quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Saaie kutaflevering waarin Van der Gijp weer zat te liegen. Die kneus zit altijd te zeiken over het uiterlijk van andere mannen, maar is zelf aartslelijk.
wat vond jij nou, van hoe heet die gozer, Bernardo?quote:
En ik ben benieuwd in de hoeveelste graad DrDentz familie was van deze kantineheld.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat vond jij nou, van hoe heet die gozer, Bernardo?
Ik vond het een opgevoerde lullenbijter.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook gewoon opgeslagen hè, viezerik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Val jij op dikke mannen? Dan heb ik nog wat voor je...
[ afbeelding ]
Enjoy
Kutste barkeeper (of hoe noemen ze het) ooit. Wat een tyfusidioot.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou deze opmerking vind ik een beetje ongepast.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd in de hoeveelste graad DrDentz familie was van deze kantineheld.
Deze keer toevallig niet, maar ik heb meerdere keren jouw naam vermeld bij het posten van dit plaatje omdat ik weet dat je daar erg op gesteld bent.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook gewoon opgeslagen hè, viezerik.
Klim je nu weer in de pen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou deze opmerking vind ik een beetje ongepast.
Nou nou nou, dat hoeft niet hoor. Ik verwonder me er slechts over dat je bepaalde afbeeldingen altijd zo snel te pakken hebt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer toevallig niet, maar ik heb meerdere keren jouw naam vermeld bij het posten van dit plaatje omdat ik weet dat je daar erg op gesteld bent.
Bepaalde afbeeldingen die je dermate aantrekkelijk vind kan je bookmarken. Deze toevallig niet. Ja ik zie je lachen. Had wel gekund hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat hoeft niet hoor. Ik verwonder me er slechts over dat je bepaalde afbeeldingen altijd zo snel te pakken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |