Buzz zijn jeugd:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef dop het volgende:
buzz gaat ons even inwijden in de rotterdamse onderwereld.
lol dan moet je niet over je eigen jeugd beginnen dat is heel erg lang geleden.
Ja, daar heb je gelijk in. Mijn tienerjaren liggen al zo'n dertig jaar achter me. Maar ik zei toch ook helemaal niet dat Kaas verkeerd woont, is het wel? Schitterend uitzicht vanuit een na-oorlogse flat, zoals ze dat in Rotterdam plegen te noemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef dop het volgende:
buzz gaat ons even inwijden in de rotterdamse onderwereld.
lol dan moet je niet over je eigen jeugd beginnen dat is heel erg lang geleden.
Plaatje van een case study van je opleiding? Who is the Good, the Bad and the Ugly soms?quote:
Hehe plaatje van google searchquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Plaatje van een case study van je opleiding? Who is the Good, the Bad and the Ugly soms?
Aparte fetisj als je dit soort plaatjes op voorraad hebt of er naar zoekt. Maar ja, iedere gek heeft z'n gebrek zei mijn oma vroeger al.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:02 schreef Patroon het volgende:
MCH:
Ik heb een nieuwe foto:
[ afbeelding ]
hij vraagt er nergens om he? Ik bied het aan. Want ondanks dat ik geen lease auto heb en niet meer dan dubbel modaal verdien kan er bij mij best wat vanaf om mijn medefietser te helpen als die in nood zit. En als jij dat niet wilt doen, prima, dat siert je, maar heb nu eens een keer het fatsoen om iets niet af te fakkelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Aston Martin gok ik op.
Maar alles is relatief natuurlijk, een VW Phaeton zal ook wel duurder zijn dan een verpauperd dijkhuisje om eens wat te noemen.
Maar Zelva is dus aan het fietsen. Hopen maar dat hij/zij?? geen lekke band krijgt want dan komt zo te lezen de hele afbetalingsregeling gelijk in gevaar, en kunnen we een ellenlang verhaal verwachten waarom een inzamelingsactie toch echt nodig is...... Gaat nu vast even alle overjarige half sleets biba's en biba's hier vast bij elkaar zoeken. Paar zakken overjarige wielerkleding maat L ligt hier ook nog wel.
Een ander mag mijn versleten cassette en bijbehorende ketting wel hebben, rijdt niet meer perfect maar kan je nog zeker 2-3k km op doorfietsen zonder dat hij overslaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hij vraagt er nergens om he? Ik bied het aan. Want ondanks dat ik geen lease auto heb en niet meer dan dubbel modaal verdien kan er bij mij best wat vanaf om mijn medefietser te helpen als die in nood zit. En als jij dat niet wilt doen, prima, dat siert je, maar heb nu eens een keer het fatsoen om iets niet af te fakkelen.
Ik woon gewoon in NL, ergens in de buurt van Gripper, maar ben gewoon veel te veel op reis om een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen. Afgelopen week b.v. weer 4 dagen Londen en dan op donderdag met een vertraagde vlucht om 23:30 op Schiphol aankomen om ergens om 2 uur 's nachts je nest in te kunnen duiken is ook niet echt prestatie bevorderend. Volgende week weer 4 dagen Boekarest, en dat zijn geen vakanties als je dat weer eens op vrijdag op elf uur ' s avondspits binnen rolt. Dan sla ik maar weer een clubrit op zaterdag over, begrijp je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hehe plaatje van google search. Heb je nu in Nederland een vast huis of woon je in het buitenland?
precies maar ik weet niet of hij het ook wil accepteren of uberhaupt nodig heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Een ander mag mijn versleten cassette en bijbehorende ketting wel hebben, rijdt niet meer perfect maar kan je nog zeker 2-3k km op doorfietsen zonder dat hij overslaat.
Ja dat snap ik, die gebroken nachten zijn funest voor een goede opbouw van je conditie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in NL, ergens in de buurt van Gripper, maar ben gewoon veel te veel op reis om een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen. Afgelopen week b.v. weer 4 dagen Londen en dan op donderdag met een vertraagde vlucht om 23:30 op Schiphol aankomen om ergens om 2 uur 's nachts je nest in te kunnen duiken is ook niet echt prestatie bevorderend. Volgende week weer 4 dagen Boekarest, en dat zijn geen vakanties als je dat weer eens op vrijdag op elf uur ' s avondspits binnen rolt. Dan sla ik maar weer een clubrit op zaterdag over, begrijp je?
Maar ik klaag niet, baal wel dat ik te weinig fiets.
Hè kleine jokkebrok, ga eens begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hij vraagt er nergens om he? Ik bied het aan. Want ondanks dat ik geen lease auto heb en niet meer dan dubbel modaal verdien kan er bij mij best wat vanaf om mijn medefietser te helpen als die in nood zit. En als jij dat niet wilt doen, prima, dat siert je, maar heb nu eens een keer het fatsoen om iets niet af te fakkelen.
als je zo bekend bent met de Rotterdamse onderwereld van toen , wie is De Diamond?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Mijn tienerjaren liggen al zo'n dertig jaar achter me. Maar ik zei toch ook helemaal niet dat Kaas verkeerd woont, is het wel? Schitterend uitzicht vanuit een na-oorlogse flat, zoals ze dat in Rotterdam plegen te noemen.
@kaas: het zijn niet mijn vrienden, maar ik noem het (goede) bekenden.
Zon? Hier is het al 3 dagen regen/bewolkt/kutweerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef tes.je het volgende:
Ga eens fietsen in plaats van telkens die eindeloze onzinnige discussies te voeren. Als Zelva (hoi!) iets nodig heeft, dan zijn er vast genoeg mensen on dit topic die 'm willen helpen.
En dan nu iets veel belangrijkers: ik heb gefietst! Vanochtend 65 km gedaan, ging lekker! Wel veel wind, maar de zon maakt alles goed.
Oh, en als vrouw zijnde voel ik me trots dat ik door geen een man ben ingehaald, maar zelf wel mannen heb ingehaald.
Doppie toch, wie zegt er nu dat ik bekend ben met, of vertoef in zoals jij probeert te suggereren, de Rotterdamse onderwereld? En ik hou me al helemaal niet bezig met de achterlijke pillenslikkers sport die kickboksen wordt genoemd. Man ik ben er al heel wat jaren weg en als ik er al kom, is het nooit verder dan de Stadionweg tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef dop het volgende:
[..]
als je zo bekend bent met de Rotterdamse onderwereld van toen , wie is De Diamond?
Ik heb niet zo'n Garmin koelkast aan mijn fiets hangen, en hoef echt de ware lengte niet met een E- versie te compenseren. Ik krijg ook nooit klachten....quote:
qoute ff waar ik zeg dat je in de rotterdamse onderwereld vertoeftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Doppie toch, wie zegt er nu dat ik bekend ben met, of vertoef in zoals jij probeert te suggereren, de Rotterdamse onderwereld? En ik hou me al helemaal niet bezig met de achterlijke pillenslikkers sport die kickboksen wordt genoemd. Man ik ben er al heel wat jaren weg en als ik er al kom, is het nooit verder dan de Stadionweg tegenwoordig.
Maar wil je toch antwoord op je raadseltje? Ik zal het niet verklappen maar iets met een D en een R of zo? Fietsmaatje van je die nu het gras van de andere kant ligt te bekijken?
Laten we maar ophouden ja, mijn interpretatie is blijkbaar een andere dan de jouwe. En het is allang niet meer fiets gerelateerd zoals lieftallige Tes.je al terecht opmerkte.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:43 schreef dop het volgende:
[..]
qoute ff waar ik zeg dat je in de rotterdamse onderwereld vertoeft
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Laten we maar ophouden ja, mijn interpretatie is blijkbaar een andere dan de jouwe. En het is allang niet meer fiets gerelateerd zoals lieftallige Tes.je al terecht opmerkte.
dat vraagt toch om uitleg , of was je toch een beetje interessant aan het doen ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Kaas, jij mag er dan wonen, maar ik denk dat ik het wereldje daar ff beter ken dan jij.
John Bestebreurtje .... Do i need to say more?
Fout fout fout. Wat val jij hier door de mand zeg! Ramon Dekkers is de naam.... Dus nooit meer zeggen dat Buzz onzin zit te verkopen.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:43 schreef dop het volgende:
[..]
qoute ff waar ik zeg dat je in de rotterdamse onderwereld vertoeft
antwoord op het raadsel is oosterbaan.
hap hapquote:
Van waar tot waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:43 schreef nodisch18 het volgende:
lekker 75 km in schitterend weer gefietst. Mijn beste tijd op de oude holleweg flink kunnen verbeteren. Van + 4 minuten naar net onder de 3.
Volgende week ga ik naar de ventoux. Heb der zin in!
Wat maakt het voor verschil voor Strava welke telefoon je kiest?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wie gebruiken er hier een Iphone 4 voor Strava? Ik kan nieuwe mobiel uitkiezen en wil kiezen tussen Samsung Galaxy S3 mini en Iphone...
Ja, Een Xperia Z is veel beter.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom een 4 nemen? Die zijn traag man
Geen verstand van. De Galaxy S3 mini heeft mijn vriendin en die is mij snel genoeg. Zit ook 2x 1ghz processor in. In de Iphone zit 0,8ghz in?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom een 4 nemen? Die zijn traag man
Ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef mincemeat het volgende:
Strava werkt toch via GPS? En niet via 3G?
Moet sowieso een nieuw abo, betaal nu 40 euro voor 300 minuten en 1000mb internet, terwijl ik naar 23,50 kan voor 275min en 500mb internet (ruim voldoende voor mij)quote:
Ja dit maakt op een of andere manier wel uit, want op me vaders telefoon registreert hij soms niet elk stukje en daar heb ik met mijn s3 geen last van. Mn vader heeft ren galaxy y denk ik of iets in die richting.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat maakt het voor verschil voor Strava welke telefoon je kiest?
ik betaal 10 euro voor onbeperkt i-net bij KPN!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moet sowieso een nieuw abo, betaal nu 40 euro voor 300 minuten en 1000mb internet, terwijl ik naar 23,50 kan voor 275min en 500mb internet (ruim voldoende voor mij)
@nodisch:
Ik heb nu een mobiel met 1280mAh en kan met vliegtuigmodus wel 10uur loggen.
Op een iPhone sparen ze niet op slechte GPS modules. Meestal heeft mijn iPhone 4 sneller de locatie bepaald dan mijn Z.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dit maakt op een of andere manier wel uit, want op me vaders telefoon registreert hij soms niet elk stukje en daar heb ik met mijn s3 geen last van. Mn vader heeft ren galaxy y denk ik of iets in die richting.
Met de Z kan ik 20 uur loggen en dan alleen data uitgeschakeld. Met vliegtuismodus moet ik de 30 wel halen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moet sowieso een nieuw abo, betaal nu 40 euro voor 300 minuten en 1000mb internet, terwijl ik naar 23,50 kan voor 275min en 500mb internet (ruim voldoende voor mij)
@nodisch:
Ik heb nu een mobiel met 1280mAh en kan met vliegtuigmodus wel 10uur loggen.
ik heb een samsung galaxy xcover, hij is wel goed waterdicht maar ik vind m traag in gebruik en 't geheugen en de battery had groter moeten zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Xperia Z dus. Poeh, ik begin bijna te spammen nu.
ja lekker belangrijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:12 schreef Gripper het volgende:
Verder vind ik de discussie over de Rotterdamse maffia en wie er het meest gelijk heeft weer van een droevig nieuw dieptepunt qua niveau.
Grip hoeveel batterij had jij nog over na de 11stedentocht?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:12 schreef Gripper het volgende:
Ik heb de iPhone 4 patroon. Snel zat en logt prima nauwkeurig, ook onder de bomen. Logt op een volle batterij een complete ivo-300, dus dan is ie voor jou vast ook wel goed genoeg![]()
Verder vind ik de discussie over de Rotterdamse maffia en wie er het meest gelijk heeft weer van een droevig nieuw dieptepunt qua niveau.
De Z mag je ook niet vergelijken met dat toestel denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik heb een samsung galaxy xcover, hij is wel goed waterdicht maar ik vind m traag in gebruik en 't geheugen en de battery had groter moeten zijn
Ik zou gewoon voor Polar kiezen. Ook die hebben goedkopere modellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef nickhguitar het volgende:
Om er nog even op terug te komen. Weten jullie nog goedkope goede hartslagmeters? Ik zat zelf te denken aan de beurer Pm26, jullie nog tips toevallig?
kletsen met zijn mafiamaatjes!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat doe je dan de hele tijd met dat ding?
Heb je toevallig een bepaald type welke je kan aanbevelen? Er zijn er behoorlijk wat zie ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor Polar kiezen. Ook die hebben goedkopere modellen.
Dit is de goedkoopste van de huidige modellen lijn: http://www.polar.com/nl/producten/kom_in_beweging/fitness/FT1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb je toevallig een bepaald type welke je kan aanbevelen? Er zijn er behoorlijk wat zie ik
bellenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat doe je dan de hele tijd met dat ding?
hij moet het allebei vanwege zijn werkquote:
Ik denk dat je dat met geen enkele telefoon gaat redden, of het zal op het randje zijn met een splinternieuwe batterij er in. Een Blackberry kun je zowiezo vergeten, lang genoeg voor mijn 4 uur max ritten maar dan houdt het ook wel op. Kaas had in die 300 km rit toch precies hetzelfde. Even nakijken dus hou lang die phone het uithield.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:59 schreef Patroon het volgende:
Ja maar ik vind Strava wel belangrijk voor de batterij omvang om ook bijvoorbeeld de Marmotte te kunnen loggen.
Die dingen zijn zo zwaar, die wil je in de Marmotte niet als ballast meenemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:01 schreef nodisch18 het volgende:
kijk voor welke foon een goede extended battery beschikbaar is. heb ik ook recent gekocht. Scheelt echt enorm veel en je hebt natuurlijk altijd de originele als backup bij je.
Ik had na 6,5 uur nog 69% accu. Tel maar uit hoe lang die het in totaal uit zou houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat met geen enkele telefoon gaat redden, of het zal op het randje zijn met een splinternieuwe batterij er in. Een Blackberry kun je zowiezo vergeten, lang genoeg voor mijn 4 uur max ritten maar dan houdt het ook wel op. Kaas had in die 300 km rit toch precies hetzelfde. Even nakijken dus hou lang die phone het uithield.
Als de aanbieding te goed is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo........quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef Oksel het volgende:
Kenmerkend voor Buzz, whatsnew!
Garmin 800 logt de laatste tijd slecht. Eigenlijk doettie niets meer. Zal wel liggen aan het feit dat ik de hele week nog niet gefietst heb..
De iPhone doet dat dus best zoals ik hierboven al zei. De hele 300 km gelogd, 13 uur lang. Nog net 2% over om te kunnen uploadenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat met geen enkele telefoon gaat redden, of het zal op het randje zijn met een splinternieuwe batterij er in. Een Blackberry kun je zowiezo vergeten, lang genoeg voor mijn 4 uur max ritten maar dan houdt het ook wel op. Kaas had in die 300 km rit toch precies hetzelfde. Even nakijken dus hou lang die phone het uithield.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo zwaar, die wil je in de Marmotte niet als ballast meenemen.
Zet je dat ding straks wel ff uit. Want het is hoogst onbeleefd om een phone aan te hebben in een sterren restaurant.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:12 schreef Gripper het volgende:
Ik heb de iPhone 4
Oke, wist ik niet. Wij mogen van bedrijfswege niet zo'n appel dingetje en moeten het met een brakke Blackberry doen. Goed voor de mails en bellen maar al de rest is een ramp, inclusief de batterij duur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
De iPhone doet dat dus best zoals ik hierboven al zei. De hele 300 km gelogd, 13 uur lang. Nog net 2% over om te kunnen uploaden![]()
Dus 8 uur marmotte moet ook geen enkel probleem zijn.
Niet met je eens, tijdens de AGR heb ik de telefoon 10uur gelogd (incl. stilstaan) en nog 20% batterij over. Tijdens de Elfstedentocht heeft de mobiel zeker 8uur aangestaan (incl. stilstaan), continue loggen en nog 30% batterij over.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar die Samsung galaxy S3 is ook een gigantisch ding. Ik moet meer mee hebben tijdens de Marmottequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
Tijdens die tocht van ongeveer 11,5 uur rond het ijselmeer zat ik op nog 45% batterij met afentoe een whatsappje sturen en wat foto's maken
Ik geloof dat ik deze had als eerste....... (maar toen zal jij nog liquid geweest zijn). Maar tegenwoordig de "trotse" bezitter van een brakke BB 9860quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet met je eens, tijdens de AGR heb ik de telefoon 10uur gelogd (incl. stilstaan) en nog 20% batterij over. Tijdens de Elfstedentocht heeft de mobiel zeker 8uur aangestaan (incl. stilstaan), continue loggen en nog 30% batterij over.
http://app.strava.com/activities/48599136
edit: zie net de anderen mij al voren waren..
Maar een Pocket line swing uit jouw tijd doet het inderdaad wat minder lang
[ afbeelding ]
In Hoogezand toevallig? Misschien kom ik wel weer foto's makenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:42 schreef Tommeke het volgende:
Gatver. Heb me in geschreven voor een criterium morgen. Geen zin in
hup rijje goeftedoemequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:42 schreef Tommeke het volgende:
Gatver. Heb me in geschreven voor een criterium morgen. Geen zin in
Het is wel een Veloce mix. Cranks en remmen zijn geen Veloce. En die naven, heb ik nog nooit van gehoord, al zegt dat niks hoor. Maar het zijn wel zaken die redelijk kritisch kunnen zijn. Zadel is er eentje van 25 euro die echt niet lekker zit, en je moet nog wel even een setje pedalen er bij rekenen. Mede gezien de spaakdikte denk ik dat het een 9,5 kg of daaromtrend fiets zal zijn. En dan ligt het er dus aan waar je nu op fietst of je zoveel beter af bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef muzas het volgende:
Bij salden staat een redelijk geprijste Impulso in maat 61... Als ik de geometrietabel mag geloven is dat mijn maat.
Veloce... Na wat googlen lijkt dat qua kwaliteit redelijk overeen te komen met 105?
Hij is een hap goedkoper dan de TCR die ik op het oog had...
En ik zou kiezen voor kunstof/carbon bidonhouders in plaats van de Aluminium die er nu op gemonteerd worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef muzas het volgende:
Bij salden staat een redelijk geprijste Impulso in maat 61... Als ik de geometrietabel mag geloven is dat mijn maat.
Veloce... Na wat googlen lijkt dat qua kwaliteit redelijk overeen te komen met 105?
Hij is een hap goedkoper dan de TCR die ik op het oog had...
Dat bedoel ik dus. Ik heb het regelmatig zien gebeuren, upgrade na upgrade en uiteindelijk kost het dan ook nog een behoorlijke bom duiten extra. Maar inderdaad een setje wielen voor minder dan 100 euro kan. Stond net nog een paar bandjes te monteren op een setje Shimano RS00 die ik pas voor 89 euro op de kop getikt heb en waarvan ik slechts het achterwiel gebruik om te Tacxen. Leuke reserve wielen om eens iemand met een kromme velg te helpen die morgen ook weer wil fietsen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ja hij heeft een fitnessbike dus upgrade zal het wel zijn, en nieuwe wielen kan je na 2 jaar ook wel kopen voor 100/200 Euro.
Thnx. Zadel, ja... Weet niet wat er op die giant zit, maar ooit een goed zadel kopen is natuurlijk altijd een goede aankoop.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is wel een Veloce mix. Cranks en remmen zijn geen Veloce. En die naven, heb ik nog nooit van gehoord, al zegt dat niks hoor. Maar het zijn wel zaken die redelijk kritisch kunnen zijn. Zadel is er eentje van 25 euro die echt niet lekker zit, en je moet nog wel even een setje pedalen er bij rekenen. Mede gezien de spaakdikte denk ik dat het een 9,5 kg of daaromtrend fiets zal zijn. En dan ligt het er dus aan waar je nu op fietst of je zoveel beter af bent.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ja hij heeft een fitnessbike dus upgrade zal het wel zijn, en nieuwe wielen kan je na 2 jaar ook wel kopen voor 100/200 Euro.
Ik ging er van uit dat de meesten hier salden wel wisten te vinden... Maar idd... Gelukkig is kaas attent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik zou kiezen voor kunstof/carbon bidonhouders in plaats van de Aluminium die er nu op gemonteerd worden.
Edit: Oh, en plemp gewoon de link naar die fiets hier neer, dan kunnen de experts wat beter beoordelen hoe goed die fiets is.
Heb nu 2 xlc gevallen van alu. Prima. Houden alles goed vast. Neem die gewoon mee naar een nieuwe fiets.quote:
Ik rijd al op mijn fitnessgeval met SPD-SLquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
en je moet nog wel even een setje pedalen er bij rekenen.
Als in dik..? Als in stevig?quote:Mede gezien de spaakdikte denk ik dat het een 9,5 kg of daaromtrend fiets zal zijn.
Dit niets voor je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik rijd al op mijn fitnessgeval met SPD-SL
[..]
Als in dik..? Als in stevig?Is wellicht juist een voordeel gezien mijn gewicht?
Ja zeker, ben alle opties een beetje aan het bekijken. Vind alleen bij die duitse bakken die lasnaden bij de balhoofdbuis echt lelijk. Heeft mijn cube nu ook...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit niets voor je?
http://www.canyon.com/_nl/outlet/article.html?o=AS1004310
Klopt. Van alle opties in mijn ogen wel de mooiste. Of iig minst saaie. Moet wel een zwart stuurlint (en dus zadel) op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit die Bianchi.
Die nasladen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef MCH het volgende:
Heeft Lidl hier nou een scherp geprijsde fiets of is dit niks?
http://www.lidl.de/de/Fah(...)Gang-SHIMANO-Ultegra
Dat valt bij Canyon wel mee. Bij het wit valt het minder op in ieder geval. Bij zwart valt het meer op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja zeker, ben alle opties een beetje aan het bekijken. Vind alleen bij die duitse bakken die lasnaden bij de balhoofdbuis echt lelijk. Heeft mijn cube nu ook...
[..]
Klopt. Van alle opties in mijn ogen wel de mooiste. Of iig minst saaie. Moet wel een zwart stuurlint (en dus zadel) op.
Dat heb je nu eenmaal altijd bij de goedkoopste frames uit een range. Is slechts een kwestie van tijdsbesparing tov vlakslijpen en bijplamuren. Maar daarom zeker niet slechter, wellicht sterker. En als je op een "naked" base frame wilt rijden hoort het er gewoon bij. Bij een titanium frame worden de lasnaden tenslotte ook niet weggeslepen, al zijn die lasschubben dan altijd wel wat netter gelegd.quote:
Dat zal best, maar als net iemand zegt dat hij lasnaden niet mooi vind, dan ga je hem natuurlijk geen frame aansmeren met joekels van nasladen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat heb je nu eenmaal altijd bij de goedkoopste frames uit een range. Is slechts een kwestie van tijdsbesparing tov vlakslijpen en bijplamuren. Maar daarom zeker niet slechter, wellicht sterker. En als je op een "naked" base frame wilt rijden hoort het er gewoon bij. Bij een titanium frame worden de lasnaden tenslotte ook niet weggeslepen, al zijn die lasschubben dan altijd wel wat netter gelegd.
Vanavond wat aan het afstellen geweest en nieuwe ketting erop gezet. Morgen ga ik naar een wedstrijd (waar het nog afwachten is of er wel gezwommen mag worden) maar die doe ik nog op de concorde. Volgende week trainingsweekend, met zondag een wedstrijd, waar ik de fiets ook nog niet mee naar toe neem. Wil eerst fatsoenlijk hebben getraind met de fiets voor ik ermee ga knallen.quote:
Klopt. Nee, had vorig jaar iets anders. Ben nu klaar wakker op een of andere manierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
In Hoogezand toevallig? Misschien kom ik wel weer foto's maken
Heb je daar vorig jaar ook gereden? dan heb ik met jou gekoerst
Lekker hoor, nog een nieuwe fiets gekocht bij Salden?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:30 schreef Gripper het volgende:
Nou, trainen jullie allemaal ff goed door, ik heb net heerlijk uitgebreid gegeten en (beetje veel) gedronken
Buzz bedankt voor de tip. Ik heb maar van een paar gangen foto's gemaakt.
Morgen weer aan de bak met 8 gangen wijn&eten wandeling, dus we gaan maar op tijd slapen vanavond
leuk ultegra overigens wel oude groep , maar dat frame ?! dun waar het dik moet zijn en dik waar het dun moet zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef MCH het volgende:
Heeft Lidl hier nou een scherp geprijsde fiets of is dit niks?
http://www.lidl.de/de/Fah(...)Gang-SHIMANO-Ultegra
Ik heb er alleen op gezeten, nog geen centimeter geredenquote:Op zondag 26 mei 2013 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Amders.... Maar voelt het goed? Dat is de vraag!
Tentstokkenframe.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:22 schreef dop het volgende:
[..]
leuk ultegra overigens wel oude groep , maar dat frame ?! dun waar het dik moet zijn en dik waar het dun moet zijn.
weet niet wat ik er van moet zeggen , de prijs is voor het geheel niet eens gek maar wil je een wazig frame met budget wielen en een goede groep?
Dan neem je toch de trein naar Sittard, en bevalt die fiets, koop 'm en fiets je terug. Moraal genoeg zou ik zo zeggen. Zo niet dan is een treinkaartje snel gekocht.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef muzas het volgende:
Enige nadeel aan die bianchi is z'n plek.
Maasbricht is niet echt om de hoek.. zeg maar gerust andere kant van't land. En op de bonnefooi een fiets van een rug kopen via internet is me ook zoiets, weet niet eens of ik lekker zit... En heb nog nooit met campa gereden.
Ergens vind ik het ook fijn om gewoon bij balk in nieuw vennep wat te kopen. Gasten lijken er verstand van te hebben... je krijg je eerste beurtje er gratis (zit bij de prijs dus in) en als er wat is kun je altijd terug. En ze kunnen even de tijd nemen of je goed zit. Gezien in nog NOOIT een racefiets gekocht heb ook iets waard?
Voor de prijs van die Bianchi koop je daar alleen weinig. Een defy sora ofzo....
Ik ben het met je eens dat het lang koud is dit jaar, maar verder heeft dat totaal geen invloed op mijn goesting gehad. Ik heb nog nooit zoveel km gemaakt in het voorjaar. Je moet wel onthouden dat het de eerste 4 maanden van het jaar extreem droog is geweest, wel koud, maar droog...op kou kan je je beter kleden dan regen, ideaal fietsweer.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:44 schreef mrPanerai het volgende:
Ik geraak m'n motivatie om de baan op te gaan met dit kutweer kwijt
Ik kan het niet meer opbrengen om elk weekend weer tegen de wind in te gaan beuken, te bidden of het aub droog blijft. De lol is er een beetje aan het afgaan, vanmorgen om half zeven m'n nest uit om weer een grijs wolkendek en het bijna omwaaiende groen te zien...spulletjes lagen al klaar maar heb alles terug weggelegd en ben terug gaan liggen.
Laat het nou eens mooi weer worden gvd
Op die sneeuwbuien na bedoel je?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het lang koud is dit jaar, maar verder heeft dat totaal geen invloed op mijn goesting gehad. Ik heb nog nooit zoveel km gemaakt in het voorjaar. Je moet wel onthouden dat het de eerste 4 maanden van het jaar extreem droog is geweest, wel koud, maar droog...op kou kan je je beter kleden dan regen, ideaal fietsweer.
Oksel, jij hebt toch de HTC One laatst gekocht? Welke? De SV? Bevalt hij wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:06 schreef Oksel het volgende:
Peeehhhh.. had niet op de crosser moeten gaan, hing met de tong op de knieen achterin.
Anders kom je even koffie doen bij mij. Ik woon in de buurt van Limbricht zeg maar.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef muzas het volgende:
Maasbrichtlimbricht is niet echt om de hoek.. zeg maar gerust andere kant van't land. En op de bonnefooi een fiets van een rug kopen via internet is me ook zoiets, weet niet eens of ik lekker zit... En heb nog nooit met campa gereden.
Ergens vind ik het ook fijn om gewoon bij balk in nieuw vennep wat te kopen. Gasten lijken er verstand van te hebben... je krijg je eerste beurtje er gratis (zit bij de prijs dus in) en als er wat is kun je altijd terug. En ze kunnen even de tijd nemen of je goed zit. Gezien ik nog NOOIT een racefiets gekocht heb ook iets waard?
Voor de prijs van die Bianchi koop je daar alleen weinig. Een defy sora ofzo....
fucking hell, en ik maar janken met mijn pijnlijke peesjequote:Op zondag 26 mei 2013 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
binnenkort mooi fietsie voor weinig op MP jongens
LIF / [Hardlopen] #488 - telefoon perikelen
Lijkt me ook een slecht idee.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:36 schreef muzas het volgende:
227km fietsen. Ja. Is ie meteen ingereden en kan ik aan 't infuus.
Er langs gaan voor de aanschaf is ook niet wat me echt tegen houdt, meer het onderhoud, of als er iets is...
Vind het zo 'not-done' om langs een speciaalzaak te rijden met een elders gekochte fiets met de boodschap van joh, ik zit neit zo lekker help me 's.
Dat krijg je als je bordjes negeert met gevaarlijke afdaling.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
fucking hell, en ik maar janken met mijn pijnlijke peesje![]()
Maar goed, met zo'n gezicht kan je wel pijnvrij fietsen
Ik vind het dermate demotiverend dat vlot fietsen er niet bij is...training van de week...vlakke stukken windtegen meer dan 200 watt ontwikkelen en amper 24km/h halen...quote:Op zondag 26 mei 2013 11:58 schreef janatwork het volgende:
Het is weer drama ja, fucking windkracht 5 en voor de 100ste dag achter elkaar geen zon te zien...
Het was dan ook weer zwaar vanochtend, constant in de waaier en geen seconde rust. Wel een Kom gepakt... http://app.strava.com/activities/56320922
Je moet die snelheid uit je hoofd zetten, niet naar kijken. Heb in het voorjaar ook wel met wk6 21km per uur gefietst, maar dat maakt niet uit. Als het dan straks eens wel windstil is kom je met 30+ gem thuis. Als je naar snelheid kijkt bij harde wind, maak je het jezelf alleen maar lastiger.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:21 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik vind het dermate demotiverend dat vlot fietsen er niet bij is...training van de week...vlakke stukken windtegen meer dan 200 watt ontwikkelen en amper 24km/h halen...
Ik wou maar aangeven dat het constante stompen op de pedalen ipv trappen serieus weegt op m'n fietsvreugde.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:27 schreef muzas het volgende:
Ik vind vooral de herrie aan je kop zo irritant bij wind.
Snelheid niet naar kijken idd.. Maar dat geld voor mij ook bij wind mee
Ik sprak laatst een kennis die beweerde afgelopen week bij wind tegen nog steeds 33km/h gemiddeld te fietsen. (Over een stuk van 50km).quote:Op zondag 26 mei 2013 12:21 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik vind het dermate demotiverend dat vlot fietsen er niet bij is...training van de week...vlakke stukken windtegen meer dan 200 watt ontwikkelen en amper 24km/h halen...
In de koers vind ik het handig om te weten hoe ik hard in moet rijden om voor de kopgroep uit te blijvenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef janatwork het volgende:
Ik heb als ik alleen fiets de snelheid niet op het display van mijn fietscomputer staan. Boeiend hoe hard dat gaat. In een groep vind ik het dan weer wel handig.
Oh ik heb 't zelfde hoor. Wil ook wel eens gewoon een broekie en een shirtje aantrekken en zonder zorgen gewoon lekker trappen, ipv buienradar checken, 5 laagjes 'voor het geval dat' etc.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik wou maar aangeven dat het constante stompen op de pedalen ipv trappen serieus weegt op m'n fietsvreugde.
http://www.rcwbikes.nl/quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef muzas het volgende:
Maasbrichtlimbricht is niet echt om de hoek.. zeg maar gerust andere kant van't land. En op de bonnefooi een fiets van een rug kopen via internet is me ook zoiets, weet niet eens of ik lekker zit... En heb nog nooit met campa gereden.
Ergens vind ik het ook fijn om gewoon bij balk in nieuw vennep wat te kopen. Gasten lijken er verstand van te hebben... je krijg je eerste beurtje er gratis (zit bij de prijs dus in) en als er wat is kun je altijd terug. En ze kunnen even de tijd nemen of je goed zit. Gezien ik nog NOOIT een racefiets gekocht heb ook iets waard?
Heb je de stap naar de A's al gemaakt? Zelf twijfel ik een beetje, Ik heb nu 3 keer achter elkaar podium gereden (1ste, 2de, en 3de), sta eerste in het alg. klassement en in het drie ronden klassement. Ik kan dus 2 dingen doen: 1 Naar de A's gaan en kijken of ik daar op den duur ook mee kan gaan doen om de knikkers. 2 lekker bij de B's blijven en kijken of ik aan het eind van het seizoen die prijzen kan pakken.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
In de koers vind ik het handig om te weten hoe ik hard in moet rijden om voor de kopgroep uit te blijven
Dat is van Vos zwanenburg of niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.rcwbikes.nl/
ook bianchi in de aanbieding wel met ander afmontage maar ook niet gek denk ik
jepquote:
Die mijd ik liever. Dan kan ik net zo goed via internet een aankoop doen. Die polen gasten doen niet aan service... En zoek maar eens op internet hoe de ervaringen zijn als er iets met je fiets is en je komt terug. En die verhalen hoor ik ook om me heen. Dozenschuivers zijn 't.quote:
Ik zou die dag na de 11stedentocht de overstap maken, maar de benen voelden toen niet goed. Komende dinsdag wordt ook niks omdat ik momenteel ff met een overbelasting zit. De week daarop is de week voor 3B en ga dan nog ff op maandag met de B renners mee. Zodra de mogelijkheid zich voordoet maak ik wel de overstap, want zoals jij ook zegt "stilstand is achteruitgang".quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef janatwork het volgende:
[..]
Heb je de stap naar de A's al gemaakt? Zelf twijfel ik een beetje, Ik heb nu 3 keer achter elkaar podium gereden (1ste, 2de, en 3de), sta eerste in het alg. klassement en in het drie ronden klassement. Ik kan dus 2 dingen doen: 1 Naar de A's gaan en kijken of ik daar op den duur ook mee kan gaan doen om de knikkers. 2 lekker bij de B's blijven en kijken of ik aan het eind van het seizoen die prijzen kan pakken.
Nadeel van de A's vind ik dat ze vaak maar met een klein groepje zijn. En als het dan eens lekker weer is komen er een paar elites de zooi aan gort rijden. Aan de andere kant is stilstand achteruitgang en kan ik die extra hardheid tijdens de marmotte vast goed gebruiken.
Klopt. En ze denken allemaal dat het koers is... Ik zou me niet uit het lood laten slaan door een valpartij.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:16 schreef Patroon het volgende:
Zijn gewoon van die lui die af en toe op een racefiets stappen en dan denken dat ze ook in Limburg kunnen dalen met 70km per uur. Die fiets kan die snelheid wel aan, conditioneel lukt dat ook nog wel naar beneden, maar qua stuurvaardigheid gaat het vaak wat minder..
Maar jij wist waarschijnlijk je maten al en had al ervaring met racefietsen en bianchi. Dan kun je zo'n aankoop prima doen idd. Hoe doe je het met onderhoud? Wel gewoon langs de lokale fietsboer?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef Oksel het volgende:
Vos is inderdaad een sjakenzaak. Daar ga je alleen maar heen om goedkoop fietsen te kopen. Ik had mijn Oltre + Athena groep + stuurpen + stuur inc. montage voor 2700 EUR. Vind ik niet duur.
Hier staat het frame trouwens voor 2500 EUR.
http://www.bianchistore.nl/?p=18&s=&opt=2&id=318&l=0
Je was er niet bij, dus stellen dat het zo is gegaan is een beetje respectloos naar die gast. Ik daal zelf ook als een natte krant, puur omdat ik het risico het niet waard vind na een flinke valpartij een paar jaar geleden en omdat ik misschien 10 dagen per jaar in heuvelachtig gebied kom en het dus nooit goed kan oefenen en leren. Dan maar een setje remblokjes extra. Als ik boven de 50 wil rijden trek ik wel een sprintje.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:16 schreef Patroon het volgende:
Zijn gewoon van die lui die af en toe op een racefiets stappen en dan denken dat ze ook in Limburg kunnen dalen met 70km per uur. Die fiets kan die snelheid wel aan, conditioneel lukt dat ook nog wel naar beneden, maar qua stuurvaardigheid gaat het vaak wat minder..
Ik weet inderdaad niet hoe het gekomen is, maar dat hij gelijk zijn fiets wil verkopen, zegt wel wat over hoe vaak zo'n gast fietst. Zou hij meer dan 5uur per week op de fiets zitten, dan had hij echt niet bedacht om gelijk zijn fiets te verkopen, ik roep zoiets niet zomaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Je was er niet bij, dus stellen dat het zo is gegaan is een beetje respectloos naar die gast. Ik daal zelf ook als een natte krant, puur omdat ik het risico het niet waard vind na een flinke valpartij een paar jaar geleden en omdat ik misschien 10 dagen per jaar in heuvelachtig gebied kom en het dus nooit goed kan oefenen en leren. Dan maar een setje remblokjes extra. Als ik boven de 50 wil rijden trek ik wel een sprintje.
Onderhoud doe je zelf, met eventueel een beetje hulp van je lokale speciaalzaak. Die eerste onderhoudbeurt stelt sowieso niet zoveel voor.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar jij wist waarschijnlijk je maten al en had al ervaring met racefietsen en bianchi. Dan kun je zo'n aankoop prima doen idd. Hoe doe je het met onderhoud? Wel gewoon langs de lokale fietsboer?
Klopt. Door koersen leer je natuurlijk heel makkelijk in een groep rijden en ook vertrouwen in jezelf en je fiets te krijgen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet hoe het gekomen is, maar dat hij gelijk zijn fiets wil verkopen, zegt wel wat over hoe vaak zo'n gast fietst. Zou hij meer dan 5uur per week op de fiets zitten, dan had hij echt niet bedacht om gelijk zijn fiets te verkopen, ik roep zoiets niet zomaar.
Ik kom ook niet meer dan 10 dagen per jaar in heuvelachtig terrein, toch kan ik tijdens toertochten redelijk goed dalen vergeleken anderen. Misschien ook wel doordat ik op 17 jarige leeftijd al met 40 gem door kleine straatjes tijdens een criterium knalde. Wat je op jonge leeftijd hebt geleerd verleer je niet zomaar weer. Gewoon belangrijk dat je goede beheersing over je fiets hebt, handen onderin de beugel en goed de bocht doorkijkt.
Dat is ook het grote gevaar in die toertochten. Er rijdt van alles wat rond en iedereen wil zichzelf bewijzen. Op het vlakke al vervelend soms, maar in afdalingen gewoon vaak gevaarlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Door koersen leer je natuurlijk heel makkelijk in een groep rijden en ook vertrouwen in jezelf en je fiets te krijgen.
Desalnietteplus doe ik bergaf ook altijd rustig aan.
Hehe, ja het is en blijft een aanname hequote:Op zondag 26 mei 2013 14:11 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Dat is ook het grote gevaar in die toertochten. Er rijdt van alles wat rond en iedereen wil zichzelf bewijzen. Op het vlakke al vervelend soms, maar in afdalingen gewoon vaak gevaarlijk.
@ Patroon, ik denk ook dat je gelijk hebt hoor, maar de nuance ontbrak 'm een beetje in je eerste reactie
OT: van de week maar weer langs de fysio. Hamstring voelt hetzelfde aan als een maand geleden. Even betere diagnose vragen en weer een paar naalden erin laten zetten. Begin het na 6 weken nu wel zat te worden.
Bij mn cube konden alle spaken gespannen worden. Was een duur geintje. Iets wat ik zelf ook niet kan...quote:Op zondag 26 mei 2013 13:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Onderhoud doe je zelf, met eventueel een beetje hulp van je lokale speciaalzaak. Die eerste onderhoudbeurt stelt sowieso niet zoveel voor.
persoonlijk ook geen enkele ervaring met vos maar zou goed kunnen dat de service slecht is.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Die mijd ik liever. Dan kan ik net zo goed via internet een aankoop doen. Die polen gasten doen niet aan service... En zoek maar eens op internet hoe de ervaringen zijn als er iets met je fiets is en je komt terug. En die verhalen hoor ik ook om me heen. Dozenschuivers zijn 't.
Mooie korte broekjes ookquote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
Hoogerland heeft de mooiste benen van het peloton.
Die Strava dingetjes hebben toch zeker wel een auto start-stop..... :-)quote:Op zondag 26 mei 2013 15:30 schreef Blik het volgende:
Gisteren 80 km van Limburgs Mooiste gefietst. Leuke route, met veel weggetjes die ik nog niet kende. Parkeren was echt een drama, een uur in de file gestaan om te parkeren.Vervolgens stonden er ook op de Limburgse heuvels regelmatig wielrenners geparkeerd. (Lopen op de Schweiberg).
Hier de gps: http://app.strava.com/activities/56321581 Let maar niet op gemiddelde, moest ongeveer na ieder heuveltje stoppen vanwege mijn mede-fietsgenoot die het zwaar had op de bergjes.
Bij het uploaden haalt strava stilstand weg idd.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Strava dingetjes hebben toch zeker wel een auto start-stop..... :-)
Boven op een berg kom je nou ook niet echt met een topsnelheid aan hè. Dus 10 x van 15 naar nul is ook niet meer dan een minuut op een hele tocht. Snappie?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Bij het uploaden haalt strava stilstand weg idd.
Maar weet niet welke remmen jij hebt.. Maar ik sta niet meteen stil
Klopt, dat haalt die weg. Maar je begrijpt natuurlijk ook wel dat de snelheid op het vlakke ook niet echt hoog ligt op het moment dat iemand de makkelijke klimmen al niet aan kan. Ook regelmatig 15 km/u gereden om ervoor te zorgen dat die persoon weer aan kon hakenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Strava dingetjes hebben toch zeker wel een auto start-stop..... :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |