Mag ik dat nog één keer zien?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dan kwam er zo'n idioot voor de wedstrijd die gaf me een klap op mijn schouder en zei: WAKKER HE! .. dan denk ik Johan, wat is die gozer aan het doen?
Ja, en dan in een scrum staan. Dan denk ik: Sodemieter op, ga lekker buitenspelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dan kwam er zo'n idioot voor de wedstrijd die gaf me een klap op mijn schouder en zei: WAKKER HE! .. dan denk ik Johan, wat is die gozer aan het doen?
Ja ik klik dit topic elke keer weer aan met de gedachte dat ik in een serieuze discussie terechtkom. Dus het zal op mij aankomen om dit topic nog enig niveau te geven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit topic begon ooit als een serieus topic over VI.
En met van die rare bovenhandse handen. Die hele rij af. Je kan ook gewoon in de dugout gaan zitten hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, en dan in een scrum staan. Dan denk ik: Sodemieter op, ga lekker buitenspelen.
Jij hebt de capaciteit serieuze discussies te voeren? Dat heb je al die jaren mooi verborgen weten te houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik klik dit topic elke keer weer aan met de gedachte dat ik in een serieuze discussie terechtkom. Dus het zal op mij aankomen om dit topic nog enig niveau te geven.
Ja en Rozenkranzen, het moet niet gekker worden.quote:
Nou ja het is niet meer wat het geweest is. Als je in 1971 Van Hanegem een bovenhandse hand gegeven had, dan kon je je tanden oprapen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en Rozenkranzen, het moet niet gekker worden.
Kijk eens ouwe reus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand trouwens die beelden dat ze praten over die scrum en kampvuren enzo?
Ik heb volgende week NOG een Arno Pijpertje als jij het niet leuk vindt!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dit had het topic echt even nodig.
Dan zegt er eentje vanaf de tribune tegen mij: Hee, doet dat thuis! en dan zeg ik: Ja, dat mogen ze dus niet!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n Rinus Israël, als je die de bal op de training door de latten tikte gaf die je toch een rotschop, dan vloog je zo met gescheurde enkelbanden door de lucht heen. Wereldgozer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou ja het is niet meer wat het geweest is. Als je in 1971 Van Hanegem een bovenhandse hand gegeven had, dan kon je je tanden oprapen.
Hij zei tegen jou dat je het thuis moest doen? En dan zei jij over jezelf in derde persoon dat je dat thuis niet mag doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan zegt er eentje vanaf de tribune tegen mij: Hee, doet dat thuis! en dan zeg ik: Ja, dat mogen ze dus niet!
Dit blijft zo geniaal hèquote:
Ik combineer nog wel eens twee fragmenten tot mijn eigen fanfictie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij zei tegen jou dat je het thuis moest doen? En dan zei jij over jezelf in derde persoon dat je dat thuis niet mag doen?
Jan Mulder, de voorzitter van de Voetbal International citatenvereniging, zal jou na deze post op het matje roepen vrees ik.
Zolang je je pikante fanfictie over Jack Van Gelder maar thuislaat, vind ik alles prima.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik combineer nog wel eens twee fragmenten tot mijn eigen fanfictie.
Ooh daar is johannes de auteur vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zolang je je pikante fanfictie over Jack Van Gelder maar thuislaat, vind ik alles prima.
Ja en Frans Derks die liet vrolijk door voetballen want die hield van mannelijk voetbal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n Rinus Israël, als je die de bal op de training door de latten tikte gaf die je toch een rotschop, dan vloog je zo met gescheurde enkelbanden door de lucht heen. Wereldgozer.
Nee dat is van VMSDKR. Ik geef hem alle credits.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh daar is johannes de auteur van
Gaat hij het ook uitbrengen als 50 Tinten Bruin?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat is van VMSDKR. Ik geef hem alle credits.
Wat had die een kort broekie aan zeg! Nu is hij voorzitter Eerste Divisie geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en Frans Derks die liet vrolijk door voetballen want die hield van mannelijk voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |