Zoek de versierblunder reeks maar op.quote:
Precies, en kon er de dag er na al direct om lachen! Beter op je bek gaan dan niks ondernemen.quote:
Of juis wel, durven vlotte babbel hebben op internet, maar in het echte leven hun bek niet durven open te trekken.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mja, die hebben we hier natuurlijk nietMensen met een vlotte babbel hebben geen datingsite nodig, toch?
Dat ben ik!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of juis wel, durven vlotte babbel hebben op internet, maar in het echte leven hun bek niet durven open te trekken.
Aangenaamquote:
Och ze zijn gewaarschuwd nu he..quote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohjee, nu al medelijden met die FOKker die je gaat daten.
Haha, gelukkig is een beetje sarcasme op zijn plaatsquote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohjee, nu al medelijden met die FOKker die je gaat daten.
Dat is waar ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ze zei toch dat hij een vlotte babbel had en er leuk uitzag.
Ik heb echt 8 jaar WoW gespeeld..quote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is waar ook.![]()
* habitue start WOW weer op
En je houdt van vluggertjesquote:Op maandag 27 mei 2013 13:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb echt 8 jaar WoW gespeeld..Ssst, niet doorvertellen!
Inmiddels al een hele tijd niet meer, hoor, haha
En ik heb van jou nog geen eens een dateverzoek!quote:
En dan 8ste in de rij zekerquote:Op maandag 27 mei 2013 13:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
En ik heb van jou nog geen eens een dateverzoek!![]()
Alsof die meiden die jij date niet al meer mensen gedate hebbenquote:
True, true. Maar ik ben veel te ongeduldig.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Alsof die meiden die jij date niet al meer mensen gedate hebbenHet is maar hoe je het bekijkt.
De orginele reeks is veel ouder. Ik gok ergens 2005 a 2006. Want de meeste blunders die ik maakte was in die periode van stappen meen ik mij te herinneren.quote:
Nee nee, daar heb ik nog geen date mee gepland. Maar vanavond misschien een date!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Maar pink.. een date met MTA. En wie nog meer?
Met wie, wat ga je doen.. waar.. etc etc?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nee nee, daar heb ik nog geen date mee gepland. Maar vanavond misschien een date!
Met een FOK!ker! Dus dat wordt mijn eerste FOK!datequote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met wie, wat ga je doen.. waar.. etc etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |