quote:
topquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Quotes veranderen is zulke mooie humor![]()
Jannie de cultheld van Deventer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Sierd geen commentaar gaf. Ik had hem weer willen horen over de Adelaarshorst gelegen in de Vetkampstraat. Ook over Buurvrouw Jannie met de vlag.
Zelfs mijn zus vond het niet leuk. Die kende de grappen al.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier. Je bent gewoon niet leuk!
Alleen RKC er nog uit en je hebt overal een groot of uitverkocht huis.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Sparta ook promoveert, heb je echt een leuke Eredivisie.
Alleen zal er zo'n Limburgse kutclub terugkeren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen RKC er nog uit en je hebt overal een groot of uitverkocht huis.
Hoeft niet met Willem 2, graafshap tjah en wat heb je nog meer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen zal er zo'n Limburgse kutclub terugkeren.
Graafschap moet weer saneren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeft niet met Willem 2, graafshap tjah en wat heb je nog meer?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Val jij op dikke mannen? Dan heb ik nog wat voor je...
[ afbeelding ]
Enjoy
?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
helmond sport
fortuna sittard
de graafschap
willem II
?rodajc/sparta
mvv maastricht
vvv venlo
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Saaie kutaflevering waarin Van der Gijp weer zat te liegen. Die kneus zit altijd te zeiken over het uiterlijk van andere mannen, maar is zelf aartslelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |