3e plek is niet echt hoogquote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Dat je op de 3e plaats komt
Ja met jou toch? Moet je snel zijn, dan staat debeterebob achter jou in mijn wachtrij!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
3e plek is niet echt hoog
En andro een fokdate?! Ik wacht op verslag
Sorry babe! Zal het niet meer doenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou jongens; houd er eens over op
Ik voel me schuldig!
Japie, ik heb dat euvel vakerquote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ik zit wel eens te denken, wat als iemand die ik aanspreek mee lurkt hier?
Maar het komt er op neer dat ze eerst een aantal dagen helemaal nergens online was, en toen wel op okcupid. Dus toen stuurde ik nog even een berichtje maar heb daar geen reactie op gekregen. Misschien dat ze t druk heeft maar goed voelt t niet aan.
Ondertussen al een beetje verder aan het kijken.
Wat heb je er voor over dat ik het niet doorlul?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Japie, ik heb dat euvel vakerGewoon flink wat aan post hoc herinterpretatie doen. En dan achteraf zeggen dat het maar een grapje was tegen de meelezende love interest. Als het verkeerd valt.
Maar dit blijft tussen jou en mij natuurlijk. Niet gelijk de hele wereld overlullen graag.
ehm... eh... kweenie hoor, maar volgens mij verklap je hier je eigen dekmantel wijsneus.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Japie, ik heb dat euvel vakerGewoon flink wat aan post hoc herinterpretatie doen. En dan achteraf zeggen dat het maar een grapje was tegen de meelezende love interest. Als het verkeerd valt.
Maar dit blijft tussen jou en mij natuurlijk. Niet gelijk de hele wereld overlullen graag.
Hihiquote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ehm... eh... kweenie hoor, maar volgens mij verklap je hier je eigen dekmantel wijsneus.
maar mensen, wees eerlijk, wat is dit toch ook een vurrukkulluk topic(huhu, ik zei ruk, woordgrap
)
Volgens mij had ik ooit in een grijs verleden nog een fles whiskey van je tegoed. Let's call it even.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over dat ik het niet doorlul?
You don't say...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
ehm... eh... kweenie hoor, maar volgens mij verklap je hier je eigen dekmantel wijsneus.
maar mensen, wees eerlijk, wat is dit toch ook een vurrukkulluk topic(huhu, ik zei ruk, woordgrap
)
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ooit in een grijs verleden nog een fles whiskey van je tegoed. Let's call it even.
[..]
You don't say...
Dat was niet mijn grapquote:
Maar jij deed lachen... en nog hard ookquote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat was niet mijn grapDat was de grap van Andromache!
Ik date alleen als ik op de 1ste plaats sta.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:22 schreef Andromache het volgende:
Tss, doe ik mijn best om dit topic links te laten liggen, en in een zwak moment kijk ik toch ff en blijkt er gewoon over mij gekletst te worden!
[..]
Ja met jou toch? Moet je snel zijn, dan staat debeterebob achter jou in mijn wachtrij!want van hem heb ik nog niks gehoord.
En zo hoort hetquote:Op zondag 26 mei 2013 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik date alleen als ik op de 1ste plaats sta.
Subtiel hoor.
lezen, vriend, lezen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik date alleen als ik op de 1ste plaats sta.
Ehm... Jawel, maar hoe dat zo?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:40 schreef theKiD het volgende:
Eet niemand hier meer een fatsoenlijke maaltijd zo rond 18 of 19 uur?
Ik gaf je gewoon een flirtcursus, en ik ben je vriend niet meisje!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
lezen, vriend, lezen.wij waren allang aan het dm'en ruim voordat debeterebob hier zijn plasje kwam doen.
neehee..... makker, mattie, gast, van dattum. dat bedoelde ik.quote:
Zo versier je mij niet, dalijk ga je me nog "maatje" noemen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef Andromache het volgende:
[..]
neehee..... makker, mattie, gast, van dattum. dat bedoelde ik.
Ah, ik trap weer eens ergens in...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik twijfel er nogal aan.. Iedereen heeft nogal honger hier lijkt het wel..
Heb net een broodje brie op, ik klap bekanntquote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik twijfel er nogal aan.. Iedereen heeft nogal honger hier lijkt het wel..
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik trap weer eens ergens in...
En ja, dat klopt geloof ik wel aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |