Buzz zijn jeugd:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef dop het volgende:
buzz gaat ons even inwijden in de rotterdamse onderwereld.
lol dan moet je niet over je eigen jeugd beginnen dat is heel erg lang geleden.
Ja, daar heb je gelijk in. Mijn tienerjaren liggen al zo'n dertig jaar achter me. Maar ik zei toch ook helemaal niet dat Kaas verkeerd woont, is het wel? Schitterend uitzicht vanuit een na-oorlogse flat, zoals ze dat in Rotterdam plegen te noemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef dop het volgende:
buzz gaat ons even inwijden in de rotterdamse onderwereld.
lol dan moet je niet over je eigen jeugd beginnen dat is heel erg lang geleden.
Plaatje van een case study van je opleiding? Who is the Good, the Bad and the Ugly soms?quote:
Hehe plaatje van google searchquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Plaatje van een case study van je opleiding? Who is the Good, the Bad and the Ugly soms?
Aparte fetisj als je dit soort plaatjes op voorraad hebt of er naar zoekt. Maar ja, iedere gek heeft z'n gebrek zei mijn oma vroeger al.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:02 schreef Patroon het volgende:
MCH:
Ik heb een nieuwe foto:
[ afbeelding ]
hij vraagt er nergens om he? Ik bied het aan. Want ondanks dat ik geen lease auto heb en niet meer dan dubbel modaal verdien kan er bij mij best wat vanaf om mijn medefietser te helpen als die in nood zit. En als jij dat niet wilt doen, prima, dat siert je, maar heb nu eens een keer het fatsoen om iets niet af te fakkelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Aston Martin gok ik op.
Maar alles is relatief natuurlijk, een VW Phaeton zal ook wel duurder zijn dan een verpauperd dijkhuisje om eens wat te noemen.
Maar Zelva is dus aan het fietsen. Hopen maar dat hij/zij?? geen lekke band krijgt want dan komt zo te lezen de hele afbetalingsregeling gelijk in gevaar, en kunnen we een ellenlang verhaal verwachten waarom een inzamelingsactie toch echt nodig is...... Gaat nu vast even alle overjarige half sleets biba's en biba's hier vast bij elkaar zoeken. Paar zakken overjarige wielerkleding maat L ligt hier ook nog wel.
Een ander mag mijn versleten cassette en bijbehorende ketting wel hebben, rijdt niet meer perfect maar kan je nog zeker 2-3k km op doorfietsen zonder dat hij overslaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hij vraagt er nergens om he? Ik bied het aan. Want ondanks dat ik geen lease auto heb en niet meer dan dubbel modaal verdien kan er bij mij best wat vanaf om mijn medefietser te helpen als die in nood zit. En als jij dat niet wilt doen, prima, dat siert je, maar heb nu eens een keer het fatsoen om iets niet af te fakkelen.
Ik woon gewoon in NL, ergens in de buurt van Gripper, maar ben gewoon veel te veel op reis om een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen. Afgelopen week b.v. weer 4 dagen Londen en dan op donderdag met een vertraagde vlucht om 23:30 op Schiphol aankomen om ergens om 2 uur 's nachts je nest in te kunnen duiken is ook niet echt prestatie bevorderend. Volgende week weer 4 dagen Boekarest, en dat zijn geen vakanties als je dat weer eens op vrijdag op elf uur ' s avondspits binnen rolt. Dan sla ik maar weer een clubrit op zaterdag over, begrijp je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hehe plaatje van google search. Heb je nu in Nederland een vast huis of woon je in het buitenland?
precies maar ik weet niet of hij het ook wil accepteren of uberhaupt nodig heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Een ander mag mijn versleten cassette en bijbehorende ketting wel hebben, rijdt niet meer perfect maar kan je nog zeker 2-3k km op doorfietsen zonder dat hij overslaat.
Ja dat snap ik, die gebroken nachten zijn funest voor een goede opbouw van je conditie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in NL, ergens in de buurt van Gripper, maar ben gewoon veel te veel op reis om een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen. Afgelopen week b.v. weer 4 dagen Londen en dan op donderdag met een vertraagde vlucht om 23:30 op Schiphol aankomen om ergens om 2 uur 's nachts je nest in te kunnen duiken is ook niet echt prestatie bevorderend. Volgende week weer 4 dagen Boekarest, en dat zijn geen vakanties als je dat weer eens op vrijdag op elf uur ' s avondspits binnen rolt. Dan sla ik maar weer een clubrit op zaterdag over, begrijp je?
Maar ik klaag niet, baal wel dat ik te weinig fiets.
Hè kleine jokkebrok, ga eens begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hij vraagt er nergens om he? Ik bied het aan. Want ondanks dat ik geen lease auto heb en niet meer dan dubbel modaal verdien kan er bij mij best wat vanaf om mijn medefietser te helpen als die in nood zit. En als jij dat niet wilt doen, prima, dat siert je, maar heb nu eens een keer het fatsoen om iets niet af te fakkelen.
als je zo bekend bent met de Rotterdamse onderwereld van toen , wie is De Diamond?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Mijn tienerjaren liggen al zo'n dertig jaar achter me. Maar ik zei toch ook helemaal niet dat Kaas verkeerd woont, is het wel? Schitterend uitzicht vanuit een na-oorlogse flat, zoals ze dat in Rotterdam plegen te noemen.
@kaas: het zijn niet mijn vrienden, maar ik noem het (goede) bekenden.
Zon? Hier is het al 3 dagen regen/bewolkt/kutweerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef tes.je het volgende:
Ga eens fietsen in plaats van telkens die eindeloze onzinnige discussies te voeren. Als Zelva (hoi!) iets nodig heeft, dan zijn er vast genoeg mensen on dit topic die 'm willen helpen.
En dan nu iets veel belangrijkers: ik heb gefietst! Vanochtend 65 km gedaan, ging lekker! Wel veel wind, maar de zon maakt alles goed.
Oh, en als vrouw zijnde voel ik me trots dat ik door geen een man ben ingehaald, maar zelf wel mannen heb ingehaald.
Doppie toch, wie zegt er nu dat ik bekend ben met, of vertoef in zoals jij probeert te suggereren, de Rotterdamse onderwereld? En ik hou me al helemaal niet bezig met de achterlijke pillenslikkers sport die kickboksen wordt genoemd. Man ik ben er al heel wat jaren weg en als ik er al kom, is het nooit verder dan de Stadionweg tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef dop het volgende:
[..]
als je zo bekend bent met de Rotterdamse onderwereld van toen , wie is De Diamond?
Ik heb niet zo'n Garmin koelkast aan mijn fiets hangen, en hoef echt de ware lengte niet met een E- versie te compenseren. Ik krijg ook nooit klachten....quote:
qoute ff waar ik zeg dat je in de rotterdamse onderwereld vertoeftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Doppie toch, wie zegt er nu dat ik bekend ben met, of vertoef in zoals jij probeert te suggereren, de Rotterdamse onderwereld? En ik hou me al helemaal niet bezig met de achterlijke pillenslikkers sport die kickboksen wordt genoemd. Man ik ben er al heel wat jaren weg en als ik er al kom, is het nooit verder dan de Stadionweg tegenwoordig.
Maar wil je toch antwoord op je raadseltje? Ik zal het niet verklappen maar iets met een D en een R of zo? Fietsmaatje van je die nu het gras van de andere kant ligt te bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |