Ik ben al wat ouder he ... dus hormonaal al beetje tot rust gekomen en zoquote:Op maandag 27 mei 2013 17:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat kan hij natuurlijk altijd nog testen.
Kijk dat is presies wat ik bedoel ... gewoon een beetje intresse tonen in de intresses van je partner is toch wel aangenaam als je een relatie hebt of wil want dat is wel waar ze duidelijk op aanstuurt ... voor mijn part weet ze gewoon dat het een witte oldtimer is met vier wielen maar in het weekend eens met de oldtimer en een picknick korfje een tochtje maken ... of eens naar de ardennen rijden en een terrasje doen is meer dan enkel oldtimer. Dat is voor mij ook beetje tijd samen spenderen, genieten van de omgeving, de mensen die vrolijke glimlach krijgen als je langs rijdt of ergens stopt :-) nu dat is waarschijnlijk ook omdat ik liefhebber ben als je er niets mee hebt kan ik me wel inbeelden dat het je allemaal minder doet.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef japiedevlugge het volgende:
Klinkt als een match voor Japie![]()
![]()
Heb ook wel van die dingen, maar als je dan ook nog helemaal bij jezelf blijft en de ander niet tegemoet wil komen dan kan ik me voorstellen dat het lastig wordt. Komt toch een beetje egoïstisch over, als jij het nou leuk vind om in zon karretje te rijden dan mag ze wel even enthousiast mee doen. Het kan een teken zijn van dat ze het idee van een vriend leuker vind, dan het daadwerkelijk samen zijn met jou als persoon. Maar goed dat hangt er vanaf wat je verder van elkaar verwacht en hoe het verder verloopt.
Ik heb er geen reet mee, maar ik zou met plezier in die oldtimer van je springen als ik je date was.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Kijk dat is presies wat ik bedoel ... gewoon een beetje intresse tonen in de intresses van je partner is toch wel aangenaam als je een relatie hebt ... voor mijn part weet ze gewoon dat het een witte oldtimer is met vier wielen maar in het weekend eens met de oldtimer en een picknick korfje een tochtje maken ... of eens naar de ardennen rijden en een terrasje doen is meer dan enkel oldtimer. Dat is voor mij ook beetje tijd samen spenderen, genieten van de omgeving, de mensen die vrolijke glimlach krijgen als je langs rijdt of ergens stopt :-) nu dat is waarschijnlijk ook omdat ik liefhebber ben als je er niets mee hebt kan ik me wel inbeelden dat het je allemaal minder doet.
en dat is dan nog maar FB ... zij stuurt echt aan op serieuze relatie en zo ... dat is wat ik ook een beetje tegenstrijdig vind. Heb geen zin om in een relatie te zitten waarbij ik gewoon in het algemeen een verstandige keuze ben of zoquote:Op maandag 27 mei 2013 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs ik vraag belangstellend naar de voetbalclub van mijn FBIk drijf wel weg in gedachten en ik moet me inhouden mijn trommelvliezen niet door te prikken als hij vervolgens hele verhandelingen houdt... Maar ik vraaaaaaaag het wel
Bedenk eerst maar eens of jij uberhaupt met haar wil zijn, zoals ze is.. ongeacht wat zij voor jou voeltquote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef HaerdenC het volgende:
Heb geen zin om in een relatie te zitten waarbij ik gewoon in het algemeen een verstandige keuze ben of zo
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb er geen reet mee, maar ik zou met plezier in die oldtimer van je springen als ik je date was.
Als je iemand echt leuk vindt ga je er denk ik echt niet zo mee om.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
en dat is dan nog maar FB ... zij stuurt echt aan op serieuze relatie en zo ... dat is wat ik ook een beetje tegenstrijdig vind. Heb geen zin om in een relatie te zitten waarbij ik gewoon in het algemeen een verstandige keuze ben of zo
Cool! Ik heb ook een witte oldtimer, alleen twee keer zo grootquote:
Ben heel duidelijk hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vindt ga je er denk ik echt niet zo mee om.
Ik zou in het begin al wel gelijk duidelijk zijn. Niet dat hij ineens denkt met heel iemand anders te maken hebben dan ik daadwerkelijk ben, maar ik zou met liefde meegaan naar dingen die me niet boeien als iemand die ik leuk vind ze leuk vindt.
Idd.quote:
Ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan maar inderdaad het is redelijk irritant ... in resto echt zo vragen van "en wat zit daar in? ah dat lust ik niet, En wat zit daar in? Ah ok dan neem ik dat maar zonder ... "quote:Op maandag 27 mei 2013 17:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Idd.
"Dat lust ik nieeeeettttt, en dat ook niieeettt" Jeez ben je 10 ofzo
Er is voor mij een heel groot verschil tussen niks lusten en niks proevenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:59 schreef Joysa het volgende:
Zeik niet zo over moeilijke eters.Ik lust ook echt niks, alsof dat zo handig is voor mezelf.
Op lange termijn gaat zoiets zwaar irriteren jaquote:Op maandag 27 mei 2013 18:00 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan maar inderdaad het is redelijk irritant ... in resto echt zo vragen van "en wat zit daar in? ah dat lust ik niet, En wat zit daar in? Ah ok dan neem ik dat maar zonder ... "
Eerlijk ik had op dat moment zo iets, dat doet mijn 6.5 jarige zoon ... maar als je 25 bent.
Ik ben in/door mijn vorige relatie van "ik lust alleen bloemkool" naar "taugé lust ik echt niet" opgeschoven, dus er is nog hoopquote:Op maandag 27 mei 2013 18:00 schreef Cue_ het volgende:
Nouja ik ben/was ook niet de makkelijkste eter en als ze zeiden van "proef eens!!" dan werkte dat alleen maar averechts. Maar naar mate je volwassen wordt wil je zelf (neem ik aan) ook gewoon meer dingen proberen enzo. Dus gaat het vanzelf
Ik heb met mijn zoon de afspraak gemaakt dat hij 5 dingen mag kiezen die hij niet lust, al de rest eten we netjes. Ook maar van iemand anders over genomen maar de mijne zal later dat probleem alvast niet hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op lange termijn gaat zoiets zwaar irriteren ja
Ik moest vroeger ook gewoon alles eten hoor, dus dat werkt nietquote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb met mijn zoon de afspraak gemaakt dat hij 5 dingen mag kiezen die hij niet lust, al de rest eten we netjes. Ook maar van iemand anders over genomen maar de mijne zal later dat probleem alvast niet hebben
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb met mijn zoon de afspraak gemaakt dat hij 5 dingen mag kiezen die hij niet lust, al de rest eten we netjes. Ook maar van iemand anders over genomen maar de mijne zal later dat probleem alvast niet hebben
Ik echt nietquote:Op maandag 27 mei 2013 18:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat ook echt aan mijn ouders te danken.
Nie mokken lekker wokkenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben in/door mijn vorige relatie van "ik lust alleen bloemkool" naar "taugé lust ik echt niet" opgeschoven, dus er is nog hoop
Maar deze lijst heeft wel heel veel verzamelde grote minpunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |