Die dingen zijn zo zwaar, die wil je in de Marmotte niet als ballast meenemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:01 schreef nodisch18 het volgende:
kijk voor welke foon een goede extended battery beschikbaar is. heb ik ook recent gekocht. Scheelt echt enorm veel en je hebt natuurlijk altijd de originele als backup bij je.
Ik had na 6,5 uur nog 69% accu. Tel maar uit hoe lang die het in totaal uit zou houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat met geen enkele telefoon gaat redden, of het zal op het randje zijn met een splinternieuwe batterij er in. Een Blackberry kun je zowiezo vergeten, lang genoeg voor mijn 4 uur max ritten maar dan houdt het ook wel op. Kaas had in die 300 km rit toch precies hetzelfde. Even nakijken dus hou lang die phone het uithield.
Als de aanbieding te goed is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo........quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef Oksel het volgende:
Kenmerkend voor Buzz, whatsnew!
Garmin 800 logt de laatste tijd slecht. Eigenlijk doettie niets meer. Zal wel liggen aan het feit dat ik de hele week nog niet gefietst heb..
De iPhone doet dat dus best zoals ik hierboven al zei. De hele 300 km gelogd, 13 uur lang. Nog net 2% over om te kunnen uploadenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat met geen enkele telefoon gaat redden, of het zal op het randje zijn met een splinternieuwe batterij er in. Een Blackberry kun je zowiezo vergeten, lang genoeg voor mijn 4 uur max ritten maar dan houdt het ook wel op. Kaas had in die 300 km rit toch precies hetzelfde. Even nakijken dus hou lang die phone het uithield.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo zwaar, die wil je in de Marmotte niet als ballast meenemen.
Zet je dat ding straks wel ff uit. Want het is hoogst onbeleefd om een phone aan te hebben in een sterren restaurant.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:12 schreef Gripper het volgende:
Ik heb de iPhone 4
Verder vind ik de discussie over de Rotterdamse maffia en wie er het meest gelijk heeft weer van een droevig nieuw dieptepunt qua niveau.
Oke, wist ik niet. Wij mogen van bedrijfswege niet zo'n appel dingetje en moeten het met een brakke Blackberry doen. Goed voor de mails en bellen maar al de rest is een ramp, inclusief de batterij duur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
De iPhone doet dat dus best zoals ik hierboven al zei. De hele 300 km gelogd, 13 uur lang. Nog net 2% over om te kunnen uploaden![]()
Dus 8 uur marmotte moet ook geen enkel probleem zijn.
Niet met je eens, tijdens de AGR heb ik de telefoon 10uur gelogd (incl. stilstaan) en nog 20% batterij over. Tijdens de Elfstedentocht heeft de mobiel zeker 8uur aangestaan (incl. stilstaan), continue loggen en nog 30% batterij over.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar die Samsung galaxy S3 is ook een gigantisch ding. Ik moet meer mee hebben tijdens de Marmottequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
Tijdens die tocht van ongeveer 11,5 uur rond het ijselmeer zat ik op nog 45% batterij met afentoe een whatsappje sturen en wat foto's maken
Ik geloof dat ik deze had als eerste....... (maar toen zal jij nog liquid geweest zijn). Maar tegenwoordig de "trotse" bezitter van een brakke BB 9860quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet met je eens, tijdens de AGR heb ik de telefoon 10uur gelogd (incl. stilstaan) en nog 20% batterij over. Tijdens de Elfstedentocht heeft de mobiel zeker 8uur aangestaan (incl. stilstaan), continue loggen en nog 30% batterij over.
http://app.strava.com/activities/48599136
edit: zie net de anderen mij al voren waren..
Maar een Pocket line swing uit jouw tijd doet het inderdaad wat minder lang
[ afbeelding ]
In Hoogezand toevallig? Misschien kom ik wel weer foto's makenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:42 schreef Tommeke het volgende:
Gatver. Heb me in geschreven voor een criterium morgen. Geen zin in
hup rijje goeftedoemequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:42 schreef Tommeke het volgende:
Gatver. Heb me in geschreven voor een criterium morgen. Geen zin in
Het is wel een Veloce mix. Cranks en remmen zijn geen Veloce. En die naven, heb ik nog nooit van gehoord, al zegt dat niks hoor. Maar het zijn wel zaken die redelijk kritisch kunnen zijn. Zadel is er eentje van 25 euro die echt niet lekker zit, en je moet nog wel even een setje pedalen er bij rekenen. Mede gezien de spaakdikte denk ik dat het een 9,5 kg of daaromtrend fiets zal zijn. En dan ligt het er dus aan waar je nu op fietst of je zoveel beter af bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef muzas het volgende:
Bij salden staat een redelijk geprijste Impulso in maat 61... Als ik de geometrietabel mag geloven is dat mijn maat.
Veloce... Na wat googlen lijkt dat qua kwaliteit redelijk overeen te komen met 105?
Hij is een hap goedkoper dan de TCR die ik op het oog had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |