?quote:
Je mag er bij komen hoor, doen we lekker een dubbeldekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Matig persoon dat je WC bezet houdt is matig
Minder dan 50 te gaan kerel... Waar blijf je ?quote:
Ooit sex gehad met een meid die van zo'n conventie kwam en ook een vaag star trek pakje aanhad. Voelde me best baas toen.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit sex gehad met een meid die van zo'n conventie kwam en ook een vaag star trek pakje aanhad. Voelde me best baas toen.
Vier keutels? Vier kakkers? Vier WC's?quote:
Hier! Hier!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Minder dan 50 te gaan kerel... Waar blijf je ?
Ja goed hé van hem.. In een SlowChatquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vier keutels? Vier kakkers? Vier WC's?
Nee, niks zo spannend, gewoon vier posts in een SC.
Respect.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit sex gehad met een meid die van zo'n conventie kwam en ook een vaag star trek pakje aanhad. Voelde me best baas toen.
Jij mag vast Mono wel ff aaien in zijn Chewbacca pakquote:
Gaan we hem pijn doen, in de slowchat?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gaan we hem pijn doen, in de slowchat?
Ik zal hem even flink Force Pushen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij mag vast Mono wel ff aaien in zijn Chewbacca pak
Pushen heeft hij net gedaanquote:
Geen idee maar zal de bios in de gaten houden. Misschien komt die meid nog weer langs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Er komt deze zomer toch een nieuwe star trek film uit?
Schijnt wel een bazige film te zijn.
Volgens mij is die net uit. Benedict Cumberbatch zit er in toch? En Simon Pegg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Er komt deze zomer toch een nieuwe star trek film uit?
Schijnt wel een bazige film te zijn.
Alles draait om motivatie héquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee maar zal de bios in de gaten houden. Misschien komt die meid nog weer langs.
Simon Pegg sowieso. Kan best dat 'ie al uit is ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij is die net uit. Benedict Cumberbatch zit er in toch? En Simon Pegg?
Meh, heb d'r volgens mij zien lopen op een festival afgelopen weekend. Zwaartekracht begint al aardig op haar heupen te werken zover ik kon zien. Liep ook een grote beer naast die weleens roet in het eten kan gooien.quote:
Simon Pegg is sinds Shaun of the Dead echt een van mijn favoriete acteurs. Zeker in combinatie met Nick Frost.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Simon Pegg sowieso. Kan best dat 'ie al uit is ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |