Ja heb berichtje gekregenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Heeft zij dat gezegd, of heb je zelf dat idee?
Oef... moet je voorzichtig mee zijn... Take it slow, but don't fall behind!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja heb berichtje gekregen![]()
Maar ik had dus zo'n faal bericht gestuurd dat ik dacht dat ze niet meer zou reageren. Maar nog vrij luchtig dus de schade is beperkt. Maar in die zin dus even een beetje los laten en we zien wel
Ik hóór er ook echt die stem van Bas van Toor bij iedere keer als ik jou lees, Japie...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef japiedevlugge het volgende:
Update van Japie en zijn verloofde: Ze was gewoon druk
We're back on track![]()
Maar goed. Japie moet wel even een beetje kalmer aan doen anders verpest ik het nog
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hóór er ook echt die stem van Bas van Toor bij iedere keer als ik jou lees, Japie...
Aan de ene kant herken ik dat wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:59 schreef japiedevlugge het volgende:
Trouwens, wat mij wel een beetje is opgevallen bij het daten en waar die dame van HaerdenC mij ook aan deed denken: Veel mensen zijn niet op zoek naar een echt iemand, maar naar hun eigen idee van een partner.
Gewoon een vriend/vriendin willen waar je allemaal dingen bij bedacht hebt. Met name wat voor leuke extra's het geeft voor je eigen leven. En dan iemand vinden waar je dat lekker op kan projecteren. Maar openheid en oprechte interesse voor een ander lijkt zeldzaam. Eigenlijk een beetje egoïstisch, mentale luiheid en wat er over blijft is gemak en lust. Of zit ik er naast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant heb ik ontdekt dat wanneer ik iemand echt leuk vind, ik niets interessanter vind dan uitvogelen wat die ander interesseert en motiveert. Niet in de zin dat ik alles wil doen wat die ander doet, maar dat ik als een soort Dr. Melphy alles wil horen vanaf het moment dat hij geboren is...
Dus het valt of staat voor mij met echt leuk vinden denk ik.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aan de ene kant herken ik dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant heb ik ontdekt dat wanneer ik iemand echt leuk vind, ik niets interessanter vind dan uitvogelen wat die ander interesseert en motiveert. Niet in de zin dat ik alles wil doen wat die ander doet, maar dat ik als een soort Dr. Melphy alles wil horen vanaf het moment dat hij geboren is...
Dus het valt of staat voor mij met echt leuk vinden denk ik.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aan de ene kant herken ik dat wel.Ja hier raken we twee zaken. Samengevat moet je enerzijds onafhankelijk zijn en een ander niet nodig hebben (geldt dus ook voor de ander, en dan sta je gelijk en hoef je elkaar niet in te perken), anderzijds moet je mentaal wel open zijn voor de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant heb ik ontdekt dat wanneer ik iemand echt leuk vind, ik niets interessanter vind dan uitvogelen wat die ander interesseert en motiveert. Niet in de zin dat ik alles wil doen wat die ander doet, maar dat ik als een soort Dr. Melphy alles wil horen vanaf het moment dat hij geboren is...
Dus het valt of staat voor mij met echt leuk vinden denk ik.
Ik denk misschien wel dat als iemand juist niet onafhankelijk is je van dat soort dingen krijgt: De ander wil te graag iemand om zich heen hebben en heeft daarom geen oog voor je als persoon. Ben je beide wel onafhankelijk dan sta je ook open voor elkaar en heb je de ruimte om van iemand te houden
Grijp ze!
Ik heb er eentje die heel veel schrijft.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een soort dronkelap op Paiq, wiens zinnen ik drie keer moet lezen...
Kopieer en plak..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een soort dronkelap op Paiq, wiens zinnen ik drie keer moet lezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Leuk bedacht, maar ik mis een beetje de /care-optiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:02 schreef habitue het volgende:
Jullie kunnen mij DM'en met naam en bedrag.
Pay-outs zijn als volgt:
Firefly3 1,3 Wie anders?
Weissman 1,5 Hosselaar dat hij er is.
Silenus 1,6
Hungry Joe 2
Dizorn 2,4
Cinderella Man 2,7
MTA 3
Spezza 8,1
Minimale inzet 10 euro
Ik heb gewoon met vijf mannen in dat rijtje geen eens contact gehad. Haha, niet zo'n goede gok..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:02 schreef habitue het volgende:
Jullie kunnen mij DM'en met naam en bedrag.
Pay-outs zijn als volgt:
Firefly3 1,3 Wie anders?
Weissman 1,5 Hosselaar dat hij er is.
Silenus 1,6
Hungry Joe 2
Dizorn 2,4
Cinderella Man 2,7
MTA 3
Spezza 8,1
Minimale inzet 10 euro
Slechte bookmaker ben ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met vijf mannen in dat rijtje geen eens contact gehad. Haha, niet zo'n goede gok..
Ja ja, nou kom op wie zet jij je geld?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar ik mis een beetje de /care-optie![]()
Diegene zal zich vanzelf wel melden
tjeempie japie, spijker, kop, en zulks....quote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja hier raken we twee zaken. Samengevat moet je enerzijds onafhankelijk zijn en een ander niet nodig hebben (geldt dus ook voor de ander, en dan sta je gelijk en hoef je elkaar niet in te perken), anderzijds moet je mentaal wel open zijn voor de ander.
Ik denk misschien wel dat als iemand juist niet onafhankelijk is je van dat soort dingen krijgt: De ander wil te graag iemand om zich heen hebben en heeft daarom geen oog voor je als persoon. Ben je beide wel onafhankelijk dan sta je ook open voor elkaar en heb je de ruimte om van iemand te houden
Mijn PM staat open!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:11 schreef ook_gek het volgende:
als ik oer schriftelijk bewijs beschrik van de naam die PD heeft gedate, dan mag ik zeker niet meer mee doen wegens handelen met voorkennis
Ik heb geen idee, er wordt hier zo ontzettend veel over en weer geslijmd... Ik hou het niet meer bijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Slechte bookmaker ben ik ook
[..]
Ja ja, nou kom op wie zet jij je geld?
Klef is het hier idd wel ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, er wordt hier zo ontzettend veel over en weer geslijmd... Ik hou het niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |