Ja ik dacht al wtf, Hij was het gezicht van MP 1quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef Curlbrah het volgende:
Geen echt goede vragen daarin. (edit; want obv lijkt 'ie op max payne)
hypocriet...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef TJV het volgende:
Orgaan. Punt is dat ik zelf wel wat wil hebben als ik het nodig heb, maar om mijn organen nou aan een kansloze roemeen te geven. Meh.
Oh ja want het is natuurlijk goed om iedereen te helpen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hypocriet...
wat mij betreft mogen ze m'n organen en vooral weefsel (huid dus) wel gebruiken.., ik heb er toch niks meer aan als ik dood ben
krijgt een onschuldig kleim meisje een orgaan van tom, ontwaakt uit narcose, begint at random te vloeken en mensen uit te kafferen.quote:
Ja toch, ik wil gewoon in kunnen vullen dat een alcoholist/junk/kutmongool mijn zooi niet krijgt. Dat is toch niet zo raar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh ja want het is natuurlijk goed om iedereen te helpen.
Dus het is heel goed om je lever ofzo te geven aan een Roemeen die alcoholist is ipv aan een kind van 7 die met een lever fout is geboren.
Had jij maar wat om te doneren.quote:
idd, ik zou wel donor worden als ik kan kiezen naar wie t gaat, sws familie voorrang geven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja toch, ik wil gewoon in kunnen vullen dat een alcoholist/junk/kutmongool mijn zooi niet krijgt. Dat is toch niet zo raar?
quote:
Volwassen longen in een klein kind proppenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
idd, ik zou wel donor worden als ik kan kiezen naar wie t gaat, sws familie voorrang geven.
Maar ik wil niet dat een verslaafde kettingroker mijn longen krijgt, geef t dan aan een klein kind dat t echt nodig heeft ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |