Laten we maar ophouden ja, mijn interpretatie is blijkbaar een andere dan de jouwe. En het is allang niet meer fiets gerelateerd zoals lieftallige Tes.je al terecht opmerkte.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:43 schreef dop het volgende:
[..]
qoute ff waar ik zeg dat je in de rotterdamse onderwereld vertoeft
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Laten we maar ophouden ja, mijn interpretatie is blijkbaar een andere dan de jouwe. En het is allang niet meer fiets gerelateerd zoals lieftallige Tes.je al terecht opmerkte.
dat vraagt toch om uitleg , of was je toch een beetje interessant aan het doen ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Kaas, jij mag er dan wonen, maar ik denk dat ik het wereldje daar ff beter ken dan jij.
John Bestebreurtje .... Do i need to say more?
Fout fout fout. Wat val jij hier door de mand zeg! Ramon Dekkers is de naam.... Dus nooit meer zeggen dat Buzz onzin zit te verkopen.....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:43 schreef dop het volgende:
[..]
qoute ff waar ik zeg dat je in de rotterdamse onderwereld vertoeft
antwoord op het raadsel is oosterbaan.
hap hapquote:
Van waar tot waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:43 schreef nodisch18 het volgende:
lekker 75 km in schitterend weer gefietst. Mijn beste tijd op de oude holleweg flink kunnen verbeteren. Van + 4 minuten naar net onder de 3.
Volgende week ga ik naar de ventoux. Heb der zin in!
Wat maakt het voor verschil voor Strava welke telefoon je kiest?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wie gebruiken er hier een Iphone 4 voor Strava? Ik kan nieuwe mobiel uitkiezen en wil kiezen tussen Samsung Galaxy S3 mini en Iphone...
Ja, Een Xperia Z is veel beter.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom een 4 nemen? Die zijn traag man
Geen verstand van. De Galaxy S3 mini heeft mijn vriendin en die is mij snel genoeg. Zit ook 2x 1ghz processor in. In de Iphone zit 0,8ghz in?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom een 4 nemen? Die zijn traag man
Ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef mincemeat het volgende:
Strava werkt toch via GPS? En niet via 3G?
Moet sowieso een nieuw abo, betaal nu 40 euro voor 300 minuten en 1000mb internet, terwijl ik naar 23,50 kan voor 275min en 500mb internet (ruim voldoende voor mij)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |