Haha, ik weet het nog niet zo goed. Hij is heel leuk en op papier past hij echt perfect bij mij! Ik mis alleen een beetje het wauw-gevoel en ik heb dat meestal óf meteen óf niet. Maar ik vind hem dus wel leuk genoeg voor een tweede date!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Succes alvast! Al een beetje kriebels ook?
Ahh, ik snap precies wat je bedoelt. Dat heb ik dus ook heel vaak. Have fun in elk geval!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Haha, ik weet het nog niet zo goed. Hij is heel leuk en op papier past hij echt perfect bij mij! Ik mis alleen een beetje het wauw-gevoel en ik heb dat meestal óf meteen óf niet. Maar ik vind hem dus wel leuk genoeg voor een tweede date!
best triest als je het mij vraagt, een wachtrij, erin willen staan zo mogelijk nog triester.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:03 schreef theKiD het volgende:
Er op fok achterkomen dat je de 3e in rij bent, en dan zulke reacties posten
Whaha
Wat wil je dan? Dat ik ze allemaal tegelijk date? Orgiedate!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
best triest als je het mij vraagt, een wachtrij, erin willen staan zo mogelijk nog triester.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die altijd alleen maar voor de wow factor gaan
Ach, je hebt geen klagen haha. Je kunt een soort 'the bachelorette' organiseren!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik ze allemaal tegelijk date? Orgiedate!
De wow' factor wordt vooral bepaald door uitstraling, aantrekkingskracht en houdingquote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die altijd alleen maar voor de wow factor gaan
moet je zelf weten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik ze allemaal tegelijk date? Orgiedate!
Daar op reagerenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:03 schreef theKiD het volgende:
Er op fok achterkomen dat je de 3e in rij bent, en dan zulke reacties posten
Whaha
Dan was het iig geen 'FOK'ker... Die zijn toch minimaal 30 cm?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Dizorn het volgende:
Ach, in de wachtrij staan. Daar ontkom je bij leuke dames toch niet aan. Maar ze kunnen het wel subtiel doen. Of op z'n rozedwergs. Zo van "Gister geneukt, zn pik was 25 cm, maar morgen mag jij het proberen".
Ja inderdaad, vooral uitstraling! Als ik nu terugdenk aan de jongens bij wie ik dat had, waren ze helemaal niet zo knap, maar hadden ze een open sociale houding, waardoor ik dacht: wauw, jij bent leuk!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
De wow' factor wordt vooral bepaald door uitstraling, aantrekkingskracht en houdinguiterlijk is niet eens het belangrijkste. Je hoeft niet knap te zijn om een wow factor te hebben in mijn mening.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Dizorn het volgende:
MTA, het was net zo leuk dat je weg was. Je voegt werkelijk niets toe weer. Met je stomme plaatjes en je huilsmilies.
Ach, in de wachtrij staan. Daar ontkom je bij leuke dames toch niet aan. Maar ze kunnen het wel subtiel doen. Of op z'n rozedwergs. Zo van "Gister geneukt, zn pik was 25 cm, maar morgen mag jij het proberen".
je vergeet het oppikken van feromonen. vooral onbewust.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
De wow' factor wordt vooral bepaald door uitstraling, aantrekkingskracht en houdinguiterlijk is niet eens het belangrijkste. Je hoeft niet knap te zijn om een wow factor te hebben in mijn mening.
Dit inderdaad....quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jij snapt hem!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef Silenus het volgende:
De hele term 'wachtrij' slaat ook nergens op. Persoon A date met Persoon B, logisch dat de anderen die willen niet aan bod komen. En nee, die anderen zijn niet automatisch 'minder' of 'stommer', persoon A heeft gewoon een date met persoon B.
Ik neem het iig nooit persoonlijk op als iemand zegt dat ze al met iemand aan het daten is en dus niet met mij kan afspreken. Ik merk daarna wel een keer of het nog wat is geworden tussen die twee, zo niet...dan kunnen we altijd nog een koffie doen.
Oh ik heb dat totaal niet, ik ben juist heel gevoelig voor hele aseksuele en slome vrouwen in een coltrui en tuinbroek.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zelf ben ik bijv. ontzettend gevoelig voor wat sexy en speelse vrouwen....
Rampen? Vertel!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit inderdaad....
Ik heb dat bij vrouwen ook... Uitstraling en aantrekkingskracht dat is er wel of dat is er niet.
Zelf ben ik bijv. ontzettend gevoelig voor wat sexy en speelse vrouwen.... helaas eindigt dat vaak in een enorme ramp.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik heb dat totaal niet, ik ben juist heel gevoelig voor hele aseksuele en slome vrouwen in een coltrui en tuinbroek.
Vraag Fas om te daten danquote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik heb dat totaal niet, ik ben juist heel gevoelig voor hele aseksuele en slome vrouwen in een coltrui en tuinbroek.
proestquote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
HJ zit nu verward in de auto, niet wetende wat hij hiervan moet denken
quote:
quote:
Als de stand intenser was geweest was het letterlijk geen gezicht.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik was pas geleden wel een wenkbrauw kwijt toen mijn aansteker een standje te hoog stond. Dat is echt geen gezicht.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als de stand intenser was geweest was het letterlijk geen gezicht.
Net een berichtje gestuurd naar iemand die hier vlakbij woont en is echt.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:46 schreef japiedevlugge het volgende:
Op OkCupid dus. Daar zitten wel wat pareltjes heb ik het idee. Heb dr 1 aangesproken en dat ging op zich vrij goed maar nu hoor ik er heel weinig meer van.
Ik zit wel eens te denken, wat als iemand die ik aanspreek mee lurkt hier?quote:
Oh, die regel had ik even gemistquote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neenee, eerst daten.. en als er een tweede komt, dan pas neuken
Nouja Andro zei dat ze zelden/nooit een tweede date had. Dan moeten ze er ook maar voor zorgen dat die memorabel wordtquote:
Moet er alleen wel écht een tweede date komen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja Andro zei dat ze zelden/nooit een tweede date had. Dan moeten ze er ook maar voor zorgen dat die memorabel wordt
Eerst die eerste even afwachten.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef Yuki het volgende:
Moet er alleen wel écht een tweede date komen.
Denk dat die hipsters mij wel zullen bevallen. Zo op het eerste gezicht een stuk leuker dan die dertien in een dozijn oproepen op RP, de net iets te oude wereldreizigers van e-matching en de verkeerde matches op paiqquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Net een berichtje gestuurd naar iemand die hier vlakbij woont en is echt.![]()
Het zit er wel vol met exchange students, au pairs en hipsters.
Het zit je wel hoog he? Dat je op de 3e plaats komtquote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daar op reageren
Niet de context weten
Niet snappen hoe het bedoeld is
Jij
Nou jongens; houd er eens over opquote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Dat je op de 3e plaats komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |