Waarom?quote:
Ik had de lapo.quote:
Dát zijn de betere berichtenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
In other news:
1 juni gaat nu definitief door. Weekendje weer bij elkaar en leuke dingen doen
Hangt af van wat je zoekt of je eigen ervaring is.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef MichelWuyts het volgende:
Wat zijn nu de beste datingsites? Welke ook actief is? pepper/relatieplanet?
Geen ervaring met datingsite. En ben zelf begin 20 en volgens mij zijn ik er redelijk goed uit. Het is ook niet zo dat ik geen vriendinnen heb gehad, maar het lijkt me wel interessant om eens te proberen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hangt af van wat je zoekt of je eigen ervaring is.
1 date/relatie gehad via RP.
Meerdere dates via PaiQ.
Probeer dan eens wat.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:28 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Geen ervaring met datingsite. En ben zelf begin 20 en volgens mij zijn ik er redelijk goed uit. Het is ook niet zo dat ik geen vriendinnen heb gehad, maar het lijkt me wel interessant om eens te proberen.
Tijd om de schroeven eens aan te draaien.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Maraca het volgende:
Ik heb wel wat los gemaakt in dit topic, aan de TT te zien
HJ zit nu verward in de auto, niet wetende wat hij hiervan moet denkenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Probeer dan eens wat.
[..]
Tijd om de schroeven eens aan te draaien.
Ja ga ik ook doen. Relatieplanet en pepper maar eens geregistreert.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Probeer dan eens wat.
[..]
Tijd om de schroeven eens aan te draaien.
H_J is nimmer verward.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
HJ zit nu verward in de auto, niet wetende wat hij hiervan moet denken
Die zijn enkel nuttig als je ervoor betaald.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:33 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen. Relatieplanet en pepper maar eens geregistreert.
Welke zijn dan gratis die goed werken?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
H_J is nimmer verward.
[..]
Die zijn enkel nuttig als je ervoor betaald.
PaiQ. Je kan ook Knuz proberen. Er zullen er ongetwijfeld meer zijn maar die zijn vrij bekend.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke zijn dan gratis die goed werken?
Reageer dan ook gewoon, trut!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef Caithlinn het volgende:
Pfff, ik zit sinds kort op Paiq... Maar ik ben geloof ik nog niet echt 'normale' mannen tegen gekomen.
Vandaag ook weer. Een van die contacten had me een berichtje gestuurd dat hij hoopte me nog een keer online tegen te komen. Maar omdat hij niet online was vanmiddag had ik daar nog niet op gereageerd. Was hij dus 5 minuten daarna online, verwijderd hij me met de opmerking 'trut!'...
Mensen die daar voor betalen dan en goede ervaringen hebben? Ik heb nu gewoon een gratis profiel en als ik dan iemand leek vind even liken. Als het wederzijds is ga ik misschien wel een keer betalen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Pepper betaald is. Dat lijkt me voor een profielensite een acceptabele versie.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef Caithlinn het volgende:
Pfff, ik zit sinds kort op Paiq... Maar ik ben geloof ik nog niet echt 'normale' mannen tegen gekomen.
Vandaag ook weer. Een van die contacten had me een berichtje gestuurd dat hij hoopte me nog een keer online tegen te komen. Maar omdat hij niet online was vanmiddag had ik daar nog niet op gereageerd. Was hij dus 5 minuten daarna online, verwijderd hij me met de opmerking 'trut!'...
Haha, wist ik veel dat ie na 5 minuten al pissig zou worden... Wat een mafkeesquote:
Volgens mij ben ik redelijk normaalquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
"normale" vrouwen zijn ook moeilijk te vinden.
Ik betaal voor Pepper en heb alleen nog maar goede ervaringen. Aantal hele leuke dates; helaas nog niet de ware tegengekomenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Mensen die daar voor betalen dan en goede ervaringen hebben? Ik heb nu gewoon een gratis profiel en als ik dan iemand leek vind even liken. Als het wederzijds is ga ik misschien wel een keer betalen.
Ik heb nog helemaal niet op je DM gereageerd, dus dat weet jij helemaaaaaal nietquote:
Je "mag" niet daten?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet op je DM gereageerd, dus dat weet jij helemaaaaaal nietEn ik heb wel zin om weer te daten! Maar aankomende week "mag" ik nog niet..
Haha nee, geopereerd afgelopen vrijdagquote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je "mag" niet daten?
Ben je besmettelijk?
Ja ik voelde mij genegeerdquote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet op je DM gereageerd, dus dat weet jij helemaaaaaal nietEn ik heb wel zin om weer te daten! Maar aankomende week "mag" ik nog niet..
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
Sorry, ik heb nog altijd eerst een date met een andere FOK!ker gepland. Maar mocht dat niks worden, ben je de eerste op mijn lijstje. Haha, en nee, ik negeerde je niet, hoor schat
Haha, komt omdat ik 2 maanden of zo met de Meester heb gedate. Ik date gewoon niet meerdere mannen tegelijkertijd. Oh, en die andere FOK!ker vroeg me ook toen al, maar net iets eerder dan jijquote:Op zondag 26 mei 2013 18:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Heb jij een wachtlijst van een paar maand dan?
Ik vroeg je toen al
en tweede keus, I don't know hoor![]()
Ik moet natuurlijk wel mijn alpha status hooghouden.
True that!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
En zo bedoel ik het niet, DPMaar ik kan maar beter zeggen hoe het zit!
Nou ja, autistisch als ik ben... weet je dus wel dat ik er waarde aan hecht dat jij zegt dat ik next in line ben... en dat dus mijn wereld compleet instort enzo als je me flashed hea...quote:Op zondag 26 mei 2013 18:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, komt omdat ik 2 maanden of zo met de Meester heb gedate. Ik date gewoon niet meerdere mannen tegelijkertijd.
Ach, je weet toch altijd dat je niet de eerste bent...quote:Op zondag 26 mei 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd relaxed daten als je weet dat je opvolger al klaar staat indien je niet excelleert
Ik heb wel een leuk idee voor je date met ManageTheAnger: pruimen plukken. En dan vooral de zure.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, komt omdat ik 2 maanden of zo met de Meester heb gedate. Ik date gewoon niet meerdere mannen tegelijkertijd.
Het wordt tijd dat ik een wachtlijst post, of niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nou ja, autistisch als ik ben... weet je dus wel dat ik er waarde aan hecht dat jij zegt dat ik next in line ben... en dat dus mijn wereld compleet instort enzo als je me flashed hea...
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk idee voor je date met ManageTheAnger: pruimen plukken. En dan vooral de zure.
Succes alvast! Al een beetje kriebels ook?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:36 schreef Amy1990 het volgende:
Vanavond tweede date! Lichte zenuwen al haha!
Haha, ik weet het nog niet zo goed. Hij is heel leuk en op papier past hij echt perfect bij mij! Ik mis alleen een beetje het wauw-gevoel en ik heb dat meestal óf meteen óf niet. Maar ik vind hem dus wel leuk genoeg voor een tweede date!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Succes alvast! Al een beetje kriebels ook?
Ahh, ik snap precies wat je bedoelt. Dat heb ik dus ook heel vaak. Have fun in elk geval!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Haha, ik weet het nog niet zo goed. Hij is heel leuk en op papier past hij echt perfect bij mij! Ik mis alleen een beetje het wauw-gevoel en ik heb dat meestal óf meteen óf niet. Maar ik vind hem dus wel leuk genoeg voor een tweede date!
best triest als je het mij vraagt, een wachtrij, erin willen staan zo mogelijk nog triester.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:03 schreef theKiD het volgende:
Er op fok achterkomen dat je de 3e in rij bent, en dan zulke reacties posten
Whaha
Wat wil je dan? Dat ik ze allemaal tegelijk date? Orgiedate!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
best triest als je het mij vraagt, een wachtrij, erin willen staan zo mogelijk nog triester.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die altijd alleen maar voor de wow factor gaan
Ach, je hebt geen klagen haha. Je kunt een soort 'the bachelorette' organiseren!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik ze allemaal tegelijk date? Orgiedate!
De wow' factor wordt vooral bepaald door uitstraling, aantrekkingskracht en houdingquote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die altijd alleen maar voor de wow factor gaan
moet je zelf weten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik ze allemaal tegelijk date? Orgiedate!
Daar op reagerenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:03 schreef theKiD het volgende:
Er op fok achterkomen dat je de 3e in rij bent, en dan zulke reacties posten
Whaha
Dan was het iig geen 'FOK'ker... Die zijn toch minimaal 30 cm?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Dizorn het volgende:
Ach, in de wachtrij staan. Daar ontkom je bij leuke dames toch niet aan. Maar ze kunnen het wel subtiel doen. Of op z'n rozedwergs. Zo van "Gister geneukt, zn pik was 25 cm, maar morgen mag jij het proberen".
Ja inderdaad, vooral uitstraling! Als ik nu terugdenk aan de jongens bij wie ik dat had, waren ze helemaal niet zo knap, maar hadden ze een open sociale houding, waardoor ik dacht: wauw, jij bent leuk!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
De wow' factor wordt vooral bepaald door uitstraling, aantrekkingskracht en houdinguiterlijk is niet eens het belangrijkste. Je hoeft niet knap te zijn om een wow factor te hebben in mijn mening.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Dizorn het volgende:
MTA, het was net zo leuk dat je weg was. Je voegt werkelijk niets toe weer. Met je stomme plaatjes en je huilsmilies.
Ach, in de wachtrij staan. Daar ontkom je bij leuke dames toch niet aan. Maar ze kunnen het wel subtiel doen. Of op z'n rozedwergs. Zo van "Gister geneukt, zn pik was 25 cm, maar morgen mag jij het proberen".
je vergeet het oppikken van feromonen. vooral onbewust.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
De wow' factor wordt vooral bepaald door uitstraling, aantrekkingskracht en houdinguiterlijk is niet eens het belangrijkste. Je hoeft niet knap te zijn om een wow factor te hebben in mijn mening.
Dit inderdaad....quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij snapt hem!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef Silenus het volgende:
De hele term 'wachtrij' slaat ook nergens op. Persoon A date met Persoon B, logisch dat de anderen die willen niet aan bod komen. En nee, die anderen zijn niet automatisch 'minder' of 'stommer', persoon A heeft gewoon een date met persoon B.
Ik neem het iig nooit persoonlijk op als iemand zegt dat ze al met iemand aan het daten is en dus niet met mij kan afspreken. Ik merk daarna wel een keer of het nog wat is geworden tussen die twee, zo niet...dan kunnen we altijd nog een koffie doen.
Oh ik heb dat totaal niet, ik ben juist heel gevoelig voor hele aseksuele en slome vrouwen in een coltrui en tuinbroek.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zelf ben ik bijv. ontzettend gevoelig voor wat sexy en speelse vrouwen....
Rampen? Vertel!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit inderdaad....
Ik heb dat bij vrouwen ook... Uitstraling en aantrekkingskracht dat is er wel of dat is er niet.
Zelf ben ik bijv. ontzettend gevoelig voor wat sexy en speelse vrouwen.... helaas eindigt dat vaak in een enorme ramp.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik heb dat totaal niet, ik ben juist heel gevoelig voor hele aseksuele en slome vrouwen in een coltrui en tuinbroek.
Vraag Fas om te daten danquote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik heb dat totaal niet, ik ben juist heel gevoelig voor hele aseksuele en slome vrouwen in een coltrui en tuinbroek.
proestquote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
HJ zit nu verward in de auto, niet wetende wat hij hiervan moet denken
quote:
quote:
Als de stand intenser was geweest was het letterlijk geen gezicht.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik was pas geleden wel een wenkbrauw kwijt toen mijn aansteker een standje te hoog stond. Dat is echt geen gezicht.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als de stand intenser was geweest was het letterlijk geen gezicht.
Net een berichtje gestuurd naar iemand die hier vlakbij woont en is echt.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:46 schreef japiedevlugge het volgende:
Op OkCupid dus. Daar zitten wel wat pareltjes heb ik het idee. Heb dr 1 aangesproken en dat ging op zich vrij goed maar nu hoor ik er heel weinig meer van.
Ik zit wel eens te denken, wat als iemand die ik aanspreek mee lurkt hier?quote:
Oh, die regel had ik even gemistquote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neenee, eerst daten.. en als er een tweede komt, dan pas neuken
Nouja Andro zei dat ze zelden/nooit een tweede date had. Dan moeten ze er ook maar voor zorgen dat die memorabel wordtquote:
Moet er alleen wel écht een tweede date komen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja Andro zei dat ze zelden/nooit een tweede date had. Dan moeten ze er ook maar voor zorgen dat die memorabel wordt
Eerst die eerste even afwachten.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef Yuki het volgende:
Moet er alleen wel écht een tweede date komen.
Denk dat die hipsters mij wel zullen bevallen. Zo op het eerste gezicht een stuk leuker dan die dertien in een dozijn oproepen op RP, de net iets te oude wereldreizigers van e-matching en de verkeerde matches op paiqquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Net een berichtje gestuurd naar iemand die hier vlakbij woont en is echt.![]()
Het zit er wel vol met exchange students, au pairs en hipsters.
Het zit je wel hoog he? Dat je op de 3e plaats komtquote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daar op reageren
Niet de context weten
Niet snappen hoe het bedoeld is
Jij
Nou jongens; houd er eens over opquote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Dat je op de 3e plaats komt
3e plek is niet echt hoogquote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Dat je op de 3e plaats komt
Ja met jou toch? Moet je snel zijn, dan staat debeterebob achter jou in mijn wachtrij!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
3e plek is niet echt hoog
En andro een fokdate?! Ik wacht op verslag
Sorry babe! Zal het niet meer doenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou jongens; houd er eens over op
Ik voel me schuldig!
Japie, ik heb dat euvel vakerquote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ik zit wel eens te denken, wat als iemand die ik aanspreek mee lurkt hier?
Maar het komt er op neer dat ze eerst een aantal dagen helemaal nergens online was, en toen wel op okcupid. Dus toen stuurde ik nog even een berichtje maar heb daar geen reactie op gekregen. Misschien dat ze t druk heeft maar goed voelt t niet aan.
Ondertussen al een beetje verder aan het kijken.
Wat heb je er voor over dat ik het niet doorlul?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Japie, ik heb dat euvel vakerGewoon flink wat aan post hoc herinterpretatie doen. En dan achteraf zeggen dat het maar een grapje was tegen de meelezende love interest. Als het verkeerd valt.
Maar dit blijft tussen jou en mij natuurlijk. Niet gelijk de hele wereld overlullen graag.
ehm... eh... kweenie hoor, maar volgens mij verklap je hier je eigen dekmantel wijsneus.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Japie, ik heb dat euvel vakerGewoon flink wat aan post hoc herinterpretatie doen. En dan achteraf zeggen dat het maar een grapje was tegen de meelezende love interest. Als het verkeerd valt.
Maar dit blijft tussen jou en mij natuurlijk. Niet gelijk de hele wereld overlullen graag.
Hihiquote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ehm... eh... kweenie hoor, maar volgens mij verklap je hier je eigen dekmantel wijsneus.
maar mensen, wees eerlijk, wat is dit toch ook een vurrukkulluk topic(huhu, ik zei ruk, woordgrap
)
Volgens mij had ik ooit in een grijs verleden nog een fles whiskey van je tegoed. Let's call it even.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over dat ik het niet doorlul?
You don't say...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ehm... eh... kweenie hoor, maar volgens mij verklap je hier je eigen dekmantel wijsneus.
maar mensen, wees eerlijk, wat is dit toch ook een vurrukkulluk topic(huhu, ik zei ruk, woordgrap
)
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ooit in een grijs verleden nog een fles whiskey van je tegoed. Let's call it even.
[..]
You don't say...
Dat was niet mijn grapquote:
Maar jij deed lachen... en nog hard ookquote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat was niet mijn grapDat was de grap van Andromache!
Ik date alleen als ik op de 1ste plaats sta.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:22 schreef Andromache het volgende:
Tss, doe ik mijn best om dit topic links te laten liggen, en in een zwak moment kijk ik toch ff en blijkt er gewoon over mij gekletst te worden!
[..]
Ja met jou toch? Moet je snel zijn, dan staat debeterebob achter jou in mijn wachtrij!want van hem heb ik nog niks gehoord.
En zo hoort hetquote:Op zondag 26 mei 2013 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik date alleen als ik op de 1ste plaats sta.
Subtiel hoor.
lezen, vriend, lezen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik date alleen als ik op de 1ste plaats sta.
Ehm... Jawel, maar hoe dat zo?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:40 schreef theKiD het volgende:
Eet niemand hier meer een fatsoenlijke maaltijd zo rond 18 of 19 uur?
Ik gaf je gewoon een flirtcursus, en ik ben je vriend niet meisje!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
lezen, vriend, lezen.wij waren allang aan het dm'en ruim voordat debeterebob hier zijn plasje kwam doen.
neehee..... makker, mattie, gast, van dattum. dat bedoelde ik.quote:
Zo versier je mij niet, dalijk ga je me nog "maatje" noemen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef Andromache het volgende:
[..]
neehee..... makker, mattie, gast, van dattum. dat bedoelde ik.
Ah, ik trap weer eens ergens in...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik twijfel er nogal aan.. Iedereen heeft nogal honger hier lijkt het wel..
Heb net een broodje brie op, ik klap bekanntquote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik twijfel er nogal aan.. Iedereen heeft nogal honger hier lijkt het wel..
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik trap weer eens ergens in...
En ja, dat klopt geloof ik wel aardig
Haha, ik ben echt té verlegen om hem aan te spreken. Dus ik moet maar een creatieve post verzinnen voor de FB site van HidT. Heb wel alle details opgeschreven, hahaquote:
Begin gewoon met 'hoi' als jullie samen uitstappen of als ie achter/voor je staat voor het uitstappen.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Pinkdwarf het volgende:
Haha, ik ben echt té verlegen om hem aan te spreken. Dus ik moet maar een creatieve post verzinnen voor de FB site van HidT. Heb wel alle details opgeschreven, hahaBangeschijterd dat ik ben..
Dat was het plan.. Helaas moest hij blijkbaar toch richting Schiphol, shitquote:Op maandag 27 mei 2013 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begin gewoon met 'hoi' als jullie samen uitstappen of als ie achter/voor je staat voor het uitstappen.
Sukkel!quote:Op maandag 27 mei 2013 08:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Dat was het plan.. Helaas moest hij blijkbaar toch richting Schiphol, shit
Het OV is wel een leuke plek om mensen te ontmoetenquote:Op maandag 27 mei 2013 08:40 schreef Pinkdwarf het volgende:
Jongens, ik ga Hartstocht in de Trein proberen! Wat een lekker ding hier tegenpver me. En we hebben steeds oogcontact. En ik denk dat hij er ook in Amsterdam Zuid uit moet
Leermomentje.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het OV is wel een leuke plek om mensen te ontmoeten![]()
Ben benieuwd hoe het afloopt!
Jaren terug had ik ook een treinmeisje, maar dat faalverhaal heb ik al eens gepost
Ja dat welquote:
Kan het me niet 1/2/3 herinnerenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Het OV is wel een leuke plek om mensen te ontmoeten![]()
Ben benieuwd hoe het afloopt!
Jaren terug had ik ook een treinmeisje, maar dat faalverhaal heb ik al eens gepost
Herkenbaar. Ik heb dat ook wel eens gehad als ik echt een hele mooie vrouw tegenkwam. En dan achteraf schoten me allerlei gevatte opmerkingen te binnen, maar toen was het al te laat.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik werkte in Rotterdam en ging elke dag met de trein van Rijswijk naar Rotterdam.
Elke dag hoorde ik haar naar beneden lopen en zo heb ik dus een jaar lang genoten van haar gezelschap op het station en vaak ook in de trein (alhoewel ik niet zo'n lul ben die bewust naast iemand gaat zitten, maar soms kwam het wel eens voor dat ze naast mij kwam zitten)
Zo ook de laatste dag dat ik naar Rotterdam moest. Ze zat aan de andere kant van het gangpad en boven mij lag een krantje in het bagagerek. Ze staat op, legt haar hand op m'n schouder (wat niet had gehoeven aangezien er ook gewoon een bank is waar je op kan leunen), zegt: "Sorry ik wil even het krantje pakken" met een leuke glimlach.
Mijn reactie: SDFKLKERKMKACMLAM
Meer kreeg ik er niet uit
Daarna 6 jaar lang niet gezien, totdat ik een huis kocht. Was ik spullen aan het weggooien, stapt ze in het portiek naast me uit... Ze woont dus tegenwoordig in het portiek naast me.
Overigens niet meer zo leuk als toen en ik snap niet wat ik er ooit in gezien heb, maar ja
Af en toe levert het leuke situaties op... M'n buurman zit bij het VvE bestuur en vorige keer stond (treinmeisje, waarvan ik inmiddels haar naam gewoon wel weet, ik noem haar nu ff T). T. op haar balkon.
Hij zegt: oh daar is T. ook al... ik wist wie hij bedoelde, maar had er bijna uitgefloept: Oh treinmeisje
Ik zie haar regelmatig lopen met haar vriend (geen leuke gozer om te zien btw.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:30 schreef Cue_ het volgende:
Wel leuk dat je haar later dan nog zag.. dat gebeurd zelden
Maar zij vond jou ook niet meer leuk?
En dan had ze jou kunnen hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie haar regelmatig lopen met haar vriend (geen leuke gozer om te zien btw.) in de lokale Hoogvliet supermarkt
Ik wil niet zeggen dat ik beter ben hoorquote:
Je weet het idd maar nooitquote:Op maandag 27 mei 2013 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik beter ben hoormaar ik had wel gedacht dat ze een leukere gozer zou kunnen krijgen
maar hey, wie weet, misschien is hij wel heel lief en heeft hij een lul van 30cm. Misschien is het wel een fokker!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:06 schreef Kreator het volgende:
Zo, ik heb me uitgeschreven van Paiq. RP had ik al gedaan. Dit weekend mijn vriendin voorgesteld aan mijn ouders en broer met gezin.
Vrijdag gaan we samen naar een verjaardag, weekend van de 15e gaan we een kort weekendje naar het strand en verder nog wat concerten (onder andere Rihanna![]()
![]()
) en leuke dingen 'geplanned'. Ziet er dus allemaal wel rooskleurig uit en we hebben het allebei erg naar onze zin. Lijkt alsof het vanzelf gaat.
Het gaat op zich best wel snel, maar zo voelt het niet. Terwijl ik normaal gesproken als het zo zou gaan binnen een week helemaal zou zijn geflipt.
Ik moest het 4x lezen om het het eerste gedeelte van de zin te begrijpen. Waarom de chauffeur niet achter het stuur zat maar midden in de bus snap ik niet en ook niet waarom dat relevant is.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef japiedevlugge het volgende:
Maand of 3 geleden ook, kwam ik bij de bus aanlopen begon er meteen een meisje al iets over die bus waar we in moesten te vertellen, die chauffeur zat ergens zelf midden in de bus oid.
Dat was de aanleiding van het gesprek, die chauffeur zat gewoon pauze te houden denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moest het 4x lezen om het het eerste gedeelte van de zin te begrijpen. Waarom de chauffeur niet achter het stuur zat maar midden in de bus snap ik niet en ook niet waarom dat relevant is.
Ik paar maanden geleden bij de sportschool...stapte mis op de trap, struikelde, ving mijzelf nog vrij soepeltjes opquote:Op maandag 27 mei 2013 10:12 schreef BeamofLight het volgende:
Had ik laatst ook een keer. Dat een vrouw tegen mij begon te praten op stap. Ik zo: wtf, moet ik nu iets terugzeggen? Wel gedaan. Was best vet.
Voor of na zijn bruiloft?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik in het casino. Daar aan de praat gekomen met een jongen die daar een klein vrijgezellefeestje had.
Hij wou nog wel een keer afspreken hintte hij, ik twijfelde. Uiteindelijk aan me voorbij laten gaan.
Onbereikbare mensen inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Erna natuurlijk. Hou wel van getrouwde mannen
tofquote:Op maandag 27 mei 2013 10:06 schreef Kreator het volgende:
Zo, ik heb me uitgeschreven van Paiq. RP had ik al gedaan. Dit weekend mijn vriendin voorgesteld aan mijn ouders en broer met gezin.
Vrijdag gaan we samen naar een verjaardag, weekend van de 15e gaan we een kort weekendje naar het strand en verder nog wat concerten (onder andere Rihanna![]()
![]()
) en leuke dingen 'geplanned'. Ziet er dus allemaal wel rooskleurig uit en we hebben het allebei erg naar onze zin. Lijkt alsof het vanzelf gaat.
Het gaat op zich best wel snel, maar zo voelt het niet. Terwijl ik normaal gesproken als het zo zou gaan binnen een week helemaal zou zijn geflipt.
Haha, herkenbaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef habitue het volgende:
Nu we het over falen hebben:
Jaaren geleden zat ik in de intercity naar Groningen, het was laat en vrij rustig in de trein.
Er kwam bij Assen een mooie meid tegenover me zitten. Onze blikken kruisten regelmatig en lachten dan vriendelijk naar elkaar. Wat een mooie lach.![]()
5 minuten voor we in Groningen zijn, pakte ze een stukje kauwgom en bood ze mij er ook 1 aan. Ik zo accepteerde het kauwgompje en we keken elkaar lang aan..... Je voelde de spanning gewoon.
Het was tijd om een gesprekje op gang te brengen, maar ik wist niet wat ik moest zeggen.![]()
![]()
![]()
De trein reed het station in en we lopen naar de deuren. Ik zat mezelf echt op te vreten. ZEG DAN WAT, IETS, MAAKT NIET UIT WAT!!!!
Deuren openen en ik zeg doei. Doei????!!!!!![]()
Daarna heb ik haar ook nooit meer gezien.
*gniffel*quote:Op maandag 27 mei 2013 10:12 schreef BeamofLight het volgende:
Had ik laatst ook een keer. Dat een vrouw tegen mij begon te praten op stap. Ik zo: wtf, moet ik nu iets terugzeggen? Wel gedaan. Was best vet.
Vertel.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik was groot leverancier van de versierblunder reeks. Over falen gesproken
Oeh vertel! Met wie?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
OT. Heel misschien volgende week zondagavond een date.
Bedankt voor de overvloed aan informatiequote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
OT. Heel misschien volgende week zondagavond een date.
Een fokker die vorige week ineens in m'n PM verscheen. Ziet er wel leuk uit, vlotte babbel. En hij vroeg vanmorgen of we een keer ging daten.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Bedankt voor de overvloed aan informatie![]()
Allemaal leermomentjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik was groot leverancier van de versierblunder reeks. Over falen gesproken
Mja, die hebben we hier natuurlijk nietquote:Op maandag 27 mei 2013 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ze zei toch dat hij een vlotte babbel had en er leuk uitzag.
Zoek de versierblunder reeks maar op.quote:
Precies, en kon er de dag er na al direct om lachen! Beter op je bek gaan dan niks ondernemen.quote:
Of juis wel, durven vlotte babbel hebben op internet, maar in het echte leven hun bek niet durven open te trekken.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mja, die hebben we hier natuurlijk nietMensen met een vlotte babbel hebben geen datingsite nodig, toch?
Dat ben ik!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of juis wel, durven vlotte babbel hebben op internet, maar in het echte leven hun bek niet durven open te trekken.
Aangenaamquote:
Och ze zijn gewaarschuwd nu he..quote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohjee, nu al medelijden met die FOKker die je gaat daten.
Haha, gelukkig is een beetje sarcasme op zijn plaatsquote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohjee, nu al medelijden met die FOKker die je gaat daten.
Dat is waar ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ze zei toch dat hij een vlotte babbel had en er leuk uitzag.
Ik heb echt 8 jaar WoW gespeeld..quote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is waar ook.![]()
* habitue start WOW weer op
En je houdt van vluggertjesquote:Op maandag 27 mei 2013 13:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb echt 8 jaar WoW gespeeld..Ssst, niet doorvertellen!
Inmiddels al een hele tijd niet meer, hoor, haha
En ik heb van jou nog geen eens een dateverzoek!quote:
En dan 8ste in de rij zekerquote:Op maandag 27 mei 2013 13:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
En ik heb van jou nog geen eens een dateverzoek!![]()
Alsof die meiden die jij date niet al meer mensen gedate hebbenquote:
True, true. Maar ik ben veel te ongeduldig.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Alsof die meiden die jij date niet al meer mensen gedate hebbenHet is maar hoe je het bekijkt.
De orginele reeks is veel ouder. Ik gok ergens 2005 a 2006. Want de meeste blunders die ik maakte was in die periode van stappen meen ik mij te herinneren.quote:
Nee nee, daar heb ik nog geen date mee gepland. Maar vanavond misschien een date!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Maar pink.. een date met MTA. En wie nog meer?
Met wie, wat ga je doen.. waar.. etc etc?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nee nee, daar heb ik nog geen date mee gepland. Maar vanavond misschien een date!
Met een FOK!ker! Dus dat wordt mijn eerste FOK!datequote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met wie, wat ga je doen.. waar.. etc etc?
beetje opletten Cue.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef Cue_ het volgende:
Waarin verschillen jullie dan zoveel dat er concessies gemaakt dienen te worden?
Beetje opletten BoL.. want anders had je het wel zeker gewetenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef BeamofLight het volgende:
beetje opletten Cue.
Was dat niet een meisje van 7 jaar jonger wat nog nooit zelf boterhammen heeft gesmeerd en nu moet gaan smeren als stiefmama?
Ja kut. Heb mijn Fok-aantekeningenboekje thuis liggen. Ben nu op mijn werk.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje opletten BoL.. want anders had je het wel zeker geweten
Wat leuk !quote:Op maandag 27 mei 2013 10:06 schreef Kreator het volgende:
![]()
Godverdommequote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef HaerdenC het volgende:
wel ... inderdaad zij is dus 7 jaar jonger nu dat van die boterhammen moet ze zich geen zorgen over maken.
Verschillen enkele voorbeelden
- we reizen beiden graag ... ik avontuurlijk open voor alle mogelijke dingen en hou niet van voorgekouwde toeristische pap ... zij all in reis warm oord strand liggen bakken zwembad en buffet eten
- ze is heel erg lastige eter ... echt lastig. Geen gekookte groentjes, geen kaas, geen gehakt producten, en zo gaat de lijst nog aardig stuk door. Ik heb ook wel paar dingen die ik niet lust maar hou er van om vanalles te proeven, resto's proberen, in vreemde landen ook andere dingen te proeven
- Zij geeft veel om merken ... bv haar gsm moet van Samsung zijn alle andere merken zijn rommel zelfs als ze die niet gezien heeft. Ik geef weinig om merken en ben niet zo materialistisch
- Zij heeft niet echt hobby's of bezigheden buiten wat aan tv hangen. Ik heb wel hobby's bv oldtimertje toeren. Ik ben niet het type om op de bank te zitten :-) toen ik haar voorstelde om eens rondritje te doen met de oldtimer (netjes in orde en rijdend) was het antwoord ... dat is niks voor mij en intresseerd mij niet. Nja ik zeg niet dat ze mijn hobby's moet delen, zeker niet maar beetje intresse in mekaars dingen is toch wel leuk.
- Zij heeft nooit alleen of samen gewoond enkel bij haar ouders. Ik woon van mijn 18 alleen ... dat maakt dat je over sommige dingen toch wel anders denkt
- Extreem tegen drinken / roken / etc ... op zich is dat goed, ik ben niet roker, drugs doe ik ook niet maar af en toe thuis een glaasje wijn drinken doe ik wel. Ze liet zo wat blijken dat ze dat maar niks vond
Ik vroeg haar vandaag of ze nog wel intresse had aangezien we zo hard verschillen. Daarop antwoorde ze dat dat net boeiend was.
Ik vroeg haar ook of ze wel eens nieuwe dingen wilde proberen eten ... gewoon eens proeven. Daarop zei ze dat ze al haar hele leven zo was en gewoon laat liggen wat ze niet lust en geen zin had in proeven. Ze heeft thuis nooit haar bord moeten leeg eten en ging dat ook nooit doen.
Ben er wat gemengd over. Ze is heel vlot en leuk ook best lief maar ... heb de indruk dat ze nogal hard hoofdje heeft en weet niet goed of ik daar heel veel zin in heb.
Stop jij dan met het oordelen over daten via datingsites terwijl jij er nog nooit op hebt gestaan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:12 schreef firefly3 het volgende:
Stop met het oordelen over iemand die je niet kent via een forum? Dit is ook een eigenschap dat net zo erg is, of misschien wel erger, dan een voorkeur hebben voor samsung apparaten.
Ik oordeel niet over de middel, ik oordeel over de virtualisatie van de maatschappijquote:Op maandag 27 mei 2013 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stop jij dan met het oordelen over daten via datingsites terwijl jij er nog nooit op hebt gestaan?
Doe dat maar ergens anders..quote:Op maandag 27 mei 2013 17:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over de middel, ik oordeel over de virtualisatie van de maatschappij
mijn eerste gedachte was "ze moet wel echt geweldig in bed zijn als je hiermee door wilt gaan"quote:Op maandag 27 mei 2013 17:20 schreef habitue het volgende:
Maar die meid klinkt echt als date from hell. Zou instant afkappen.
euhm even voor de duidelijkheid. Geen idee over bed prestaties we zijn enkel iets gaan drinken en half jaartje af en toe chat via facebook.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte was "ze moet wel echt geweldig in bed zijn als je hiermee door wilt gaan"
maar ik zie verder echt geen pluspunten om hiermee iets op te bouwen.
Het is dat ik je te leuk vind om te hatenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:06 schreef Kreator het volgende:
![]()
Dat kan hij natuurlijk altijd nog testen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte was "ze moet wel echt geweldig in bed zijn als je hiermee door wilt gaan"
maar ik zie verder echt geen pluspunten om hiermee iets op te bouwen.
Dit gaat hem niet worden maat.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef HaerdenC het volgende:
wel ... inderdaad zij is dus 7 jaar jonger nu dat van die boterhammen moet ze zich geen zorgen over maken.
Verschillen enkele voorbeelden
- we reizen beiden graag ... ik avontuurlijk open voor alle mogelijke dingen en hou niet van voorgekouwde toeristische pap ... zij all in reis warm oord strand liggen bakken zwembad en buffet eten
- ze is heel erg lastige eter ... echt lastig. Geen gekookte groentjes, geen kaas, geen gehakt producten, en zo gaat de lijst nog aardig stuk door. Ik heb ook wel paar dingen die ik niet lust maar hou er van om vanalles te proeven, resto's proberen, in vreemde landen ook andere dingen te proeven
- Zij geeft veel om merken ... bv haar gsm moet van Samsung zijn alle andere merken zijn rommel zelfs als ze die niet gezien heeft. Ik geef weinig om merken en ben niet zo materialistisch
- Zij heeft niet echt hobby's of bezigheden buiten wat aan tv hangen. Ik heb wel hobby's bv oldtimertje toeren. Ik ben niet het type om op de bank te zitten :-) toen ik haar voorstelde om eens rondritje te doen met de oldtimer (netjes in orde en rijdend) was het antwoord ... dat is niks voor mij en intresseerd mij niet. Nja ik zeg niet dat ze mijn hobby's moet delen, zeker niet maar beetje intresse in mekaars dingen is toch wel leuk.
- Zij heeft nooit alleen of samen gewoond enkel bij haar ouders. Ik woon van mijn 18 alleen ... dat maakt dat je over sommige dingen toch wel anders denkt
- Extreem tegen drinken / roken / etc ... op zich is dat goed, ik ben niet roker, drugs doe ik ook niet maar af en toe thuis een glaasje wijn drinken doe ik wel. Ze liet zo wat blijken dat ze dat maar niks vond
Ik vroeg haar vandaag of ze nog wel intresse had aangezien we zo hard verschillen. Daarop antwoorde ze dat dat net boeiend was.
Ik vroeg haar ook of ze wel eens nieuwe dingen wilde proberen eten ... gewoon eens proeven. Daarop zei ze dat ze al haar hele leven zo was en gewoon laat liggen wat ze niet lust en geen zin had in proeven. Ze heeft thuis nooit haar bord moeten leeg eten en ging dat ook nooit doen.
Ben er wat gemengd over. Ze is heel vlot en leuk ook best lief maar ... heb de indruk dat ze nogal hard hoofdje heeft en weet niet goed of ik daar heel veel zin in heb.
Ik ben al wat ouder he ... dus hormonaal al beetje tot rust gekomen en zoquote:Op maandag 27 mei 2013 17:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat kan hij natuurlijk altijd nog testen.
Kijk dat is presies wat ik bedoel ... gewoon een beetje intresse tonen in de intresses van je partner is toch wel aangenaam als je een relatie hebt of wil want dat is wel waar ze duidelijk op aanstuurt ... voor mijn part weet ze gewoon dat het een witte oldtimer is met vier wielen maar in het weekend eens met de oldtimer en een picknick korfje een tochtje maken ... of eens naar de ardennen rijden en een terrasje doen is meer dan enkel oldtimer. Dat is voor mij ook beetje tijd samen spenderen, genieten van de omgeving, de mensen die vrolijke glimlach krijgen als je langs rijdt of ergens stopt :-) nu dat is waarschijnlijk ook omdat ik liefhebber ben als je er niets mee hebt kan ik me wel inbeelden dat het je allemaal minder doet.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef japiedevlugge het volgende:
Klinkt als een match voor Japie![]()
![]()
Heb ook wel van die dingen, maar als je dan ook nog helemaal bij jezelf blijft en de ander niet tegemoet wil komen dan kan ik me voorstellen dat het lastig wordt. Komt toch een beetje egoïstisch over, als jij het nou leuk vind om in zon karretje te rijden dan mag ze wel even enthousiast mee doen. Het kan een teken zijn van dat ze het idee van een vriend leuker vind, dan het daadwerkelijk samen zijn met jou als persoon. Maar goed dat hangt er vanaf wat je verder van elkaar verwacht en hoe het verder verloopt.
Ik heb er geen reet mee, maar ik zou met plezier in die oldtimer van je springen als ik je date was.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Kijk dat is presies wat ik bedoel ... gewoon een beetje intresse tonen in de intresses van je partner is toch wel aangenaam als je een relatie hebt ... voor mijn part weet ze gewoon dat het een witte oldtimer is met vier wielen maar in het weekend eens met de oldtimer en een picknick korfje een tochtje maken ... of eens naar de ardennen rijden en een terrasje doen is meer dan enkel oldtimer. Dat is voor mij ook beetje tijd samen spenderen, genieten van de omgeving, de mensen die vrolijke glimlach krijgen als je langs rijdt of ergens stopt :-) nu dat is waarschijnlijk ook omdat ik liefhebber ben als je er niets mee hebt kan ik me wel inbeelden dat het je allemaal minder doet.
en dat is dan nog maar FB ... zij stuurt echt aan op serieuze relatie en zo ... dat is wat ik ook een beetje tegenstrijdig vind. Heb geen zin om in een relatie te zitten waarbij ik gewoon in het algemeen een verstandige keuze ben of zoquote:Op maandag 27 mei 2013 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs ik vraag belangstellend naar de voetbalclub van mijn FBIk drijf wel weg in gedachten en ik moet me inhouden mijn trommelvliezen niet door te prikken als hij vervolgens hele verhandelingen houdt... Maar ik vraaaaaaaag het wel
Bedenk eerst maar eens of jij uberhaupt met haar wil zijn, zoals ze is.. ongeacht wat zij voor jou voeltquote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef HaerdenC het volgende:
Heb geen zin om in een relatie te zitten waarbij ik gewoon in het algemeen een verstandige keuze ben of zo
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb er geen reet mee, maar ik zou met plezier in die oldtimer van je springen als ik je date was.
Als je iemand echt leuk vindt ga je er denk ik echt niet zo mee om.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
en dat is dan nog maar FB ... zij stuurt echt aan op serieuze relatie en zo ... dat is wat ik ook een beetje tegenstrijdig vind. Heb geen zin om in een relatie te zitten waarbij ik gewoon in het algemeen een verstandige keuze ben of zo
Cool! Ik heb ook een witte oldtimer, alleen twee keer zo grootquote:
Ben heel duidelijk hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vindt ga je er denk ik echt niet zo mee om.
Ik zou in het begin al wel gelijk duidelijk zijn. Niet dat hij ineens denkt met heel iemand anders te maken hebben dan ik daadwerkelijk ben, maar ik zou met liefde meegaan naar dingen die me niet boeien als iemand die ik leuk vind ze leuk vindt.
Idd.quote:
Ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan maar inderdaad het is redelijk irritant ... in resto echt zo vragen van "en wat zit daar in? ah dat lust ik niet, En wat zit daar in? Ah ok dan neem ik dat maar zonder ... "quote:Op maandag 27 mei 2013 17:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Idd.
"Dat lust ik nieeeeettttt, en dat ook niieeettt" Jeez ben je 10 ofzo
Er is voor mij een heel groot verschil tussen niks lusten en niks proevenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:59 schreef Joysa het volgende:
Zeik niet zo over moeilijke eters.Ik lust ook echt niks, alsof dat zo handig is voor mezelf.
Op lange termijn gaat zoiets zwaar irriteren jaquote:Op maandag 27 mei 2013 18:00 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan maar inderdaad het is redelijk irritant ... in resto echt zo vragen van "en wat zit daar in? ah dat lust ik niet, En wat zit daar in? Ah ok dan neem ik dat maar zonder ... "
Eerlijk ik had op dat moment zo iets, dat doet mijn 6.5 jarige zoon ... maar als je 25 bent.
Ik ben in/door mijn vorige relatie van "ik lust alleen bloemkool" naar "taugé lust ik echt niet" opgeschoven, dus er is nog hoopquote:Op maandag 27 mei 2013 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Nouja ik ben/was ook niet de makkelijkste eter en als ze zeiden van "proef eens!!" dan werkte dat alleen maar averechts. Maar naar mate je volwassen wordt wil je zelf (neem ik aan) ook gewoon meer dingen proberen enzo. Dus gaat het vanzelf
Ik heb met mijn zoon de afspraak gemaakt dat hij 5 dingen mag kiezen die hij niet lust, al de rest eten we netjes. Ook maar van iemand anders over genomen maar de mijne zal later dat probleem alvast niet hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op lange termijn gaat zoiets zwaar irriteren ja
Ik moest vroeger ook gewoon alles eten hoor, dus dat werkt nietquote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb met mijn zoon de afspraak gemaakt dat hij 5 dingen mag kiezen die hij niet lust, al de rest eten we netjes. Ook maar van iemand anders over genomen maar de mijne zal later dat probleem alvast niet hebben
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb met mijn zoon de afspraak gemaakt dat hij 5 dingen mag kiezen die hij niet lust, al de rest eten we netjes. Ook maar van iemand anders over genomen maar de mijne zal later dat probleem alvast niet hebben
Ik echt nietquote:Op maandag 27 mei 2013 18:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat ook echt aan mijn ouders te danken.
Nie mokken lekker wokkenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben in/door mijn vorige relatie van "ik lust alleen bloemkool" naar "taugé lust ik echt niet" opgeschoven, dus er is nog hoop
Maar deze lijst heeft wel heel veel verzamelde grote minpunten
Wel laat het mij anders stellen ... stel je hebt een vriendje die je uitnodigt en voor je kookt. Hij heeft rekening gehouden met 10 dingen die je niet lust maar er is toch nog iets bij wat niet helemaal in je "lust ik wel" lijstje staat ... proef je het dan op zijn minst of heb dan direct de uitleg klaar "dat moet ik niet"?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moest vroeger ook gewoon alles eten hoor, dus dat werkt niet
Als je 10 dingen kan noemen die je niet lust ben je in mijn ogen al een zeikerdquote:Op maandag 27 mei 2013 18:05 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel laat het mij anders stellen ... stel je hebt een vriendje die je uitnodigt en voor je kookt. Hij heeft rekening gehouden met 10 dingen die je niet lust maar er is toch nog iets bij wat niet helemaal in je "lust ik wel" lijstje staat ... proef je het dan op zijn minst of heb dan direct de uitleg klaar "dat moet ik niet"?
Dat dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:11 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als je 10 dingen kan noemen die je niet lust ben je in mijn ogen al een zeikerd
Vreten wat de pot schaft!
Hondenbrokken.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef habitue het volgende:
Mijn ex-schoonzusje lustte alleen bloemkool als er komkommer bij was. Ze lustte geen ui, geen kaas, geen tomaat, geen chocola, geen vis, geen brocoli etc. etc.
En dan kwam ze met kerst bij ons eten. Probeer dan nog maar een lekker kerstdiner te verzinnen.
ja en kans is groot dat ze wel macdo of zo lustenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef habitue het volgende:
Mijn ex-schoonzusje lustte alleen bloemkool als er komkommer bij was. Ze lustte geen ui, geen kaas, geen tomaat, geen chocola, geen vis, geen brocoli etc. etc.
En dan kwam ze met kerst bij ons eten. Probeer dan nog maar een lekker kerstdiner te verzinnen.
Als ik het echt niet ken en nog nooit heb gehad probeer ik het wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:05 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel laat het mij anders stellen ... stel je hebt een vriendje die je uitnodigt en voor je kookt. Hij heeft rekening gehouden met 10 dingen die je niet lust maar er is toch nog iets bij wat niet helemaal in je "lust ik wel" lijstje staat ... proef je het dan op zijn minst of heb dan direct de uitleg klaar "dat moet ik niet"?
Ze at 3 keer per week friet met appelmoesquote:Op maandag 27 mei 2013 18:16 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ja en kans is groot dat ze wel macdo of zo lusten
Ja kijk zo iets kan je rekening mee houden he ... maar als je per definitie alle gekookte groenten niet lust en rauw mag er geen olie/dressing/kruiding op zijn. Wordt het allemaal al een stuk lastigerquote:Op maandag 27 mei 2013 18:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vreet alleen geen champignons
En de meeste vissoorten zou ik nooit bestellen omdat ik er niet van hou... Maar er zijn uitzonderingenzalm bijvoorbeeld
Jeeejjj, ben ik dus niet de oudste in deze reeksquote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik ben al wat ouder he ... dus hormonaal al beetje tot rust gekomen en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel in de basis heb ik de indruk dat dat bij haar zo is. Ik laat alle kaarten open en sta voor veel open. Ben meer zo van ... we zien wel. Bij haar is het eerder van "ik ben 25 en nu moet ik iemand betrouwbaar, lief vinden om me mee te settelen" tevens ook wat sociale druk en zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:59 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik lust ook weinig en omdat het zo'n sociale aangelegenheid is/kan zijn is het wel handig om daar een beetje hetzelfde in te zijn. Als die ander zegt dat het een moeilijke eter is vind ik dat juist fijn. Maar er zijn ook grenzen uiteraard. Maar zoals altijd: soort zoekt soort![]()
Trouwens, wat mij wel een beetje is opgevallen bij het daten en waar die dame van HaerdenC mij ook aan deed denken: Veel mensen zijn niet op zoek naar een echt iemand, maar naar hun eigen idee van een partner.
Gewoon een vriend/vriendin willen waar je allemaal dingen bij bedacht hebt. Met name wat voor leuke extra's het geeft voor je eigen leven. En dan iemand vinden waar je dat lekker op kan projecteren. Maar openheid en oprechte interesse voor een ander lijkt zeldzaam. Eigenlijk een beetje egoïstisch, mentale luiheid en wat er over blijft is gemak en lust. Of zit ik er naast?
Ja, dat soort instelling brrrrr. Maand later wil ze bij je intrekken en jaar later wil ze kindjesquote:Op maandag 27 mei 2013 19:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel in de basis heb ik de indruk dat dat bij haar zo is. Ik laat alle kaarten open en sta voor veel open. Ben meer zo van ... we zien wel. Bij haar is het eerder van "ik ben 25 en nu moet ik iemand betrouwbaar, lief vinden om me mee te settelen" tevens ook wat sociale druk en zo.
Haten is goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is dat ik je te leuk vind om te haten
Klinkt toch totaal niet gezellig? Voor iedere min heb je wel twee keer plus nodig natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef HaerdenC het volgende:
<knip>
Heeft zij dat gezegd, of heb je zelf dat idee?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef japiedevlugge het volgende:
Update van Japie en zijn verloofde: Ze was gewoon druk
We're back on track![]()
Maar goed. Japie moet wel even een beetje kalmer aan doen anders verpest ik het nog
Bal gehakt! Zak patat!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef japiedevlugge het volgende:
We're back on track![]()
Maar goed. Japie moet wel even een beetje kalmer aan doen anders verpest ik het nog
Moet jij niet daten?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Heeft zij dat gezegd, of heb je zelf dat idee?
Ja heb berichtje gekregenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Heeft zij dat gezegd, of heb je zelf dat idee?
Oef... moet je voorzichtig mee zijn... Take it slow, but don't fall behind!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja heb berichtje gekregen![]()
Maar ik had dus zo'n faal bericht gestuurd dat ik dacht dat ze niet meer zou reageren. Maar nog vrij luchtig dus de schade is beperkt. Maar in die zin dus even een beetje los laten en we zien wel
Ik hóór er ook echt die stem van Bas van Toor bij iedere keer als ik jou lees, Japie...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef japiedevlugge het volgende:
We're back on track![]()
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hóór er ook echt die stem van Bas van Toor bij iedere keer als ik jou lees, Japie...
Aan de ene kant herken ik dat wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:59 schreef japiedevlugge het volgende:
Trouwens, wat mij wel een beetje is opgevallen bij het daten en waar die dame van HaerdenC mij ook aan deed denken: Veel mensen zijn niet op zoek naar een echt iemand, maar naar hun eigen idee van een partner.
Gewoon een vriend/vriendin willen waar je allemaal dingen bij bedacht hebt. Met name wat voor leuke extra's het geeft voor je eigen leven. En dan iemand vinden waar je dat lekker op kan projecteren. Maar openheid en oprechte interesse voor een ander lijkt zeldzaam. Eigenlijk een beetje egoïstisch, mentale luiheid en wat er over blijft is gemak en lust. Of zit ik er naast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant heb ik ontdekt dat wanneer ik iemand echt leuk vind, ik niets interessanter vind dan uitvogelen wat die ander interesseert en motiveert. Niet in de zin dat ik alles wil doen wat die ander doet, maar dat ik als een soort Dr. Melphy alles wil horen vanaf het moment dat hij geboren is...
Dus het valt of staat voor mij met echt leuk vinden denk ik.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aan de ene kant herken ik dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant heb ik ontdekt dat wanneer ik iemand echt leuk vind, ik niets interessanter vind dan uitvogelen wat die ander interesseert en motiveert. Niet in de zin dat ik alles wil doen wat die ander doet, maar dat ik als een soort Dr. Melphy alles wil horen vanaf het moment dat hij geboren is...
Dus het valt of staat voor mij met echt leuk vinden denk ik.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aan de ene kant herken ik dat wel.Ja hier raken we twee zaken. Samengevat moet je enerzijds onafhankelijk zijn en een ander niet nodig hebben (geldt dus ook voor de ander, en dan sta je gelijk en hoef je elkaar niet in te perken), anderzijds moet je mentaal wel open zijn voor de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant heb ik ontdekt dat wanneer ik iemand echt leuk vind, ik niets interessanter vind dan uitvogelen wat die ander interesseert en motiveert. Niet in de zin dat ik alles wil doen wat die ander doet, maar dat ik als een soort Dr. Melphy alles wil horen vanaf het moment dat hij geboren is...
Dus het valt of staat voor mij met echt leuk vinden denk ik.
Ik denk misschien wel dat als iemand juist niet onafhankelijk is je van dat soort dingen krijgt: De ander wil te graag iemand om zich heen hebben en heeft daarom geen oog voor je als persoon. Ben je beide wel onafhankelijk dan sta je ook open voor elkaar en heb je de ruimte om van iemand te houden
Grijp ze!
Ik heb er eentje die heel veel schrijft.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een soort dronkelap op Paiq, wiens zinnen ik drie keer moet lezen...
Kopieer en plak..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een soort dronkelap op Paiq, wiens zinnen ik drie keer moet lezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Leuk bedacht, maar ik mis een beetje de /care-optiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:02 schreef habitue het volgende:
Jullie kunnen mij DM'en met naam en bedrag.
Pay-outs zijn als volgt:
Firefly3 1,3 Wie anders?
Weissman 1,5 Hosselaar dat hij er is.
Silenus 1,6
Hungry Joe 2
Dizorn 2,4
Cinderella Man 2,7
MTA 3
Spezza 8,1
Minimale inzet 10 euro
Ik heb gewoon met vijf mannen in dat rijtje geen eens contact gehad. Haha, niet zo'n goede gok..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:02 schreef habitue het volgende:
Jullie kunnen mij DM'en met naam en bedrag.
Pay-outs zijn als volgt:
Firefly3 1,3 Wie anders?
Weissman 1,5 Hosselaar dat hij er is.
Silenus 1,6
Hungry Joe 2
Dizorn 2,4
Cinderella Man 2,7
MTA 3
Spezza 8,1
Minimale inzet 10 euro
Slechte bookmaker ben ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met vijf mannen in dat rijtje geen eens contact gehad. Haha, niet zo'n goede gok..
Ja ja, nou kom op wie zet jij je geld?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar ik mis een beetje de /care-optie![]()
Diegene zal zich vanzelf wel melden
tjeempie japie, spijker, kop, en zulks....quote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja hier raken we twee zaken. Samengevat moet je enerzijds onafhankelijk zijn en een ander niet nodig hebben (geldt dus ook voor de ander, en dan sta je gelijk en hoef je elkaar niet in te perken), anderzijds moet je mentaal wel open zijn voor de ander.
Ik denk misschien wel dat als iemand juist niet onafhankelijk is je van dat soort dingen krijgt: De ander wil te graag iemand om zich heen hebben en heeft daarom geen oog voor je als persoon. Ben je beide wel onafhankelijk dan sta je ook open voor elkaar en heb je de ruimte om van iemand te houden
Mijn PM staat open!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:11 schreef ook_gek het volgende:
als ik oer schriftelijk bewijs beschrik van de naam die PD heeft gedate, dan mag ik zeker niet meer mee doen wegens handelen met voorkennis
Ik heb geen idee, er wordt hier zo ontzettend veel over en weer geslijmd... Ik hou het niet meer bijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Slechte bookmaker ben ik ook
[..]
Ja ja, nou kom op wie zet jij je geld?
Klef is het hier idd wel ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, er wordt hier zo ontzettend veel over en weer geslijmd... Ik hou het niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |