Dat bedoel ik dus. Ik heb het regelmatig zien gebeuren, upgrade na upgrade en uiteindelijk kost het dan ook nog een behoorlijke bom duiten extra. Maar inderdaad een setje wielen voor minder dan 100 euro kan. Stond net nog een paar bandjes te monteren op een setje Shimano RS00 die ik pas voor 89 euro op de kop getikt heb en waarvan ik slechts het achterwiel gebruik om te Tacxen. Leuke reserve wielen om eens iemand met een kromme velg te helpen die morgen ook weer wil fietsen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ja hij heeft een fitnessbike dus upgrade zal het wel zijn, en nieuwe wielen kan je na 2 jaar ook wel kopen voor 100/200 Euro.
Thnx. Zadel, ja... Weet niet wat er op die giant zit, maar ooit een goed zadel kopen is natuurlijk altijd een goede aankoop.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is wel een Veloce mix. Cranks en remmen zijn geen Veloce. En die naven, heb ik nog nooit van gehoord, al zegt dat niks hoor. Maar het zijn wel zaken die redelijk kritisch kunnen zijn. Zadel is er eentje van 25 euro die echt niet lekker zit, en je moet nog wel even een setje pedalen er bij rekenen. Mede gezien de spaakdikte denk ik dat het een 9,5 kg of daaromtrend fiets zal zijn. En dan ligt het er dus aan waar je nu op fietst of je zoveel beter af bent.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ja hij heeft een fitnessbike dus upgrade zal het wel zijn, en nieuwe wielen kan je na 2 jaar ook wel kopen voor 100/200 Euro.
Ik ging er van uit dat de meesten hier salden wel wisten te vinden... Maar idd... Gelukkig is kaas attent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik zou kiezen voor kunstof/carbon bidonhouders in plaats van de Aluminium die er nu op gemonteerd worden.
Edit: Oh, en plemp gewoon de link naar die fiets hier neer, dan kunnen de experts wat beter beoordelen hoe goed die fiets is.
Heb nu 2 xlc gevallen van alu. Prima. Houden alles goed vast. Neem die gewoon mee naar een nieuwe fiets.quote:
Ik rijd al op mijn fitnessgeval met SPD-SLquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
en je moet nog wel even een setje pedalen er bij rekenen.
Als in dik..? Als in stevig?quote:Mede gezien de spaakdikte denk ik dat het een 9,5 kg of daaromtrend fiets zal zijn.
Dit niets voor je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik rijd al op mijn fitnessgeval met SPD-SL
[..]
Als in dik..? Als in stevig?Is wellicht juist een voordeel gezien mijn gewicht?
Ja zeker, ben alle opties een beetje aan het bekijken. Vind alleen bij die duitse bakken die lasnaden bij de balhoofdbuis echt lelijk. Heeft mijn cube nu ook...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit niets voor je?
http://www.canyon.com/_nl/outlet/article.html?o=AS1004310
Klopt. Van alle opties in mijn ogen wel de mooiste. Of iig minst saaie. Moet wel een zwart stuurlint (en dus zadel) op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit die Bianchi.
Die nasladen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef MCH het volgende:
Heeft Lidl hier nou een scherp geprijsde fiets of is dit niks?
http://www.lidl.de/de/Fah(...)Gang-SHIMANO-Ultegra
Dat valt bij Canyon wel mee. Bij het wit valt het minder op in ieder geval. Bij zwart valt het meer op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja zeker, ben alle opties een beetje aan het bekijken. Vind alleen bij die duitse bakken die lasnaden bij de balhoofdbuis echt lelijk. Heeft mijn cube nu ook...
[..]
Klopt. Van alle opties in mijn ogen wel de mooiste. Of iig minst saaie. Moet wel een zwart stuurlint (en dus zadel) op.
Dat heb je nu eenmaal altijd bij de goedkoopste frames uit een range. Is slechts een kwestie van tijdsbesparing tov vlakslijpen en bijplamuren. Maar daarom zeker niet slechter, wellicht sterker. En als je op een "naked" base frame wilt rijden hoort het er gewoon bij. Bij een titanium frame worden de lasnaden tenslotte ook niet weggeslepen, al zijn die lasschubben dan altijd wel wat netter gelegd.quote:
Dat zal best, maar als net iemand zegt dat hij lasnaden niet mooi vind, dan ga je hem natuurlijk geen frame aansmeren met joekels van nasladen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat heb je nu eenmaal altijd bij de goedkoopste frames uit een range. Is slechts een kwestie van tijdsbesparing tov vlakslijpen en bijplamuren. Maar daarom zeker niet slechter, wellicht sterker. En als je op een "naked" base frame wilt rijden hoort het er gewoon bij. Bij een titanium frame worden de lasnaden tenslotte ook niet weggeslepen, al zijn die lasschubben dan altijd wel wat netter gelegd.
Vanavond wat aan het afstellen geweest en nieuwe ketting erop gezet. Morgen ga ik naar een wedstrijd (waar het nog afwachten is of er wel gezwommen mag worden) maar die doe ik nog op de concorde. Volgende week trainingsweekend, met zondag een wedstrijd, waar ik de fiets ook nog niet mee naar toe neem. Wil eerst fatsoenlijk hebben getraind met de fiets voor ik ermee ga knallen.quote:
Klopt. Nee, had vorig jaar iets anders. Ben nu klaar wakker op een of andere manierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
In Hoogezand toevallig? Misschien kom ik wel weer foto's maken
Heb je daar vorig jaar ook gereden? dan heb ik met jou gekoerst
Lekker hoor, nog een nieuwe fiets gekocht bij Salden?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:30 schreef Gripper het volgende:
Nou, trainen jullie allemaal ff goed door, ik heb net heerlijk uitgebreid gegeten en (beetje veel) gedronken
Buzz bedankt voor de tip. Ik heb maar van een paar gangen foto's gemaakt.
Morgen weer aan de bak met 8 gangen wijn&eten wandeling, dus we gaan maar op tijd slapen vanavond
leuk ultegra overigens wel oude groep , maar dat frame ?! dun waar het dik moet zijn en dik waar het dun moet zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef MCH het volgende:
Heeft Lidl hier nou een scherp geprijsde fiets of is dit niks?
http://www.lidl.de/de/Fah(...)Gang-SHIMANO-Ultegra
Ik heb er alleen op gezeten, nog geen centimeter geredenquote:Op zondag 26 mei 2013 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Amders.... Maar voelt het goed? Dat is de vraag!
Tentstokkenframe.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:22 schreef dop het volgende:
[..]
leuk ultegra overigens wel oude groep , maar dat frame ?! dun waar het dik moet zijn en dik waar het dun moet zijn.
weet niet wat ik er van moet zeggen , de prijs is voor het geheel niet eens gek maar wil je een wazig frame met budget wielen en een goede groep?
Dan neem je toch de trein naar Sittard, en bevalt die fiets, koop 'm en fiets je terug. Moraal genoeg zou ik zo zeggen. Zo niet dan is een treinkaartje snel gekocht.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef muzas het volgende:
Enige nadeel aan die bianchi is z'n plek.
Maasbricht is niet echt om de hoek.. zeg maar gerust andere kant van't land. En op de bonnefooi een fiets van een rug kopen via internet is me ook zoiets, weet niet eens of ik lekker zit... En heb nog nooit met campa gereden.
Ergens vind ik het ook fijn om gewoon bij balk in nieuw vennep wat te kopen. Gasten lijken er verstand van te hebben... je krijg je eerste beurtje er gratis (zit bij de prijs dus in) en als er wat is kun je altijd terug. En ze kunnen even de tijd nemen of je goed zit. Gezien in nog NOOIT een racefiets gekocht heb ook iets waard?
Voor de prijs van die Bianchi koop je daar alleen weinig. Een defy sora ofzo....
Ik ben het met je eens dat het lang koud is dit jaar, maar verder heeft dat totaal geen invloed op mijn goesting gehad. Ik heb nog nooit zoveel km gemaakt in het voorjaar. Je moet wel onthouden dat het de eerste 4 maanden van het jaar extreem droog is geweest, wel koud, maar droog...op kou kan je je beter kleden dan regen, ideaal fietsweer.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:44 schreef mrPanerai het volgende:
Ik geraak m'n motivatie om de baan op te gaan met dit kutweer kwijt
Ik kan het niet meer opbrengen om elk weekend weer tegen de wind in te gaan beuken, te bidden of het aub droog blijft. De lol is er een beetje aan het afgaan, vanmorgen om half zeven m'n nest uit om weer een grijs wolkendek en het bijna omwaaiende groen te zien...spulletjes lagen al klaar maar heb alles terug weggelegd en ben terug gaan liggen.
Laat het nou eens mooi weer worden gvd
Op die sneeuwbuien na bedoel je?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het lang koud is dit jaar, maar verder heeft dat totaal geen invloed op mijn goesting gehad. Ik heb nog nooit zoveel km gemaakt in het voorjaar. Je moet wel onthouden dat het de eerste 4 maanden van het jaar extreem droog is geweest, wel koud, maar droog...op kou kan je je beter kleden dan regen, ideaal fietsweer.
Oksel, jij hebt toch de HTC One laatst gekocht? Welke? De SV? Bevalt hij wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:06 schreef Oksel het volgende:
Peeehhhh.. had niet op de crosser moeten gaan, hing met de tong op de knieen achterin.
Anders kom je even koffie doen bij mij. Ik woon in de buurt van Limbricht zeg maar.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef muzas het volgende:
Enige nadeel aan die bianchi is z'n plek.
Maasbrichtlimbricht is niet echt om de hoek.. zeg maar gerust andere kant van't land. En op de bonnefooi een fiets van een rug kopen via internet is me ook zoiets, weet niet eens of ik lekker zit... En heb nog nooit met campa gereden.
Ergens vind ik het ook fijn om gewoon bij balk in nieuw vennep wat te kopen. Gasten lijken er verstand van te hebben... je krijg je eerste beurtje er gratis (zit bij de prijs dus in) en als er wat is kun je altijd terug. En ze kunnen even de tijd nemen of je goed zit. Gezien ik nog NOOIT een racefiets gekocht heb ook iets waard?
Voor de prijs van die Bianchi koop je daar alleen weinig. Een defy sora ofzo....
fucking hell, en ik maar janken met mijn pijnlijke peesjequote:Op zondag 26 mei 2013 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
binnenkort mooi fietsie voor weinig op MP jongens
LIF / [Hardlopen] #488 - telefoon perikelen
Lijkt me ook een slecht idee.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:36 schreef muzas het volgende:
227km fietsen. Ja. Is ie meteen ingereden en kan ik aan 't infuus.
Er langs gaan voor de aanschaf is ook niet wat me echt tegen houdt, meer het onderhoud, of als er iets is...
Vind het zo 'not-done' om langs een speciaalzaak te rijden met een elders gekochte fiets met de boodschap van joh, ik zit neit zo lekker help me 's.
Dat krijg je als je bordjes negeert met gevaarlijke afdaling.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
fucking hell, en ik maar janken met mijn pijnlijke peesje![]()
Maar goed, met zo'n gezicht kan je wel pijnvrij fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |