Ja en dan heb je nog die hoofdscheidsrechter. van Egmond? Of hoe heet die gozer? Het zou beter zijn als hij de rest van zijn leven zijn bek hield.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat had die een kort broekie aan zeg! Nu is hij voorzitter Eerste Divisie geloof ik.
Stuk beter als die Temmink. Ze riepen eens over hem "Temmink Temmink je moeder is een hoer" en dan vraagt die vent van de radio wat ik daarvan vindt. Dan zeg ik "Tja, als een heel stadion dat roep zal er wel een kern van waarheid inzitten! Of niet dan Fonsie?"
Jammergenoeg waren ze niet homofiel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Arn0 het volgende:
Die single van Jansma en Derksen klonk nog niet eens zo slecht
Omdat de producer de achtergrondmuziek keihard had gezet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Arn0 het volgende:
Weet je wat jouw probleem is? Jij rakelt altijd jeugdzondes op. En dat is allemaal heel leuk maar dan kom ik straks thuis en staat moeders de vrouw weer met een deegrol op me te wachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:11 schreef Zipportal het volgende:
Ja, je zit nu in een echt programma. Waar ik vroeger fugeerde als speler van Cambuur heb ik nu een blad te runnen en 45 medewerkers onder mij. Nou dan mag je best een sigaartje opsteken.
Oh jij luistert de muziek uit dat youtube filmpjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:10 schreef Arn0 het volgende:
Haha oh ja, ik was zijn gastbijdrage op de pracht CD van Wilfred en Johan alweer vergeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jij luistert de muziek uit dat youtube filmpje
Volgens mij is het liedje op de pracht CD hetzelfde als wat ik hier hoor alleen dan in het Engels en op de CD in het Nederlands. Of in elk geval iets wat er enorm op lijkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha oh ja, ik was zijn gastbijdrage op de pracht CD van Wilfred en Johan alweer vergeten.
Linda de Mol zei na het programma op het vliegveld, dat ik de enige was die ik niet geneukt heb.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Weet je wat jouw probleem is? Jij rakelt altijd jeugdzondes op. En dat is allemaal heel leuk maar dan kom ik straks thuis en staat moeders de vrouw weer met een deegrol op me te wachten.
Ik weet de oplossing op de kwis nog steeds nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij het ook uitbrengen als 50 Tinten Bruin?
Ik denk dat de kleur van de letters van de antwoorden meer in de buurt komt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing op de kwis nog steeds niet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen Rock and Roll.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing op de kwis nog steeds niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou willen afsluiten met de levensles uit dit filmpje
http://www.dailymotion.co(...)p_sport#.UaAD_LXIZzsIn Roemenie waren wij Streetwise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou willen afsluiten met de levensles uit dit filmpje
http://www.dailymotion.co(...)p_sport#.UaAD_LXIZzsAch, die uitspraak vind ik zo een onzin. Ik heb al vaak een wijf links laten liggen gewoon om met jullie VI-quotes te doen, dat is toch veel leuker? Je moet wel je prioriteiten kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Ja, dat heeft je 3 huwelijken gekost. Ik zit hier alleen voor de alimentatie. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, die uitspraak vind ik zo een onzin. Ik heb al vaak een wijf links laten liggen gewoon om met jullie VI-quotes te doen, dat is toch veel leuker? Je moet wel je prioriteiten kennen.
Oh, ik dacht voor reiskostenvergoeding.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat heeft je 3 huwelijken gekost. Ik zit hier alleen voor de alimentatie. Maar dat geheel terzijde.
Volgens de definities van het VI Woordenboek ben jij nu een klootzak, maar je kan het goed maken door binnenkort als het seizoen is afgelopen eens een VI kwisje te maken. Anders kom ik de zomer niet door denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, die uitspraak vind ik zo een onzin. Ik heb al vaak een wijf links laten liggen gewoon om met jullie VI-quotes te doen, dat is toch veel leuker? Je moet wel je prioriteiten kennen.
Bazenfilmpjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)n_sport#.UaAFaUD0HYw
Is prima ouwe reus. Verder heb ik hopelijk deze zomer nog een leuke verrassing voor de VI-hooligans.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de definities van het VI Woordenboek ben jij nu een klootzak, maar je kan het goed maken door binnenkort als het seizoen is afgelopen eens een VI kwisje te maken. Anders kom ik de zomer niet door denk ik.
Dat is juist baas manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:33 schreef kurk_droog het volgende:
Wat zaten die popiejopies tof te doen tijdens de uitzending?? Walgelijk deze kantineheld
Het jurkje van Yolanthe?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is prima ouwe reus. Verder heb ik hopelijk deze zomer nog een leuke verrassing voor de VI-hooligans.
[ afbeelding ]
Nee, met dat soort popi-jopi dingen houd ik me niet bezig. Het is nog onder voorbehoud maar de Boskamp fans zullen hun vingers mogen aflikken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het jurkje van Yolanthe?
Yolanthe zonder jurkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |