Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
Nog steeds twijfels? Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales en treinen, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en ben dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE, moet je wel van trekhaken houden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
[ Bericht 2% gewijzigd door vogelkooi op 24-05-2013 11:35:52 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
1. Van bier kun je de hele nacht genieten. 2. Biervlekken kun je uitwassen. 3. Bier hoef je niet mee uit eten te nemen. 4. Een biertje wacht in de auto, terwijl jij naar een voetbalwedstrijd gaat. 5. Als bier niet meer smaakt, gooi je het weg. 6. Bier komt nooit te laat. 7. Een biertje wordt niet jaloers als je een andere pakt. 8. Katers verdwijnen. 9. Bier-etiketten gaan zonder veel moeite los. 10. Als je uitgaat, kun je altijd een biertje versieren. 11. Bier heeft nooit hoofdpijn. 12. Als je een biertje hebt gehad, is het flesje nog steeds 15 cent waard. 13. Een biertje wordt niet kwaad als je thuis komt en er nog een neemt. 14. Als je een biertje goed hanteert krijg je altijd een mooie schuimlaag. 15. Een biertje gaat makkelijk omlaag. 16. Je kunt op een avond meerdere biertjes nemen en je niet schuldig voelen. 17. Een biertje kun je met je vrienden delen. 18. Bij bier weet je zeker dat je de eerste bent die eraan zit. 19. Bier is altijd nat. 20. Bier is niet geëmancipeerd. 21. Een biertje kun je in het openbaar nemen. 22. Het maakt een biertje niet uit wanneer je komt. 23. Een koud biertje is een goed biertje. 24. Je hoeft een biertje niet te wassen om hem goed te laten smaken. 25. Als je van biertje wisselt, hoef je geen alimentatie te betalen. 26. Een biertje kun je aan de kant zetten als je er genoeg van hebt. 27. Als je door een biertje gestoord wordt, heeft het altijd een goede reden. 28. Een biertje is altijd bevredigend. 29. Hoe langer je een biertje vasthoud, des te lichter wordt hij. 30. Een biertje zegt niet voor de lol dat hij zwanger is. 31. Een biertje heeft geen schoonmoeder. 32. Hoe slecht de verpakking ook is, een biertje ziet er altijd goed uit. 33. Om een biertje af te koelen hoef je hem alleen maar in de koelkast te zetten. 34. Om over een biertje heen te komen hoef je alleen maar naar de wc te gaan. 35. Een biertje klaagt niet als je een scheet laat. 36. Je raakt nooit teleurgesteld over een biertje dat je meeneemt naar een feest. 37. Het is oké om met een ander biertje een feest te verlaten dan met degene waarmee je gekomen bent. 38. Bier zal je niet aanzetten te gaan drinken. 39. Een biertje kun je doodschieten. 40. Een "bierjager" is makkelijker te vangen. 41. Je hebt geen vergunning nodig om met een biertje samen te wonen. 42. Een bosje is een goede plaats om een biertje te nemen. 43. Bier heeft geen haar waar het niet hoort. 44. Het maakt een biertje niet uit hoeveel je verdient. 45. Bier maakt het niet uit als je meteen wilt gaan slapen als je hem gehad hebt. 46. Bier kun je in de kofferbak van je auto meenemen. 47. Je hoeft een biertje s morgens niet meer te respecteren. 48. Je kunt al je oude biertjes samen in een kamer zetten zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze gaan vechten. 49. Op een biertje raak je nooit uitgekeken.
Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende: vraag me af, zijn die lage laptop keyboards nu beter voor je handen of niet ?
Scissor switches, Volgensmij maakt dat niet veel uit, mocht je echt veel last hebben van bijv je rug, slecht positie, pijn aan je armen enzo dan kun je gewoon het beste een ergonomisch mechanisch toetsenbord kopen.
Scissor switches, Volgensmij maakt dat niet veel uit, mocht je echt veel last hebben van bijv je rug, slecht positie, pijn aan je armen enzo dan kun je gewoon het beste een ergonomisch mechanisch toetsenbord kopen.
Zijn meestal wel wat prijzig.
ja die ergonomische toetsenborden hebben altijd zo'n vage layout, is meer voor mensen die veel typen dacht ik.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
ja die ergonomische toetsenborden hebben altijd zo'n vage layout, is meer voor mensen die veel typen dacht ik.
Tja dat went wel natuurlijk maar dat is hetzelfde als mensen altijd zeggen dat "dvorak" layout veel beter is maar dan ben je nog steeds sloom omdat er bijna alleen maar qwerty word gebruikt.
Niet-mechanische tobo's hebben gewoon in het algemeen meer macro-toetsen, betere media-toetsen enz.
Rubber domes heet dat. Macro toetsen word trouwens steeds populairder en media toetsen ben ik met je eens, Die zitten meestal gewoon op F1 - 12 + een FN toggle key
Rubber domes heet dat. Macro toetsen word trouwens steeds populairder en media toetsen ben ik met je eens, Die zitten meestal gewoon op F1 - 12 + een FN toggle key
Maar jij hebt ook een IT-opleiding en programmeerd veel. Ik game thuis en kijk films/luister muziek, dan heb je sowieso weinig baat bij een mechanisch toetsenbord.
Zijn wel mooie dingen hoor, dat klik klik klak geluid is ook heerlijk om te horen.
Maar ik zie er het gewoon voordeel voor mensen die niet veel typen niet van in.
Zal wel niet nee, goedkope mechanische toetsenborden beginnen vanaf zeventig of tachtig euro volgens mij
[..]
Maar jij hebt ook een IT-opleiding en programmeerd veel. Ik game thuis en kijk films/luister muziek, dan heb je sowieso weinig baat bij een mechanisch toetsenbord.
Zijn wel mooie dingen hoor, dat klik klik klak geluid is ook heerlijk om te horen.
Maar ik zie er het gewoon voordeel voor mensen die niet veel typen niet van in.
Nee ik programmeer niks, Ik typ gewoon veel Maarja, Ik snap dat wel hoor, als ik niet veel op de PC zat dan had ik dat ook niet gedaan, En vooral als je veel series/films kijkt, Ik heb ook niks tegen rubber domes alleen als je 150 euro voor zo'n tobo gaat betalen dan snap ik het niet (Zoals die MadCatz toetsenborden ofzo )
Geloof er niks van dat reet verhaal, kan nu weer vrij praten ze leest toch niet mee. En elke keer er op terug te komen, aandachtshoer denk ik. Ik viel er even voor maar ben genezen, maar davidoff is niet meer te redden.
Op vrijdag 24 mei 2013 11:38 schreef vogelkooi het volgende: Geloof er niks van dat reet verhaal, kan nu weer vrij praten ze leest toch niet mee. En elke keer er op terug te komen, aandachtshoer denk ik. Ik viel er even voor maar ben genezen, maar davidoff is niet meer te redden.
Die dachten gewoon dat ze stilletjes even die gegevens konden doorverkopen en lekker kunnen cashen. Ik snap überhaupt niet waarom dit soort gegevens doorverkocht moeten worden, zelfs als het aan de privacyrichtlijnen voldoet. Dit zijn gewoon te gevoelige gegevens om door te verkopen.
Dat bedrijf wil betalingsgegevens verkopen aan klanten(winkeliers) Dus zeg je gaat naar de Gamma, koopt een hamer en betaald met Pin. Dan kan de Karwei een euro geven aan Equens en zien dat je een hamer bij de Gamma hebt gekocht.
Dat bedrijf wil betalingsgegevens verkopen aan klanten(winkeliers) Dus zeg je gaat naar de Gamma, koopt een hamer en betaald met Pin. Dan kan de Karwei een euro geven aan Equens en zien dat je een hamer bij de Gamma hebt gekocht.
Op vrijdag 24 mei 2013 13:11 schreef mschol het volgende: g dat equens nu buitenbedrijf gesteld moet worden of er gedegen wetgeving tegen deze praktijken gemaakt moet worden..
ze dachten dat doen we wel even. Maar iedereen valt er over heen en begint te schreeuwen.
Die dachten gewoon dat ze stilletjes even die gegevens konden doorverkopen en lekker kunnen cashen. Ik snap überhaupt niet waarom dit soort gegevens doorverkocht moeten worden, zelfs als het aan de privacyrichtlijnen voldoet. Dit zijn gewoon te gevoelige gegevens om door te verkopen.
niet als het geanonimiseerd is: dan kunnen ze zien dat op tijdstip X er een hamer is gekocht door iemand (neem aan dat er geen volledige rekeningnummers worden doorgegeven)
Ik las dat jij skater bent, dan draag je zeker ook van die wijde broeken? Vind je dat nou echt lekker zitten? Niet om te haten, ik ben gewoon benieuwd .
niet als het geanonimiseerd is: dan kunnen ze zien dat op tijdstip X er een hamer is gekocht door iemand (neem aan dat er geen volledige rekeningnummers worden doorgegeven)
hoedan ook een kwalijke zaak
Als het anoniem is ja....
Pisnijdige klant en een klant van die klant en diens klant weer aan de lijnen omdat een product miste, daarna een verkeerd product verstuurd was en een derde verkeerde product om het tweede product te vervangen verstuurd werd.
Klant 1 krijgt nog 20.000 van klant 2 en klant 2 op zijn beurt krijgt nog 120.000 van klant 3. Allemaal zijn ze bang dat als het niet snel klaar is dat niemand dan zijn geld krijgt.
Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Pisnijdige klant en een klant van die klant en diens klant weer aan de lijnen omdat een product miste, daarna een verkeerd product verstuurd was en een derde verkeerde product om het tweede product te vervangen verstuurd werd.
Klant 1 krijgt nog 20.000 van klant 2 en klant 2 op zijn beurt krijgt nog 120.000 van klant 3. Allemaal zijn ze bang dat als het niet snel klaar is dat niemand dan zijn geld krijgt.
Ja maar dat geven zij natuurlijk niet toe. 'T is niet zo éénduidig, zij vergaten eerst een extra onderdeel te bestellen, maar zeggen dat wij ze hadden moeten waarschuwen. Kom nou, eigen verantwoordelijkheid.
Tweede (en derde dus) onderdeel is wel voor een groot gedeelte onze fout, maar zij hadden even moeten nameten toen ik ze dat vroeg. Onze fout, hun verantwoordelijkheid.
Ja maar dat geven zij natuurlijk niet toe. 'T is niet zo éénduidig, zij vergaten eerst een extra onderdeel te bestellen, maar zeggen dat wij ze hadden moeten waarschuwen. Kom nou, eigen verantwoordelijkheid.
Tweede (en derde dus) onderdeel is wel voor een groot gedeelte onze fout, maar zij hadden even moeten nameten toen ik ze dat vroeg. Onze fout, hun verantwoordelijkheid.
hoedan ook een kwalijke zaak
Het is niet volledig anoniem. Er worden geen namen bij genoemd maar wel in welke wijk je woont. Dus ze dien dat een X uit die wijk op tijdstip Y een hamer kocht.
Op vrijdag 24 mei 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende: Ik loop al blijkbaar sinds april 2012 16 euro per maand te betalen voor een internet dienst.. Wat de neuk
Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef TJV het volgende: Wat voor mongool ben je dan dat je je rekeningen niet nakijkt?
Echt he
Ik las dat jij skater bent, dan draag je zeker ook van die wijde broeken? Vind je dat nou echt lekker zitten? Niet om te haten, ik ben gewoon benieuwd .
Ik draag gewoon normale broeken, geen skinny's, geen wijde baggy shit, gewoon normale. Qua T-shirts, mja ik prefereer sws iets grotere shirts, idem met truien Maar je zou niet aan mij kunnen zien dat ik nou echt een "skater" ben Wel draag ik altijd skateschoenen, DC, Vans etc etc
ah koetsjiee, ga je haten omdat ik geen ongewenste afschrijvingen krijg en een baan heb?
Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Vogel je hebt een naakte neger met traditionele beschildering, een bot in zijn neus, een ak-47 in zijn hand en een lange lul in je dm.
Ik draag gewoon normale broeken, geen skinny's, geen wijde baggy shit, gewoon normale. Qua T-shirts, mja ik prefereer sws iets grotere shirts, idem met truien Maar je zou niet aan mij kunnen zien dat ik nou echt een "skater" ben Wel draag ik altijd skateschoenen, DC, Vans etc etc
Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Vogel je hebt een naakte neger met traditionele beschildering, een bot in zijn neus, een ak-47 in zijn hand en een lange lul in je dm.
post gewoon man
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
dacht al , was het een binnenbrandje of jou beschrijving.
Oh, dat valt nog wel mee dan. Waarom prefereer je iets grotere shirts en truien? Skateschoenen dragen er wel meer, dat hoeft inderdaad niet te zeggen dat je een "skater" bent.
Ik draag skinny jeans en "normale" shirtjes en truitjes, maar dat was al bekend denk ik.
Oh, dat valt nog wel mee dan. Waarom prefereer je iets grotere shirts en truien? Skateschoenen dragen er wel meer, dat hoeft inderdaad niet te zeggen dat je een "skater" bent.
Ik draag skinny jeans en "normale" shirtjes en truitjes, maar dat was al bekend denk ik.
Zit lekkerder
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef TJV het volgende: Orgaan. Punt is dat ik zelf wel wat wil hebben als ik het nodig heb, maar om mijn organen nou aan een kansloze roemeen te geven. Meh.
hypocriet...
wat mij betreft mogen ze m'n organen en vooral weefsel (huid dus) wel gebruiken.., ik heb er toch niks meer aan als ik dood ben
wat mij betreft mogen ze m'n organen en vooral weefsel (huid dus) wel gebruiken.., ik heb er toch niks meer aan als ik dood ben
Oh ja want het is natuurlijk goed om iedereen te helpen. Dus het is heel goed om je lever ofzo te geven aan een Roemeen die alcoholist is ipv aan een kind van 7 die met een lever fout is geboren.
krijgt een onschuldig kleim meisje een orgaan van tom, ontwaakt uit narcose, begint at random te vloeken en mensen uit te kafferen.
Oh ja want het is natuurlijk goed om iedereen te helpen. Dus het is heel goed om je lever ofzo te geven aan een Roemeen die alcoholist is ipv aan een kind van 7 die met een lever fout is geboren.
Ja toch, ik wil gewoon in kunnen vullen dat een alcoholist/junk/kutmongool mijn zooi niet krijgt. Dat is toch niet zo raar?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja toch, ik wil gewoon in kunnen vullen dat een alcoholist/junk/kutmongool mijn zooi niet krijgt. Dat is toch niet zo raar?
idd, ik zou wel donor worden als ik kan kiezen naar wie t gaat, sws familie voorrang geven. Maar ik wil niet dat een verslaafde kettingroker mijn longen krijgt, geef t dan aan een klein kind dat t echt nodig heeft ofzo
idd, ik zou wel donor worden als ik kan kiezen naar wie t gaat, sws familie voorrang geven. Maar ik wil niet dat een verslaafde kettingroker mijn longen krijgt, geef t dan aan een klein kind dat t echt nodig heeft ofzo
vorm van compositie, wat je Wilt bereiken met je foto daar hangt het vanaf. vind bij deze het wel wat hebben.
Aldus de fotograaf
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman Barts Padawan Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende: Legende van FOK! in de maak.
Ik heb wel zin om HungerGames te spelen op de FOK! server, iemand die mee doet of al speelt?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman Barts Padawan Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende: Legende van FOK! in de maak.
Ik zag al dat jij de laatste post had, en verwachtte zo'n welkom
Ik zag al dat jij de laatste post had, en verwachtte zo'n welkom
HungerGames is er nu niet op de server Zijn er nog andere servers waar FOK!kers zitten met HG?
Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef JaimyLee het volgende: HungerGames is er nu niet op de server Zijn er nog andere servers waar FOK!kers zitten met HG?
Voer mij een ouderwetse MC ruzie Waarom niet die servert?
Voer mij een ouderwetse MC ruzie Waarom niet die servert?
Ouderwetse MC ruzies komen er niet meer, er zit hier een kanker NSB'er die alles report.
Ouderwetse MC ruzies komen er niet meer, er zit hier een kanker NSB'er die alles report.
Dus eigenlijk mis ik niks, nu ik hier bijna nooit kom?
Dus eigenlijk mis ik niks, nu ik hier bijna nooit kom?
Mwah het is wel gezellig
Tis wel zo, paar trieste mensen dat voor 1 raar filmpje TR's gaan maken en als ze zelf iets posten maakt het allemaal geen flikker uit natuurlijk Maak ik voortaan ook wel bij alle 'rare' posts een TR
Zoals ik het nu snel zie lijkt dit toch verdacht veel op hoe het MC topic er eerst altijd uitzag
Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef shaderon het volgende: Tis wel zo, paar trieste mensen dat voor 1 raar filmpje TR's gaan maken en als ze zelf iets posten maakt het allemaal geen flikker uit natuurlijk Maak ik voortaan ook wel bij alle 'rare' posts een TR
Volgens mij plaatsen alleen Flodder, Huib en Tom TR's
Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef shaderon het volgende: Tis wel zo, paar trieste mensen dat voor 1 raar filmpje TR's gaan maken en als ze zelf iets posten maakt het allemaal geen flikker uit natuurlijk Maak ik voortaan ook wel bij alle 'rare' posts een TR
tr gemacht