Klopt. Nee, had vorig jaar iets anders. Ben nu klaar wakker op een of andere manierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
In Hoogezand toevallig? Misschien kom ik wel weer foto's maken
Heb je daar vorig jaar ook gereden? dan heb ik met jou gekoerst
Lekker hoor, nog een nieuwe fiets gekocht bij Salden?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:30 schreef Gripper het volgende:
Nou, trainen jullie allemaal ff goed door, ik heb net heerlijk uitgebreid gegeten en (beetje veel) gedronken
Buzz bedankt voor de tip. Ik heb maar van een paar gangen foto's gemaakt.
Morgen weer aan de bak met 8 gangen wijn&eten wandeling, dus we gaan maar op tijd slapen vanavond
leuk ultegra overigens wel oude groep , maar dat frame ?! dun waar het dik moet zijn en dik waar het dun moet zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef MCH het volgende:
Heeft Lidl hier nou een scherp geprijsde fiets of is dit niks?
http://www.lidl.de/de/Fah(...)Gang-SHIMANO-Ultegra
Ik heb er alleen op gezeten, nog geen centimeter geredenquote:Op zondag 26 mei 2013 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Amders.... Maar voelt het goed? Dat is de vraag!
Tentstokkenframe.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:22 schreef dop het volgende:
[..]
leuk ultegra overigens wel oude groep , maar dat frame ?! dun waar het dik moet zijn en dik waar het dun moet zijn.
weet niet wat ik er van moet zeggen , de prijs is voor het geheel niet eens gek maar wil je een wazig frame met budget wielen en een goede groep?
Dan neem je toch de trein naar Sittard, en bevalt die fiets, koop 'm en fiets je terug. Moraal genoeg zou ik zo zeggen. Zo niet dan is een treinkaartje snel gekocht.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef muzas het volgende:
Enige nadeel aan die bianchi is z'n plek.
Maasbricht is niet echt om de hoek.. zeg maar gerust andere kant van't land. En op de bonnefooi een fiets van een rug kopen via internet is me ook zoiets, weet niet eens of ik lekker zit... En heb nog nooit met campa gereden.
Ergens vind ik het ook fijn om gewoon bij balk in nieuw vennep wat te kopen. Gasten lijken er verstand van te hebben... je krijg je eerste beurtje er gratis (zit bij de prijs dus in) en als er wat is kun je altijd terug. En ze kunnen even de tijd nemen of je goed zit. Gezien in nog NOOIT een racefiets gekocht heb ook iets waard?
Voor de prijs van die Bianchi koop je daar alleen weinig. Een defy sora ofzo....
Ik ben het met je eens dat het lang koud is dit jaar, maar verder heeft dat totaal geen invloed op mijn goesting gehad. Ik heb nog nooit zoveel km gemaakt in het voorjaar. Je moet wel onthouden dat het de eerste 4 maanden van het jaar extreem droog is geweest, wel koud, maar droog...op kou kan je je beter kleden dan regen, ideaal fietsweer.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:44 schreef mrPanerai het volgende:
Ik geraak m'n motivatie om de baan op te gaan met dit kutweer kwijt
Ik kan het niet meer opbrengen om elk weekend weer tegen de wind in te gaan beuken, te bidden of het aub droog blijft. De lol is er een beetje aan het afgaan, vanmorgen om half zeven m'n nest uit om weer een grijs wolkendek en het bijna omwaaiende groen te zien...spulletjes lagen al klaar maar heb alles terug weggelegd en ben terug gaan liggen.
Laat het nou eens mooi weer worden gvd
Op die sneeuwbuien na bedoel je?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het lang koud is dit jaar, maar verder heeft dat totaal geen invloed op mijn goesting gehad. Ik heb nog nooit zoveel km gemaakt in het voorjaar. Je moet wel onthouden dat het de eerste 4 maanden van het jaar extreem droog is geweest, wel koud, maar droog...op kou kan je je beter kleden dan regen, ideaal fietsweer.
Oksel, jij hebt toch de HTC One laatst gekocht? Welke? De SV? Bevalt hij wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:06 schreef Oksel het volgende:
Peeehhhh.. had niet op de crosser moeten gaan, hing met de tong op de knieen achterin.
Anders kom je even koffie doen bij mij. Ik woon in de buurt van Limbricht zeg maar.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef muzas het volgende:
Enige nadeel aan die bianchi is z'n plek.
Maasbrichtlimbricht is niet echt om de hoek.. zeg maar gerust andere kant van't land. En op de bonnefooi een fiets van een rug kopen via internet is me ook zoiets, weet niet eens of ik lekker zit... En heb nog nooit met campa gereden.
Ergens vind ik het ook fijn om gewoon bij balk in nieuw vennep wat te kopen. Gasten lijken er verstand van te hebben... je krijg je eerste beurtje er gratis (zit bij de prijs dus in) en als er wat is kun je altijd terug. En ze kunnen even de tijd nemen of je goed zit. Gezien ik nog NOOIT een racefiets gekocht heb ook iets waard?
Voor de prijs van die Bianchi koop je daar alleen weinig. Een defy sora ofzo....
fucking hell, en ik maar janken met mijn pijnlijke peesjequote:Op zondag 26 mei 2013 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
binnenkort mooi fietsie voor weinig op MP jongens
LIF / [Hardlopen] #488 - telefoon perikelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |