abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126980366

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stlen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:
Er staat niks gepland, maar voel je vrij om iets te organiseren!

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

3 tieten op 8 juni!!
-Kaasplankje
-Gripper
-Patroon
-MarcoD

De marmotte op 7 juli!!
Mogelijk definitief bazenteam Marmotte 2013 voor gezamelijk vervoer en eventueel verblijf:
-Kaasplankje: kopman

-Gripper: schaduwkopman

-MarcoD: schaduwkopman

-Pritt: wieltjesplakker

-Patroon: komt om te trainen (in D1)

-Eentwee: wegkapitein

-thecritic: wegkapitein

-janatwork: onze eigen kok _O_

-Oksel

EHBO en verzorging: kaasmeisje

eerstvolgende meet:
Datum/locatie volgt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 12:03:02 ]
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:01:09 #2
545 dop
:copyright: dop
pi_126980532
buzz gaat ons even inwijden in de rotterdamse onderwereld.
lol dan moet je niet over je eigen jeugd beginnen dat is heel erg lang geleden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_126980570
MCH:

Ik heb een nieuwe foto:

Maar ik kan 't mis hebben...
pi_126980604
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef dop het volgende:
Buzz zijn jeugd:
pi_126980631
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:22:28 #6
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126981070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef dop het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in. Mijn tienerjaren liggen al zo'n dertig jaar achter me. Maar ik zei toch ook helemaal niet dat Kaas verkeerd woont, is het wel? Schitterend uitzicht vanuit een na-oorlogse flat, zoals ze dat in Rotterdam plegen te noemen.

@kaas: het zijn niet mijn vrienden, maar ik noem het (goede) bekenden.

@MCH: nee, het waait niet te hard, maar met 2 Poolse schilders aan huis en 2 tuinmannen die het terras opnieuw aan het leggen zijn, moet er wel een beetje supervisie zijn om aan het eind van de dag te bepalen of die sponsoring van de Poolse economie ook nog een beetje verantwoord is.

Fietsen doen we morgen wel weer, vandaag een slechts een uurtje Tacxen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:25:06 #7
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126981148
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Buzz zijn jeugd:
[ afbeelding ]
Plaatje van een case study van je opleiding? Who is the Good, the Bad and the Ugly soms?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_126981197
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Plaatje van een case study van je opleiding? Who is the Good, the Bad and the Ugly soms?
Hehe plaatje van google search :P. Heb je nu in Nederland een vast huis of woon je in het buitenland?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:27:53 #9
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126981237
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:02 schreef Patroon het volgende:
MCH:

Ik heb een nieuwe foto:

[ afbeelding ]
Aparte fetisj als je dit soort plaatjes op voorraad hebt of er naar zoekt. Maar ja, iedere gek heeft z'n gebrek zei mijn oma vroeger al.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:31:25 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126981356
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Aston Martin gok ik op.

Maar alles is relatief natuurlijk, een VW Phaeton zal ook wel duurder zijn dan een verpauperd dijkhuisje om eens wat te noemen.

Maar Zelva is dus aan het fietsen. Hopen maar dat hij/zij?? geen lekke band krijgt want dan komt zo te lezen de hele afbetalingsregeling gelijk in gevaar, en kunnen we een ellenlang verhaal verwachten waarom een inzamelingsactie toch echt nodig is...... Gaat nu vast even alle overjarige half sleets biba's en biba's hier vast bij elkaar zoeken. Paar zakken overjarige wielerkleding maat L ligt hier ook nog wel.
hij vraagt er nergens om he? Ik bied het aan. Want ondanks dat ik geen lease auto heb en niet meer dan dubbel modaal verdien kan er bij mij best wat vanaf om mijn medefietser te helpen als die in nood zit. En als jij dat niet wilt doen, prima, dat siert je, maar heb nu eens een keer het fatsoen om iets niet af te fakkelen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_126981471
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

hij vraagt er nergens om he? Ik bied het aan. Want ondanks dat ik geen lease auto heb en niet meer dan dubbel modaal verdien kan er bij mij best wat vanaf om mijn medefietser te helpen als die in nood zit. En als jij dat niet wilt doen, prima, dat siert je, maar heb nu eens een keer het fatsoen om iets niet af te fakkelen.
Een ander mag mijn versleten cassette en bijbehorende ketting wel hebben, rijdt niet meer perfect maar kan je nog zeker 2-3k km op doorfietsen zonder dat hij overslaat.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:35:26 #12
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126981511
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hehe plaatje van google search :P. Heb je nu in Nederland een vast huis of woon je in het buitenland?
Ik woon gewoon in NL, ergens in de buurt van Gripper, maar ben gewoon veel te veel op reis om een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen. Afgelopen week b.v. weer 4 dagen Londen en dan op donderdag met een vertraagde vlucht om 23:30 op Schiphol aankomen om ergens om 2 uur 's nachts je nest in te kunnen duiken is ook niet echt prestatie bevorderend. Volgende week weer 4 dagen Boekarest, en dat zijn geen vakanties als je dat weer eens op vrijdag op elf uur ' s avondspits binnen rolt. Dan sla ik maar weer een clubrit op zaterdag over, begrijp je?

Maar ik klaag niet, baal wel dat ik te weinig fiets.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:35:29 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126981513
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef Patroon het volgende:

[..]

Een ander mag mijn versleten cassette en bijbehorende ketting wel hebben, rijdt niet meer perfect maar kan je nog zeker 2-3k km op doorfietsen zonder dat hij overslaat.
precies maar ik weet niet of hij het ook wil accepteren of uberhaupt nodig heeft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_126981577
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik woon gewoon in NL, ergens in de buurt van Gripper, maar ben gewoon veel te veel op reis om een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen. Afgelopen week b.v. weer 4 dagen Londen en dan op donderdag met een vertraagde vlucht om 23:30 op Schiphol aankomen om ergens om 2 uur 's nachts je nest in te kunnen duiken is ook niet echt prestatie bevorderend. Volgende week weer 4 dagen Boekarest, en dat zijn geen vakanties als je dat weer eens op vrijdag op elf uur ' s avondspits binnen rolt. Dan sla ik maar weer een clubrit op zaterdag over, begrijp je?

Maar ik klaag niet, baal wel dat ik te weinig fiets.
Ja dat snap ik, die gebroken nachten zijn funest voor een goede opbouw van je conditie.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:41:25 #15
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126981694
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hè kleine jokkebrok, ga eens begrijpend lezen.

Ik zal de eerste zijn die met liefde en plezier een paar bandjes en een zak overjarige kleding weggeeft. Al heb ik nu niet zoveel van die banden meer liggen, want zoals ik al eerder postte, die geef ik altijd al weg aan de WAO'ers en AOW'ers in mijn fietsclub die het wat minder breed hebben.
pi_126983554
Ga eens fietsen in plaats van telkens die eindeloze onzinnige discussies te voeren. Als Zelva (hoi! :W ) iets nodig heeft, dan zijn er vast genoeg mensen on dit topic die 'm willen helpen.

En dan nu iets veel belangrijkers: ik heb gefietst! Vanochtend 65 km gedaan, ging lekker! Wel veel wind, maar de zon maakt alles goed.

Oh, en als vrouw zijnde voel ik me trots dat ik door geen een man ben ingehaald, maar zelf wel mannen heb ingehaald. :7
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:14:59 #17
545 dop
pi_126984835
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Mijn tienerjaren liggen al zo'n dertig jaar achter me. Maar ik zei toch ook helemaal niet dat Kaas verkeerd woont, is het wel? Schitterend uitzicht vanuit een na-oorlogse flat, zoals ze dat in Rotterdam plegen te noemen.

@kaas: het zijn niet mijn vrienden, maar ik noem het (goede) bekenden.

als je zo bekend bent met de Rotterdamse onderwereld van toen , wie is De Diamond?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_126984870
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef tes.je het volgende:
Ga eens fietsen in plaats van telkens die eindeloze onzinnige discussies te voeren. Als Zelva (hoi! :W ) iets nodig heeft, dan zijn er vast genoeg mensen on dit topic die 'm willen helpen.

En dan nu iets veel belangrijkers: ik heb gefietst! Vanochtend 65 km gedaan, ging lekker! Wel veel wind, maar de zon maakt alles goed.

Oh, en als vrouw zijnde voel ik me trots dat ik door geen een man ben ingehaald, maar zelf wel mannen heb ingehaald. :7
Zon? Hier is het al 3 dagen regen/bewolkt/kutweer :'( Iig geen racefietsweer.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:24:36 #19
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126985171
Nou ik zit morgen op de racer hoor, weer of geen weer. Vandaag rustdagje, net even lekker op de bakfiets naar mijn wijndealer geweest, die had een proeftafel vol met uitverkoop.

En ik ben naar de visboer geweest mjam.
pi_126987303
Vanmorgen 100km op wandeltempo samen met de vrouw gefietst, ook wel eens leuk. Wel veul wind!

http://app.strava.com/activities/56140784
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:28:59 #21
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126987311
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef dop het volgende:

[..]

als je zo bekend bent met de Rotterdamse onderwereld van toen , wie is De Diamond?
Doppie toch, wie zegt er nu dat ik bekend ben met, of vertoef in zoals jij probeert te suggereren, de Rotterdamse onderwereld? En ik hou me al helemaal niet bezig met de achterlijke pillenslikkers sport die kickboksen wordt genoemd. Man ik ben er al heel wat jaren weg en als ik er al kom, is het nooit verder dan de Stadionweg tegenwoordig.

Maar wil je toch antwoord op je raadseltje? Ik zal het niet verklappen maar iets met een D en een R of zo? Fietsmaatje van je die nu het gras van de andere kant ligt te bekijken?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:32:59 #22
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126987447
E-Penis meetmoment voor Buzz aub!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:41:41 #23
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126987702
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:32 schreef Oksel het volgende:
E-Penis meetmoment voor Buzz aub!
Ik heb niet zo'n Garmin koelkast aan mijn fiets hangen, en hoef echt de ware lengte niet met een E- versie te compenseren. Ik krijg ook nooit klachten....
pi_126987718
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:41 schreef buzz1291 het volgende:
Ik krijg ook nooit klachten....
Hierbij, gedraag je een beetje.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:43:36 #25
545 dop
pi_126987764
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:28 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Doppie toch, wie zegt er nu dat ik bekend ben met, of vertoef in zoals jij probeert te suggereren, de Rotterdamse onderwereld? En ik hou me al helemaal niet bezig met de achterlijke pillenslikkers sport die kickboksen wordt genoemd. Man ik ben er al heel wat jaren weg en als ik er al kom, is het nooit verder dan de Stadionweg tegenwoordig.

Maar wil je toch antwoord op je raadseltje? Ik zal het niet verklappen maar iets met een D en een R of zo? Fietsmaatje van je die nu het gras van de andere kant ligt te bekijken?
qoute ff waar ik zeg dat je in de rotterdamse onderwereld vertoeft

antwoord op het raadsel is oosterbaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 25-05-2013 15:48:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')