Je moet ze ook vooral laten invallen als je veel voor staat of in wedstrijden tegen de kleintjes enzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel 2 talenten in m'n jeugd (4 sterren) die beter kunnen worden, alleen ze zijn nog 16 en gaat het team achteruit in kwaliteit als zij er in komen.
Welke systemen ga je rouleren?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Eindelijk bijna mijn seizoen klaar.
Kwam halverwege het seizoen bij Fiorentina binnen. Stonden laag, selectie uit balans, veel gehuurde spelers, sterspelers maanden lang geblesseerd (Jovetic en Rossi). Aangezien dat ik alleen maar in de middenmoot hoef te eindigen had ik besloten om mijn selectie het lopende seizoen niet meer te versterken, en vol mijn transferbudget voor transfervrije spelers voor volgend seizoen te gebruiken.
Nu 10de, saai seizoen(loopt totaal nog niet). Maar doelstelling ga ik halen, en kijk echt uit naar volgend seizoen. Dan komen er een aantal versterkingen en moet mijn selectie minder afhankelijk zijn van huurspelers, en vooral breder zijn.
Tot nu toe binnen voor volgend seizoen:
- Douglas
- Casarini (MC van Bologna, uitgehuurd aan andere club) --> zeer goede ervaringen mee in andere games.
- 'D Agostino --> Ouder, maar vooral goede breedte versterking. Wederom MC
- Morganella --> RB, speel nu zonder back-up rb
- Mudingyangi --> Komt van Bologna maar is dit seizoen verhuurd aan Inter en speelt daar alles. Verdedigende middenvelder. Komt goed van pas ivm rouleren van systemen
- David Ospina --> Noodzakelijk, aangezien mijn huidige keeper gehuurd is; tweede keeper kan het niveau nog niet aan.
- Renzetti --> Revelatie bij mij in de Serie B, Moet de concurentie aangaan voor de LB; waar ik dit seizoen ook geen back-up voor had.
- Sapunaru --> Concurentie voor de RB.
Hopelijk blijven komend seizoen Jovetic (loopt wel te zeuren dat hij naar een grotere club wil), Rossi & Valero. Dan moet ik alleen nog een spits/buitenspelers halen.
Daar doe ik nog te weinig aan. Komend seizoen ga ik dat meer doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ze ook vooral laten invallen als je veel voor staat of in wedstrijden tegen de kleintjes enzo.
Ik stal sowieso altijd mijn beste talenten bij de reserves. Ook omdat ze dan wedstrijden spelen op hoger niveau.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ik trouwens beter talentjes bij m'n reserves stallen ipv in de U19 te laten? Want bij de Reserves krijgen ze betere training.
4-4-2/4-1-3-2 Met Defensieve middenvelder en 3 platte MC's/ 4-4-2 diamondquote:
Ok.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
4-4-2/4-1-3-2 Met Defensieve middenvelder en 3 platte MC's/ 4-4-2 diamond
Die laatste te vervangen door een 4-3-3 bij een goede rechtsbuiten deze zomer.
Heb ze overgeheveldquote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stal sowieso altijd mijn beste talenten bij de reserves. Ook omdat ze dan wedstrijden spelen op hoger niveau.
Is dat zijn bijnaam ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
Van Grunn uit gewonnen met 3-0 en dus door met 5-2 naar de 2e ronde Kwal. wedstr. EL
The Saint scoorde er weer 2, en dus:
[ afbeelding ]
AZ heeft H 'veen verslagen, dus moet ik nu tegen AZ.
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alexis 'The Saint' Sainrimat-Moreira.
Binnenkort komt er een Cambuurshirtje met zijn naam mijn kant op
Hoe heb je je versterkt in de zomer?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben bang dat ik er kansloos ga uitvliegen
Vooral wat spelers gehuurd en transfervrij wat gehaald. Maar niet goed genoeg, maar veel geld had ik niet. Dus kon ook niet investeren in de faciliteiten. Voor de staf heb ik wel redelijke mensen gehaald.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb je je versterkt in de zomer?
Spelers, staf, faciliteiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tot nu toe alleen voor Rudinei een bedragje betaalt, de rest is transfervrij.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef Typisch het volgende:
Zojuist het seizoen 16-17 afgerond met FC Dordrecht. Na mijn promotie in 2013 elke keer meegedraaid met de (sub)top en steeds net naast een EL ticket gegrepen (5e op doelsaldo en dan verliezen in de play-offs bijvoorbeeld). Dit seizoen zou het moeten gebeuren onder leiding van aanvoerder Maduro (
) en mijn nieuwe rood harige Braziliaanse spits genaamd Rudinei. Maar het seizoen verliep stroef en uiteindelijk eindigde ik kansloos op een 11e plek op 10 punten van nummer 8 Vitesse.
Maar gelukkig heb ik alsnog Europees voetbal weten te halen door de beker te winnen.De lastigste tegenstander was ADO (die doorgegroeid zijn en nu een begroting hebben van 44 miljoen
). Dit seizoen heb ik ruim 5 miljoen euro winst gemaakt, mede door het succes in de beker. Doordat ik een stadion heb laten bouwen moet er elke maand iets minder dan 500k opgehoest worden, maar dat is goed te doen met een succesje als dit.
Dit is mijn opstelling atm:
[ afbeelding ]
Volgend seizoen komen er 2 regens uit Zuid-Amerikanen richting het FC Dordrecht Stadium samen met Vilhena. Alle drie transfervrij overgenomen.
De meest spraakmakende regens zet ik even in een spoilertje:Wat is de capaciteit van je nieuwe stadion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tot nu toe alleen voor Rudinei een bedragje betaalt, de rest is transfervrij.Oh.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de capaciteit van je nieuwe stadion?
Ik ben nu met GAE en trek ongeveer 6000 mensen. Dus moest ook ooit een nieuw stadion krijgen. Heb alleen geen geld.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sponsor die 1.5 miljoen per jaar betaalt, moet zelf nog iets van 4-5 miljoen betalen dan per jaar. En er is nog mogelijkheid tot uitbreiden volgens mij. Gaat ook nog wel even duren, voordat ik er voordeel van heb want voorlopig verkoop ik nog geen 5,000 seizoenkaarten.![]()
Alleen met wedstrijden tegen Feyenoord e.d. is het uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |