Scissor switches, Volgensmij maakt dat niet veel uit, mocht je echt veel last hebben van bijv je rug, slecht positie, pijn aan je armen enzo dan kun je gewoon het beste een ergonomisch mechanisch toetsenbord kopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
vraag me af, zijn die lage laptop keyboards nu beter voor je handen of niet ?
tis maar wat je mooi noemt.. eerste wat ik zou doen ik een bak zwarte verf eroverheen gooien (en dan maar leren blind te typen)quote:
ja die ergonomische toetsenborden hebben altijd zo'n vage layout, is meer voor mensen die veel typen dacht ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Scissor switches, Volgensmij maakt dat niet veel uit, mocht je echt veel last hebben van bijv je rug, slecht positie, pijn aan je armen enzo dan kun je gewoon het beste een ergonomisch mechanisch toetsenbord kopen.
Zijn meestal wel wat prijzig.
Tja dat went wel natuurlijk maar dat is hetzelfde als mensen altijd zeggen dat "dvorak" layout veel beter is maar dan ben je nog steeds sloom omdat er bijna alleen maar qwerty word gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja die ergonomische toetsenborden hebben altijd zo'n vage layout, is meer voor mensen die veel typen dacht ik.
Ja dat is zeker maar wat je mooi noemt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
tis maar wat je mooi noemt.. eerste wat ik zou doen ik een bak zwarte verf eroverheen gooien (en dan maar leren blind te typen)
Niet mechanisch iddquote:
Ah okey, ja heb nu een 10¤ logitech ding zal dan ook wel niet mechanisch zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet mechanisch idd
Niet-mechanische tobo's hebben gewoon in het algemeen meer macro-toetsen, betere media-toetsen enz.
Rubber domes heet dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet mechanisch idd
Niet-mechanische tobo's hebben gewoon in het algemeen meer macro-toetsen, betere media-toetsen enz.
Zal wel niet nee, goedkope mechanische toetsenborden beginnen vanaf zeventig of tachtig euro volgens mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ah okey, ja heb nu een 10¤ logitech ding zal dan ook wel niet mechanisch zijn
Maar jij hebt ook een IT-opleiding en programmeerd veel. Ik game thuis en kijk films/luister muziek, dan heb je sowieso weinig baat bij een mechanisch toetsenbord.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Rubber domes heet dat.
Macro toetsen word trouwens steeds populairder en media toetsen ben ik met je eens, Die zitten meestal gewoon op F1 - 12 + een FN toggle key
Nee ik programmeer niks, Ik typ gewoon veelquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zal wel niet nee, goedkope mechanische toetsenborden beginnen vanaf zeventig of tachtig euro volgens mij
[..]
Maar jij hebt ook een IT-opleiding en programmeerd veel. Ik game thuis en kijk films/luister muziek, dan heb je sowieso weinig baat bij een mechanisch toetsenbord.
Zijn wel mooie dingen hoor, dat klik klik klak geluid is ook heerlijk om te horen.
Maar ik zie er het gewoon voordeel voor mensen die niet veel typen niet van in.
Hahahaha hier lachten ik even te hard omquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:33 schreef vogelkooi het volgende:
Over olifanten gesproken hoe zit het met davidoff en belle?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:33 schreef vogelkooi het volgende:
Over olifanten gesproken hoe zit het met davidoff en belle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |