quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
De kantineheld zet Johan even op zijn plaats doordat hij meeleest op Forum.fok.nl .
quote:
Bernardo is geestelijk onafhankelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bernardo denkt soms dat het Bernardo International is.
Hans Hans Hans, tijd voor de dopingtest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:52 schreef Evertjan het volgende:
KANTINE HELD HOU JE BAKKES ANDER VALLEN ER KLAPPEN!!!
Bernardo had wel gelijk haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende: Bernardo denkt soms dat het Bernardo International is.
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 21:04:04Dit is een echte kantineHELD #VI #vitv reageer retweet
Bedankt dat je ook aan mij denkt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij 2 voor de prijs van 1 zou ik het doen.
Bernardo is geestelijk gestoordquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Bernardo is geestelijk onafhankelijk
Gene ja?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 21:04:04Dit is een echte kantineHELD #VI #vitv reageer retweet
Ga weg met die fake-Sjunnee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik dacht aan het Leger des Heils, die mensen in Afrika zouden ook wel eens als een artiest gekleed willen zijn.quote:
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik heb echt een hekel aan domme mensen die het zelf niet doorhebben en denken overal over mee te kunnen lullen
In ieder geval heb je voldoende zelfkennisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik heb echt een hekel aan domme mensen die het zelf niet doorhebben en denken overal over mee te kunnen lullen
ja, nee, leukquote:
door een ernstige blessure ja.quote:
Ja want dat is de enige in die zaal met een glasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoeveel glazen heeft Bernardo al uit zijn klauwen laten vallen man
Je bent wel een beetje geobsedeerd door Bernardo merk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoeveel glazen heeft Bernardo al uit zijn klauwen laten vallen man
idd lekker aan de doping dan wordt chadli ook een beerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:57 schreef PSV1990- het volgende:
Chadli word een beest in Italie.
Zidane en Trezegeut kwamen als botjes binnen bij Juve binnen een paar jaar waren ze fysiek veel sterker
Als jij gaat zeggen dat het niet gebeurt, vindt het tegneovergestelde plaats.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Dortmund wint echt niet van Bayern München
Je denkt slim te zijn, maar dan gewoon hoor. Winnen na penalties betekend dat de wedstrijd in gelijkspel is geëindigdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:58 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Bayern-Dortmund op een gelijkspel eindigt
Dan schiet Robben er wel een penalty in.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:58 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Bayern-Dortmund op een gelijkspel eindigt
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:58 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
idd lekker aan de doping dan wordt chadli ook een beer
Op die manier heb ik Ajax wel naar het kampioenschap gejinxedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij gaat zeggen dat het niet gebeurt, vindt het tegneovergestelde plaats.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van jullie is Breus Blauwedraad?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
http://www.blaauwendraad.nl/14614/Over-mij
Ja vast, maar ik loop er niet mee te koop op televisiequote:
Vrienden van vroegerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:00 schreef PSV1990- het volgende:
Emiel en Johan mogen elkaar niet volgens mij
copy paste deze linkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrienden van vroeger
http://img96.imageshack.us/img96/5415/derksenzaalvoetbal1.jpg (copy/paste deze link)
Live in dit topic.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
MENSEN BLIJVEN ZITTEN VOOR DE PLAY OFFSS!!!
Discriminatie. Kamervragen, dit, dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef Lesnar het volgende:
Breusje stelt gewoon normale vraag en Gijp: ik ga die klootzak niet beantwoorden
Zoek het lekker uit met je handel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat iemand die met imageshack heeft geupload.
Gijppie ergerde zich aan die konko boeren in de studio... hij was een beetje chagrijnigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef Lesnar het volgende:
Breusje stelt gewoon normale vraag en Gijp: ik ga die klootzak niet beantwoorden
quote:
ahh man die clown shirts, niet om aan te glurenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AS Roma gaat winnen, omdat ze mooiere shirtjes hebben.
Ik kijk liever naar de Eagles.quote:
quote:
topquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Quotes veranderen is zulke mooie humor![]()
Jannie de cultheld van Deventer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Sierd geen commentaar gaf. Ik had hem weer willen horen over de Adelaarshorst gelegen in de Vetkampstraat. Ook over Buurvrouw Jannie met de vlag.
Zelfs mijn zus vond het niet leuk. Die kende de grappen al.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier. Je bent gewoon niet leuk!
Alleen RKC er nog uit en je hebt overal een groot of uitverkocht huis.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Sparta ook promoveert, heb je echt een leuke Eredivisie.
Alleen zal er zo'n Limburgse kutclub terugkeren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen RKC er nog uit en je hebt overal een groot of uitverkocht huis.
Hoeft niet met Willem 2, graafshap tjah en wat heb je nog meer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen zal er zo'n Limburgse kutclub terugkeren.
Graafschap moet weer saneren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeft niet met Willem 2, graafshap tjah en wat heb je nog meer?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Val jij op dikke mannen? Dan heb ik nog wat voor je...
[ afbeelding ]
Enjoy
?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
helmond sport
fortuna sittard
de graafschap
willem II
?rodajc/sparta
mvv maastricht
vvv venlo
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Saaie kutaflevering waarin Van der Gijp weer zat te liegen. Die kneus zit altijd te zeiken over het uiterlijk van andere mannen, maar is zelf aartslelijk.
wat vond jij nou, van hoe heet die gozer, Bernardo?quote:
En ik ben benieuwd in de hoeveelste graad DrDentz familie was van deze kantineheld.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat vond jij nou, van hoe heet die gozer, Bernardo?
Ik vond het een opgevoerde lullenbijter.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook gewoon opgeslagen hè, viezerik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Val jij op dikke mannen? Dan heb ik nog wat voor je...
[ afbeelding ]
Enjoy
Kutste barkeeper (of hoe noemen ze het) ooit. Wat een tyfusidioot.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou deze opmerking vind ik een beetje ongepast.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd in de hoeveelste graad DrDentz familie was van deze kantineheld.
Deze keer toevallig niet, maar ik heb meerdere keren jouw naam vermeld bij het posten van dit plaatje omdat ik weet dat je daar erg op gesteld bent.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook gewoon opgeslagen hè, viezerik.
Klim je nu weer in de pen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou deze opmerking vind ik een beetje ongepast.
Nou nou nou, dat hoeft niet hoor. Ik verwonder me er slechts over dat je bepaalde afbeeldingen altijd zo snel te pakken hebt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer toevallig niet, maar ik heb meerdere keren jouw naam vermeld bij het posten van dit plaatje omdat ik weet dat je daar erg op gesteld bent.
Bepaalde afbeeldingen die je dermate aantrekkelijk vind kan je bookmarken. Deze toevallig niet. Ja ik zie je lachen. Had wel gekund hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat hoeft niet hoor. Ik verwonder me er slechts over dat je bepaalde afbeeldingen altijd zo snel te pakken hebt.
Dat zou zo een supporter van JVC Cuijk kunnen zijn hahaha, ja toch? Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
godsklere wat een achterlijke gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:00 schreef Oliver23 het volgende:
RTL sloopt mijn Youtube kanaal
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]VI HOOLIGANS 110 % ANTI RTLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou die man ook wel eens stoeptegels koppen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou zo een supporter van JVC Cuijk kunnen zijn hahaha, ja toch? Tuurlijk wel.
supporter, die kan zo mee in het eerste elftal daar man!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou zo een supporter van JVC Cuijk kunnen zijn hahaha, ja toch? Tuurlijk wel.
[ afbeelding ]IK GA HET MAASGEBOUW BESTORMEN WIE GAAT MEE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb al een capuchon over mijn kop getrokken en de loden pijp uit Cluedo gepakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
IK GA HET MAASGEBOUW BESTORMEN WIE GAAT MEE?
Haha +1quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die haten op Bernardo hebben waarschijnlijk net zo'n jeugd als Genee gehad. Werd altijd als laatste gekozen, moest maar op goal, etc etc.
haten opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die haten op Bernardo hebben waarschijnlijk net zo'n jeugd als Genee gehad. Werd altijd als laatste gekozen, moest maar op goal, etc etc.
Het zit wel diep hèquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
haten op
alsof 'bernardo' niet degene is die altijd als laatste werd gekozen
NEC-Nijmegenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
haten op
alsof 'bernardo' niet degene is die altijd als laatste werd gekozen
Als je goed oplet zie je hemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Let op deze man
[ afbeelding ]
Er staan twee nos-logo's op die foto.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:40 schreef Zipportal het volgende:
Nieuw wegdek voor R. Gladjanus.
[ afbeelding ]
Op het laatst was ie wel aardig bezopen volgens mijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Let op deze man
[ afbeelding ]
Hoe kan het toch dat hij zoveel meer haar heeft dan zijn broer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:40 schreef Zipportal het volgende:
Nieuw wegdek voor R. Gladjanus.
[ afbeelding ]
Zelfde kledingsponsor?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat hij zoveel meer haar heeft dan zijn broer?
Wie doe ik nu na?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
Toch nog een laatste TOTO, hoop dat Johan goed scoort want al hij het seizoen met verlies afsluit horen we die snelle vogel tegenover hem daar de komende jaren over
Een eend met een rode snavel, het is wat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie doe ik nu na?
*kwek kwek*
Dan moet jij maar even de resultaten manipuleren, als waardig VI-hooligan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
Toch nog een laatste TOTO, hoop dat Johan goed scoort want al hij het seizoen met verlies afsluit horen we die snelle vogel tegenover hem daar de komende jaren over
Minachting van de kijker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan moet jij maar even de resultaten manipuleren, als waardig VI-hooligan.
Verrassend genoeg deed ik inderdaad een eend met rode snavel na, en geen snelle vogel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een eend met een rode snavel, het is wat.
Misschien is die eend met rode snavel ook wel een snelle vogelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verrassend genoeg deed ik inderdaad een eend met rode snavel na, en geen snelle vogel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is die eend met rode snavel ook wel een snelle vogel
Mijn Gijpvogel zegt alleen geen kwek kwek, maar ha ha ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat komt uit zijn kont.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn Gijpvogel zegt alleen geen kwek kwek, maar ha ha ha.
Zo direct gaan er nog Kantinehelden aanschuiven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit topic begon ooit als een serieus topic over VI.
Ja dat draadje waar het aan hangt komt uit zijn kont.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die heeft het aan zijn kont hangen.
Als jij constant opstellingkjes uit je binnenzak haalt, laat dan maar zitten. Beetje op de trainer zijn stoel zitten. Dan moet je maar de wijken in gaan en platvloers ordinair daar de opstelling oplezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, maar weet je wat het is met serieuze kijkers? Die kunnen hun mening niet geven, want ze willen hun gezicht ook nog vertonen in het Studio Voetbal topic.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt Hans. Dit had het topic echt even nodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er één ding is dat wij niet wilden, was het vroeg achter komen.
Zo!
Ja dan kwam er zo'n idioot voor de wedstrijd die gaf me een klap op mijn schouder en zei: WAKKER HE! .. dan denk ik Johan, wat is die gozer aan het doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er één ding is dat wij niet wilden, was het vroeg achter komen.
Zo!
Dadelijk komen er nog kampvuren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dan kwam er zo'n idioot voor de wedstrijd die gaf me een klap op mijn schouder en zei: WAKKER HE! .. dan denk ik Johan, wat is die gozer aan het doen?
Mag ik dat nog één keer zien?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dan kwam er zo'n idioot voor de wedstrijd die gaf me een klap op mijn schouder en zei: WAKKER HE! .. dan denk ik Johan, wat is die gozer aan het doen?
Ja, en dan in een scrum staan. Dan denk ik: Sodemieter op, ga lekker buitenspelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik klik dit topic elke keer weer aan met de gedachte dat ik in een serieuze discussie terechtkom. Dus het zal op mij aankomen om dit topic nog enig niveau te geven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
En met van die rare bovenhandse handen. Die hele rij af. Je kan ook gewoon in de dugout gaan zitten hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, en dan in een scrum staan. Dan denk ik: Sodemieter op, ga lekker buitenspelen.
Jij hebt de capaciteit serieuze discussies te voeren? Dat heb je al die jaren mooi verborgen weten te houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik klik dit topic elke keer weer aan met de gedachte dat ik in een serieuze discussie terechtkom. Dus het zal op mij aankomen om dit topic nog enig niveau te geven.
Ja en Rozenkranzen, het moet niet gekker worden.quote:
Nou ja het is niet meer wat het geweest is. Als je in 1971 Van Hanegem een bovenhandse hand gegeven had, dan kon je je tanden oprapen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en Rozenkranzen, het moet niet gekker worden.
Kijk eens ouwe reus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand trouwens die beelden dat ze praten over die scrum en kampvuren enzo?
Ik heb volgende week NOG een Arno Pijpertje als jij het niet leuk vindt!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dit had het topic echt even nodig.
Dan zegt er eentje vanaf de tribune tegen mij: Hee, doet dat thuis! en dan zeg ik: Ja, dat mogen ze dus niet!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n Rinus Israël, als je die de bal op de training door de latten tikte gaf die je toch een rotschop, dan vloog je zo met gescheurde enkelbanden door de lucht heen. Wereldgozer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou ja het is niet meer wat het geweest is. Als je in 1971 Van Hanegem een bovenhandse hand gegeven had, dan kon je je tanden oprapen.
Hij zei tegen jou dat je het thuis moest doen? En dan zei jij over jezelf in derde persoon dat je dat thuis niet mag doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan zegt er eentje vanaf de tribune tegen mij: Hee, doet dat thuis! en dan zeg ik: Ja, dat mogen ze dus niet!
Dit blijft zo geniaal hèquote:
Ik combineer nog wel eens twee fragmenten tot mijn eigen fanfictie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij zei tegen jou dat je het thuis moest doen? En dan zei jij over jezelf in derde persoon dat je dat thuis niet mag doen?
Jan Mulder, de voorzitter van de Voetbal International citatenvereniging, zal jou na deze post op het matje roepen vrees ik.
Zolang je je pikante fanfictie over Jack Van Gelder maar thuislaat, vind ik alles prima.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik combineer nog wel eens twee fragmenten tot mijn eigen fanfictie.
Ooh daar is johannes de auteur vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zolang je je pikante fanfictie over Jack Van Gelder maar thuislaat, vind ik alles prima.
Ja en Frans Derks die liet vrolijk door voetballen want die hield van mannelijk voetbal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n Rinus Israël, als je die de bal op de training door de latten tikte gaf die je toch een rotschop, dan vloog je zo met gescheurde enkelbanden door de lucht heen. Wereldgozer.
Nee dat is van VMSDKR. Ik geef hem alle credits.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh daar is johannes de auteur van
Gaat hij het ook uitbrengen als 50 Tinten Bruin?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat is van VMSDKR. Ik geef hem alle credits.
Wat had die een kort broekie aan zeg! Nu is hij voorzitter Eerste Divisie geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en Frans Derks die liet vrolijk door voetballen want die hield van mannelijk voetbal.
Ja en dan heb je nog die hoofdscheidsrechter. van Egmond? Of hoe heet die gozer? Het zou beter zijn als hij de rest van zijn leven zijn bek hield.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat had die een kort broekie aan zeg! Nu is hij voorzitter Eerste Divisie geloof ik.
Stuk beter als die Temmink. Ze riepen eens over hem "Temmink Temmink je moeder is een hoer" en dan vraagt die vent van de radio wat ik daarvan vindt. Dan zeg ik "Tja, als een heel stadion dat roep zal er wel een kern van waarheid inzitten! Of niet dan Fonsie?"
Jammergenoeg waren ze niet homofiel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Arn0 het volgende:
Die single van Jansma en Derksen klonk nog niet eens zo slecht
Omdat de producer de achtergrondmuziek keihard had gezet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Arn0 het volgende:
Weet je wat jouw probleem is? Jij rakelt altijd jeugdzondes op. En dat is allemaal heel leuk maar dan kom ik straks thuis en staat moeders de vrouw weer met een deegrol op me te wachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:11 schreef Zipportal het volgende:
Ja, je zit nu in een echt programma. Waar ik vroeger fugeerde als speler van Cambuur heb ik nu een blad te runnen en 45 medewerkers onder mij. Nou dan mag je best een sigaartje opsteken.
Oh jij luistert de muziek uit dat youtube filmpjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Arn0 het volgende:
Haha oh ja, ik was zijn gastbijdrage op de pracht CD van Wilfred en Johan alweer vergeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jij luistert de muziek uit dat youtube filmpje
Volgens mij is het liedje op de pracht CD hetzelfde als wat ik hier hoor alleen dan in het Engels en op de CD in het Nederlands. Of in elk geval iets wat er enorm op lijkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha oh ja, ik was zijn gastbijdrage op de pracht CD van Wilfred en Johan alweer vergeten.
Linda de Mol zei na het programma op het vliegveld, dat ik de enige was die ik niet geneukt heb.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Weet je wat jouw probleem is? Jij rakelt altijd jeugdzondes op. En dat is allemaal heel leuk maar dan kom ik straks thuis en staat moeders de vrouw weer met een deegrol op me te wachten.
Ik weet de oplossing op de kwis nog steeds nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij het ook uitbrengen als 50 Tinten Bruin?
Ik denk dat de kleur van de letters van de antwoorden meer in de buurt komt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing op de kwis nog steeds niet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen Rock and Roll.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing op de kwis nog steeds niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou willen afsluiten met de levensles uit dit filmpje
http://www.dailymotion.co(...)p_sport#.UaAD_LXIZzsIn Roemenie waren wij Streetwise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou willen afsluiten met de levensles uit dit filmpje
http://www.dailymotion.co(...)p_sport#.UaAD_LXIZzsAch, die uitspraak vind ik zo een onzin. Ik heb al vaak een wijf links laten liggen gewoon om met jullie VI-quotes te doen, dat is toch veel leuker? Je moet wel je prioriteiten kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Ja, dat heeft je 3 huwelijken gekost. Ik zit hier alleen voor de alimentatie. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, die uitspraak vind ik zo een onzin. Ik heb al vaak een wijf links laten liggen gewoon om met jullie VI-quotes te doen, dat is toch veel leuker? Je moet wel je prioriteiten kennen.
Oh, ik dacht voor reiskostenvergoeding.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat heeft je 3 huwelijken gekost. Ik zit hier alleen voor de alimentatie. Maar dat geheel terzijde.
Volgens de definities van het VI Woordenboek ben jij nu een klootzak, maar je kan het goed maken door binnenkort als het seizoen is afgelopen eens een VI kwisje te maken. Anders kom ik de zomer niet door denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, die uitspraak vind ik zo een onzin. Ik heb al vaak een wijf links laten liggen gewoon om met jullie VI-quotes te doen, dat is toch veel leuker? Je moet wel je prioriteiten kennen.
Bazenfilmpjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)n_sport#.UaAFaUD0HYw
Is prima ouwe reus. Verder heb ik hopelijk deze zomer nog een leuke verrassing voor de VI-hooligans.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de definities van het VI Woordenboek ben jij nu een klootzak, maar je kan het goed maken door binnenkort als het seizoen is afgelopen eens een VI kwisje te maken. Anders kom ik de zomer niet door denk ik.
Dat is juist baas manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:33 schreef kurk_droog het volgende:
Wat zaten die popiejopies tof te doen tijdens de uitzending?? Walgelijk deze kantineheld
Het jurkje van Yolanthe?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is prima ouwe reus. Verder heb ik hopelijk deze zomer nog een leuke verrassing voor de VI-hooligans.
[ afbeelding ]
Nee, met dat soort popi-jopi dingen houd ik me niet bezig. Het is nog onder voorbehoud maar de Boskamp fans zullen hun vingers mogen aflikken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het jurkje van Yolanthe?
Yolanthe zonder jurkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |