Daarom. Wil m'n team zo hoog mogelijk krijgen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Iemand van jullie wel eens gespeeld in de blue square north? Zo ja, zijn er nog wat talentjes waar ik wat van moeten?
Blijft altijd weer een leuke uitdaging om zo een team zo hoog mogelijk te laten eindigen.
Er zijn een paar updates geweest, maar ik weet niet welk probleem je bedoelt.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef d1ce het volgende:
Hebben ze die verdediging/keeper shit al opgelost? Laatste keer (paar maand terug) waren ze beide dramatisch.
Verdedigen kun je het niet noemen wat ze doenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er zijn een paar updates geweest, maar ik weet niet welk probleem je bedoelt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef d1ce het volgende:
[..]
Verdedigen kun je het niet noemen wat ze doen
Betere verdedigers kopenquote:
Ik heb een seizoen met Farnborough gespeeld (da's iig BSN/S) en haalde iig altijd Gary Wales (of Pablo Couñago) en Jamil Adam (als 'ie wil komen) voor de spits. James Gilpin èn Gregory Hartley voor op doel en verder weet ik het niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Iemand van jullie wel eens gespeeld in de blue square north? Zo ja, zijn er nog wat talentjes waar ik wat van moet weten?
Blijft altijd weer een leuke uitdaging om zo een team zo hoog mogelijk te laten eindigen.
Daar zeg je me watquote:
Godverdommequote:Op maandag 27 mei 2013 17:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alexis 'The Saint' Sainrimat-Moreira.
Binnenkort komt er een Cambuurshirtje met zijn naam mijn kant op
Trainenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Passing 9
Daar heb je toch niks aan op het middenveld
Netjes, alleen vreemde stats voor een CM..quote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
Deze baas
Vrije transfer jwz \m/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nou gewoon in de spits zetten. Lijkt me een prima advanced forward
Die Mozzoni zal ook niet snel in de spits komen, met The Saint, Moha en Chmil als directe concurrentie.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ook een grote worden![]()
Momenteel is er te veel concurentie in de spits dus pikt hij zijn minuutjes mee op AMR, toch al 5 assists
Tom Boerequote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe slecht het ook gaat, de kakkies zijn altijd bereid te helpen
[ afbeelding ]
Maar al te graag.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ga jij eerst maar eens kampioen worden met Cambuur.
Ik heb afgelopen seizoen aanbiedingen gehad van Inter, Bayern (waarna De Boer het wél deedquote:
Wowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal waarschijnlijk niet genoeg zijn, maar tegen Liverpool die alleen al een regen hebben gekocht van 22 miljoen (meer dan mijn hele begroting) is dit toch wel geinig.
50 k. Per maand. Wtf. Bij Cambuur?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
Deze baas
Vrije transfer jwz \m/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik altijd een standaard 442quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wie heeft een mooie taktiek voor me wat ik zo kan inpassen in een team.
Kan wel steeds zelf het wiel uitvinden, maar het is ook wel eens lekker om een taktiek van iemand anders te gebruiken. Wie weet een goede?
Nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal waarschijnlijk niet genoeg zijn, maar tegen Liverpool die alleen al een regen hebben gekocht van 22 miljoen (meer dan mijn hele begroting) is dit toch wel geinig.
Ja, die werden tweede net voor ADO (die nu een begroting hebben van 50 miljoenquote:
Weet iemand hier het antwoord nog op? En ik heb alweer een nieuwe vraag: is het logisch dat mijn assistent mij verteld dat een 18 jarige speler bijna aan zijn top zit? Of heeft hij het gewoon mis omdat hij de PA rating van een speler niet goed kan inschatten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef daeh het volgende:
Wat zijn belangrijke stats voor een assistent manager? PA en CA beoordelen en wat nog meer? En op welke stats moet ik scouts zoeken?
edit: Is het trouwens verstandig om het aanbevolen aantal stafleden aan te houden? Ik heb wel 2 fysiotherapeuten de laan uit gestuurd (hadden respectievelijk een 3 en een 4 voor fysiotherapie) wat me ook werd aangeraden.
1. Wat ik altijd bij mijn assistent zoek, zijn people management, beoordelen beoordelen pa, beoordelen ca, tactische kennis, motiveren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:11 schreef daeh het volgende:
[..]
Weet iemand hier het antwoord nog op? En ik heb alweer een nieuwe vraag: is het logisch dat mijn assistent mij verteld dat een 18 jarige speler bijna aan zijn top zit? Of heeft hij het gewoon mis omdat hij de PA rating van een speler niet goed kan inschatten?
Ook geen jeugd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt gewoon belachelijk veel blessuresHeb geen centrale middenvelder meer over. Moet ik spitsen gaan neerzetten op het middenveld
Ik heb helemaal niks in de jeugd.quote:
Mooi verhaal man, met je 'kakkies'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo op de voorlaatste speeldag stond ik nog 16e, met 2 punten achter op Roda. Ik moest naar de Kuip, dus ik ging al uit van nacompetitie. En dan winnen ze gewoon daarzoEn Roda kreeg ondertussen dikke klop van Ajax. Dus mooi veilig gespeeld op de laatste speeldag. Zoals ik al eerder zei, de kakkies zijn altijd bereid om te helpen
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb helemaal niks in de jeugd.
Dan mis je de revelatie van Cambuurquote:
Ik denk erover om meerdere strategieën te gebruiken, zo komt elk speler wel aan spelen toe. Bijv. 4-3-3/4-1-2-3, of 4-1-1-2-2/4-1-3-2....quote:
http://www.guidetofootballmanager.com/staff/staff-rolesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef daeh het volgende:
Wat zijn belangrijke stats voor een assistent manager? PA en CA beoordelen en wat nog meer? En op welke stats moet ik scouts zoeken?
edit: Is het trouwens verstandig om het aanbevolen aantal stafleden aan te houden? Ik heb wel 2 fysiotherapeuten de laan uit gestuurd (hadden respectievelijk een 3 en een 4 voor fysiotherapie) wat me ook werd aangeraden.
Ik heb het hele jaar vastgehouden aan één tactiek. Wat uiteindelijk prima werkte omdat ik veel degelijker werd in de tweede seizoenshelft. Zelfs toen mijn halve team geblesseerd was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik denk erover om meerdere strategieën te gebruiken, zo komt elk speler wel aan spelen toe. Bijv. 4-3-3/4-1-2-3, of 4-1-1-2-2/4-1-3-2....
En ik ga kijken of mijn gehuurde vleugelspelers niet langer kunnen blijven.
Ja, maar jij bent dan ook beterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen seizoen aanbiedingen gehad van Inter, Bayern (waarna De Boer het wél deed), Aston Villa, Newcastle, Liverpool, Ajax en nog een hele rits aan andere ploegen.
Bedoel je t positief of negatiefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
50 k. Per maand. Wtf. Bij Cambuur?
Hoe flik je dat.
Positief natuurlijkquote:
Mja, maar de mijne is nu iets te aanvallend. Is wel leuk uiteraard, maar ik krijg ook veel goals tegen. Ben benieuwd of The Saint net zoveel gaat scoren als ik met 4-3-3 ga spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar vastgehouden aan één tactiek. Wat uiteindelijk prima werkte omdat ik veel degelijker werd in de tweede seizoenshelft. Zelfs toen mijn halve team geblesseerd was.
Met de trekker naar Madridquote:
Oh.quote:
Ok bedankt! Ik kan helaas geen competente assistent manager vinden, want ze zijn allemaal of niet geïnteresseerd, of te slecht. Wat moeten die stats ongeveer zijn? Want boven de 15 PA en CA inschatten kan ik niet vinden, enkel net boven de 10.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:57 schreef alf89 het volgende:
[..]
1. Wat ik altijd bij mijn assistent zoek, zijn people management, beoordelen beoordelen pa, beoordelen ca, tactische kennis, motiveren.
Tacktische kennis vind ik vooral een belangrijke, omdat ik mijn assistent zelf nog wel eens de wedstrijden laat doen als ze eigenlijk heel simpel zijn. Daarnaast kun je hem dan goed gebruiken bij instructies tegenstanders.
2. De staff die er zit, schop ik er altijd grotendeels uit. Ook al hebben ze een hartstikke hoog salaris. Als ze slecht zijn, zijn ze slecht en moeten ze eruit.
Om te kijken of je wat beters kan krijgen, moet je eerst altijd ff staff zoeken om te kijken of ze misschien toch wel goed zijn voor je huidige niveau en dat je niks beters kan krijgen.
3. Een 18 jarige zit nooit aan zijn top. Je hebt een kut assistent.
Jan Olde Riekerinkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:43 schreef daeh het volgende:
[..]
Ok bedankt! Ik kan helaas geen competente assistent manager vinden, want ze zijn allemaal of niet geïnteresseerd, of te slecht. Wat moeten die stats ongeveer zijn? Want boven de 15 PA en CA inschatten kan ik niet vinden, enkel net boven de 10.
Welk team heb je? En hoeveelste seizoen is het?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:43 schreef daeh het volgende:
[..]
Ok bedankt! Ik kan helaas geen competente assistent manager vinden, want ze zijn allemaal of niet geïnteresseerd, of te slecht. Wat moeten die stats ongeveer zijn? Want boven de 15 PA en CA inschatten kan ik niet vinden, enkel net boven de 10.
Die had ik vanmiddag ook al gevonden, dus heb met die guide in mijn hand mijn scouts uitgekozenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://www.guidetofootballmanager.com/staff/staff-roles
Wordt Houtkoop bij jou ook zo snel moe?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dilemma. Houtkoop verkopen voor 625.000 terwijl hij 400k waard is?
AGOVV in het 1e seizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef alf89 het volgende:
[..]
Welk team heb je? En hoeveelste seizoen is het?
Ja maar is wel prima speler. Ik deed bij het bod een tegenbod dat ik 15% bij doorverkoop zou krijgen en dat deden ze niet. Dan maar nietquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef Leonos het volgende:
Beetje offtopic, maarrrrr...
Iemand dit geprobeerd? http://store.steampowered.com/app/230650/ ?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo op de voorlaatste speeldag stond ik nog 16e, met 2 punten achter op Roda. Ik moest naar de Kuip, dus ik ging al uit van nacompetitie. En dan winnen ze gewoon daarzoEn Roda kreeg ondertussen dikke klop van Ajax. Dus mooi veilig gespeeld op de laatste speeldag. Zoals ik al eerder zei, de kakkies zijn altijd bereid om te helpen
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb helemaal niks in de jeugd.
Bij mij zat ie zonder contract, dus da's geluk hebben! En toen speelde ik nog in de JL.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:45 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als die beschikbaar is en je hem kunt betalen.
14.gif.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:46 schreef daeh het volgende:
[..]
Die had ik vanmiddag ook al gevonden, dus heb met die guide in mijn hand mijn scouts uitgekozen
Heb je hem nodig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dilemma. Houtkoop verkopen voor 625.000 terwijl hij 400k waard is?
Bij traint hij een chinees jeugd team. Ik zal hem wel op de volglijst zetten en een andere assistent voor korte tijd aantrekken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij zat ie zonder contract, dus da's geluk hebben! En toen speelde ik nog in de JL.
Je kan hem gewoon aantrekken hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:56 schreef daeh het volgende:
[..]
Bij traint hij een chinees jeugd team. Ik zal hem wel op de volglijst zetten en een andere assistent voor korte tijd aantrekken.
Probeer Olde Riekerink alsnog te halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:48 schreef daeh het volgende:
[..]
Wordt Houtkoop bij jou ook zo snel moe?
[..]
AGOVV in het 1e seizoen.
De Sa is een kut speler in FM. Presteert niet naar mijn idee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meneer De Sa voelt zich te groot voor GAE
Hij heeft geen interesse, dus ik hoop dat hij in het lopende seizoen beschikbaar wordt en dat ik hem dan kan aantrekken op basis van mijn prestaties.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef alf89 het volgende:
[..]
Probeer Olde Riekerink alsnog te halen.
Zo niet, zoek dan naar een assistent met ongeveer:
Peoplemanagement:12
beoordelen CA: 12
Tactische kennis: 14
Veel verder zal ik niet gaan als ik jou was.
Dat vind je toch niet in de Eerste Divisie (op olde Riekerink na dan).
Ik heb hem al twee jaar gehuurd en hij doet het prima bij mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef alf89 het volgende:
[..]
De Sa is een kut speler in FM. Presteert niet naar mijn idee.
Dan houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet veel vleugelspelers.
Als je dat doet moet je dat contract met die assistent weer afkopen, doe hem gewoon een aanbieding. Wel meer bieden dan dat hij nu krijgt, dat helpt welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:56 schreef daeh het volgende:
[..]
Bij traint hij een chinees jeugd team. Ik zal hem wel op de volglijst zetten en een andere assistent voor korte tijd aantrekken.
Wie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meneer De Sa voelt zich te groot voor GAE
Tegenbod was al afgewezen. Dus ik hou hem wel.quote:
Lesley de Sa. Rechtsbuiten van Ajax. Kan ook op links. Afgelopen 2 jaar gehuurd. Wel een aardig spelertje.quote:
Misschien gebruikte ik hem dan verkeerd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem al twee jaar gehuurd en hij doet het prima bij mij.
In mijn kampioensjaar in de Jupiler League schoot hij er toch 9 in en gaf 4 assists. Vind ik toch prima. In mijn jaar in de Eredivisie viel hij vooral in en scoorde hij maar 1x (tegen PSV, dat wel) en gaf hij 5 assists.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef alf89 het volgende:
[..]
Misschien gebruikte ik hem dan verkeerd.
Hij leek mij een aardige speler destijds voor mijn Fortuna Sittard game, maar presteerde nooit.
Eens kieken zometeen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenbod was al afgewezen. Dus ik hou hem wel.
[..]
Lesley de Sa. Rechtsbuiten van Ajax. Kan ook op links. Afgelopen 2 jaar gehuurd. Wel een aardig spelertje.
Voor jou is het niks meer hoor.quote:
Dat zullen we nog weleens zien!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor jou is het niks meer hoor.Maar voor Jupiler League team en Eredivisie degradatiekandidaat een prima spelertje.
Bij mij bedacht hij zich na een tijdje, maar dat kwam ook omdat niemand hem wou aantrekken door zijn belachelijke salariseisen. Ik ga opzoek naar jeugdspelersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké Houtkoop wil weg. Dan ga je toch lekker
Ik heb allemaal jeugdspelers gehaald nu. En tot nu toe alleen huuraanbiedingen voor Houtkoop. Ja dat ga ik niet doen. Dan gebruik ik hem zelf wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef daeh het volgende:
[..]
Bij mij bedacht hij zich na een tijdje, maar dat kwam ook omdat niemand hem wou aantrekken door zijn belachelijke salariseisen. Ik ga opzoek naar jeugdspelers.
Uhuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is leuk man om een Jupiler League club op te bouwen
Ik denk dan soms ook in mijn hoofd hoe mijn team besproken wordt in programma's als Voetbal International en Studio Voetbal.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dan soms ook in mijn hoofd hoe mijn team besproken wordt in programma's als Voetbal International en Studio Voetbal.
Beter waar in? Ik had tijdens die aanbiedingen nog niks gewonnen, alleen kampioen van de Jupiler League in mijn eerste seizoen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dan soms ook in mijn hoofd hoe mijn team besproken wordt in programma's als Voetbal International en Studio Voetbal.
Meer ervaring ditdat...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter waar in? Ik had tijdens die aanbiedingen nog niks gewonnen, alleen kampioen van de Jupiler League in mijn eerste seizoen.
Ik denk dan aan die laatste wedstrijd van vorig seizoen van de Eagles in de Kuip. Hoe die commentator dan zou schreeuwen van "Dit is een regelrechte sensatie" . Wat een spel is het ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook
En de samenvatting op zaterdag door Tom Egbers
Dat is een van de leukste onderdelen vroeg in de game met JL ploegen, (oude) bekende terug halen. Ik heb onder andere Bruins en Maduro onder contract gehad.quote:
Ik heb alleen oud-spelers in m'n staf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een van de leukste onderdelen vroeg in de game met JL ploegen, (oude) bekende terug halen. Ik heb onder andere Bruins en Maduro onder contract gehad.
Ja Waterman is in mijn spel best goed. Ik had vorig seizoen een gast van Twente en iemand uit de jeugd van Ajax. Maar die maakten best wel wat blunders. Ik had ook Tom de Mul al teruggehaald seizoen terugquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een van de leukste onderdelen vroeg in de game met JL ploegen, (oude) bekende terug halen. Ik heb onder andere Bruins en Maduro onder contract gehad.
Ik heb ook een of andere jeugdspeler van Ajax opgepikt, Nieuwpoort. Doet nu zelfs nog wel eens mee omdat ik nog geen goede rechtsback heb kunnen vinden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Waterman is in mijn spel best goed. Ik had vorig seizoen een gast van Twente en iemand uit de jeugd van Ajax. Maar die maakten best wel wat blunders. Ik had ook Tom de Mul al teruggehaald seizoen terug. En Jantje Kromkamp speelt nog steeds bij mij. Die hebben toch mooi bij Sevilla en Liverpool gespeeld.
Hoesen is voor mij onhaalbaar. En Denswil en Meleg enzo willen niet naar GAE komen. Maar niveau daaronder heb ik al wat transfervrij gehaald. Ik heb nu best veel aankopen al gedaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een of andere jeugdspeler van Ajax opgepikt, Nieuwpoort. Doet nu zelfs nog wel eens mee omdat ik nog geen goede rechtsback heb kunnen vinden.
Verder haal komt in de zomer (van 2018 nu) Hoesen naar mij toe, hij was 2.5 miljoen waard bij RKC dus ik hoop hem dan gelijk weer door te verkopen.
Iemand?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ben die 4-3-3 tactiek aan het maken, wat is de beste tactiek bij de spelhervattingen? Corners en vrije trappen. Ik heb 1 goede kopper in de aanval, dat is m'n Targetman met 19 springen en 15 koppen.
Transfervrij kan ik nu wel veel spelers oppikken, alleen vaak vragen ze teveel salaris. Zelfs Sneijder wilde wel naar Dodrecht komen. Maar 2 miljoen is net wat te overdreven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen is voor mij onhaalbaar. En Denswil en Meleg enzo willen niet naar GAE komen. Maar niveau daaronder heb ik al wat transfervrij gehaald. Ik heb nu best veel aankopen al gedaan. Nu nog verkopen.
Ik kan nog geen eens 4 ton betalen. Mensen die een ton verdienen drukken al te zwaar op de begroting bij mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Transfervrij kan ik nu wel veel spelers oppikken, alleen vaak vragen ze teveel salaris. Zelfs Sneijder wilde wel naar Dodrecht komen. Maar 2 miljoen is net wat te overdreven.
Mijn max salaris is 63k voor een belangrijke basisspeler.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan nog geen eens 4 ton betalen. Mensen die een ton verdienen drukken al te zwaar op de begroting bij mij. Dus kijken of ik die Misidjan nu wel kan verkopen. Vorige keer vond hij het salaris niet goed
En jij speelt top 5?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn max salaris is 63k voor een belangrijke basisspeler.
Ik betaal maximaal 500k per jaar, maar vaak knapt het bij mij ook af op de salariseisen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan nog geen eens 4 ton betalen. Mensen die een ton verdienen drukken al te zwaar op de begroting bij mij. Dus kijken of ik die Misidjan nu wel kan verkopen. Vorige keer vond hij het salaris niet goed
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaal maximaal 500k per jaar, maar vaak knapt het bij mij ook af op de salariseisen.
quote:
Gaan ze dan na een tijdje niet zeiken dat ze meer willen spelen ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meer
Dat deed ik ook in het begin. Ook gewoon bij spelers die gewoon middelmaat waren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vink heel vaak aan dat ze bepalende spelers zijn zodat ik ze dan alsnog kan halen. Want anders haal ik niemand meer
Ja dat doen ze wel. Maar dan doe ik wel beloftes enzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze dan na een tijdje niet zeiken dat ze meer willen spelen ofzo?
Ja ik moet nu telkens doorgroeien hèquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in het begin. Ook gewoon bij spelers die gewoon middelmaat waren.Trekt vanzelf recht als je even in de Eredivisie speelt.
Ok.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel. Maar dan doe ik wel beloftes enzo. Of na een aantal maanden verander ik hun status wel.
Ik heb ook Europees voetbal nodig. Anders krijg ik te weinig geld. Krijg maar 500k aan sponsorgeld over een heel seizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:14 schreef Typisch het volgende:
Straks weer spelen om een plekje in Europa in de play-offs.
In de Beker en competitie verdien ik meer. 2 mln voor de 5e plek, en ook rond de 2 mln voor de finaleplaats. Kan je ergens zien wat het bedrag is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:14 schreef Typisch het volgende:
Straks weer spelen om een plekje in Europa in de play-offs.
10 miljoen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor dit jongmens?
[ afbeelding ]
Ik weet niet, ik kijk nooit echt diep in die financiën. Heb je toch weinig invloed op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In de Beker en competitie verdien ik meer. 2 mln voor de 5e plek, en ook rond de 2 mln voor de finaleplaats. Kan je ergens zien wat het bedrag is?
Neemt niet weg dat EL altijd welkom is, meer speeltijd voor je spelers op een hoog niveau, en per 2 wedstrijden 200k ofzo.
Wil hij niet verlengen?quote:
10 a 12 miljoen denk ik jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor dit jongmens?
[ afbeelding ]
Hij heeft nog 1 jaar te gaan, maar ik wil hem verkopen want ik heb centjes nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kijk nooit echt diep in die financiën. Heb je toch weinig invloed op.
En de EL is ook meer om gewoon betere reputatie te vergaren.Als ik het niet haal is het ook prima, maar als ik moet kiezen dan speel ik graag EL.
[..]
Wil hij niet verlengen?
Aanbieden voor 10 miljoen en dan steeds lager gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft nog 1 jaar te gaan, maar ik wil hem verkopen want ik heb centjes nodig
Ik sta er ook niet echt om te springen om hem te verkopen, maar goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aanbieden voor 10 miljoen en dan steeds lager gaan.Eventueel met een x aantal % van de volgende transfer in de voorwaarden.
Ik probeer alleen spelers die (te) oud worden te verkopen. Tenzij ze natuurlijk niet goed genoeg meer zijn. Deze zomer ga ik mijn centrale verdediger van 28 de deur uit doen. Er staat alweer een vervanger klaar.
Klopt, maar qua kwaliteit wordt hij niet meer beter, terwijl ik een veel jongere gelijkwaardige speler heb achter hem die wel nog beter kan worden. En hij is rond de 5 miljoen waard, kan ik dus voor een mooi bedrag verpatsen. Ook is het een Afrikaan en de Afrika Cup komt er weer aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef DeHovenier het volgende:
En je CV begint net aan z'n top toch? Vanaf 28 t/m 32 jaar.
Gewoon trainers aantrekken die goed zijn in de categorieën waar je ze voor haalt. En als je een speler hebt die bijvoorbeeld sneller moet worden dan moet je hem extra laten trainen op snelheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef Happel het volgende:
Godver wat gaat dit topic hard...
Doen jullie trainingen zelf of volgens bepaald schema? Is wel erg veranderd sinds ik het de laatste keer speelde.
Zelf. Nu ben ik aan het trainen op teamwork, conditie en tactiek.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef Happel het volgende:
Godver wat gaat dit topic hard...
Doen jullie trainingen zelf of volgens bepaald schema? Is wel erg veranderd sinds ik het de laatste keer speelde.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn PC liep net vast. Kijken of mijn game het nog doet.
Ik hoef gelukkig alleen mijn laatste wedstrijd over te spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik m'n save nog moet backuppen.
Dat valt mee idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig alleen mijn laatste wedstrijd over te spelen.
Ja tegen die tijd hoop ik in ieder geval Europees te spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit nu in de zomer van 2018 he.Dus je hebt nog even te gaan.
Dit seizoen bij mij niet gelukt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tegen die tijd hoop ik in ieder geval Europees te spelen.
Hoe laat je hem spelen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit seizoen bij mij niet gelukt.
7-1 uit twee wedstrijden tegen ADO, maar tegen Grunn werd het 5-6 in het voordeel van hun.![]()
Mede doordat ADO Vilhena geblesseerd trapte, die deed het echt heel goed dit seizoen.
[ afbeelding ]
Zijn wel veel goals. Wel goed dat je hem transfervrij kon binnenhalenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter mijn eenzame spits met veel vrijheid als Attacking Midfielder en attacking.
Kiek 'm staan in dat rijtje bij Destro, Messi, Ronaldo, Forlan, Totti, Toni, Henry en Makaayquote:
Ooh ik had het niet daarover hoor. Meer dat mijn muis weer vastliep.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kiek 'm staan in dat rijtje bij Destro, Messi, Ronaldo, Forlan, Totti, Toni, Henry en Makaay
Kijk al die clubs danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Voor de 2e keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een nieuwe muis een optie? Zo-een die niet pieptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik had het niet daarover hoor. Meer dat mijn muis weer vastliep.
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kijk al die clubs dan![]()
En dan.... Cambuur!![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het perse daar aan ligt. Maar het is wel mooi kut altijd. Ik kan nu niet eens FM'en en Photoshoppen tegelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een nieuwe muis een optie? Zo-een die niet piept
Prioriteiten stellen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het perse daar aan ligt. Maar het is wel mooi kut altijd. Ik kan nu niet eens FM'en en Photoshoppen tegelijk
Omdat ik lui benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen dan
Waarom koop je geen nieuwe? Zo duur zijn ze niet.
Je kan toch een muis via internet bestellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik lui benEn niet weet of het aan de muis ligt of aan mijn PC.
Ja vast welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan toch een muis via internet bestellen
Mja, hoe kan je daar dan achter komen?
Hoe kan je trouwens het leencontract van een speler verlengen voor nog een jaar?
Ik kan nu alleen een bod uitbrengen of informeren naar de spelerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vast welGeen idee hoe daar achter te komen.
En ik kon gewoon het huurcontract verlengen van een speler in de maand juni. Maar het jaar erop kon dat weer niet. Blijkbaar kon ik maar 2 jaar huren ofzo.
Ja dat had ik daarna ook. Heel apart.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan nu alleen een bod uitbrengen of informeren naar de speler
Naja, als ze terug zijn dus weer vragen om te lenen.
Maar ik heb ze nu pas 1 jaar geleend.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat had ik daarna ook. Heel apart.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zwolle mag trouwens echt op de trekker naar Madrid. Ze hebben tegen Atletico geloot
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zwolle mag trouwens echt op de trekker naar Madrid. Ze hebben tegen Atletico geloot
Is je processor niet te traag? Dat hij meerdere dingen tegelijk moet verwerken, maar dat niet aan kan? Het zou ook aan je RAMgeheugen kunnen liggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn muis liep potjandorie weer vast netHet is echt vreselijk
![]()
Weten jullie een goede muis die ik kan bestellen dan?
Dat lijkt me niet. Ik heb best een goede computer namelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is je processor niet te traag? Dat hij meerdere dingen tegelijk moet verwerken, maar dat niet aan kan? Het zou ook aan je RAMgeheugen kunnen liggen.
Goede speler. Alleen in het Engels is het kutquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Hij heeft wel 2,5 ster als CA en 3 sterren als PA, maar dat komt zeker doordat m'n 4 sterren en 4.5 sterren huurlingen nog niet weg zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler. Alleen in het Engels is het kutAl die eigenschappen door de war.
3 sterren maar, verkopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Doria speelt bij mij trouwens in Oranje![]()
Ooh dan zou ik hem niet halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft wel 2,5 ster als CA en 3 sterren als PA, maar dat komt zeker doordat m'n 4 sterren en 4.5 sterren huurlingen nog niet weg zijn.
Ik ben ook wel tevreden over zijn stats. Jammer dat ie niet op links kan.
Waarom niet?quote:
Maar 3 sterren PA. Is veel te weinig. Moet minimaal 4 sterren zijn. Of zijn je scouts slecht?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom niet?
Z´n Main Weakness is trouwens Injury Proneness![]()
M'n scout heeft 16/15. Zal 'm eens door m'n 20/20 scout laten kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar 3 sterren PA. Is veel te weinig. Moet minimaal 4 sterren zijn. Of zijn je scouts slecht?
Hoeveel moet hij kosten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
M'n scout heeft 16/15. Zal 'm eens door m'n 20/20 scout laten kijken.
Edit
Nu heeft Pugsili een CA van 3 sterren en een PA van 3 sterren, en hij haalt 3.5 ster als Winger.
Doria is echt gewoon een super goede speler hoor, zit op de bank omdat hij 2 wereldverdedigers voor zich heeftquote:
Niks,quote:
En gelukt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niks,
Hij vraagt een salaris van 31k t/m 44k/m.
Ik heb de onderhandelingen tot 40k/m gekregen, maar nu moet die minimum fee release clausule nog weg.
Echte Nederlanders in de basisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Doria is echt gewoon een super goede speler hoor, zit op de bank omdat hij 2 wereldverdedigers voor zich heeft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik dit jong nog weggepikt uit de jeugd van AZ, heeft net ook zijn debuut gemaakt voor Oranje:
[ afbeelding ]
Genoeg goede verdedigers dus en Doria is perfect voor de breedte
Nog niet, die zaakwaarnemer heeft weinig geduldquote:
Zover wil ik komen, maar dan moet er wel eerst goede jeugd komenquote:
Ik heb nog helemaal geen geld om iets aan de jeugdopleiding te doen. Dus bij mij komt er de komende 10 jaar sowieso nog niks door. En ik heb nu al een lening om de uitbreiding van het stadion af te betalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog niet, die zaakwaarnemer heeft weinig geduld
[..]
Zover wil ik komen, maar dan moet er wel eerst goede jeugd komen
3 16jarige spelertjes spelen echter al in de U19 van NL, dus er loopt iig wel iets.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
Zometeen uit tegen Barca, als ik verlies ga ik waarschijnlijk de EL in.
Ik zie Bate namelijk niet winnen van Celtic![]()
Ik durf niet
Ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan die Pugsili krijgen voor 46k/m, met een afkoopsomclausule van 10 mln en het contract tot 2023, over 4 jaar dus. Is dat het waard?
quote:
En anders is 10 miljoen toch een mooi bedrag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denk niet dat ie over 4 jaar 10 mln waard is. 5 mln zou wel kunnen, maar dan heb ik allang een betere speler op die positie verwacht ik
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zeer rigide gespeeld, het veld smal gehouden en het op een schoppen gezetKijk die overtredingen van beide kanten
![]()
En met mijn snelle jongens voorin de hele wedstrijd druk gezet op hun verdedigers
Ik speel echt tegen elke ploeg hetzelfdequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zeer rigide gespeeld, het veld smal gehouden en het op een schoppen gezetKijk die overtredingen van beide kanten
![]()
En met mijn snelle jongens voorin de hele wedstrijd druk gezet op hun verdedigers
Arme Drizztquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal nu wel onder een dikke MILF liggen.
Hoe gaat het met GAE?quote:
Ik ben ermee gekapt nadat mijn muis 3x op rij vastliep. Net ook nog een 4e keer zonder dat ik FM had aanstaan. Kutmuisquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ermee gekapt nadat mijn muis 3x op rij vastliep. Net ook nog een 4e keer zonder dat ik FM had aanstaan. Kutmuis
Zal wel aan je muis liggen, ik heb ook net een nieuwequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon PC. Maar geen idee of het aan mijn muis of aan mijn PC ligt.
Welke heb jij? Ik ga er ook maar eentje bestellen denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zal wel aan je muis liggen, ik heb ook net een nieuwe
Logitech M510quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik ga er ook maar eentje bestellen denk ik.
Die is draadloos toch? Die vind ik meestal wel irritant.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Logitech M510
Ligt super fijn in de hand
Nee joh, is harstikke fijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is draadloos toch? Die vind ik meestal wel irritant.
Aan een muis hoort een staartquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee joh, is harstikke fijn![]()
Mensen zonder draadloze muis
Zeg je dat ook tegen... Laat maarquote:
Sowieso trainen op springen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hulp nodig![]()
![]()
Hij is vast de 24 miljoen wel waard en is bijna net zo goed als de verdediger die hij moet vervangen maar hij is ook 6 jaar jonger.
Hij is alleen relatief klein voor een verdediger, aan de andere kant wel tweebenig.
Zouden jullie hem halen? Ik weet het niet meer, dilemma's
Deze man moet hij doen vergeten:
[ afbeelding ]
Wuttquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bod van 47,5M + 20% on profit gekregen voor mijn 20-jarige reserve linksbuiten. Geweigerd natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bod van 47,5M + 20% on profit gekregen voor mijn 20-jarige reserve linksbuiten. Geweigerd natuurlijk.
Oke, maar voor wie zou jij kiezen dan?quote:
Ja en daarnaast wil garcia 62k per week en heeft carlsson momenteel 18k per week. Maar ik heb wel 77 miljoen en weet niet wat ik ermee moet doen.. misschien dat ik hem toch maar haal en doria verkoop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Duidelijk die 2e. Die 1e vent heeft 8 voor jumping, veel te weinig voor een CV
Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef daeh het volgende:
[..]. Als ik dat bedrag krijg voor een speler dan ben ik binnen.
Even een update van mijn kant: Nadat ik met GAE was gepromoveerd naar de Eredivisie werd mijn club overgenomen door een stel Braziliaanse investeerders. Ik kreeg 50k transferbudget extra, maar vooral een boel extra gezeik. Want ik moest bijna elke keuze onderbouwen, en vaak waren ze het er dan niet mee eens. Uiteindelijk wilden de investeerders wel een nieuw stadion en trainingscomplex bouwen. Zo gezegd, zo gedaan, staat de club ineens 5 miljoen in de min en draait ze iedere week dikke verliezen. Ik raakte het overzicht een beetje kwijt, en bij wijze van 'tilt' trok ik een aantal 30+ers aan die amper een toegevoegde waarde hadden aan mijn team maar wel een dik salaris ontvingen.
De conclusie was dus dat ik mijn game goed verneukt had en maar eens met een schone lei moest beginnen. Ik was allang blij dat ik in mijn 2e game (in de eerste werd ik na 2 maanden ontslagen) gepromoveerd was met een team was 10e als prognose had.
Daarna ben ik werkloos begonnen met werkervaring op 'automatisch' en heb alleen Nederland als speelbaar land gekozen. Dit keer wel met een grote database, zodat ik wat beter regens en talentjes kan aantrekken. Na 2 weken maar een sollicitatie de deur uit gedaan bij AGOVV, na nog een weekje wachten kreeg ik een contractaanbod. Ik was dus de nieuwe manager van AGOVV.
Ik heb een groot deel van mijn staf eruit geknikkerd. Oa alle 4 fysiotherapeuten met een fysio skill van 3 of 4. En ook mijn hoofd scouting met PA en CA inschatten van 2 en 3. Als laatste heb ik nog een 17 jarige keeper aangetrokken met een 4 sterren PA en de CA een halve ster onder mijn 1e en 2e keeper.
En nu ga ik het eerste seizoen er doorheen draaien, jullie ontvangen straks weer een update van me.
Waarom die 1e halen als die 2e nog maar 26 is? Ik zou het alleen overwegen als je huidige speler met absurde contracteisen komt, zo niet dan kunnen ze, als ze goed genoeg zijn, makkelijk blijven staan tot in hun dertigste.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hulp nodig![]()
![]()
Hij is vast de 24 miljoen wel waard en is bijna net zo goed als de verdediger die hij moet vervangen maar hij is ook 6 jaar jonger.
Hij is alleen relatief klein voor een verdediger, aan de andere kant wel tweebenig.
Zouden jullie hem halen? Ik weet het niet meer, dilemma's
Deze man moet hij doen vergeten:
[ afbeelding ]
Je haalt hem dus alleen op naam?quote:
Ik zou is kijken naar jorrit D'Haesseleer, kost iets van 20k en is bij mij topscorder geworden van de jupiler league en beker(tegen ajax gescoord in de finale waardoor ik won!) in de eredivisie doet die het voorlopig ook goed 3 uit 3quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef daeh het volgende:
Mijn seizoen loopt nog niet al te best. Het doel is om degradatie te ontlopen, en dat lukt nog behoorlijk. Maar ik weet nog niet of ik wel tevreden mag zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien begon ik sterk, maar na die sterke 2 eerste wedstrijden verslapte ik helemaal. Ik krijg een boel goals om de oren en kan zelf amper scoren. Ik heb ook iedere keer dat de tegenstander veel sterker is, en volgens mijn assistent is het elke keer geen schande dat we hebben verloren. Maar toch daalde het moraal telkens en werd er steeds slechter gepresteerd. De laatste wedstrijd tegen Cambuur heb ik gelukkig wel gewonnen, gaf het moraal ook een dikke boost. Hopen dat we weg naar boven nu is ingezet.
[ afbeelding ]
Dit is mijn team. Zoals je ziet heb ik maar 2 spitsen. Echt een fout van me om alle pijlen op een PSV huurling te zetten die uiteindelijk naar Den Bosch vertrok, dus zat ik ineens maar met 2 spitsen. En omdat zij de enigen zijn die alles spelen raken ze ook het snelst geblesseerd, dus heb ik meerdere wedstrijden zonder spitsen gespeeld..
[ afbeelding ]
Dit is mijn enige aanwinst tot nu toe. Is een keeper waarvan het contract was afgelopen. Hij kreeg 4,5 ster van mijn scouts en is ook nog maar 17 jaar. Ik hoop eigenlijk dat ik een goed bod krijg op 1 van de 2 keepers uit mijn eerste krijg, want die zijn even goed en nu rouleer ik telkens maar om ze tevreden te houden. En dan kan deze jongen reservekeeper worden en ervaring opdoen.
[ afbeelding ]
En dit is eigenlijk de enige toevoeging aan mijn staf die echt wat voorstelt. Heeft een best goedkoop contract en is een goede keeperstrainer. De rest van mijn staf is vooral een 'degelijke' verbetering van de oude bezetting.
Heeft iemand nog tips voor me? Hoe kan ik het beste talentjes aantrekken? Want de meesten hebben geen interesse om naar mijn club te komen. En is deze tactiek wel goed? Want ik heb deze tactiek ook met Go Ahead Eagles gebruikt en toen promoveerde ik, maar nu wil het (zoals je ziet) maar niet vlotten.
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik zou is kijken naar jorrit D'Haesseleer, kost iets van 20k en is bij mij topscorder geworden van de jupiler league en beker(tegen ajax gescoord in de finale waardoor ik won!) in de eredivisie doet die het voorlopig ook goed 3 uit 3
Hij speelt in belgie bij 1 of andere flut club dus wil zeker komen, kunnen je andere spitsen tenminste rusten;)
Hij is niet van mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:49 schreef alf89 het volgende:
[..]
Je haalt hem dus alleen op naam?
Want hij kan er niet bijster veel van voorlopig.
Edit: Tenminste niet als jeugdtrainer.
Die is nu verslaafd aan Euro Truck Simulator 2quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef dennis3d het volgende:
Lol met Stoke in de Finale van de CL tegen Barca
Waarom neem je een moederclub?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ben voor As Roma gegaan, en 3 clubs hebben geen interesse meer voor Nonni, terwijl de manager van 1 van de overgebleven clubs heeft aangegeven Nonni erg graag te willen.
Bied dan, dan kan ik met een gerust hart saven
Ik duim voor jequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik hoop het plaats zomenteen een screen als ik hem gespeeld heb
0-0 90 minquote:
Zuurquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef dennis3d het volgende:
[..]
0-0 90 min
0-0 120 min
Pingels.. Messi mist![]()
En ik mis er 2 en toen was het over...
Screen niet echt nodig denk ik
Maarja wel 55 miljoen op de rekening en het bestuur breid gelijk het stadion uit en verbeterd het jeugdcomplex.
Ik wil ook EL. Ik heb nu nog geen eens 1 miljoen op de balansquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zuur
Het geld is idd lekker, nogal een verschil tussen de bedragen die je krijgt in de EL en in de CL
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil ook EL. Ik heb nu nog geen eens 1 miljoen op de balansEn de meeste spelers van mij zijn nog geen 100k waard
Die ga je later verkopen neem ik aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een bazen centrale verdediger. Die is al 3 miljoen waard.
Als hij niet wil verlengen en weg wil en als ik geld nodig heb. En als ik een goede vervanger heb. Heb in de winterstop veel transfervrij gehaald dus kijken wat ik ga doen. Sowieso veel verkopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die ga je later verkopen neem ik aan?
Moet je niet eens willen. Op die leeftijd zijn ze al over the hill.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
Huntelaar is 35 en zit zonder contract maar wil niet bij me komen ballen
Da;s waar, En heb al genoeg aanvallersquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je niet eens willen. Op die leeftijd zijn ze al over the hill.
Het kan verkeren in het voetbalquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck, na een gelijkspel en 8 overwinningen mijn eerste competitienederlaag van het seizoen. Man U kan langs zij komen. Ondertussen staat City, 4 jaar terug nog kampioen en vorig seizoen 4e, gewoon 19e
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeujj een postbode in mijn jeugd![]()
[ afbeelding ]
Screen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Toch bizar als je bedenkt dat daar gewoon 3 spelers spelen die in mijn basiself stonden die wereldkampioen geworden zijn afgelopen zomer. Waaronder de spits, dat is echt een geweldenaar.
Je verveelt je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En waarom ben ik dat filmpje aan het kijken
Waarom redt ie die poes van 'm terwijl iedereen weet dat die op z'n pootjes terechtkomenquote:
Kijk Pieter Post en je komt er weer bovenopquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Potjandorie, zit ik in een dip. Haal ik de play-offs niet
Nee joh laat lekker gaan. Langzaam naar de top is wat realistischerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kijk Pieter Post en je komt er weer bovenop
Mooie speler, en dat op z'n 33equote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was eerst nog sneller. PA is ook 200
Idd. Herkansingen krijg je toch welquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh laat lekker gaan. Langzaam naar de top is wat realistischer
Ja en ik moet sowieso eerst de accommodaties wat beter hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Herkansingen krijg je toch wel
Echt bizar als je bedenkt dat hij nog snel (pace en accell 16-18) was ook. Composure, Anticipation, Finishing, First Touch en Off the ball 20. De perfecte spits.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |